Gå til innhold

Kolbotn - SFK 7.6.09


Alzheimer
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


For at ting ikke skal være helt sort/hvitt. Den ballen vi har inne i første omgang som ikke blir dømt inn, er avdelingen for uflaks.

 

Linjemann kan umulig se at den ballen er inne da keeper dekker synsfeltet hans. Han kan rett og slett ikke dømme mål med mindre han faktisk har sett at den er inne. Surt, men slik er det. At keeperen til Kolbotn opptrer som hun gjør er også greit. Det er ren refleks og noe alle keepere gjør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For at ting ikke skal være helt sort/hvitt. Den ballen vi har inne i første omgang som ikke blir dømt inn, er avdelingen for uflaks.

 

Linjemann kan umulig se at den ballen er inne da keeper dekker synsfeltet hans. Han kan rett og slett ikke dømme mål med mindre han faktisk har sett at den er inne. Surt, men slik er det. At keeperen til Kolbotn opptrer som hun gjør er også greit. Det er ren refleks og noe alle keepere gjør.

Enig Rich. Problemet er bare det at denne ene ballen var bare en av en mengde situasjoner.

Stort sett er det største problemet linjemennene. De er totalt ubrukelige og gjør det veldig vanskelig for våre angripere da de stort sett ikke holder linja.

Mange klagde på dommeren på Nadderud sist kamp (som jeg mener var god i de første 65 min.).

Dømmingen i går derimot står til terningkast 1 (for oppmøte).

 

Jeg mener vi bør gå i dialog med NFF evt la SFK gjøre det. Slik det er nå blir det nesten komisk.

At TV2 i tillegg har så til de grader subjektive supportere/kommentatorer burde det også reageres på.

Her har vi en finfin mulighet til:

* Få ut aggresjon

* Fjerne fokus fra økonomi hos media

 

Ellers: Jævlig stolt over å tilhøre en gruppe som står igjen lenge etter at jentene våre har gått i garderoben.

Hyggelig at selv noen av spillerne til Kolbotn applauderer oss når de "jogger ut" etter kampen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For at ting ikke skal være helt sort/hvitt. Den ballen vi har inne i første omgang som ikke blir dømt inn, er avdelingen for uflaks.

 

Linjemann kan umulig se at den ballen er inne da keeper dekker synsfeltet hans. Han kan rett og slett ikke dømme mål med mindre han faktisk har sett at den er inne. Surt, men slik er det. At keeperen til Kolbotn opptrer som hun gjør er også greit. Det er ren refleks og noe alle keepere gjør.

Jeg ert enig i at den ikke kan settes på linjemannen.  Men ta en titt på dommerens plassering i situasjonen.  At hun ikke ser at den er inne er kriminelt dårlig.

 

Ellers skulle jeg øsnke at dere i SS.no setter lys på linjemennenes jobb i toppserien.  Ikke bare hos oss, og kasnkje helst ikke etter en tapt kamp.  De er dårlige, de klarer ikke offside og de hjelper sjelden dommerne i vanskelige situasjoner.

 

 

Syns det er ille at folk som ikke kan på linja høyere enn fjerde nivå (3. divisjon) hos mennene er de samme som går på linja i øverste divisjon hos kvinnene.

 

Det sier noe om verdsetting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns det er ille at folk som ikke kan på linja høyere enn fjerde nivå (3. divisjon) hos mennene er de samme som går på linja i øverste divisjon hos kvinnene.

 

Betyr det at vi får se sexxes på linja for SFK?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns det er ille at folk som ikke kan på linja høyere enn fjerde nivå (3. divisjon) hos mennene er de samme som går på linja i øverste divisjon hos kvinnene.

 

Betyr det at vi får se sexxes på linja for SFK?

Skulle gjerne hatt han som hoveddommer.

Han dømte jo SFK vs SB (noen som tar den forkortelsen) senvinters. Da var han en av banens beste :)

Han hadde faktisk både:

Fart :o

God plasseringsevne

Myndig

God tone med spillerne

 

-kanskje ikke den vanskligste kampen å dømme, men han viste jo at han ligger lysår foran enkelte andre i sort i Topserien i år

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tre ting:

 

1. Å karakterisere et lag for å spille dårlig fotball når vi taper mot dem er bare patetisk. Gir det seier er det godt nok (så lenge man holder seg innenfor reglementet). Forstår ikke hvorfor folk er så bitre på Drillo, egentlig.

 

2. Jeg er enig i at linjedommerne er dårlig, forferdelig dårlige. Men dersom vi retter anklagen bare mot linjedommerne, så kan man mellom linjene lese at hoveddommerne er gode nok. Det er de ikke. Dommerproblemet i norsk toppserie bør tas opp på bred front - hele teamet er ofte et problem. Vi får se så mye rart i disse kampene at jeg vil påsta at et "jenteløft" uten å samtidig ta et kollektivt "dommerløft" blir helt meningsløst.

 

3. Vi skal også være litt fornøyde med oss selv. Det var stor stemning på Sofiemyr i går. Delvis var den skapt av oss, delvis var den skapt av et sirkus fra mange oppmøte kolbotntilhengere. Hvis vi ser bort fra at sistnevnte fullstendig mangler god tribunekultur, der de kommer med korpsinstrumentene sine, så kan vi hvertfall konkludere med at de var mange, og at det sannsynligvis var fordi det var SFK og $$ som kom på besøk. Vi er et lokomotiv! (Nå må vi bare se å vinne serien også...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tre ting:

 

1. Å karakterisere et lag for å spille dårlig fotball når vi taper mot dem er bare patetisk. Gir det seier er det godt nok (så lenge man holder seg innenfor reglementet). Forstår ikke hvorfor folk er så bitre på Drillo, egentlig.

 

2. Jeg er enig i at linjedommerne er dårlig, forferdelig dårlige. Men dersom vi retter anklagen bare mot linjedommerne, så kan man mellom linjene lese at hoveddommerne er gode nok. Det er de ikke. Dommerproblemet i norsk toppserie bør tas opp på bred front - hele teamet er ofte et problem. Vi får se så mye rart i disse kampene at jeg vil påsta at et "jenteløft" uten å samtidig ta et kollektivt "dommerløft" blir helt meningsløst.

 

3. Vi skal også være litt fornøyde med oss selv. Det var stor stemning på Sofiemyr i går. Delvis var den skapt av oss, delvis var den skapt av et sirkus fra mange oppmøte kolbotntilhengere. Hvis vi ser bort fra at sistnevnte fullstendig mangler god tribunekultur, der de kommer med korpsinstrumentene sine, så kan vi hvertfall konkludere med at de var mange, og at det sannsynligvis var fordi det var SFK og $$ som kom på besøk. Vi er et lokomotiv! (Nå må vi bare se å vinne serien også...)

 

 

Jeg synes ikke Kolbotn spilte dårlig fotball. De hadde litt flaks, litt marginer, men aller mest vant de fordi de spilte en taktisk glimrende kamp. Men jeg liker ikke Drillo-fotball noe mer av den grunn. Jeg synes den taktikken ødelegger det vakre i fotballen og jeg synes det er synd at den taktikken lykkes. Men bevares ingen kan si at Kolbotn ikke fotjente seieren. Samtidig må jeg si at det ikke plaget meg en puck at de ordentlige Drillos gikk på nok en smell i Makedonia dagen før. Den kampen var drita kjedelig og det hadde den vært selv o Carew hadde pirket inn et vinnermål på slutten. Det går ann å være gjennombruddshissig uten å kjøre ren Drillo. Det går også ann å være solide defensivt uten å tenke som Drillo. Og våger mann blir det jo mål av Drillostilen også. men vakkert er det ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Burde kanskje postet i humortråden, men lokalavisa her på kolbotn har en uttalelse fra lederen i klubben som mener de vant både kampen på banen og tribunen klart! Tror de feira seieren med ghb og kokain.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingen som vil kommentere den fantastiske keepertabben?

 

Hvis du har lyst til å leke Davy Wathne eller Mini, så vær så god.

 

Personlig føler jeg det er ganske mange andre temaer som er viktige enn hennes ene tabbe. Trøkket på tribunen, dømming, Stabæks spill osv....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Burde kanskje postet i humortråden, men lokalavisa her på kolbotn har en uttalelse fra lederen i klubben som mener de vant både kampen på banen og tribunen klart! Tror de feira seieren med ghb og kokain.

 

Tilbrakte ettermiddagen og kvelden med konfirmasjon i går. En av gjestene var en av spillerne til Kolbotn. Hun kunne fortelle at The KILers har lige i dvale lenge fordi det kom så mange klager på dem. Øvrig publikum på Sofiemyr syntes ikke de skaper stemning - kun støy. Hun var uansett av den oppfatningen at Stabæk Support vant tribunekampen på K.O.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Burde kanskje postet i humortråden, men lokalavisa her på kolbotn har en uttalelse fra lederen i klubben som mener de vant både kampen på banen og tribunen klart! Tror de feira seieren med ghb og kokain.

 

LOL!! :lol::lol::lol:

 

What planet is he on???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Burde kanskje postet i humortråden, men lokalavisa her på kolbotn har en uttalelse fra lederen i klubben som mener de vant både kampen på banen og tribunen klart! Tror de feira seieren med ghb og kokain.

 

LOL!! :lol::lol::lol:

 

What planet is he on???

 

She

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig jeg kan ta med meg også - etter å ha blitt servert på riks-TV idet jeg synger "linjemann er ræva".  En humrende kommentator sier at Stabækfansen er uenige i offsideavgjørelsen.

 

Jeg er egentlig litt glad for at det ble vist at jeg holdt kjeft mens dere andre ropte dette. Jeg hilste nettopp på den personen som fikk slengt dette etter seg. Skal ikke kommentere det mer her på et åpent forum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig jeg kan ta med meg også - etter å ha blitt servert på riks-TV idet jeg synger "linjemann er ræva".  En humrende kommentator sier at Stabækfansen er uenige i offsideavgjørelsen.

 

Jeg er egentlig litt glad for at det ble vist at jeg holdt kjeft mens dere andre ropte dette. Jeg hilste nettopp på den personen som fikk slengt dette etter seg. Skal ikke kommentere det mer her på et åpent forum.

 

For hvorfor skulle vi ikke synge det? Han var jo ræva. Var han lei seg eller på gråten? Eller fikk han kanskje en anelse reisning av at vi sang mot han mens han kunne være med å bestemme utfallet av kampen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig jeg kan ta med meg også - etter å ha blitt servert på riks-TV idet jeg synger "linjemann er ræva".  En humrende kommentator sier at Stabækfansen er uenige i offsideavgjørelsen.

 

Jeg er egentlig litt glad for at det ble vist at jeg holdt kjeft mens dere andre ropte dette. Jeg hilste nettopp på den personen som fikk slengt dette etter seg. Skal ikke kommentere det mer her på et åpent forum.

 

For hvorfor skulle vi ikke synge det? Han var jo ræva. Var han lei seg eller på gråten? Eller fikk han kanskje en anelse reisning av at vi sang mot han mens han kunne være med å bestemme utfallet av kampen?

 

 

he, he. Nå tror jeg du misforstår. De Sexxes mener er vel at når man har flere hatter, slik mange av oss har, så er det greit å kunne jatte med i enkelte sammenhenger. Slik jatting ville jo blitt umuliggjort om kamera hadde zoomet han inn mens han sag "linjemann er ræva"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kolbotn - SFK 7.6.09
×
×
  • Opprett ny...