Gå til innhold

Treninger


Rich
 Del

Anbefalte innlegg


Dagens treningsøkt gjennomført, og det så bra ut. Ingen ble skadet. Trine var med og trente, og har visst hatt godt av en ukes treningsfri med landslaget :D Katrine var der, men ikke med i fellestreningen. Er imidlertid klar til imorgen, men ikke 100% i form, men en Katrine på 80% er jo bedre enn de fleste. Maiken er i Danmark, men skal spille imorgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I går så jeg lyset.

Vi hadde en ung Lyn spiller som trente med oss.

 

Hun er ekstremt, og da mener jeg ekstremt god.

 

Hun er fortsatt veldig ung (15) men holder et utrolig nivå.

Om hun ikke er et av norges største talenter, ja da vet jeg ingen ting om fotball.

 

Hun var vist banenes store ener i fjorårets NM finale J16, som 14 åring..... :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hun var faktisk på trening i forrige uke også. Spiller stort sett på det som er av aldersbestemte landslag. Forøvrig er faren eiendomsmegler, og har solgt til Anette. Så man kan jo bruke han når man skal kjøpe/selge. Kan hende datteren kommer lettere til oss da :rolleyes:

 

Stikker en tur innom idag.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hun var faktisk på trening i forrige uke også. Spiller stort sett på det som er av aldersbestemte landslag. Forøvrig er faren eiendomsmegler, og har solgt til Anette. Så man kan jo bruke han når man skal kjøpe/selge. Kan hende datteren kommer lettere til oss da :rolleyes:

 

Stikker en tur innom idag.

Vi kan bytte, generalforsamling Onkel Blaa kl 18:00 (midt i treningstiden :angry: )

Ang. eiendomsmegler er Stabæks beste bandyspiller også eiendomsmegler (Anders C er i Sverige)

Lyn har jo avtale med Røa, men man kan vel ikke tvinge en spiller til en spesifikk klubb uansett.

Signering i vinter hadde vært helt passe.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hun var faktisk på trening i forrige uke også. Spiller stort sett på det som er av aldersbestemte landslag. Forøvrig er faren eiendomsmegler, og har solgt til Anette. Så man kan jo bruke han når man skal kjøpe/selge. Kan hende datteren kommer lettere til oss da :rolleyes:

 

Stikker en tur innom idag.

Vi kan bytte, generalforsamling Onkel Blaa kl 18:00 (midt i treningstiden :angry: )

Ang. eiendomsmegler er Stabæks beste bandyspiller også eiendomsmegler (Anders C er i Sverige)

Lyn har jo avtale med Røa, men man kan vel ikke tvinge en spiller til en spesifikk klubb uansett.

Signering i vinter hadde vært helt passe.....

 

Signering før vi skal møte Lyn i august hadde vært ennå mer passe :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var en kjapp tur innom dagens trening for å takke Roger for innlegget på stabak.no.

Han var ikke tilstede, men jeg fikk se en Kristy som var langt over normalen.

Skulle tro hun gikk på noe oppkvikkende, tok ballen fra motstander og klinte den i mål med vannvittig kraft gang på gang.

 

Håper hun sparte litt krutt til morgendagen også.....

 

Jeg tipper en Solo (til Sexxes) på at Kristy scorer 2-3 mål i morgen :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var en kjapp tur innom dagens trening for å takke Roger for innlegget på stabak.no.

Han var ikke tilstede, men jeg fikk se en Kristy som var langt over normalen.

Skulle tro hun gikk på noe oppkvikkende, tok ballen fra motstander og klinte den i mål med vannvittig kraft gang på gang.

 

Håper hun sparte litt krutt til morgendagen også.....

 

Jeg tipper en Solo (til Sexxes) på at Kristy scorer 2-3 mål i morgen :D

 

Hun var knakendes god i går også, så tipper ikke i mot. Bare hun ikke bruker for mye krefter i dag på å ordne ting til ferien (det gjelder forsåvidt de andre spillerne også).

 

Forøvrig nok engang et hint til deg å lese ukeplanen. Da hadde du visst at Roger ikke ville være tilstede på treningen i dag, og heller ikke på kampen i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kom på det med Roger når jeg satt i bilen, men kjørte videre.

Solo trenger du ikke å vedde imot. Jeg bjuder hvis 2-3 mål.

 

PS: Ikke vær engstelig vedr. pakking til ferie.

Kvinner plannlegger sommerferien i romjulen og pakker klart i påsken.

På sommeren kjøper de julepressanger.

 

Vi menn handler julegavene 22-24 desember og pakker feriekofferten kvelden før (evt. tar med pass og penger, klær kan vi kjøpe når vi kommer frem)

 

ses i morgen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


PS: Ikke vær engstelig vedr. pakking til ferie.

Kvinner plannlegger sommerferien i romjulen og pakker klart i påsken.

På sommeren kjøper de julepressanger.

Med andre ord bør man være mer bekymret for om energien går med til innkjøp av julepresanger?

"Beklager, men jeg var ikke helt på topp i dag, for det var en vanvittig kø ved innpakkingsavdelingen på Sandvika Storsenter! Det var nesten helt tomt for til/fra-kort!"

 

Edit: Kristy virker å ha funnet formen. Hun var bra i støtet i forrige runde også.

Endret av Haze
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Klart for trening igjen på mandag 16.30.. Tar en tur for å se om spillerne har holdt formen ved like i løpet av sommerferien før jeg tar noen dager i Hviterussland.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klart for trening igjen på mandag 16.30.. Tar en tur for å se om spillerne har holdt formen ved like i løpet av sommerferien før jeg tar noen dager i Hviterussland.

Er på ferie fra i dag B), men skal sørge for at ukeplanene legges ut

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har forstått det slik at en fra Lyon kommer på Stabæktreningen i morgen (venstreback mener jeg det var). Fikk telefon fra en av jentene om stort ønske om oppmøte fra SS for å vise Lyonspilleren at Stabæk er klubben å velge. Hun skal også prøvespille for Røa, Lillestrøm og flere, også i Sverige.

 

 

Treningstiden: Tirsdag 27.juli kl.17.45-19.30 Nadderud kunstgress

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oioioi, dette høres spennende ut :) Håper mange stiller. Hvis vi klarer å få spillere fra Lyon foran nesen på svenske klubber er det ikke akkurat et svakhetstegn. Prøvde å finne ut hvem det kunne være, men verken wiki eller hjemmesiden til klubben var veldig flinke til å fortelle hvor i forsvaret alle spilte. Dere må gi rapport dere som ikke sitter innerst i en fjord.

 

Takk og lov for chicksa nå om dagen, fint å ha et lag hvor ting er littegrann i vater :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har forstått det slik at en fra Lyon kommer på Stabæktreningen i morgen (venstreback mener jeg det var). Fikk telefon fra en av jentene om stort ønske om oppmøte fra SS for å vise Lyonspilleren at Stabæk er klubben å velge. Hun skal også prøvespille for Røa, Lillestrøm og flere, også i Sverige.

 

 

Treningstiden: Tirsdag 27.juli kl.17.45-19.30 Nadderud kunstgress

 

 

 

 

Blæh! Der røpet du dagens hemmelighet, og jeg som fikk beskjed om å ikke skrive om dette på forumet. Vel, man har jo ikke nevnt navn da, men de fleste skjønner nok hvem det er snakk om. Var faktisk en del innom igår også, og nå dukker det kanskje opp flere idag. Utifra det jeg så igår ser det veldig bra ut, og kan ikke helt se hva som kan stoppe oss nå. Selv litt skader kan vi tåle. Katrine er fortsatt ute, men Ingrid Camilla er med for fullt igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter en mailutveksling med Roger, og samtale med Kristy tror jeg at skal kunne ta meg en tur innom treningen uten å bli hengt. Uansett å få sett vår nye spiller i aksjon kan alltids være verdt en henging :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter en mailutveksling med Roger, og samtale med Kristy tror jeg at skal kunne ta meg en tur innom treningen uten å bli hengt. Uansett å få sett vår nye spiller i aksjon kan alltids være verdt en henging rolleyes.gif

 

Pass opp. Det kan være en felle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter en mailutveksling med Roger, og samtale med Kristy tror jeg at skal kunne ta meg en tur innom treningen uten å bli hengt. Uansett å få sett vår nye spiller i aksjon kan alltids være verdt en henging rolleyes.gif

 

Pass opp. Det kan være en felle.

 

Hengt ble jeg ihvertfall ikke, så da lar vi vel den saken ligge?

Synes det var urovekkende mange med alternativ trening, og fikk beskjed at Super Mario er ferdig for sesongen etter kampen mot Lyn mandag. Ellers oppsiktsvekkende mange mål av Siri, og en perle fra Saba. Vi dro fra treningen 20.30 (startet 18.00). Da holdt Ina fortsatt på med skuddtrening, mens Saba var en tur og trente med juniorene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dagens trening er gjennomført (starter 08.30 fredag), og det ser vel bra ut. Banen skal tross siste dagers nedbør være i veldig god stand. Kan ikke være langt unna å være den beste gressbanen i østlandsområdet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her kommer ukens aktiviteter

Denne kom jo i feil tråd.

Ellers kan melde om bra trening i går.

Det er så mange kvalitetsspillere nå at det kanskje er like bra kvalitet når de spiller mot hverandre på trening som i kamp.

Troppen virker å være fylt opp med glede, innsats og harmoni.

I tillegg brukte ledelsen v/Tom muligheten til å diskutere taktikk med spillerne i etterkant av trening, istedenfor å skjelle dem ut som andre ledere har gjort med andre lag i klubben.

 

Det virker som om laget lever i en liten "lykke boble".

At Siri alltid sprudler, ja det vet vi. Men hele laget løper rundt som gale mens de smiler. Skulle tro de gikk på lykkepiller hele gjengen, så positivt virker det. :D

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rekordoppmøte med over 200 tilskuere på trening! Den ble imidlertid noe ampurtert grunnet styrtregn samt lyn og torden. Ikke mer enn 13 spillere på trening, men hvilke 13 spillere det var da. For et kanonlag vi har nå, og vi har vel egentlig 13 som er bankers i startelleveren. Ser frem til en strålende kamp i stråklende vær i Arna Idrettspark i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rekordoppmøte med over 200 tilskuere på trening! Den ble imidlertid noe ampurtert grunnet styrtregn samt lyn og torden. Ikke mer enn 13 spillere på trening, men hvilke 13 spillere det var da. For et kanonlag vi har nå, og vi har vel egentlig 13 som er bankers i startelleveren. Ser frem til en strålende kamp i stråklende vær i Arna Idrettspark i morgen.

Var det idrettsdag e.l. med tanke på tilskuere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rekordoppmøte med over 200 tilskuere på trening! Den ble imidlertid noe ampurtert grunnet styrtregn samt lyn og torden. Ikke mer enn 13 spillere på trening, men hvilke 13 spillere det var da. For et kanonlag vi har nå, og vi har vel egentlig 13 som er bankers i startelleveren. Ser frem til en strålende kamp i stråklende vær i Arna Idrettspark i morgen.

Var det idrettsdag e.l. med tanke på tilskuere?

 

Nå har du sikkert lurt i hele dag :)

Var faktisk fotballskole, og grunnet været var de samlet på tribunen. Ble jo selv litt overrasket da jeg kom rundt 9, og så en haug med folk på tribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Landslagspause igjen gjør vel at tirsdag? er siste mulighet til å se fullt lag i trening på en stund. Som nevnt i annen tråd er jeg litt interessert i å vite hvor mye spillerne føler presset. Problemet er at jeg ikke nødvendigvis tror jeg vil få et ærlig svar for det føles nå som om spillerne har et kjempepress på seg.

 

Jeg skjønner det på en måte, men samtidig skjønner jeg det heller ikke. Vi har åtte spillere på landslag, samt tre spillere til med A-landskamper. De burde vite hvordan man takler press. Eller er det rett og slett at vi har for mange ledertyper i laget?

 

Tror kanskje man bør seg om etter en mentalttrener, som kan få ting til å løsne oppe i hodene.

 

Og til spillerne så er ikke dette stygt ment,og mener ikke at dere er "koko." Det er det jeg som er. Vi ønsker bare så høyt at dere skal vinne, at et trasig Stabækår på mange måter kan krones med et seriegull, og dermed ikke bli så trasig. Vi elsker dere!

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hadde forventet et Maiken show med å tuppe bort ballene osv i går (som treningen etter at de ble slått ut av cupen i 2009). Hun trente desverre alternativt så jeg ble snytt for mye god underholdning.

 

Tydelig at spillermøte før treningen hadde vært fruktbart da gårsdagens trening var bra.

Innsats, men ikke surmuling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Treningen gikk 40 minutter over tiden i dag til en ikke navngitt persons ergrelse. Selv fikk jeg deltatt litt på treningen, og viste mine fantastiske ferdigheter not. Ellers er vel alle som normalt er i førsteelleveren tilnærmet skadefrie, så kan bli interessant å se hvem som må starte på benken.

 

Vår nye spiller viser faktisk egenskaper som gjør at hun fort kan få spilletid, men ikke nødvendigivis allerede søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Treningen gikk 40 minutter over tiden i dag til en ikke navngitt persons ergrelse. Selv fikk jeg deltatt litt på treningen, og viste mine fantastiske ferdigheter not. Ellers er vel alle som normalt er i førsteelleveren tilnærmet skadefrie, så kan bli interessant å se hvem som må starte på benken.

 

Vår nye spiller viser faktisk egenskaper som gjør at hun fort kan få spilletid, men ikke nødvendigivis allerede søndag.

 

Har du blitt den nye Morten Henriksen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treninger
×
×
  • Opprett ny...