Gå til innhold

Trondheims/Ørn-SFK


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Kamp igjen allerede tirsdag borte mot Trondheims/Ørn på Byåsen Arena (Dalgård). Selv om Reksten gjorde det hun skulle i målet mot Fortuna er det greit å ha Dorthe tilbake her. Forhåpentligvis har vi Maiken klar også, og hun kan bli god å ha i luftrommet foran mål.

 

Verdt å merke seg er at Ørn vant med et mål mer enn Stabæk mot Foruna, så det er ikke sikkert dette blir like enkelt. Tirsdagskamp i Trondheim er vel ikke det enkleste å komme seg på, men håper noen tar turen (jentene vet å sette pris på støtten). I det minste håper jeg avd. Trondheim stiller opp.

 

Ser forøvrig på nrk.no at kampstart er 18.00. På speaker står det 19.00. Kunne være fint om noen kunne bekrefte det. Er ikke overrasket om kampen er fremskyndet til 18, da det vel gir mulighet for å nå siste fly hjem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kamp igjen allerede tirsdag borte mot Trondheims/Ørn på Byåsen Arena (Dalgård). Selv om Reksten gjorde det hun skulle i målet mot Fortuna er det greit å ha Dorthe tilbake her. Forhåpentligvis har vi Maiken klar også, og hun kan bli god å ha i luftrommet foran mål.

 

Verdt å merke seg er at Ørn vant med et mål mer enn Stabæk mot Foruna, så det er ikke sikkert dette blir like enkelt. Tirsdagskamp i Trondheim er vel ikke det enkleste å komme seg på, men håper noen tar turen (jentene vet å sette pris på støtten). I det minste håper jeg avd. Trondheim stiller opp.

 

Ser forøvrig på nrk.no at kampstart er 18.00. På speaker står det 19.00. Kunne være fint om noen kunne bekrefte det. Er ikke overrasket om kampen er fremskyndet til 18, da det vel gir mulighet for å nå siste fly hjem.

 

 

I rammeplanen til jenten står det kl 1900, og retur med morgenflyet onsdag fra Værnes

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kamp igjen allerede tirsdag borte mot Trondheims/Ørn på Byåsen Arena (Dalgård). Selv om Reksten gjorde det hun skulle i målet mot Fortuna er det greit å ha Dorthe tilbake her. Forhåpentligvis har vi Maiken klar også, og hun kan bli god å ha i luftrommet foran mål.

 

Verdt å merke seg er at Ørn vant med et mål mer enn Stabæk mot Foruna, så det er ikke sikkert dette blir like enkelt. Tirsdagskamp i Trondheim er vel ikke det enkleste å komme seg på, men håper noen tar turen (jentene vet å sette pris på støtten). I det minste håper jeg avd. Trondheim stiller opp.

 

Ser forøvrig på nrk.no at kampstart er 18.00. På speaker står det 19.00. Kunne være fint om noen kunne bekrefte det. Er ikke overrasket om kampen er fremskyndet til 18, da det vel gir mulighet for å nå siste fly hjem.

 

 

I rammeplanen til jenten står det kl 1900, og retur med morgenflyet onsdag fra Værnes

 

Rammeplanen til jentene kan umulig stemme sist jeg så den hvar det veldig stor forskjell mellom ant hjemme og borte kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett mistenker jeg det er å ta i å kalle det et toppoppgjør (selv om begge ligger i toppeb av tabellen) - i betydningen "to gode lag" eller "kamp med usikkert utfall". Jeg ser jeg stiller meg lagelig til for litt ufrivillig hattespising her, men jeg har overhodet ikke tro på at TØ kan gi oss motstand på et nivå som er i nærheten av det Røa klarte. Leder vi ikke til pause skylder jeg tifofondet 500 spenn (fondet slipper å vedde imot).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett mistenker jeg det er å ta i å kalle det et toppoppgjør (selv om begge ligger i toppeb av tabellen) - i betydningen "to gode lag" eller "kamp med usikkert utfall". Jeg ser jeg stiller meg lagelig til for litt ufrivillig hattespising her, men jeg har overhodet ikke tro på at TØ kan gi oss motstand på et nivå som er i nærheten av det Røa klarte. Leder vi ikke til pause skylder jeg tifofondet 500 spenn (fondet slipper å vedde imot).

 

Bare så du ikke skulle komme i skade for å redigere innlegget ditt...

 

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett mistenker jeg det er å ta i å kalle det et toppoppgjør (selv om begge ligger i toppeb av tabellen) - i betydningen "to gode lag" eller "kamp med usikkert utfall". Jeg ser jeg stiller meg lagelig til for litt ufrivillig hattespising her, men jeg har overhodet ikke tro på at TØ kan gi oss motstand på et nivå som er i nærheten av det Røa klarte. Leder vi ikke til pause skylder jeg tifofondet 500 spenn (fondet slipper å vedde imot).

 

Bare så du ikke skulle komme i skade for å redigere innlegget ditt...

 

:)

 

Ørns soldide stopper Solfrid Andersen hinket av banen i forrige kamp og er visstnok ute i flere uker. Tipper Geirti hadde fått det med seg før at brisket seg med envies veddemålet sitt. Jeg tror ikke dette blir noen enkel match.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Amazon leder over Kolbotn..... Kan ha 4 poengs ledelse om 1 time B)

 

EDIT: og der utligna Kolbotn <_<

 

Røa pisser på Sandviken

Endret av ZUMO
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen! Jeg hater at vi ikke kan få skikkelige oppdateringer! :ph34r:

 

Vi får klage til VG, Aftenposten og Budstikka.

 

 

3-2 er langoddsen inkludert handicap. T/Ø starter der med ledelse 2-0. Vi leder 2-1.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og da fikk jeg SMS om 2-2... Etter 76 min, det er jo cirka nå!

 

Da er det 2-2.

 

På Langoddsen starter T/Ø med 2-0 ledelse. Så nå er 4-2 der :o

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Trondheims/Ørn-SFK
×
×
  • Opprett ny...