Gå til innhold

Stabæk-Sandefjord


drazyc
 Del

Anbefalte innlegg


første omgangen mot b-g syntes jeg vi viste mye positivt. bare på den omgangen skapte vi jo omtrent flere store målsjangser enn til nå i sesongen.

 

hvorfor keller var ute de tre kampene er for meg uforståelig (uten at jeg har alle fakta), men han er den tryggeste forsvarspilleren vår i øyeblikket. Super-jon har vært litt rufsete i innledningen, men vi vet jo hva han står for. Allikevel kunne det vært gøy å sett austbø, hørte han ikke var noe særlig mot bærum, men han er en keeper for fremtiden og kan trenge førstelagsspill snart hvis vi skal beholde han, så la han ihvertfall stå i cupen.

når det gjelder MMS mot b-g så er de to situasjonene utilgivelig, det skal ikke være mulig. men det er viktig at vi ikke "graver han enda lenger ned", det kan gjøre at han får enda dårligere selvtillit og dermed ikke klarer å heve nivået sitt igjen.

 

jeg synes hedenstad var et kjempe lyspunkt da han kom inn, men mix har jo vist seg god nok for nivået så langt. derfor ser jeg ingen grunn til å beholde etablerte spillere som sliter med selvtillit og form på banen mot sandefjord. Vi har en cup kamp til helgen som skal være enkel. må satse på spillerne spiller på seg litt selvtillit der. men uansett hvem som hviles og ikke nå til helgen så ønsker jeg å se flere unggutter mot sandefjord. det kan ikke gå dårligere enn det har gjort så langt, og ungguttene ønsker å vise seg frem og det virker derfor som om de har et tenningsnivå høyere enn alle andre.

 

 

 

som flere har nevnt kommer nok berglund til å åpne målkontoen snart og daniel vet vi jo er god for gull så fort han får formen og ikke tenker for mye over at han MÅ ha mål.

 

ønsker derfor dette laget.

 

 

Knudsen (og Austbø i cupen)

 

Keller - Høiland - IA - Hedenstad

 

Mix - Pontus - Daigo - Skjelvik

 

Berglund - Nannskog

 

vet ikke hvordan det ligger an på med skaden til rogne, tom og hjernerystelsen til IA. Men satser på at IA er tilbake til denne.

 

Med dette laget kan vi la MMS, Palmi, Höffen og Henning hvile. Ingen av dem har vært spesielt gode i det siste. Det å bli

benket for junior guttene kan få dem til å gå litt mer i seg selv og kanskje løfte dem igjen.

Skjelvik har enda ikke vært i en tropp i år. tror nok ikke han starter

 

Edit: tabbe

Endret av joogs
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


første omgangen mot b-g syntes jeg vi viste mye positivt. bare på den omgangen skapte vi jo omtrent flere store målsjangser enn til nå i sesongen.

 

hvorfor keller var ute de tre kampene er for meg uforståelig (uten at jeg har alle fakta), men han er den tryggeste forsvarspilleren vår i øyeblikket. Super-jon har vært litt rufsete i innledningen, men vi vet jo hva han står for. Allikevel kunne det vært gøy å sett austbø, hørte han ikke var noe særlig mot bærum, men han er en keeper for fremtiden og kan trenge førstelagsspill snart hvis vi skal beholde han, så la han ihvertfall stå i cupen.

når det gjelder MMS mot b-g så er de to situasjonene utilgivelig, det skal ikke være mulig. men det er viktig at vi ikke "graver han enda lenger ned", det kan gjøre at han får enda dårligere selvtillit og dermed ikke klarer å heve nivået sitt igjen.

 

jeg synes hedenstad var et kjempe lyspunkt da han kom inn, men mix har jo vist seg god nok for nivået så langt. derfor ser jeg ingen grunn til å beholde etablerte spillere som sliter med selvtillit og form på banen mot sandefjord. Vi har en cup kamp til helgen som skal være enkel. må satse på spillerne spiller på seg litt selvtillit der. men uansett hvem som hviles og ikke nå til helgen så ønsker jeg å se flere unggutter mot sandefjord. det kan ikke gå dårligere enn det har gjort så langt, og ungguttene ønsker å vise seg frem og det virker derfor som om de har et tenningsnivå høyere enn alle andre.

 

 

 

som flere har nevnt kommer nok berglund til å åpne målkontoen snart og daniel vet vi jo er god for gull så fort han får formen og ikke tenker for mye over at han MÅ ha mål.

 

ønsker derfor dette laget.

 

 

Knudsen (og Austbø i cupen)

 

Keller - Høiland - IA - Hedenstad

 

Mix - Pontus - Daigo - Skjelvik

 

Berglund - Nannskog

 

vet ikke hvordan det ligger an på med skaden til rogne, tom og hjernerystelsen til IA. Men satser på at IA er tilbake til denne.

 

Med dette laget kan vi la MMS, Palmi, Höffen og Henning hvile. Ingen av dem har vært spesielt gode i det siste. Det å bli

benket for junior guttene kan få dem til å gå litt mer i seg selv og kanskje løfte dem igjen.

Skjelvik har enda ikke vært i en tropp i år. tror nok ikke han starter

 

Edit: tabbe

 

godt mulig han ikke starter. men det kunne vært spennede. har hørt han har storspilt på junior, og at han er en type med god teknikk og fart. er derfor en som kan løse litt opp i de offensive problemene. la han prøve seg i cupen, så får vi se.

 

på en eller annen måte må jo dette løses.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


første omgangen mot b-g syntes jeg vi viste mye positivt. bare på den omgangen skapte vi jo omtrent flere store målsjangser enn til nå i sesongen.

 

hvorfor keller var ute de tre kampene er for meg uforståelig (uten at jeg har alle fakta), men han er den tryggeste forsvarspilleren vår i øyeblikket. Super-jon har vært litt rufsete i innledningen, men vi vet jo hva han står for. Allikevel kunne det vært gøy å sett austbø, hørte han ikke var noe særlig mot bærum, men han er en keeper for fremtiden og kan trenge førstelagsspill snart hvis vi skal beholde han, så la han ihvertfall stå i cupen.

når det gjelder MMS mot b-g så er de to situasjonene utilgivelig, det skal ikke være mulig. men det er viktig at vi ikke "graver han enda lenger ned", det kan gjøre at han får enda dårligere selvtillit og dermed ikke klarer å heve nivået sitt igjen.

 

jeg synes hedenstad var et kjempe lyspunkt da han kom inn, men mix har jo vist seg god nok for nivået så langt. derfor ser jeg ingen grunn til å beholde etablerte spillere som sliter med selvtillit og form på banen mot sandefjord. Vi har en cup kamp til helgen som skal være enkel. må satse på spillerne spiller på seg litt selvtillit der. men uansett hvem som hviles og ikke nå til helgen så ønsker jeg å se flere unggutter mot sandefjord. det kan ikke gå dårligere enn det har gjort så langt, og ungguttene ønsker å vise seg frem og det virker derfor som om de har et tenningsnivå høyere enn alle andre.

 

som flere har nevnt kommer nok berglund til å åpne målkontoen snart og daniel vet vi jo er god for gull så fort han får formen og ikke tenker for mye over at han MÅ ha mål.

 

ønsker derfor dette laget.

 

 

Knudsen (og Austbø i cupen)

 

Keller - Høiland - IA - Hedenstad

 

Mix - Pontus - Daigo - Skjelvik

 

Berglund - Nannskog

 

vet ikke hvordan det ligger an på med skaden til rogne, tom og hjernerystelsen til IA. Men satser på at IA er tilbake til denne.

 

Med dette laget kan vi la MMS, Palmi, Höffen og Henning hvile. Ingen av dem har vært spesielt gode i det siste. Det å bli benket for junior guttene kan få dem til å gå litt mer i seg selv og kanskje løfte dem igjen.

 

Er faktisk enig at Skjelvik burde få sjansen en gang selv om han ikke har vært i troppen. Gi ham sjansen på søndag iallfall så får vi sett han på a-laget og evt. da ha han på benken mot sandefjord (så kan Hoff starte, skal tross alt ikke være autobahn rett inn på a-laget i tl heller) for faktum er at vi er desperate etter en venstrefotet ving og back, og jeg mener ikke da at vi må sette han innpå for han er den eneste men har sett han flere ganger og han er talentfull! Synes kanskje Henning burde få prøvd seg på den andre kanten ettersom Daigo ser ut til å passe bedre sentralt som vi så glimtvis mot glimt :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg vil ha kobayashi i sentral midtbane istedenfor Farnerud. Det er når han har vært sentralt i banen han har vært farligst, og det ser man på stikkerne han sendte til Berglund på one-touch i første omgang. På kant ville jeg helst hatt Christian Keller, så ville gjerne hatt denne oppstillingen til neste kamp med strengere definerte roller:

 

----------Jon------------

Stenvoll--Høiland---IAO---Hedenstad

 

Keller -------Henning----------Mix----

 

----------------Kobayashi--------------

 

-----------Berglund--------------------

-------------------------Nannskog------

 

Kobayashi kan skape mer enn Farnerud, og med Keller, Henning og Mix som arbeidsmaur tror jeg det kan bli en farlig, men også trygg midtbane.

 

Pontus F. komme ikke til å bli satt ut av laget. Både fordi han er en av de som faktisk har prestert brukbart så langt i år, og fordi jeg tror han har en veldig høy stjerne hos JJ.

Da tror jeg mye heller HH blir satt på benken

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da tror jeg mye heller HH blir satt på benken

Farnerud - Kobayashi blir i så tilfelle den mest pinglete sentrale midtbanen i TL. Får vi inn Mix og Johan på kantene har vi kan dette bli ioverkant pinglete ;)

Så lenge gutta har ballen mesteparten av kampen, og spiller raskt langs bakken trengs ikke all verden med fysikk, men da må man være sikre på å ha hodesterke spillere (les CK, IAO og JIH) i backrekken

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne kampen skal vinnes, og vi skal f*** meg bidra! Under oppvarming, og til den bitre slutt hvis så blir utfallet(gud, kjære gud forby), skal vi gi gutta støtten og adrenalinet som trengs. Jeg gleder meg allerede, og stillingen blir foresten 4-0. Når det først løsner, løsner det skikkelig ;)

 

Dobbelt enig:

1. Jeg tror også det løsner denne kampen.

2. Jeg har også gått og trodd ganske lenge at når det først løsner så løsner det skikkelig. Spillemessig og/eller resultatmessig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som mange har vært inne på, viktig at vi er på stadion tidlig og viser støtte til gutta gjennom oppvarmingen og hele kampen uansett utfall!!

 

Morten har vært en katastrofe tilnå i år, og per dags dato hører han hjemme på benken. Vil i likhet med mange se Daigo i en sentral midtbanerolle, så får man finne ut hva man gjør man Pontus/Henning. Om ikke Nannskog får mer å jobbe med ved å omkomponere midtbanen synes jeg at vi bør vi Senky sjansen.

 

Jon

 

Keller - Jon-Inge - IA - Hendenstad

 

Mix - Daigo - Pontus/Hauger - Hoff/Skjelvik

 

Bella - Daniel/Senky

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tror på dette laget:

 

Jon

Keller Risp Høiland Hedenstad

Daigo Henning Pontus Hoff

Nannskog Berglund

 

Jeg håper virkelig vi får se Hedenstad på venstre back. Synes mye av problemet i år har vært svake klareringer oppspill fra forsvaret vårt. med hedenstad keller og jon inge har vi tre spillere som kan spille seg ut. kanskje risp blir tryggere hvis han spiller uten en formsvak skjønsberg. blir spennende å se hvor mange som kommer. alt over 9000 er veldig bra..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tror på dette laget:

 

Jon

Keller Risp Høiland Hedenstad

Daigo Henning Pontus Hoff

Nannskog Berglund

 

Jeg håper virkelig vi får se Hedenstad på venstre back. Synes mye av problemet i år har vært svake klareringer oppspill fra forsvaret vårt. med hedenstad keller og jon inge har vi tre spillere som kan spille seg ut. kanskje risp blir tryggere hvis han spiller uten en formsvak skjønsberg. blir spennende å se hvor mange som kommer. alt over 9000 er veldig bra..

 

 

Nå tåler jo ikke Risp kunstgress....Så blir nok IA istedenfor, og jeg vil ha Daigo inn sentralt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå tåler jo ikke Risp kunstgress....Så blir nok IA istedenfor, og jeg vil ha Daigo inn sentralt

 

Er bare å gi Risp en zyrtec så går det bra... men foretrekker IAO hvis han er frisk. 1,5 uke bør da være nok tid til å komme seg igjen etter å ha headet en ball!?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tror på dette laget:

 

Jon

Keller Risp Høiland Hedenstad

Daigo Henning Pontus Hoff

Nannskog Berglund

 

Jeg håper virkelig vi får se Hedenstad på venstre back. Synes mye av problemet i år har vært svake klareringer oppspill fra forsvaret vårt. med hedenstad keller og jon inge har vi tre spillere som kan spille seg ut. kanskje risp blir tryggere hvis han spiller uten en formsvak skjønsberg. blir spennende å se hvor mange som kommer. alt over 9000 er veldig bra..

 

Du vil altså benke Mix som snart er den eneste som har ro og er kald i trengte situasjoner?

Så du hvordan laget løftet seg når han kom inn mot Sander et stykke ut i andre omgang, og hvordan han var involvert i alle målene (3) etter at han slapp inn.

 

Sats på unggutta!

Hedenstad + Mix, og fyll gjerne på med Skjelvik som reserve-joker.

Rart å ikke gi disse gutta plass når de er i flyt og leverer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du vil altså benke Mix som snart er den eneste som har ro og er kald i trengte situasjoner?

Så du hvordan laget løftet seg når han kom inn mot Sander et stykke ut i andre omgang, og hvordan han var involvert i alle målene (3) etter at han slapp inn.

 

Sats på unggutta!

Hedenstad + Mix, og fyll gjerne på med Skjelvik som reserve-joker.

Rart å ikke gi disse gutta plass når de er i flyt og leverer.

 

Der har du noe av poenget tror jeg. Personlig syns jeg han har vært best de kampene han har kommet inn i andre omgang. Når han gjør det såpass bra mot tippeligalag som innbytter er det ikke rart man merker forskjell mot et 3. div.lag. Ikkeno negativt ment om Mix, jeg bare syns han gjør seg best som joker foreløpig :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper på dette laget jeg:

 

Iven

Keller-JIH-Segerstrøm (hvis klar)-Hedenstad

Daigo-Henning-Pontus-Hoff/Skjelvik

Daniel-Berglund

 

Så har vi spillere som Mix og Palmi som kan komme inn å avgjøre hvis nødvendig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her bør det mobiliseres!

 

Vi bør absolutt ha mange på plass på tribunen til gutta skal varme opp, slik at vi kan gi dem det lille ekstra kicket.

 

Er dette noe man burde gått aktivt ut og frontet gjennom opplysninger på forsiden osv?

 

Jeg stiller i hvert fall på stadion 17.10 senest på lørdag.

 

1. Anders C

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes det er en meget god idé. Daniel har jo tidligere sagt at det gir spillerne et skikkelig kick. Men for at det skal fungere må det komme en god del. Jeg tror derfor det frontes gjennom SMS og forside, som Anders sier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


17:09

1. Håkon

 

17:10

1. Anders C

2. Posse

3. Rettep

4. svensken

5. FyR+1

6. Celebi

7. mcmorten

8. mharl

9. mortimer og gjengen hans

10. StabækLars

11. Daniel Nannskog

 

Begynner å likne en bra ellever dette her altså!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk-Sandefjord
×
×
  • Opprett ny...