Gå til innhold

Aalesund - Stabæk


andersmann
 Del

Anbefalte innlegg


Få til helvete Berglund ut! Mannen skaper intet og er bare i veien. Få inn Daigo foran der, men trekk han litt tilbake så han ligger mellom Nannskog og midtbaneleddet. Det ser så mye farligere ut med en gang Daigo får ball nærmere midten av banen.

 

Bella bommer på en kjempesjanse og får en annulert for offside. Daniel har et pingleskudd som hvis det ikke hadde blitt blokkert ville gått rett på keeper.

 

Men hvis Daniel kunne spille sammen med Daigo på topp så ville han kanskje kunne konsentrert seg om bakrom-rollen(?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Matchball: Dissa homofile mye værre en SI akkurat nå!

 

Orker ikke å se på, fortell!

Var om bie-maskotten til Odd som klaffa til en eller annen FFK-spiller. De snakket om at det var rart de ikke kunne uttale seg. Så sier han ene kanskje bien Brodd er en jente og at de ikke vil fortelle det. Så sier en annen "Nei, med det klasket der vil jeg tro at han er en homofil" (etterfulgt av latter, begynte faktisk å le i det han sa homofil)

 

(Ikke ordrett og en dårlig forklaring :unsure: )

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette blir jo bare verre og verre. Man begynner jo å lure på hva i all verden Jönsson & Co driver med om dagen. Det virker iallfall ikke som de trener på noe som helst. Og det virker overhodet ikke som om Janne eller noen andre i trenerapparatet ser ut til å forstå hva som er galt om dagen. Vår bestemann i dag utenom Jon i mål er vel kanskje MMS? Det sier ganske mye om årets Stabæk-lag!

 

Gidder ikke å gjenta alt jeg har sagt tidligere på forumet når det kommer til Farnerud/Hauger på midten og arbeidsfordeling, null kreativitet fremover etc. De som har forsøkt å forsvare Farneruds ballberøringsorgie her inne tidligere får heller forsvare hvorfor ikke vi engang prøver på noe annerledes. Henning gjør en tragisk kamp i dag og har overhodet ikke noe på et landslag å gjøre i den formen han har vært i så langt i år, etter min mening.

 

Oppsummert:

1. Vi har INGEN kreative spillere i stallen. Absolutt ingen kan skape noe på egenhånd (Daigo er for veik).

2. Vi har TO spisser med nærmest identiske ferdigheter - en god (Nannskog) og en middelmådig (Berglund) versjon. Berglund forsøker å leke Veigar, men er ikke i nærheten av å ha god nok teknikk til en slik rolle.

3. Vi har alt for lite fysikk i laget. IAO og Risp gjør akseptable kamper i dag, men er jo begge stoppere med ekstremt begrensede ferdigheter. Generelt ingen evne i laget til å gå i duell en-mot-en. Uten Keller ser fireren vår puslete ut.

4. Vi har null bredde i spillet (Daigo og Hoff/Palmi trekker bestandig innover i banen) og de få gangene vi kommer til innlegg, har vi ingen hodesterke spillere i boks i innleggssituasjoner.

 

Huff, er det noen lyspunkt i det hele tatt? Pokker heller, jeg ser absolutt ingen lyspunkt whatsoever.. shit. Ambisjonen nå blir å holde seg i TL, dessverre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Få til helvete Berglund ut! Mannen skaper intet og er bare i veien. Få inn Daigo foran der, men trekk han litt tilbake så han ligger mellom Nannskog og midtbaneleddet. Det ser så mye farligere ut med en gang Daigo får ball nærmere midten av banen.

 

Tror kanskje med et lite håp at JJ setter seg ned å ser på hva som skjer for vi spiller ikke fotball!

Fotball er egentilg ganske enkelt, skap målsjanser og skaper man nok scorer man til slutt.

Slipper man inn noen mål selv om mann skaper mye taper mann men har et håp!

Etter i dag hva pokker skal vi håpe på da?

At vi skaper nesten 2 målsjanser neste kamp? hehe

Når man ikke har målsjaner mot bånnlaget Ålesund er det bare patetisk og det skremmer publikum bort til andre morsomme ting!

Dette er så alvorlig at en bedrift hadde hatt et krisemøte!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette blir jo bare verre og verre. Man begynner jo å lure på hva i all verden Jönsson & Co driver med om dagen. Det virker iallfall ikke som de trener på noe som helst. Og det virker overhodet ikke som om Janne eller noen andre i trenerapparatet ser ut til å forstå hva som er galt om dagen. Vår bestemann i dag utenom Jon i mål er vel kanskje MMS? Det sier ganske mye om årets Stabæk-lag!

 

.

 

 

Hvis du mener MMS er bestemann i dag har du ikke peiling på fotball!

Han kjemper på og er offansiv men de defansive kvalitetene er lik null, og det er vel derfor han spiller back?

Han er usikker og viser det til fulle! Passningene hans er i hytt og gevær, et godt innlegg i 90 minog våre mini spisser er ikke i nærheten??

De beste spillerne i dag er enkelt og greit Jon,Farnerud og og Krigeren IAO resten kan du selge......! Hvis de da ikke begynner å JOBBE FOR LØNNA!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


hahaha

 

 

Herregud for en klovn du er. Hva med å komme med noen argumenter??

 

Kommentaren din var bare så sykt dårlig at jeg fikk meg en liten latter, selv etter de mest begredelige 90 minuttene jeg har sett på lenge gjennom blaa briller.

 

Janne er i mine øyne den beste treneren i TL, med Hamrén på plassen bak. Ja, han bommet litt idag, men det var ikke pga. han vi tapte idag. Det var ikke han som loffet rundt og spilte ballen til de i drakt som ikke samsvarte med sin egen. Han matet ikke opp baller fra bakre firer, over en av de beste midtbanene i TL, til to ikke spesielt hodesterke spisser.

 

Selvtilliten i laget er på et skikkelig lavmål når man må ty til så svake løsninger som disse Flo-ballene faktisk er. Og jeg kan ikke tenke meg at dette er noe Jönsson har innarbeidet. Du ser de prøver seg på noen kombinasjoner i ny og ne, og da kommer de seg greit fremover. Men det er i bindeleddet midtbane-spiss jeg vi si de største svakhetene ligger. TLs beste bakromsspiss, og den eneste av spissene våre som kan avslutte, får aldri ballen og må jobbe i helt andre posisjoner bare for å i det hele tatt være i kontakt med ballen. Han får rett og slett ikke ballen i den posisjonen han er betalt for å være. Når da halve laget samler seg på motstanders 16 meterstrek - godt markert, blir det heller ikke mål ved høye innlegg over hele feltet, isteden for å bruke en eller to kjappe støttepasninger og så en stikker inn bak når lagene har fått spredt seg igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser du på historien faller det på sin egen urimelighet. Kampen i dag har vi også flere forfall, og ser man på utilgjengelige spillere som spilte A-lagskamper i fjor, kan man stille opp følgende spillere i 4-4-2

JIH - Segerstrøm - Sandberg - Holmvik

Stenvoll - Somen - Annan - Alan

Veigar - Anderson

Dette er et lag som kunne kjempet i toppen av TL i år. Heldigvis får vi snart tilbake JIH, Segers, Stenvoll og Andersson.

 

Ser man på den begredelige sesongen så langt, kan man nok heller klandre ledelsen enn treneren, ved at det ble hentet spillere alt for sent.

 

 

At tapet av og skadede spillere som Veigar, Alan, Tchoyi, Annan, Andersson, Holmvik, Stenvoll og Segerstrøm faktisk betyr noe, er det ingen som benekter. Men våre problemer i år skyldes mer enn bare tap av gode spillere. Poenget er at når JJ tviholder på samme spillestil som i fjor, må han for pokker sørge for å komponere et lag som har forutsetninger som er i nærheten av å spille slik.

 

Hovedproblemet er at Farnerud ikke passer som offensiv midtbane slik vi legger opp til å spille. Skal han spille må det være på Haugers plass. Berglund kan heller ikke bekle Veigar-rollen, noe alle åpenbart forstår. Kreative spillere som Hoff og Koba blir dessverre misbrukt på kanten og ville kommet bedre til sin rett på midten. I hvert fall når alternativet er to like defensive spillertyper som Farnerud og Hauger. Behold gjerne Farnerud på banen, men da må Hauger ut.

 

Bakromsspisser som Nannskog og Berglund blir fullstendig borte med den totale mangel på kreativitet de har bak seg. Dette kan faktisk Jönsson gjøre noe med. At han åpenbart ikke ser dette selv, og fortsetter med de samme spillerne i stort sett de samme rollene i kamp etter kamp, tyder på at han har betydelige mangler som trener.

 

Man kan alltids klage på kommentator Semb, men i dag traff han spikeren.

Endret av Kjempeblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis du mener MMS er bestemann i dag har du ikke peiling på fotball!

Han kjemper på og er offansiv men de defansive kvalitetene er lik null, og det er vel derfor han spiller back?

Han er usikker og viser det til fulle! Passningene hane er i hytt og gevær, et godt innlegg i 90 minog våre mini spisser er ikke i nærheten??

De beste spillerne i dag er enkelt og greit Jon,Farnerud og og Krigeren IAO resten kan du selge......! Hvis de da ikke begynner å JOBBE FOR LØNNA!

 

Jon er bestemann. Resten gjør en svak innsats, men alt i alt syntes jeg MMS virket tryggere en-mot-en i dag enn tidligere. Og han hadde i det minste ETT godt innlegg. IAO og Risp gjorde sakene sine helt greit (og er kandidater til å være Stabæks nest beste spiller hvis du er sinnsykt interessert i den kåringen?), mens Hedenstad dessverre var feilplassert ved litt for mange anledninger. Farnerud gjør ikke mye konstruktivt i denne kampen og ødelegger flere kontringsmuligheter med ballkos, vendinger og tversoverpasninger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Få til helvete Berglund ut! Mannen skaper intet og er bare i veien. Få inn Daigo foran der, men trekk han litt tilbake så han ligger mellom Nannskog og midtbaneleddet. Det ser så mye farligere ut med en gang Daigo får ball nærmere midten av banen.

 

Bella bommer på en kjempesjanse og får en annulert for offside. Daniel har et pingleskudd som hvis det ikke hadde blitt blokkert ville gått rett på keeper.

 

Men hvis Daniel kunne spille sammen med Daigo på topp så ville han kanskje kunne konsentrert seg om bakrom-rollen(?)

 

Det er akkurat det siste jeg håper på. At Daniel skal bli den bakromsspissen han var og la Daigo ta seg av fremspillene. Bella og Daniel sammen funker ikke bra sammen fordi de er helt like spillertyper, og siden Daniel er bedre enn Bella i bakromsrollen må Bella ut.

 

Eventuelt kan man kjøre på med Farnerud og Daigo sentralt og beholde både Bella og Nannskog på topp.

Endret av Nothingtown
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser du på historien faller det på sin egen urimelighet. Kampen i dag har vi også flere forfall, og ser man på utilgjengelige spillere som spilte A-lagskamper i fjor, kan man stille opp følgende spillere i 4-4-2

JIH - Segerstrøm - Sandberg - Holmvik

Stenvoll - Somen - Annan - Alan

Veigar - Anderson

Dette er et lag som kunne kjempet i toppen av TL i år. Heldigvis får vi snart tilbake JIH, Segers, Stenvoll og Andersson.

 

Ser man på den begredelige sesongen så langt, kan man nok heller klandre ledelsen enn treneren, ved at det ble hentet spillere alt for sent.

 

 

At tapet av og skadede spillere som Veigar, Alan, Tchoyi, Annan, Andersson, Holmvik, Stenvoll og Segerstrøm faktisk betyer noe er det ingen som benekter. Men våre problemer i år skyldes mer enn bare tap av gode spillere. Poenget er at når JJ tviholder på samme spillestil som i fjor, må han for pokker sørge for å komponere et lag som har evner som er i nærheten av å spille slik.

 

Hovedproblemet er at Farnerud ikke passer som offensiv midtbane slik vi legger opp til å spille. Skal han spille må det være på Haugers plass. Berglund kan heller ikke bekle Veigar-rollen, noe alle åpenbart forstår. Kreative spillere som Hoff og Koba blir dessverre misbrukt på kanten og ville kommet bedre til sin rett på midten. I hvert fall når alternativet er to like defensive spillertyper som Farnerud og Hauger. Behold gjerne Farnerud på banen, men da må Hauger ut.

 

Bakromsspisser som Nannskog og Berglund blir fullstendig borte med den totale mangel på kreativitet de har bak seg. Dette kan faktisk Jönsson gjøre noe med. At han åpenbart ikke ser dette selv, og fortsetter med de samme spillerne i stort sett de samme rollene i kamp etter kamp, tyder på at han har betydelige mangler som trener.

 

Man kan alltids klage på kommentator Semb, men i dag traff han spikeren.

 

 

Syntes det er greit at han starter med Nannskog og Bella på topp, men når Daniel er konstant på bærtur og Bella viser gang på gang at han ikke vet hvor målet er så er det på tide med bytter!

Hvem bytta han inn for Hauger? han var i hverfall ikke med i kampen!

Daniel og Bella får 90 min + uten å vise noe som helst mot et latterlig dårlig Ålesund!

Hvor er vår nye sjekker? Hvor er Mix? tyder på total Hd crash fra JJ!

Så ja jeg er enig i at JJ stryker i dag, men vi vet han har potenisalet og det kommer etterhvert ...

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kommentaren din var bare så sykt dårlig at jeg fikk meg en liten latter, selv etter de mest begredelige 90 minuttene jeg har sett på lenge gjennom blaa briller.

 

Janne er i mine øyne den beste treneren i TL, med Hamrén på plassen bak. Ja, han bommet litt idag, men det var ikke pga. han vi tapte idag. Det var ikke han som loffet rundt og spilte ballen til de i drakt som ikke samsvarte med sin egen. Han matet ikke opp baller fra bakre firer, over en av de beste midtbanene i TL, til to ikke spesielt hodesterke spisser.

 

Selvtilliten i laget er på et skikkelig lavmål når man må ty til så svake løsninger som disse Flo-ballene faktisk er. Og jeg kan ikke tenke meg at dette er noe Jönsson har innarbeidet. Du ser de prøver seg på noen kombinasjoner i ny og ne, og da kommer de seg greit fremover. Men det er i bindeleddet midtbane-spiss jeg vi si de største svakhetene ligger. TLs beste bakromsspiss, og den eneste av spissene våre som kan avslutte, får aldri ballen og må jobbe i helt andre posisjoner bare for å i det hele tatt være i kontakt med ballen. Han får rett og slett ikke ballen i den posisjonen han er betalt for å være. Når da halve laget samler seg på motstanders 16 meterstrek - godt markert, blir det heller ikke mål ved høye innlegg over hele feltet, isteden for å bruke en eller to kjappe støttepasninger og så en stikker inn bak når lagene har fått spredt seg igjen.

 

 

Her bruker du masse ord uten at jeg kan se et eneste fotballfaglig argument. Når du i tillegg innleder tilsvaret med usakligheter som "sykt dårlig" osv., gjør ikke dette saken særlig bedre.

 

Kampen i dag kommer på toppen av svake kamper gjennom hele sesongen hittil. Dette skyldes faktisk ikke at JJ "bommer litt" i dagens kamp. Hvorfor tror du egentlig laget blir tvunget til å slå langpasninger som alle og enhver vet at vi ikke har hodespillere til å ta i mot? Selvsagt er ikke dette noe JJ har "innarbeidet", men er derimot et resultat av en spillestil som ikke fungerer. Det er som å se landlaget på sitt verste.

 

Hva jeg for øvrig mener er lagets problem fremgår for øvrig tydelig av mine øvrige kommentarer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hoff - bomkjøp

Bella - Bomlån

Risp - Bomlån

Daigo - middels, men under forventningene

Senky - ???

 

Tildels enig med Hoff er ikke et bommkjøp, han har bare ikke fått rollen sin av JJ!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hoff - bomkjøp

Bella - Bomlån

Risp - Bomlån

Daigo - middels, men under forventningene

Senky - ???

 

Tildels enig med Hoff er ikke et bommkjøp, han har bare ikke fått rollen sin av JJ!

 

Samme kan sies om Daigo. Han liker seg langt bedre inne i midten enn langs kanten. Risp var også meget solid i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er akkurat det siste jeg håper på. At Daniel skal bli den bakromsspissen han var og la Daigo ta seg av fremspillene. Bella og Daniel sammen funker ikke bra sammen fordi de er helt like spillertyper, og siden Daniel er bedre enn Bella i bakromsrollen må Bella ut.

 

Eventuelt kan man kjøre på med Farnerud og Daigo sentralt og beholde både Bella og Nannskog på topp.

 

 

Helt riktig analysert. Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Samme kan sies om Daigo. Han liker seg langt bedre inne i midten enn langs kanten. Risp var også meget solid i dag.

 

Sier ikke at Risp ikke var OK i dag, men vi må da forvente mer enn én god kamp av forsterkningene når vi snakker juni rett rundt hjørnet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis du mener MMS er bestemann i dag har du ikke peiling på fotball!

Han kjemper på og er offansiv men de defansive kvalitetene er lik null, og det er vel derfor han spiller back?

Han er usikker og viser det til fulle! Passningene hane er i hytt og gevær, et godt innlegg i 90 minog våre mini spisser er ikke i nærheten??

De beste spillerne i dag er enkelt og greit Jon,Farnerud og og Krigeren IAO resten kan du selge......! Hvis de da ikke begynner å JOBBE FOR LØNNA!

 

Jon er bestemann. Resten gjør en svak innsats, men alt i alt syntes jeg MMS virket tryggere en-mot-en i dag enn tidligere. Og han hadde i det minste ETT godt innlegg. IAO og Risp gjorde sakene sine helt greit (og er kandidater til å være Stabæks nest beste spiller hvis du er sinnsykt interessert i den kåringen?), mens Hedenstad dessverre var feilplassert ved litt for mange anledninger. Farnerud gjør ikke mye konstruktivt i denne kampen og ødelegger flere kontringsmuligheter med ballkos, vendinger og tversoverpasninger.

 

Kan forsåvitt være enig i den tolkningen også, men gutta er preget av at de var best i fjor og de skal vise sine finesser.

Hva med grovarbeidet som Annan gjorde i fjor ? totalt borte derfor viler det mer annsvar på backene og de sliter.

Liker IAO sin innsats kriger til the bitter end, der har resten av gutta noe å lære!

Nannskog tjener vel rundt 2,5 mill for å gjøre absolut nothing om dagen hadde hatt det kult med de penga jeg og ..... :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her bruker du masse ord uten at jeg kan se et eneste fotballfaglig argument. Når du i tillegg innleder tilsvaret med usakligheter som "sykt dårlig" osv., gjør ikke dette saken særlig bedre.

 

Kampen i dag kommer på toppen av svake kamper gjennom hele sesongen hittil. Dette skyldes faktisk ikke at JJ "bommer litt" i dagens kamp. Hvorfor tror du egentlig laget blir tvunget til å slå langpasninger som alle og enhver vet at vi ikke har hodespillere til å ta i mot? Selvsagt er ikke dette noe JJ har "innarbeidet", men er derimot et resultat av en spillestil som ikke fungerer. Det er som å se landlaget på sitt verste.

 

Hva jeg for øvrig mener er lagets problem fremgår for øvrig tydelig av mine øvrige kommentarer.

 

Stabæk er et av lagene som har holdt seg stabilt på øvre halvdel av TL gjennom flere år, samt seriegull i fjor, hvordan kan du si mannen som har skapt dette kan være en dårlig trener? For å si det på en annen måte, ville du byttet med noen andre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her bruker du masse ord uten at jeg kan se et eneste fotballfaglig argument. Når du i tillegg innleder tilsvaret med usakligheter som "sykt dårlig" osv., gjør ikke dette saken særlig bedre.

 

Kampen i dag kommer på toppen av svake kamper gjennom hele sesongen hittil. Dette skyldes faktisk ikke at JJ "bommer litt" i dagens kamp. Hvorfor tror du egentlig laget blir tvunget til å slå langpasninger som alle og enhver vet at vi ikke har hodespillere til å ta i mot? Selvsagt er ikke dette noe JJ har "innarbeidet", men er derimot et resultat av en spillestil som ikke fungerer. Det er som å se landlaget på sitt verste.

 

Hva jeg for øvrig mener er lagets problem fremgår for øvrig tydelig av mine øvrige kommentarer.

 

Stabæk er et av lagene som har holdt seg stabilt på øvre halvdel av TL gjennom flere år, samt seriegull i fjor, hvordan kan du si mannen som har skapt dette kan være en dårlig trener? For å si det på en annen måte, ville du byttet med noen andre?

 

Må vel legge til at hva som har skjedd har skjedd men hva som skjer det skjer.

Nytter ikke å ha 40 gull i lomma hvis du til slutt ikke helt vet hva det dreier seg om?

Hva med å skape målsjanser?

Det var ikke Real Madrid eller Barca vi møtte i dag og vi skapte 1 jeg sier 1 målsjanse mot Ålesund!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om gutta får 0 i lønn til neste kamp (i stedenfor barter), hadde de kanskje løpt og kjempet om ballene. Gitt tabellsituasjonen, og dagens håpløse forestilling, hadde jeg faktisk vært glad for 3-4 gule kort, så lenge de kom pga høyt tenning. For et bunnlag (som vi nå er), er innsats første steget i riktig retning, da bør det også komme noen gule på kjøpet. Kanskje vi går for "fair play" i neste års European Leage?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JJ hadde sikkert en plan med å sette inn Skjelvik på venstre kant, men det så ikke ut som om resten av laget skjønte det. Han fikk vel en! skikkelig ball å løpe på, og da rundet han forsvareren og fikk lagt inn. Det er jo håpløst at man ikke prøvde å utnytte farten hans.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle vi ser det, men det går rykter om at fyren faktisk kan litt om fotball. Han vant visstnok til og med et seriemesterskap for kort tid siden.

 

Hvis vi stikker fingern i jorda kan det hende at vi innser det faktisk er en grunn til at Janne er trener og vi taster her.

 

 

Ironi er faktisk ikke din sterkeste side, men dette har du sikkert selvinnsikt til å innse selv. For hva du vet, kan jeg være Hans Backe for den saks skyld. Eller kanskje jeg rett og slett er Nils Arne Eggen, som er skuffet over hvordan det er mulig å ødelegge et lag så fullstendig i løpet av en vinter? Jeg minner for øvrig om at Gaute Larsen tok oss til bronse i 2003, uten at noen synes han nødvendigvis er en fantastisk trener av den grunn. Vi husker alle hva som skjedde i 2004.

 

Men la oss se på realitetene: I fjor hadde vi profiler som Veigar, Alan, Annan, Tchoi som bidro enormt til suksessen. Da er det selvsagt en takknemlig jobb å være trener. Sikkert like takknemlig som å være Molde-trener for tiden, med et par Dioufere i ermet. Gode spillere betyr faktisk en god del.

 

Poenget er at en god trener gjør det beste ut av hva han har tilgjengelig til enhver tid. Å forsøke å spille Stabæk-fotball anno 2008 i 2009, med spillere som åpenbart ikke passer i rollene de skal erstatte, vitner neppe om godt håndtverk. At man kan prøve og feile i noen kamper er greit nok, men før eller siden må man innse at det må gjøres noen grep.

 

Mener du virkelig at JJ ikke kunne ha gjort noe annerledes i år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Aalesund - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...