Gå til innhold

Turtråd - Stavanger og Ålesund


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

12 125

I og med at Aafk-matchen ble flyttet til mandagen blir vi nok ikke like mange på tur denne langhelgen.

 

Hvordan reiser folk til Stavanger og er det noen som skal på begge kampene uten å være hjemom i mellomtiden?

 

Jeg trenger noen å reise med. Bjørn, fikk du ordnet deg tur?

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


I og med at Aafk-matchen ble flyttet til mandagen blir vi nok ikke like mange på tur denne langhelgen.

 

Hvordan reiser folk til Stavanger og er det noen som skal på begge kampene uten å være hjemom i mellomtiden?

 

Jeg trenger noen å reise med. Bjørn, fikk du ordnet deg tur?

 

Jeg har lyst til å reise på begge turene, men må nok belage meg på bussen begge dager fordi jeg må jobbe fredag og lørdag i mellomtiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det blir dagstur til Stavanger, om vi blir nok til å sette opp en buss til Ålesund vet vi foreløpg ikke. Dersom det ikke blir tur til Ålesund, kommer jeg til å ta Carravellen med plass til 10, og kjøre til Arna tidlig på søndag morgen, tror campen starter ca kl 13-14 og så videre mot Ålesund, vet ikke om vi kommer helt frem før vi ev. overnatter i en campinghytte ett eller annet sted, så da blir det ikke de helt store utgiftene. Vet at et par har lyst til å bli med på denne kombinasjonen, og for øyeblikket er det plass til alle som har meldt seg på Ålesundturen, har ikke foretatt den store undersøkelsen på hvor mange som skal til Ålesund som ikke kan bli med til Arna først, noe av problemet er at det er vanskelig å gjennomføre Arna-Ålesund med stor buss pga kjøre og hviletids bestemmelsene.

Endret av Buss1Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er 7 stk på 6 MC'er som skal til Stavanger og så Hardangertreffet etterpå (MC-treff). Hadde planlagt å ta med oss Ålseund-kampen også, men det skar seg da den ble flyttet. Om noen vil bli med er det bare å si fra, kjører vel onsdag ettermiddag og overnatter et sted på vei ned, det blir ikke E18 om været et bra...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det blir dagstur til Stavanger, om vi blir nok til å sette opp en buss til Ålesund vet vi foreløpg ikke. Dersom det ikke blir tur til Ålesund, kommer jeg til å ta Carravellen med plass til 10, og kjøre til Arna tidlig på søndag morgen, tror campen starter ca kl 13-14 og så videre mot Ålesund, vet ikke om vi kommer helt frem før vi ev. overnatter i en campinghytte ett eller annet sted, så da blir det ikke de helt store utgiftene. Vet at et par har lyst til å bli med på denne kombinasjonen, og for øyeblikket er det plass til alle som har meldt seg på Ålesundturen, har ikke foretatt den store undersøkelsen på hvor mange som skal til Ålesund som ikke kan bli med til Arna først, noe av problemet er at det er vanskelig å gjennomføre Arna-Ålesund med stor buss pga kjøre og hviletids bestemmelsene.

 

Jeg er med på denne (evt. kommer jeg til å kjøre min egen bil). Skal man til Ålesund med bussen må man jo uansett ha fri madagen, så da er det vel greit med en tur til Arna først (kampstart 14.00 forøvrig). Muligheter for at det kan ordnes billig overnatting i Sandane. Kan bli en morsom tur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har tenkt meg på begge kampene, men må nok ta buss og hjemom i mellomtiden.

 

Da foreslår jeg at du melder deg på begge turene og ikke bare den ene... Litt enklere for meg å ha oversikt da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har tenkt meg på begge kampene, men må nok ta buss og hjemom i mellomtiden.

 

Da foreslår jeg at du melder deg på begge turene og ikke bare den ene... Litt enklere for meg å ha oversikt da.

Nå sa jeg vel til deg for ca. en time siden at jeg skulle gjøre det når jeg kommer hjem. Nå er jeg hjemme. Nå gjør jeg det. Fornøyd? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har tenkt meg på begge kampene, men må nok ta buss og hjemom i mellomtiden.

 

Da foreslår jeg at du melder deg på begge turene og ikke bare den ene... Litt enklere for meg å ha oversikt da.

Nå sa jeg vel til deg for ca. en time siden at jeg skulle gjøre det når jeg kommer hjem. Nå er jeg hjemme. Nå gjør jeg det. Fornøyd? :)

Under kampen på Grei banen i dag var det tursjef Katrine og 2 deltakere påmeldt på denne turen, med deg er det 4 og så blir det 2 sjåfører, så det ser litt dårlig ut for ren dagstur løsningen. Alle som har meldt seg på kan også være med på Kombinasjonen med Arna, så jeg tror det er det det blir, så da er vi oppe i 6 eller 7. Avreise vil da være ca kl 06.00 om morgenen. men siste ord i denne saken er ikke sakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har lyst til å bli med til Stavanger fly til Bergen blir plukket opp av dere i Arna blir med til Ålesund. En kompis av meg driver et hotell midt mellom Bergen og Ålesund i Breim i Gloppen kommune. Ca 3 1/2 time fra Bergen og 3 1/2 time til Ålesund hvis dette er interresant.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje en idé å legge ut påmeldingsskjema på forsiden og ikke bare under "borteturer"?

 

Slum og Mortimer: Har dere meldt dere på ennå eller?

 

Jeg er nesten nødt til å være hjemom mellom kampene, så hadde passet fint for meg hvis folk meldte seg på :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje en idé å legge ut påmeldingsskjema på forsiden og ikke bare under "borteturer"?

 

det er det jeg skal gjøre nå. Måtte bare bli ferdig med eksamen min først. :)

 

 

Er det ingen som melder seg på turen til Stavanger??? Jeg meldte meg på nå Kath. men jeg kommer til å være igjen i stavanger til fredagen, så jeg blir bare med på bussen til. Men det må jo være flere som vil på kamp da...

Må reklamere litt mer for denne turen tror jeg :-)

:rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da går jeg å legger meg, alt er klart til morgendagens Stavanger tur, Det blir servert havregrøt til forkost så blir det servert Vaffler rundt lunch tider og så ut mot ettermiddagen blir det en glidende overgang med Pølse i vaffel, før det går over til Pølse i lompe. Stavanger here we come :rolleyes::rolleyes:

 

God natt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da går jeg å legger meg, alt er klart til morgendagens Stavanger tur, Det blir servert havregrøt til forkost så blir det servert Vaffler rundt lunch tider og så ut mot ettermiddagen blir det en glidende overgang med Pølse i vaffel, før det går over til Pølse i lompe. Stavanger here we come :rolleyes::rolleyes:

 

God natt

 

 

NAM!!!! Gleder meg allerede...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


NAM!!!! Gleder meg allerede...

Kan du fortsatt spise? Har du enda ikke klart å bandasjere fjeset? :)

 

 

Sjokkerende nok har jeg faktisk ikke det.. Men, men.. Er jo 6,5 t til bussen går, mye kan vel skje på den tiden :P;) hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stavanger eller ikke? Det er spørsmålet

 

Må jobbe fredag og mandag så da blir det fly til Ålesund på mandag.

 

Edit: Det blir buss til Stavanger for når jeg ikke vant på VikingLotto igår så vinner ikke Viking over Stabæk idag. Det er vel logisk :)

Endret av andersmann
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd - Stavanger og Ålesund
×
×
  • Opprett ny...