Gå til innhold

Arna-Bjørnar-SFK


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Neste kamp for kvinnene på søndag kl 14 (TV2). Er vel ikke den enkleste kampen. Med unntak av Klepp hjemme, og Kolbotn borte har det vært relativt få mål, og det har vært relativt jevnt i ABs kamper. Kan fort bli en kamp hvor det tar tid å score.

 

Forøvrig en fin mulighet å kombinere med tur til Ålesund (evt. Stavanger/Ålesund) for de som ønsker det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da ser jeg det ikke blir noen arrangert Arna-Ålesundtur :(

Uansett kjører over grytidlig søndagsmorgen for å få med meg kampen. Deretter retning Ålesund, med overnatting på veien. Videre til Ålesund mandag formiddag, og deretter hjem etter kampen der. Om noen fortsatt er interessert er det bare å ta kontakt. Har fortsatt plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Måtte le litt nå, Sexxes mutters alene med et flagg :) 3 sekunder i rampelyset der gitt.

 

Søren fikk ikke sett første 5. Sitter på hytta og parabolen klikka, så jeg klikka jeg også og ga disken en dytt. Mirakuløst ble signalet plutselig perfekt, Hallelujah!!. Satser på at Chicka svarer og putter snart!

Selv om målet i grunn ble pent, var det jo ren og skjær flaks. Ikke pokker om hun prøvde å score der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


AB var dritbra idag, jobba som hjernet og fikk til veldig mye bra i overgangene. Det kombinert med at vi var ikke veldig bra idag så var vi heldige som fikk med oss poeng.

 

Lekkert av Lise ved målet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes AB spiller skikkelig møkkafotball - Drillo de luxe 9 spillere bak ballen hele tiden og eneste angrepsvåpen er å mæle ballen opp til to kaniner på topp.

 

Når det er sagt hadde SFK ekstremt høye skuldre. Verken mottak eller pasninger satt. Wiik skulle hatt 2 mål, så hadde alt vært bra.

 

Målet må jo krediteres Lise, og er noe av det frekkeste jag har sett inne i motstanders 16meter noensinne. Rundens mål!

 

Ting tyder på at vi møter mer motstand enn vi liker. Taktikken til AB lyktes 99%.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Arna-Bjørnar-SFK
×
×
  • Opprett ny...