Gå til innhold

SFK - Kattem


AndersDT
 Del

Anbefalte innlegg


Maiken er ikke min største hodepine, Wiik og Moore på topp bør være godt nok. Seff litt kjipt at Solveig er ute med en midtbane med Klaveness og Rønning er uansett ganske slagkraftig. Tror det skal gå fint :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får la Kattem få gjennomgå på lørdag etter det som må ha vært en av de verste ukene man har opplevd (i 2004 vant jo faktisk herrenes 2. lag en del kamper). 2. laget herrer grisebanket av Bærum mandag. Kvinnene mister en tomålsledelse og får kun et poeng mot Trondheims/Ørn. Herrene taper i Bodø. Junior herrer ryker 5-3 mot Vålerenga etter å ha ledet 3-0, og 2. laget kvinner ryker 4-5 mot Linderud/Grei 2.

 

Nå trenger jeg (vi) virkelig en opptur, så håper mange tar turen på lørdag får å se et lag som virkelig setter pris på at vi er der. Trine Rønning lovet at det som skjedde på tirsdag aldri skulle gjenta seg. Formoder det betyr at vi ender med 64 poeng ved sesongslutt :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får la Kattem få gjennomgå på lørdag etter det som må ha vært en av de verste ukene man har opplevd (i 2004 vant jo faktisk herrenes 2. lag en del kamper). 2. laget herrer grisebanket av Bærum mandag. Kvinnene mister en tomålsledelse og får kun et poeng mot Trondheims/Ørn. Herrene taper i Bodø. Junior herrer ryker 5-3 mot Vålerenga etter å ha ledet 3-0, og 2. laget kvinner ryker 4-5 mot Linderud/Grei 2.

 

Nå trenger jeg (vi) virkelig en opptur, så håper mange tar turen på lørdag får å se et lag som virkelig setter pris på at vi er der. Trine Rønning lovet at det som skjedde på tirsdag aldri skulle gjenta seg. Formoder det betyr at vi ender med 64 poeng ved sesongslutt :)

 

Ja enig det har vært helt jævelig uke og barten min ser også jævli ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5-0 Slutt :D

 

3' Wiik

27' Klavenes

34' Moore

57' Grønli

75' Klavenes

 

Endelig en Stabæk seier igjen

 

Spent på tilskuertallet....?

Endret av ZUMO
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spent på tilskuertallet....?

435

Ikke verst med tanke på været og at det er indoktrine... unnskyld, konfirmasjonshelg.

 

I tillegg ble det delt ut gratis billetter til alle jentelagene i Stabæk så det var nok flere der enn 435 stk tilstede.

 

En bra kamp, spesielt andre omgang var veldig bra. Vi hadde stålkontroll og kunne fort hatt tre til fire mål til på de to straffesituasjonene som ikke ble gitt og endel feilaktige offsider.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dommeren imponerer stort når hun gir fordel til oss for en takling innenfor 16-metern, for deretter å ikke blåse straffe når det ikke blir mål.

 

Det er jaggu bra det ikke er jevne kamper det er snakk om, hadde jo vært noget frustrerende å tape poeng på slikt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


oi 435, det var dårlig

 

Noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle lese i en tråd om tilskuertall på en seriekamp for damer i Norge.

 

Målet til NFF (jenteløftet) er vel 100 000 i løpet av 3 år - det vil si drøye 750 pr kamp.

 

Dessuten. Med nesten 1000 på forrige hjemmekamp, må jeg tilstå jeg hadde forventet noe i nærheten av det i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


5 minutter høydepunkter fra kampen ligger klare og venter på dere alle på web'ene TV2 Sumo og TV2 Sporten.

 

 

og ikke minst på stabak.no :)

 

Det har du rett i! Utrolig at jeg ikke så den, legger meg flat og melder meg inn i Norges Blindeforbund.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig bra at det blir såpass trøkk med relativt få personer.

Deilig å høre at ekkoet hjaller på gode gamle Nadderud. *goosebumps*

Viser bare hvor mye lettere det er når forholdenen ligger til rette.

Håper dette også bedrer seg med flytting av felt i TA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig bra at det blir såpass trøkk med relativt få personer.

Deilig å høre at ekkoet hjaller på gode gamle Nadderud. *goosebumps*

Viser bare hvor mye lettere det er når forholdenen ligger til rette.

Håper dette også bedrer seg med flytting av felt i TA.

 

imponerende med ekkoet. Men hvor slår lyden inn og tilbake. ER det Haslum skole?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig bra at det blir såpass trøkk med relativt få personer.

Deilig å høre at ekkoet hjaller på gode gamle Nadderud. *goosebumps*

Viser bare hvor mye lettere det er når forholdenen ligger til rette.

Håper dette også bedrer seg med flytting av felt i TA.

 

imponerende med ekkoet. Men hvor slår lyden inn og tilbake. ER det Haslum skole?

 

Skjønner ikke helt hva du mener.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror nok heller det er kolåstoppen, den kan man jo se i luftlinje. Det første ekkoet er vel husene.

 

 

Ekkoet kommer nok fra gravlunden, sann mine ord

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor er tråden til Katrine Pedersen stengt?

Tenkte jeg skulle skryte litt av henne etter denne kampen - og sammenlikne henne litt med Farneruds/Haugers rolle hos herrene.

 

Uansett en av de mest viktige på årets SFK så langt, etter min mening.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor er tråden til Katrine Pedersen stengt?

Tenkte jeg skulle skryte litt av henne etter denne kampen - og sammenlikne henne litt med Farneruds/Haugers rolle hos herrene.

 

Uansett en av de mest viktige på årets SFK så langt, etter min mening.

 

 

Sikker skjedd ved en feil. Har låst den opp igjen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

SFK - Kattem
×
×
  • Opprett ny...