Gå til innhold

Stabæk fotball Kvinner


Stabæk Peder
 Del

Anbefalte innlegg


Skulle ønske at ennå flere av SS møter på kamp når jentene spiller. De som har vært der har laget veldig bra stemning. Og jentene viser at de setter pris på dette.

Er det noen som blir med på noen borte turer rundt byen her eller har noen tanker om dette tema.

Til de som ikke har sett jentene. Det er ett meget godt jente lag som spiller undrerholdene fotball.

Mvh

Peder Ravneberg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den er litt usynlig der.

Jeg foreslår at vi utfordrer LSK og kanarifansen når vi møter Team Strømmen på deres hjemmeside.

 

Mange er/var enige med deg om dette, men det er valgt å kjøre 2 forum. Det får vi forholde oss til. Heldigvis er det litt liv her, men vi ønsker oss selvsagt mer. Vi skal vel ikke se bort fra at tap i Drammen gjør SFK mer attraktive..

 

Ad LSK: JEg vil gjerne fortsette at vi er konger i Toppserien, i stedet for å popularisere andre klubber. Men klart vi skal på borteturer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg sitter og har litt vansker med å tro at Kanarifansen klarer å ta eierskap til Team Strømmen helt enda. Blir kanskje litt feil å sammenligne med oss i og med at det ikke var klart at Asker ble Stabæk så lenge i forveien som Team Strømmen blir LSK, likevel tror jeg flertallet av Kanarifansen ikke er så interessert. Jeg hadde et halvt øye med på Toppserien i fjor mens de fortsatt var Asker, men aldri så mye at jeg gadd å ta meg turen på Føyka. Nå er det derimot noe helt annet :)

 

Som Alz sier syns jeg vi skal nyte å være kongen på haugen publikumsmessig så lenge det varer, for det kommer til å bli solid konkurranse hvis LSK mobiliserer like mye som vi har gjort neste år. Foreløpig tror jeg "erting" om manglende støtte til Team Strømmen vil bli møtt med lite annet enn skuldertrekk der borte.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den er litt usynlig der.

Jeg foreslår at vi utfordrer LSK og kanarifansen når vi møter Team Strømmen på deres hjemmeside.

 

Mange er/var enige med deg om dette, men det er valgt å kjøre 2 forum. Det får vi forholde oss til. Heldigvis er det litt liv her, men vi ønsker oss selvsagt mer. Vi skal vel ikke se bort fra at tap i Drammen gjør SFK mer attraktive..

 

 

Jeg kan vel skrive under på den. Har lekt litt med tanken om å dra til Ålesund på fredag, og etter tapet i dag er behovet sterkere. En opptur der, og jeg kan sikkert gå til herrenes kamp på søndag med en mer positiv innstilling også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor tas ikke dette bare i "Mer liv fra $$"-tråden?

Fordi SFK har eget forum. Vi kan mene hva vi vil om det (og det gjør vi), gode argumenter for begge alternativene. Helt klart at dette hører under "Mer liv fra SS tråden". Samtidig vil innleggene fort "drukne" i alle SF innlegg.

Selv synes jeg det er veldig enkelt å finne frem her. Hvis ikke må man lete rundt i et stort antall tråder.

 

Vi er jo i en startfase og SFK forumet vil nok vokse uke for uke :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor tas ikke dette bare i "Mer liv fra $"-tråden?

Fordi SFK har eget forum. Vi kan mene hva vi vil om det (og det gjør vi), gode argumenter for begge alternativene. Helt klart at dette hører under "Mer liv fra SS tråden". Samtidig vil innleggene fort "drukne" i alle SF innlegg.

Selv synes jeg det er veldig enkelt å finne frem her. Hvis ikke må man lete rundt i et stort antall tråder.

 

Vi er jo i en startfase og SFK forumet vil nok vokse uke for uke :)

 

 

Jeg tenkte jo på "Mer liv fra SS"-tråden som ligger her under SFK-forumet. Her ligger den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her er det ikke bare snakk om at vi skal være konger på haugen men å øke innterresssen og da må kanarifansen på banen.

 

Er det bare meg eller har dette plutselig gått fra at du vil ha flere fra SS til å komme på damekampene til å skulle få flest mulig av Kanarifansen til å komme på kampen vår? (Og da, selv om det totale trøkket på kampen blir høyere, derfor gjøre mest mulig for å utligne den fordelen og boosten jentene faktisk får av å ha den foreløpig største publikumsstøtten).

 

PS: Skal Kanarifansen møte opp i LSK-drakter, med LSK-skjerf og synge LSK-sanger for et lag som spiller i rødt og heter Team Strømmen?

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


det lov å bruke hode

 

Der har du vel også nøkkelen til hvorfor KFL neppe føler det helt store kjærlighetsforholdet til Team Strømmen.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


det lov å bruke hode

 

helt riktig. Vi har skjønt poenget ditt nå.

 

Du vil ha flere folk på damekamper. Du vil ha gule kanari fans på strømmen sine kamper. Du vil ha flere av oss på kamper.

 

Man skal være forsiktig med å tvinge folk på damekamp med propoganda og mas, det må komme av seg selv.

 

Jeg tror damene skal være veldig fornøyd (og det vet jeg de er) med 1300 og 950 tilskuere de to første kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


det lov å bruke hode

 

helt riktig. Vi har skjønt poenget ditt nå.

 

Du vil ha flere folk på damekamper. Du vil ha gule kanari fans på strømmen sine kamper. Du vil ha flere av oss på kamper.

 

Man skal være forsiktig med å tvinge folk på damekamp med propoganda og mas, det må komme av seg selv.

 

Jeg tror damene skal være veldig fornøyd (og det vet jeg de er) med 1300 og 950 tilskuere de to første kampene.

 

 

Helt enig med Mortimer. Vi som har vært på damekampene hittil har hatt det drit gøy. Den kunnskapen spres seg og da kommer det flere. Neste match er dessuten på en lørdag kl 1600 - helt perfekt, men avslutning på Blå og hele pakka.

 

Når det gjelder KFL så møtte jeg lederen for Kanari-Fansen på Team Strømmenkamp allerede i fjor vår, lenge før noe samarbeid med LSK var diskutert. De finner sikkert ut selv når det er passende å stille opp - hvis de stiller opp. Vi bør ikke bli overrasket om de finner ut at nettopp kampene mot Stabæk er passende arena.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ingen konflink i det å ønske å være "kongen på haugen" samtidig som vi ønsker å gi damefotballen et løft.

Intet hadde vært bedre for jentene våre enn at alle kamper, uansett sted, gikk for fulle tribuner.

Det vi må gjøre er å bidra til at SFK sine kamper har en skikkelig bra ramme rundt hele arr.

På den måten kan vi inspirere og påvirke de andre klubbene.

Den jobben mener jeg vi, og ikke minst arr. ansvarlig på Nadderud bhar kommet langt med.

Vi skal alltid ligge i forkant av utviklingen innen kvinnefotball i Norge :D

Vi har ihvertfall fått et bra forsprang på de andre lagene

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


det lov å bruke hode

 

helt riktig. Vi har skjønt poenget ditt nå.

 

Du vil ha flere folk på damekamper. Du vil ha gule kanari fans på strømmen sine kamper. Du vil ha flere av oss på kamper.

 

Man skal være forsiktig med å tvinge folk på damekamp med propoganda og mas, det må komme av seg selv.

 

Jeg tror damene skal være veldig fornøyd (og det vet jeg de er) med 1300 og 950 tilskuere de to første kampene.

Dere overvurderer meg . Har ikke mulighet til å tvinge noen bare oppfordre. Ja oppmøte er kjempe bra.

Peder

 

Helt enig med Mortimer. Vi som har vært på damekampene hittil har hatt det drit gøy. Den kunnskapen spres seg og da kommer det flere. Neste match er dessuten på en lørdag kl 1600 - helt perfekt, men avslutning på Blå og hele pakka.

 

Når det gjelder KFL så møtte jeg lederen for Kanari-Fansen på Team Strømmenkamp allerede i fjor vår, lenge før noe samarbeid med LSK var diskutert. De finner sikkert ut selv når det er passende å stille opp - hvis de stiller opp. Vi bør ikke bli overrasket om de finner ut at nettopp kampene mot Stabæk er passende arena.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


det lov å bruke hode

 

helt riktig. Vi har skjønt poenget ditt nå.

 

Du vil ha flere folk på damekamper. Du vil ha gule kanari fans på strømmen sine kamper. Du vil ha flere av oss på kamper.

 

Man skal være forsiktig med å tvinge folk på damekamp med propoganda og mas, det må komme av seg selv.

 

Jeg tror damene skal være veldig fornøyd (og det vet jeg de er) med 1300 og 950 tilskuere de to første kampene.

Dere overvurderer meg . Har ikke mulighet til å tvinge noen bare oppfordre. Ja oppmøte er kjempe bra.

Peder

 

Helt enig med Mortimer. Vi som har vært på damekampene hittil har hatt det drit gøy. Den kunnskapen spres seg og da kommer det flere. Neste match er dessuten på en lørdag kl 1600 - helt perfekt, men avslutning på Blå og hele pakka.

 

Når det gjelder KFL så møtte jeg lederen for Kanari-Fansen på Team Strømmenkamp allerede i fjor vår, lenge før noe samarbeid med LSK var diskutert. De finner sikkert ut selv når det er passende å stille opp - hvis de stiller opp. Vi bør ikke bli overrasket om de finner ut at nettopp kampene mot Stabæk er passende arena.

 

 

Flott det hadde vært bra for toppserien

Lenke til innlegg
Del på andre sider


det lov å bruke hode

 

helt riktig. Vi har skjønt poenget ditt nå.

 

Du vil ha flere folk på damekamper. Du vil ha gule kanari fans på strømmen sine kamper. Du vil ha flere av oss på kamper.

 

Man skal være forsiktig med å tvinge folk på damekamp med propoganda og mas, det må komme av seg selv.

 

Jeg tror damene skal være veldig fornøyd (og det vet jeg de er) med 1300 og 950 tilskuere de to første kampene.

Dere overvurderer meg . Har ikke mulighet til å tvinge noen bare oppfordre. Ja oppmøte er kjempe bra.

Peder

 

Helt enig med Mortimer. Vi som har vært på damekampene hittil har hatt det drit gøy. Den kunnskapen spres seg og da kommer det flere. Neste match er dessuten på en lørdag kl 1600 - helt perfekt, men avslutning på Blå og hele pakka.

 

Når det gjelder KFL så møtte jeg lederen for Kanari-Fansen på Team Strømmenkamp allerede i fjor vår, lenge før noe samarbeid med LSK var diskutert. De finner sikkert ut selv når det er passende å stille opp - hvis de stiller opp. Vi bør ikke bli overrasket om de finner ut at nettopp kampene mot Stabæk er passende arena.

 

 

Flott det hadde vært bra for toppserien

 

 

Vet at Stormen også leker med tanken på å stille opp for Fortuna

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fant egentlig ingen annen passende tråd, men er vel fem spillere som er tatt ut i EM-troppen. Det er Toril Hetland Akerhaugen, Solveig Gulbrandsen, Ingrid Hjelmseth, Trine Bjerke Rønning og Lindy Melissa Løvbræk Wiik.

 

I tillegg er Line Hauge tatt ut til U19-EM. Så spørs det om er skadefri til da?

 

Også har vi Ina Skaug som for tiden er opptatt med U17-EM.

 

Maiken With Pape og Katrine S Pedersen er vel sikkert EM-aktuelle for Danmark. Blir ikke mange igjen på treningene i august, men ønsker alle lykke til, og unngå å bli skadet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Cred å få spillere på landslaget, men personlig liker jeg best når de heller er hjemme og trener.

Mindre sjanse for skader, mer tid til å trene samspill, bevegelser osv.

 

Solveig er selvfølgelig mer enn god nok for landslaget, men hva med slitasjen. Hun spiller jo aldri mer enn 30-45 minutter i kamp og trener ofte alternativt. Så skal hun gi 100% for han gjøken Berntsen.

 

Jaja, bare et lite hjertesukk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Cred å få spillere på landslaget, men personlig liker jeg best når de heller er hjemme og trener.

Mindre sjanse for skader, mer tid til å trene samspill, bevegelser osv.

 

Solveig er selvfølgelig mer enn god nok for landslaget, men hva med slitasjen. Hun spiller jo aldri mer enn 30-45 minutter i kamp og trener ofte alternativt. Så skal hun gi 100% for han gjøken Berntsen.

 

Jaja, bare et lite hjertesukk

 

Er det egentlig helt utenkelig med et lite opprør mot Berntsen/landslaget/NFF? Røa er jo allerede igang, og dersom også vi - det andre store laget i toppserien (sorry kolbotn) - begynner å kvesse tenner...

 

Kanskje en treffende tifo hadde vært noe? I tillegg til den sedvanlige SMS-stormen selvsagt. Jeg innser selvfølgelig at det er for sent å gjøre noe med årets sesong, men før neste års terminliste spikres må vi sørge for å bli hørt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå forsvinner vel Berntsen etter EM uansett, så sånt sett er det vel ikke lenger noe poeng å gjøre noe mot han,så får man se hva som dukker opp med tanke på landslaget. Nårdet gjelder NFF burde det ikke væe mulig å snakke litt med våre folk der inne?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå forsvinner vel Berntsen etter EM uansett, så sånt sett er det vel ikke lenger noe poeng å gjøre noe mot han,så får man se hva som dukker opp med tanke på landslaget. Nårdet gjelder NFF burde det ikke væe mulig å snakke litt med våre folk der inne?

Det har jeg nevnt i en annen tråd.

Vi har jo både Loe og Kari der

 

Stor fremgang hva NFF gjelder. I går gikk jo sjefen selv ut og viste forståelse for spillernes (Klavenes) klage på oppsettet.

Det kan nesten oppfattes som en ydmyk holdning, noe som i tilfelle er revolusjonerende i NFF

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stor fremgang hva NFF gjelder. I går gikk jo sjefen selv ut og viste forståelse for spillernes (Klavenes) klage på oppsettet.

 

Dette skulle jeg gjerne lest, har du en link (evt. husker kilden)?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk fotball Kvinner
×
×
  • Opprett ny...