Gå til innhold

Kamptråd: Godset-Stabæk


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 341
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Er det noen billetter igjen, og plass på bussene?

 

Heldigvis er det noen av oss i Styret med stor S som oftest ikke har så mye annet å gjøre enn å frekventere forumet!

 

Det er nok plass på en av bussene om du ringer nå, men billett må du ordne selv i porten. Det er rundt 260 som reiser organisert med forhåndsreservert billett. Det levner rimelig sjanse for å få tak i billett på enten felt G eller H på Marienlyst. Godset skal ha garantert for at alle fra Stabæk som må kjøpe i porten skal få plass, men kan ikke love noe videre da jeg ikke husker kilde.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje en idé å ringe turtelefonen, og ikke forvente at folk her kan svare på det nå?

 

Det er en idé, ja. Men hvorfor ikke prøve å spørre her først når man nesten alltid får raskt svar?

 

Takk for svar, Posse

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er vi virkelig så dårlige? :o

 

Ja, det er vi faktisk. Det som er mest frustrerende er at jeg ikke helt ser hvordan det skal snus heller. Vi vet jo godt fra før at når spillet vårt ikke fungerer, da går det komplett(.no) i dass. Nå er vi like ræva som vi var på vårt verste i fjor hele tiden, og de kampene greide vi aldri å snu. Når vi i tillegg får skader på Hauger og Daigo blir det bare helt herlig.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er er flaut! Usikkerheten i forsvaret sprer seg i alle lagdelene... Kan vi ikke spille litt ball istedenfor å pælme langt og høyt?! VI ser ikke ut som et tippeligalag for øyeblikket. Vet ikke om jeg har lyst til å se 2. omgang...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herlighet som vi savner Alanzinho. Hvor blir det av kontringene og gjennombruddshissigheten i laget?

 

Det skal dog sies at det ikke akkurat er fortjent at vi ligger under. Godset har ikke hatt all verden å bidra med de heller. Men Knudsen bør ta det skuddet, helt klart. På tide å la Iven få prøve seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har jeg kommet dit at jeg ikke lenger klarer å være sint. Nå er jeg bare resignert. Jeg var fullt klar over at jeg måtte legge litt bånd på forventningene da Veigar og Alan dro, men at det skulle være så ille hadde jeg ikke fryktet. Nå er det vel kanskje tap mot tabelljumboen vi kan forvente. Vi er jo tross alt nesten et bunnlag selv. Det er sårt dette her, jeg hadde nesten glemt hvordan det var å heie på et lag man ikke har et seriøst håp om at skulle kunne vinne i alle fall 70% av kampene. Ikke fordi jeg er medgangssupporter, men fordi man rett og slett blir vant til det. Rar følelse å skulle være fornøyd med uavgjort når vi var seriemestere for bare noen runder siden =/

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi ser jo ut som Lillestrøm anno 2008. Tell antall ganger MMS og IAO har sendt håpløse baller opp mot Berglund/Nannskog/Palmi. Hva er vitsen med å ha Farnerud og Diskerud på banen?

 

bortsett fra at LSK i fjor faktisk presset og løp litt defensivt....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Godset-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...