Gå til innhold

VIF-Stabæk - kamptråd


Eiko
 Del

Anbefalte innlegg


Har Enga faktisk klart å spille seg gode de siste kampene, eller har de bare hatt marginene veldig på sin side? Klarer ikke å se objektivt på det drittlaget..

 

Tja, på meg virker det som de gjør som Drillo gjorde i sin tid; spiller med liten eller ingen risiko og overlater til de andre å forsøke og skape noe og dermed gjøre feil som VIF kan utnytte.

 

Noe sier meg at stilen til VIF passer oss dårlig når vi famler etter vårt eget spill, særlig på en ujevn bane hvor vi har slitt de siste gangene.

Endret av Eiko
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


De har ikke vært dårlige, men heller ikke bra. De har definitivt hatt marginene på sin side og burde nok ikke klart bedre enn uavgjort i de kampene de har vunnet ;) I forrige kamp tapte de sjansestatistikken 4-8. Viking kom til bedre sjanser, men klarte jo ikke sette de i mål...I kampen mot Godset hadde vel ikke motstanderen den beste dagen på jobb...før det slapp de jo inn 4 mål og var nære ved å tape mot Lyn;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


klippet fra VPN forumet

Tipper salget tar seg en del opp nå og at vi affal bikker 10.000 - til tross for TV-kamp. Vi er jo nær medaljeplass nå...

 

Medgangs.??

Var vel noe alle visste, men.

 

Uansett håper jeg de som har vært på landslagssamling tar med seg det som var positivt tilbake, og etter min mening synes jeg våre ikke gjorde seg bort på noen måte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pleier ikke utbetaling av trygd å være rundt den 20. ? I så fall er det vel rimelig slunkent i VIF-land når kampen spilles, spørs om billetter blir prioritert foran tynner og rødsprit.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Historisk sett er Enga-Stabæk en jevnspilt affære: 4-4-3. Det hadde smakt godt med en utligning, og gutta må for all del hindre Enga i å ta sin 300. seier i toppserien.

 

Ser i Aftenposten at Farnerud er febersyk og usikker, Andersson er fortsatt skadet. Segerstrøm spiller vel neppe, i og med at han kjente det litt i kneet i Asker-kampen, nå er vel heller ikke Engas spisser av det raskeste slaget og om Sæternes spiller har jeg gjerne IAO på stopperplass for å gi juling.

 

Økonomisk rot i klubben vil forhåpentligvis ikke påvirke spillerne (annet enn positivt, vi kan jo håpe at Daniel bestemmer seg for å vise at han fortjener lønnen sin).

 

Noen som har vært på trening som ser antydninger til en start 11er?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Økonomisk rot i klubben vil forhåpentligvis ikke påvirke spillerne (annet enn positivt, vi kan jo håpe at Daniel bestemmer seg for å vise at han fortjener lønnen sin).
– Det er klart at situasjonen vi er oppe i går ut over det sportslige. Vi gutta snakker om krisen, og den tar fokus. Hverken pengekrise eller lønnskutt er hyggelige beskjeder å få, men vi er glade i å spille fotball, så det er det vi får gjøre. Det ser i alle fall bra ut på treningene. Vi får ta ut aggresjonen og frustrasjonen mot Vålerenga, sier Morten Morisbak Skjønsberg

og

– Inntil vi fikk sjokkmeldingen om at vi manglet 30 millioner kroner, trodde vi at alt var i orden. Vi er ikke akkurat imponert over den jobben styret har gjort.

 

- Forberedt på kutt

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet akkurat hvor bill. til bortelagets supportere selges på Ullevaal? Så jeg slipper å løpe rundt som en idiot like før kamp...

 

Regn med en stand rett utenfor inngang 16. Altså der vi skal inn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rart med Enga at de har gjort det så bra i siste. Får håpe at vi setter dem på plass i dag da akkurat som vi gjorde siste Nadderud kamp.

Endret av fexter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rart med Enga at de har gjort det så bra i siste.

Det gir jo håp om at Stabæk også kan ta en del seire på rad etter en sesoninnledning under par

 

Får håpe at vi setter dem på plass i dag da akkurat som vi gjorde siste Nadderud kamp.

Vi får vel bruke Drillo-statistikk om at dess lengre seiersrekke, dess større er sjansen for tap :-) Og for en gangs skyld slipper vi å møte et lag som "må vinne" og snur sin dårlige trend mot oss

Lenke til innlegg
Del på andre sider


LAGET:

 

-------------Jon-----------------

 

Morten--JIH--Risp--Hedenstad

 

Keller--Hauger--MIX--Daigo--

 

-----Berglund--Nannskog-------

 

Det betyr vel at Pontus fortsatt er syk. Blir spennende å se Mix og Hauger sentralt mot Doffen og Martin.. Gleder meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

VIF-Stabæk - kamptråd
×
×
  • Opprett ny...