Gå til innhold

Kamptråd: Godset-Stabæk


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 341
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Tror ikke dere trenger å tenke på å være diskréte når det er nabofelt til SS og det er plenty av andre Stabækfans der.

 

tror heller ikke det. Tipper at felt G og H blir Stabæk felt, men MED MER

 

skulle si med mer familier osv. så gikk alt ut i cyberspace

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men må man kjøpe billett på forhånd til felt G, eller får man kjøpt billett i porten også?

 

se på nettet så ser du hvor mange biletter som er igjen på felt G. Kan være gambling å vente til søndag. Jeg kom til rundt 280 - 300 billetter igjen nå.

 

lett å kjøpe men krever java leser og print :) er i nærheten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må bare ha litt klarhet her: Hvis man er Stabæk fan generelt og vil ta med seg f.eks. familien på søndag - kan man da kjøpe vanlig bilett og sitte på et annet felt enn H?

 

Inntrykket jeg har fått er at alle Stabæk tilhengere ville bli henvist til felt H (med synlig Stabæk utstyr). Om dette ikke stemmer kan man jo avbestille busstur og kjøre så flere kan være med, liksom...eller? (Og dette med tanke på min egen familie, da). Det er jo ikke så kult for en 1.klassing å ikke kunne se noe annet enn ryggen på den foran seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må bare ha litt klarhet her: Hvis man er Stabæk fan generelt og vil ta med seg f.eks. familien på søndag - kan man da kjøpe vanlig bilett og sitte på et annet felt enn H?

 

Inntrykket jeg har fått er at alle Stabæk tilhengere ville bli henvist til felt H (med synlig Stabæk utstyr). Om dette ikke stemmer kan man jo avbestille busstur og kjøre så flere kan være med, liksom...eller? (Og dette med tanke på min egen familie, da). Det er jo ikke så kult for en 1.klassing å ikke kunne se noe annet enn ryggen på den foran seg.

 

Ja herregud. Det er da lov å gå på kamp med skjerf e.l. Jeg foreslår du gjemmer drakta ved inngang da. Eller ser du kanskje for "die hard" ut for vaktene. :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjøp billetter på felt G du. De kommer neppe til å henvise deg til bortetribunen, siden den kommer til å være full fra før av. Dessuten er felt G rett ved siden av feltet vi har fått tildelt, og det kommer til å være mange andre Stabæksupportere der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må bare ha litt klarhet her: Hvis man er Stabæk fan generelt og vil ta med seg f.eks. familien på søndag - kan man da kjøpe vanlig bilett og sitte på et annet felt enn H?

 

Inntrykket jeg har fått er at alle Stabæk tilhengere ville bli henvist til felt H (med synlig Stabæk utstyr). Om dette ikke stemmer kan man jo avbestille busstur og kjøre så flere kan være med, liksom...eller? (Og dette med tanke på min egen familie, da). Det er jo ikke så kult for en 1.klassing å ikke kunne se noe annet enn ryggen på den foran seg.

 

Jeg snakket akkurat med NRK Buskerud og de foreslo jeg skulle oppfordre folk til å komme uten synlige effekter.  Men jeg syns nå det er litt ille å oppfprde causuls-kultur, da...

 

 

For øvrig sliter jeg med å finne ut hvor mange de har plass til nå.  Det ha bare hatt 4,5 og 5 tusen på kampene.  Hjemmesidene antyder vel 8,5 tusen uten Klokkesvingen, men jeg syns Tom Berntsen (leder SG) sa at de bare fikk inn 6-7 tusen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg snakket akkurat med NRK Buskerud og de foreslo jeg skulle oppfordre folk til å komme uten synlige effekter.  Men jeg syns nå det er litt ille å oppfprde causuls-kultur, da...

Hehe, folk i hopetall møter opp i "bærumsbunad". Dvs. golf, tennis, seiler eller poloklær :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For øvrig sliter jeg med å finne ut hvor mange de har plass til nå.  Det ha bare hatt 4,5 og 5 tusen på kampene.  Hjemmesidene antyder vel 8,5 tusen uten Klokkesvingen, men jeg syns Tom Berntsen (leder SG) sa at de bare fikk inn 6-7 tusen.

 

Han jeg snakket med i godset, sa at vi hadde rett på ca 380 eller 390. Så da kan du bare gange det opp... Får da at kapasiteten uten klokkesvingen er 7600-7800...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg snakket akkurat med NRK Buskerud og de foreslo jeg skulle oppfordre folk til å komme uten synlige effekter. Men jeg syns nå det er litt ille å oppfprde causuls-kultur, da...

 

 

For øvrig sliter jeg med å finne ut hvor mange de har plass til nå. Det ha bare hatt 4,5 og 5 tusen på kampene. Hjemmesidene antyder vel 8,5 tusen uten Klokkesvingen, men jeg syns Tom Berntsen (leder SG) sa at de bare fikk inn 6-7 tusen.

 

Ja det blir litt for dumt å ikke få lov til å ha på seg sitt 'blå-utstyr', og er enig i den over. Mine foreldre har vært flere ganger på kamp der og de har som regel sittet på felt H eller G, uten problemer (i blått selvsagt). Jeg hadde kanskje vært bekymret over kanarifuglene e.l., men $$ har da alltid oppført seg pent, så vidt jeg vet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk blir sannsynligvis i flertall på G uansett, er vel heller godsetfolk som ønsker å trekke unna. I uansett tilfelle er folk som sitter der veldig klar over at de må tåle bortesupp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er fristen ute om ett par minutter for billetter i forbindelse med bussen. Kan noen fortelle om hvor mange påmeldte det er? Om det er noe håp om ståbillett i Drammen. Sitte er totalt uaktuellt, kan likegodt gjøre det hjemme eller på pub..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er fristen ute om ett par minutter for billetter i forbindelse med bussen. Kan noen fortelle om hvor mange påmeldte det er? Om det er noe håp om ståbillett i Drammen. Sitte er totalt uaktuellt, kan likegodt gjøre det hjemme eller på pub..

 

Oppunder 200, så selv om jeg ikke kan love deg noe er sjansene gode.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må bare ha litt klarhet her: Hvis man er Stabæk fan generelt og vil ta med seg f.eks. familien på søndag - kan man da kjøpe vanlig bilett og sitte på et annet felt enn H?

 

Inntrykket jeg har fått er at alle Stabæk tilhengere ville bli henvist til felt H (med synlig Stabæk utstyr). Om dette ikke stemmer kan man jo avbestille busstur og kjøre så flere kan være med, liksom...eller? (Og dette med tanke på min egen familie, da). Det er jo ikke så kult for en 1.klassing å ikke kunne se noe annet enn ryggen på den foran seg.

 

Jeg snakket akkurat med NRK Buskerud og de foreslo jeg skulle oppfordre folk til å komme uten synlige effekter.  Men jeg syns nå det er litt ille å oppfprde causuls-kultur, da...

 

 

For øvrig sliter jeg med å finne ut hvor mange de har plass til nå.  Det ha bare hatt 4,5 og 5 tusen på kampene.  Hjemmesidene antyder vel 8,5 tusen uten Klokkesvingen, men jeg syns Tom Berntsen (leder SG) sa at de bare fikk inn 6-7 tusen.

 

Det er helt riktig. Marienlyst uten klokkesvingen har kapasitet på litt over 6500 stk.

Med klokkesvingen har kapasiteten vært ca 8000.

 

Jeg ville kjøpt billett nederst på G feltet om det skulle vært håp for å komme inn.

Det er 420 plasser på H feltet, og det er vel kun Stabæk Support som kan svare på om dette er utsolgt.

 

Det er også mulig å kjøpe billetter på OKK tribunen nærmest klokkesvingen, men dette er på andre siden i forhold til H feltet og kanskje ikke av interresse.

 

Ellers ønsker jeg dere en god kamp, og poenga blir igjen i Drammen ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er fristen ute om ett par minutter for billetter i forbindelse med bussen. Kan noen fortelle om hvor mange påmeldte det er? Om det er noe håp om ståbillett i Drammen. Sitte er totalt uaktuellt, kan likegodt gjøre det hjemme eller på pub..

 

siste jeg har hørt er 259 påmeldte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare for å få dette inn med teskje for de som har egen transport til matchen:

Vi møter opp i god tid før kampstart, og kjøper tickets til H-feltet om det er ledig.

Hvis ikke kler vi oss undercover og kjøper til G-feltet?

Er dette korrekt?

Når åpner billettluken på "stadion"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare for å få dette inn med teskje for de som har egen transport til matchen:

Vi møter opp i god tid før kampstart, og kjøper tickets til H-feltet om det er ledig.

Hvis ikke kler vi oss undercover og kjøper til G-feltet?

Er dette korrekt?

Når åpner billettluken på "stadion"?

Salget av billettene til bortesupporterfeltet åpner to timer før kampstart. billetter andre steder vet jeg ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV2 melder:

 

STRØMSGODSET - STABÆK:

Strømsgodset: Ingen nye skader hos Strømsgodset før kampen mot Stabæk. Det er fortsatt uklart når Kim Andre Madsen, Christer George, Mathias Andersson og Ousman Nyan kan være tilbake. Det er også usikkert om Øyvind Storflor rekker kampen. Han skal testes i helgen, men søndagens oppgjør på Marienlyst kommer trolig for tidlig for den tidligere Rosenborg-spilleren, opplyser Godset til TV 2 Sporten.

 

Stabæk: Midtstopper Pontus Segerström er tilbake i full trening for Stabæk etter å ha mistet både sesongoppkjøringen og åpningskampene i Tippeligaen på grunn skade, opplyser Stabæk til TV 2 Sporten. Johan Andersson ventes tilbake i full trening neste uke. Utover det kan de regjerende seriemesterne melde om en skadefri stall foran oppgjøret mot Godset. Daniel Nannskog har pådratt seg to gule kort i løpet av de fem første kampene, og må stå over neste kamp om han pådrar seg et nytt gult kort i kampen på søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV2 melder:

 

STRØMSGODSET - STABÆK:

Strømsgodset: Ingen nye skader hos Strømsgodset før kampen mot Stabæk. Det er fortsatt uklart når Kim Andre Madsen, Christer George, Mathias Andersson og Ousman Nyan kan være tilbake. Det er også usikkert om Øyvind Storflor rekker kampen. Han skal testes i helgen, men søndagens oppgjør på Marienlyst kommer trolig for tidlig for den tidligere Rosenborg-spilleren, opplyser Godset til TV 2 Sporten.

 

Stabæk: Midtstopper Pontus Segerström er tilbake i full trening for Stabæk etter å ha mistet både sesongoppkjøringen og åpningskampene i Tippeligaen på grunn skade, opplyser Stabæk til TV 2 Sporten. Johan Andersson ventes tilbake i full trening neste uke. Utover det kan de regjerende seriemesterne melde om en skadefri stall foran oppgjøret mot Godset. Daniel Nannskog har pådratt seg to gule kort i løpet av de fem første kampene, og må stå over neste kamp om han pådrar seg et nytt gult kort i kampen på søndag.

 

tilbake til Marienlyst. Hvem tok beslutningen om å stenge klokkesvingen. Snø leire eller glatt. DEn har jo vært der i 40 år. Ingen ting har skjedd i gal retning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV2 melder:

 

STRØMSGODSET - STABÆK:

Strømsgodset: Ingen nye skader hos Strømsgodset før kampen mot Stabæk. Det er fortsatt uklart når Kim Andre Madsen, Christer George, Mathias Andersson og Ousman Nyan kan være tilbake. Det er også usikkert om Øyvind Storflor rekker kampen. Han skal testes i helgen, men søndagens oppgjør på Marienlyst kommer trolig for tidlig for den tidligere Rosenborg-spilleren, opplyser Godset til TV 2 Sporten.

 

Stabæk: Midtstopper Pontus Segerström er tilbake i full trening for Stabæk etter å ha mistet både sesongoppkjøringen og åpningskampene i Tippeligaen på grunn skade, opplyser Stabæk til TV 2 Sporten. Johan Andersson ventes tilbake i full trening neste uke. Utover det kan de regjerende seriemesterne melde om en skadefri stall foran oppgjøret mot Godset. Daniel Nannskog har pådratt seg to gule kort i løpet av de fem første kampene, og må stå over neste kamp om han pådrar seg et nytt gult kort i kampen på søndag.

 

tilbake til Marienlyst. Hvem tok beslutningen om å stenge klokkesvingen. Snø leire eller glatt. DEn har jo vært der i 40 år. Ingen ting har skjedd i gal retning.

 

det fylles opp på felt G. til orientering.

 

http://sg.www2.dk/load_applet.php?loadapp=...=1096&ID=77

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tilbake til Marienlyst. Hvem tok beslutningen om å stenge klokkesvingen. Snø leire eller glatt. DEn har jo vært der i 40 år. Ingen ting har skjedd i gal retning.

 

Jeg mener det er sånn at de har hatt disp i alle år fordi de skulle bygge ny stadion. Nå er stadionprosjektet skrinlagt og det betyr at det må skje oppgradering av eksisterende stadion før de får lov til å bruke kortsiden. Ikke ulikt vår disp for Nadderud altså.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tilbake til Marienlyst. Hvem tok beslutningen om å stenge klokkesvingen. Snø leire eller glatt. DEn har jo vært der i 40 år. Ingen ting har skjedd i gal retning.

 

Jeg mener det er sånn at de har hatt disp i alle år fordi de skulle bygge ny stadion. Nå er stadionprosjektet skrinlagt og det betyr at det må skje oppgradering av eksisterende stadion før de får lov til å bruke kortsiden. Ikke ulikt vår disp for Nadderud altså.

 

det er riktig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TV2 melder:

 

STRØMSGODSET - STABÆK:

Strømsgodset: Ingen nye skader hos Strømsgodset før kampen mot Stabæk. Det er fortsatt uklart når Kim Andre Madsen, Christer George, Mathias Andersson og Ousman Nyan kan være tilbake. Det er også usikkert om Øyvind Storflor rekker kampen. Han skal testes i helgen, men søndagens oppgjør på Marienlyst kommer trolig for tidlig for den tidligere Rosenborg-spilleren, opplyser Godset til TV 2 Sporten.

 

Stabæk: Midtstopper Pontus Segerström er tilbake i full trening for Stabæk etter å ha mistet både sesongoppkjøringen og åpningskampene i Tippeligaen på grunn skade, opplyser Stabæk til TV 2 Sporten. Johan Andersson ventes tilbake i full trening neste uke. Utover det kan de regjerende seriemesterne melde om en skadefri stall foran oppgjøret mot Godset. Daniel Nannskog har pådratt seg to gule kort i løpet av de fem første kampene, og må stå over neste kamp om han pådrar seg et nytt gult kort i kampen på søndag.

 

tilbake til Marienlyst. Hvem tok beslutningen om å stenge klokkesvingen. Snø leire eller glatt. DEn har jo vært der i 40 år. Ingen ting har skjedd i gal retning.

 

NØFF tok beslutningen etter at Sundland ble skrinlagt.

Stabæk support har hentet 260 billetter til kampen på søndag , det er det plasser igjen på H feltet ved tidlig oppmøte på Søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror dette er en del av en stor konspirasjon som er nøye planlagt gjennom en årrekke.. En stor reklamekampanje for www.drammen.no - Elvebyen og en manko på billetter for bortesupportere. Med andre ord vil supportere komme tidligere til byen og legge igjen mere penger. Noen har faktisk litt lyst til å dra litt tidligere for å se den tidligere "harrybyen", nå som en flott Elveby. Litt som å se en tidligere narkoman plutselig ta distriksmedalje i orientering.

 

Tilfeldig? Neppe! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Folk som skal inn på stadion utenom om SS-feltet får stille uten Stabækeffekter, men i HVIT nøytral genser. Pass på å prate som gutta i

så kommer man greit inn på Marienlyst. Endret av Alzheimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Godset-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...