Gå til innhold

Viking-Stabæk 21. mai


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Hva drev egentlig Pálmi med der ute i dag? Han jogget jo bare rundt etter ballen, jobbet ikke en dritt defensivt! Utrolig at han ikke ble byttet ut, det var jo han som skulle gått ut da Mix kom inn, ikke Daniel!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Vi hadde i hvert fall ett herlig angrep. Som Kobayashi satte trygt i mål. Det er også en god egenskap å ha.

 

 

Og Viking hadde 1111 og ørten angrep, 12-1 i cornere, tror nesten JJ har mista det?

Hadde vært et ran om vi vant i dag, hva skal til for å få gutta til å vite at de er best?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva drev egentlig Pálmi med der ute i dag? Han jogget jo bare rundt etter ballen, jobbet ikke en dritt defensivt! Utrolig at han ikke ble byttet ut, det var jo han som skulle gått ut da Mix kom inn, ikke Daniel!

Synes det virker som om Palmi mangler tempo, hadde vært artig å se Skjelvik som venstre kant :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva drev egentlig Pálmi med der ute i dag? Han jogget jo bare rundt etter ballen, jobbet ikke en dritt defensivt! Utrolig at han ikke ble byttet ut, det var jo han som skulle gått ut da Mix kom inn, ikke Daniel!

 

Helt enig, jobbet aldri tilbake og bidro lite offensivt... Mener Hoff burde få sjansen mot Aalesund!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er det JJ har "mista"? Hvis kun Hedenstad, Farnerud og Knudsen skal ha godkjent, må det vel være greit nok å sette inn Risp i sluttminuttene. Så kan de som gidder krangle i det uendelige om hvem av de seks gjenværende JJ burde byttet ut. (For øvrig ble Nannskog sannsynligvis byttet ut grunnet en smell i første omgang.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er det JJ har "mista"? Hvis kun Hedenstad, Farnerud og Knudsen skal ha godkjent, må det vel være greit nok å sette inn Risp i sluttminuttene. Så kan de som gidder krangle i det uendelige om hvem av de seks gjenværende JJ burde byttet ut. (For øvrig ble Nannskog sannsynligvis byttet ut grunnet en smell i første omgang.)

 

 

Det suger hele greia, Palmi er en god spiller men i dag passser han ikke inn, spiller i 95 min!

Hoff er en hurtig kontrings spiller som kan komme inn på 2-1 og avgjøre kampen, men neida vi byttter inn andre!

En stor tabbe og det må JJ innse!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er det JJ har "mista"? Hvis kun Hedenstad, Farnerud og Knudsen skal ha godkjent, må det vel være greit nok å sette inn Risp i sluttminuttene. Så kan de som gidder krangle i det uendelige om hvem av de seks gjenværende JJ burde byttet ut. (For øvrig ble Nannskog sannsynligvis byttet ut grunnet en smell i første omgang.)

 

 

Det suger hele greia, Palmi er en god spiller men i dag passser han ikke inn, spiller i 95 min!

Hoff er en hurtig kontrings spiller som kan komme inn på 2-1 og avgjøre kampen, men neida vi byttter inn andre!

En stor tabbe og det må JJ innse!

 

La meg gjette; JJ må gå?

 

Edit: Og ikke minst, ta med seg Lasse Bo i samme slengen?

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er det JJ har "mista"? Hvis kun Hedenstad, Farnerud og Knudsen skal ha godkjent, må det vel være greit nok å sette inn Risp i sluttminuttene. Så kan de som gidder krangle i det uendelige om hvem av de seks gjenværende JJ burde byttet ut. (For øvrig ble Nannskog sannsynligvis byttet ut grunnet en smell i første omgang.)

 

 

Det suger hele greia, Palmi er en god spiller men i dag passser han ikke inn, spiller i 95 min!

Hoff er en hurtig kontrings spiller som kan komme inn på 2-1 og avgjøre kampen, men neida vi byttter inn andre!

En stor tabbe og det må JJ innse!

 

La meg gjette; JJ må gå?

 

Edit: Og ikke minst, ta med seg Lasse Bo i samme slengen?

 

 

Selvfølelig ikke! hva tror du?

JJ er en trener alle lag Ønsker seg så han skal da ikke gå, livfstidskontrakt selvfølgelig etter fjorårets sesong!

Men litt kritikk må man da tåle!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skikkelig surt å være så nære en 6. plass, og så få en heldig scoring i mot i d. 92. min.

 

Jon Knutsen, Pontus og Hedenstad var gode i dag!

 

Synes faktisk at hele midtbanen, med unntak av Palmi fungerte bra i perioder da vi ledet 1-2.

Virket ballsikre og hold mye ball. Viking ble stresset og fikk til lite. Virkelig uheldig at dette glapp, og langt fra JJ sin feil.

 

(PS! Deilig for en naturgress-fanatikker å endelig se gutta på ekte gress igjen!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi må vel bare innse at vi ikke er bedre. Sandefjord var elendige mot RBK, så jeg tror ikke den kampen er noen målestokk.

 

Vi mangler total defensiv trygghet, press på ballfører er ikke-eksisterende, vi utnytter ikke kontringsmulighetene våre og har spisser det pr. dags dato ikke oser mål av. Legg til at vi totalt mangler duellstyrke. Sorry, ikke mange lyspunkt. Dagens lyspunkt er vel Jon. Resten er bekmørkt... dessverre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi må vel bare innse at vi ikke er bedre. Sandefjord var elendige mot RBK, så jeg tror ikke den kampen er noen målestokk.

 

Vi mangler total defensiv trygghet, press på ballfører er ikke-eksisterende, vi utnytter ikke kontringsmulighetene våre og har spisser det pr. dags dato ikke oser mål av. Legg til at vi totalt mangler duellstyrke. Sorry, ikke mange lyspunkt. Dagens lyspunkt er vel Jon. Resten er bekmørkt... dessverre.

 

Hepp,

 

I en omgang ja...

 

Uansett, hadde vært strålende fornøyd med 1 poeng i Stavanger før sesongen og med kamputviklingen i dag så hadde 3 Blaa poeng vært direkte urettferdig. Selv om det selvsagt er surt å miste 2 poeng på tampen av kampen. Et klart skritt tilbake spillemessig i dag, men 1 poeng på bortebane er uansett godkjent uttelling.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var jo egentlig veldig mye bedre enn sist vi var i Stavanger. Mener vel at Jon spilte meget bra i dag og Farnerud synes jeg begynner å ta grepet om den offensive midtbanen.

 

Bortekamp er alltid vanskelig og vi viser at vi klarer å spille effektiv fotball, ved å score på de få sjangsene vi har. Veldig kjipt å miste poeng på slutten.

 

Vi har tapt en del kamper ufortjent så det å vinne noe ufortjent er vell fortjent.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var jo egentlig veldig mye bedre enn sist vi var i Stavanger. Mener vel at Jon spilte meget bra i dag og Farnerud synes jeg begynner å ta grepet om den offensive midtbanen.

 

Bortekamp er alltid vanskelig og vi viser at vi klarer å spille effektiv fotball, ved å score på de få sjangsene vi har. Veldig kjipt å miste poeng på slutten.

 

Vi har tapt en del kamper ufortjent så det å vinne noe ufortjent er vell fortjent.

 

 

Har vel ikke hatt så bra statistikk mot Viking, og det er bedre å få 1 poeng enn å tape kampen. Må si Jon spilte en solid kamp og fortjener en plass i det norske landslaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I mangel av en bedre egnet tråd: Bra oppmøte av SS i dag.

Ditto bra spill i forkant av Diago-målet: Det er tydelig overhopp er noe Nannskog trener på.

Ett poeng er mer enn godkjent i Stavanger - tross omstendighetene på slutten. Husk at Myhre ga bort et mål i dag.

Endret av III
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ditto bra spill i forkant av Diago-målet: Det er tydelig overhopp er noe Nannskog trener på.

Deilig at overhoppet satt idag. Har sett endel mislykkede forsøk på nettopp det så langt i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ditto bra spill i forkant av Diago-målet: Det er tydelig overhopp er noe Nannskog trener på.

Deilig at overhoppet satt idag. Har sett endel mislykkede forsøk på nettopp det så langt i år.

 

Ettersom overhopp fungerte strålende i dag så er det heller ingen vits i å hoppe over dette i fremtiden ...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi fortjente jo ikke mer enn 1 poeng max i dag, men som jeg sa når vi byttet inn Risp.

Nå kommer vi til å miste ledelsen og vi fortjener det!!! Det verste jeg vet er "Italia" stilen med å sikre inn poengene med å legge alle mann i forsvar.

 

Daigo var den som førte ballen mest på midten. I perioden før han blir byttet har vi kampen akkurat slik vi ønsker.

Kontroll def. og giftige fremover.

Når du da tar ut "ballføreren" og setter innpå en forsvarsspiller, ja da blir naturlig nok midtbanen svekket og Viking kommer letter inn i vår forsvarssone. Et slikt bytte kan evt gjøres på overtid, IKKE før.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva drev egentlig Pálmi med der ute i dag? Han jogget jo bare rundt etter ballen, jobbet ikke en dritt defensivt! Utrolig at han ikke ble byttet ut, det var jo han som skulle gått ut da Mix kom inn, ikke Daniel!

 

Nå var det vel en liten skade som gjorde at det bytte kom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spilte Hauger i dag? Så faen ikke snurten av han.

 

Han spilte en elendig kamp. Dratt ut av posisjon gang på gang. Alt Viking-spillerene trengte å gjøre i denne kampen var å legge seg i rommet mellom vår midtbane og vårt forsvar. Plutselig truet de to rom og fikk oppspillspunkt. De rævkjørte oss!

Men jeg så et par lyspunkt i kampen. Hedenstad fortsetter å spille bra syns jeg, og Farnerud er klasse! Knudsen er vår mann i denne kampen. Så lenge det ikke er snakk om ekstrem reaksjon, så er Knudsen en god norsk keeper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi fortjente jo ikke mer enn 1 poeng max i dag, men som jeg sa når vi byttet inn Risp.

Nå kommer vi til å miste ledelsen og vi fortjener det!!! Det verste jeg vet er "Italia" stilen med å sikre inn poengene med å legge alle mann i forsvar.

 

Daigo var den som førte ballen mest på midten. I perioden før han blir byttet har vi kampen akkurat slik vi ønsker.

Kontroll def. og giftige fremover.

Når du da tar ut "ballføreren" og setter innpå en forsvarsspiller, ja da blir naturlig nok midtbanen svekket og Viking kommer letter inn i vår forsvarssone. Et slikt bytte kan evt gjøres på overtid, IKKE før.

 

. Enig at både Daigo mog PF var viktige i sluttfasen som mballholdere fremover. obs tror også risp kunne avverget med klarering i klabb og babb situasjonen. Men det ble for mange cornere i mot og det var kun tidsspørmål før det måtte sprekke. Bittert at det skjedde helt på tampen. Har likevel set vesentlig verre poeng ran enn om vi hadde fått 3 poeng. .

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Viking-Stabæk 21. mai
×
×
  • Opprett ny...