Jørg1 2,132 Popular Post Share Posted July 11, 2024 Popular Post Share Posted July 11, 2024 Skjelvik virker som et supert tilskudd til den erfarne delen av spillergruppa. Snakka mye bra om laget, klubben og omgivelsene både før, under og etter vi trykka på «record». Mye spennende han fikk ut angående ståa sånn den er nå. Han er klar for arbeidsoppgavene og gleder seg! 24 Link to post Share on other sites More sharing options...
Petter Westlye 713 Share Posted July 15, 2024 Share Posted July 15, 2024 Blir han spilleberettighet innen lørdag? Ikke sett noe i fiks enda Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 8,096 Share Posted July 15, 2024 Share Posted July 15, 2024 20 minutter siden skrev Petter Westlye: Blir han spilleberettighet innen lørdag? Ikke sett noe i fiks enda Tipper det kommer når overgangsvinduet åpner onsdag 17. juli 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Jørg1 2,132 Popular Post Share Posted July 16, 2024 Popular Post Share Posted July 16, 2024 Far for første gang! Gratulerer! 29 Link to post Share on other sites More sharing options...
Tom Bruaset 6,600 Popular Post Share Posted July 17, 2024 Popular Post Share Posted July 17, 2024 På 16.7.2024 den 0.15 skrev rykkinn: Tipper det kommer når overgangsvinduet åpner onsdag 17. juli 20 Link to post Share on other sites More sharing options...
arni 9,708 Share Posted August 4, 2024 Share Posted August 4, 2024 Forferdelig kamp! Enda en som har kommet hjem for å roe ned🥲 Link to post Share on other sites More sharing options...
matty 155 Share Posted August 4, 2024 Share Posted August 4, 2024 3 minutter siden skrev arni: Forferdelig kamp! Enda en som har kommet hjem for å roe ned🥲 Bare her for å hente litt pensjonspenger dessverre. Virker demotivert og uinspirert. Kjedelig at han skader ryktet sitt på Nadderud helt på tampen av karrieren. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Andreas 3,516 Share Posted August 4, 2024 Share Posted August 4, 2024 Var god mot Sandnes Ulf og Raufoss. Litt vel nonchalant til tider, og når han legger til det å være sløv i tillegg blir det fullstendig mageplask som i dag. Dette er trekk jeg ser hos Næss også. De to sammen ser ikke ut som et stopperpar vi kan stole på. Hadde vært spennende å se Pedersen og Øya sammen bak. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
enda en jævla islending 7,502 Share Posted August 4, 2024 Share Posted August 4, 2024 Pleide han ikke å være ganske rask? Link to post Share on other sites More sharing options...
Snæss 1,693 Share Posted August 4, 2024 Share Posted August 4, 2024 32 minutter siden skrev Andreas: Var god mot Sandnes Ulf og Raufoss. Litt vel nonchalant til tider, og når han legger til det å være sløv i tillegg blir det fullstendig mageplask som i dag. Dette er trekk jeg ser hos Næss også. De to sammen ser ikke ut som et stopperpar vi kan stole på. Hadde vært spennende å se Pedersen og Øya sammen bak. Lite søvn på gutta pga baby? Jeg har ikke sovet en full natt på snart 2år.. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Pompel 318 Share Posted August 4, 2024 Share Posted August 4, 2024 1 minutt siden skrev Snæss: Lite søvn på gutta pga baby? Jeg har ikke sovet en full natt på snart 2år.. Hvordan presterer du på jobb? 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Snæss 1,693 Share Posted August 4, 2024 Share Posted August 4, 2024 3 minutter siden skrev Pompel: Hvordan presterer du på jobb? Hehe JEG takler jo det meget bra, men alle er jo ikke som meg 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
NaturligPessimist 411 Share Posted August 4, 2024 Share Posted August 4, 2024 33 minutter siden skrev Snæss: Hehe JEG takler jo det meget bra, men alle er jo ikke som meg Hvordan er du i midtforsvar? 9 Link to post Share on other sites More sharing options...
blaasoldat 8,592 Share Posted August 4, 2024 Share Posted August 4, 2024 40 minutter siden skrev Snæss: Lite søvn på gutta pga baby? Jeg har ikke sovet en full natt på snart 2år.. Får håpe de har andre unger enn oss! Jeg har snitt på 4,5 time søvn de siste 3 årene! Men nå begynner det å bli bedre! Link to post Share on other sites More sharing options...
Celebi2 943 Share Posted October 22, 2024 Share Posted October 22, 2024 Tenk at denne mannen startet landslagskampen mot Østerrike for fire år siden. Er det motivasjonen det står på? 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 22,648 Share Posted October 22, 2024 Share Posted October 22, 2024 Han har sett bedre ut ja Link to post Share on other sites More sharing options...
Kongen23 1,130 Share Posted October 22, 2024 Share Posted October 22, 2024 Fire år i fotball er lenge da. Nettopp tilbake fra skade og ikke spilt bra på lenge sånn sett... Synes likevel han så lovende ut de første kampene han spilte - og fremstod som en leder i forsvaret. Han har fart da - enn så lenge... Ekorness har jo virkelig tatt venstrebacken som er Skjelviks andre posisjon. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 8,096 Share Posted Friday at 10:21 AM Share Posted Friday at 10:21 AM Er han god nok for fast spilletid i obos? Virker som farten er borte, som var hans største fordel før. Siden av Næss trenger man en kriger, og jeg ser ikke helt at Skjelvik er den typen spilleren. Grei pasningsfot da. 2 Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 4,200 Share Posted Friday at 10:29 AM Share Posted Friday at 10:29 AM Nei. Link to post Share on other sites More sharing options...
Styrmann 1,570 Share Posted Friday at 01:11 PM Share Posted Friday at 01:11 PM 2 timer siden skrev rykkinn: Er han god nok for fast spilletid i obos? Virker som farten er borte, som var hans største fordel før. Siden av Næss trenger man en kriger, og jeg ser ikke helt at Skjelvik er den typen spilleren. Grei pasningsfot da. Passiv i egen boks og fryktelig slurvete i dag. Spesielt i 1. omgang. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Stuart 1,839 Share Posted Friday at 01:38 PM Share Posted Friday at 01:38 PM Skjelvik har aldri imponert meg siden han kom tilbake. Link to post Share on other sites More sharing options...
Hanse 3,892 Share Posted Friday at 01:43 PM Share Posted Friday at 01:43 PM Aldri imponert meg tidligere heller 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
Latmann 4,537 Share Posted Friday at 03:20 PM Share Posted Friday at 03:20 PM Han må imponere noen. Synd det er de som tar ut laget... Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaakækse 373 Share Posted Friday at 03:26 PM Share Posted Friday at 03:26 PM Ok backup til Næss som den spillende stopperen. Så må øya ut og en kriger til å konkurrere med Pedersen inn. 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
asmats 479 Share Posted Friday at 03:42 PM Share Posted Friday at 03:42 PM Han er vel en dyr backup? Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaakækse 373 Share Posted Friday at 03:49 PM Share Posted Friday at 03:49 PM 6 minutter siden skrev asmats: Han er vel en dyr backup? Hvem i alle dager er dumme nok til å signere han ut av denne kontrakten? De lagene han forbedrer har ikke råd til han Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 4,200 Popular Post Share Posted Friday at 03:54 PM Popular Post Share Posted Friday at 03:54 PM 26 minutter siden skrev Blaakækse: Ok backup til Næss som den spillende stopperen. Så må øya ut og en kriger til å konkurrere med Pedersen inn. Jeg synes ikke han er det engang, jeg. Ingen midtstoppere i troppen er pr nå gode nok om vi skal ha ambisjoner om å kjempe helt oppe i toppen. 10 Link to post Share on other sites More sharing options...
mbh 8,366 Share Posted Saturday at 08:17 AM Share Posted Saturday at 08:17 AM Håper han ikke leser forumet for å bygge selvtillit. Bedre å ringe mamma. 3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Latmann 4,537 Share Posted Saturday at 01:28 PM Share Posted Saturday at 01:28 PM 5 timer siden skrev mbh: Håper han ikke leser forumet for å bygge selvtillit. Bedre å ringe mamma. Håper mest at ikke moren hans leser forumet 5 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts