Gå til innhold

Kattem-SFK


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Noen som har tenkt seg på denne kampen. Drar opp sammen med Rich, og har fortsatt ledig plass i bilen. Regner med at det blir overnatting hvis noen ikke har veldig lyst til å kjøre hele lørdagskvelden sammen med tusenvis av syklister (Østerdalen anbefales). Så er noen interessert kan man ta kontakt her.

 

Over til selve kampen så har vel Kattem klart seg bra i år. Spilte uavgjort mot Ørn i går (det var vel tredje møte mellom disse lagene denne sesongen (ikke inkl. treningskamper). Derimot har det kanskje vært seriens mest uforutsigbare lag, så at laget nå kommer fra uavgjort borte mot Ørn, og seier borte mot Arna/Bjørnar skulle kanskje tyde på en nedtur, men da ville vel ikke laget være så uforutsigbart? Tapte stort mot Røa og Team Strømmen i rundene før. I tillegg har laget prestert å ta kun et poeng på de to kampene mot nykomlingene.

 

At det ble 5-0 på Nadderud tror jeg vi ikke skal henge oss spesielt opp i. Det blir fort en helt annen motstand her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den kampen skulle blitt lagt til 24 så det kunne blitt en combo med RBK-kampen. Hvis NFF er mere beviste på sånne comboer til neste år kan det bidra til flere folk i toppserien.

 

Problemet er jo TV-kamp. At kampen mor Rosenborg går 21.15 hadde gjort at det var teoretisk mulig med dobbelkamp, men Kattemkampen hadde vel måtte begynt ganske tidlig. Det er jo ikke slik at banene er spesielt nær hverandre (ca. 40 km?).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


4 mil er da ikke så langt når man først har kjørt 50 mil til Trondheim.

Tid på dagen er vel heller ikke så stort problem, de fleste toppseriekampene går vel 14, eller 16.

 

Ikke på onsdager

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner at damene har en litt annen hverdag en gutta mtp. at de må jobbe/studere ved siden av osv, og at dette fører til at de må spille på andre tider. Men nå var ikke poenget mitt at denne kampen på død å liv måtte flyttes, nei heller at det må tenkes litt nytt og smart rundt plassering av kamper generelt. Kan man få kjørt 2 kamper som ligger i ca. samme geografiske området på samme dag. Ja så må jo det være en flott innbydelse til å få flere på kamp. Dette gjelder ikke bare Stabæk. Etterhvert vil flere toppserielag bli adoptert. Så denne tanken vil bli mer og mer aktuell.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 min: 0-1 (Lindy Melissa Løvbræk Wik)

15 min: 0-2 (Maiken With Pape)

43 min: 0-3 (Lindy Melissa Løvbræk Wik)

45 min: 0-4 (Lindy Melissa Løvbræk Wik)

57 min: 0-5 (Lindy Melissa Løvbræk Wik)

 

Vi kjører over dem :)

 

Edit: Kommer fra nå av med ny post, noe annet ville jo vært dumt

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 min: 0-1 (Lindy Melissa Løvbræk Wik)

15 min: 0-2 (Maiken With Pape)

43 min: 0-3 (Lindy Melissa Løvbræk Wik)

45 min: 0-4 (Lindy Melissa Løvbræk Wik)

57 min: 0-5 (Lindy Melissa Løvbræk Wik)

Vi kjører over dem :)

 

Edit: Kommer fra nå av med ny post, noe annet ville jo vært dumt

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 min: 0-1 (Lindy Melissa Løvbræk Wik)

15 min: 0-2 (Maiken With Pape)

43 min: 0-3 (Lindy Melissa Løvbræk Wik)

45 min: 0-4 (Lindy Melissa Løvbræk Wik)

57 min: 0-5 (Lindy Melissa Løvbræk Wik)

73 min: 1-5 (Annette Hermann)

Vi kjører over dem :)

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


10 min: 0-1 (Lindy Melissa Løvbræk Wik)

15 min: 0-2 (Maiken With Pape)

43 min: 0-3 (Lindy Melissa Løvbræk Wik)

45 min: 0-4 (Lindy Melissa Løvbræk Wik)

57 min: 0-5 (Lindy Melissa Løvbræk Wik)

73 min: 1-5 (Annette Hermann)

SLUTT!

 

Vi kjørte over dem :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker sikkert som en litt teit ting å klage over, men irriterende å slippe inn mål. Dette kan bli fryktelig jevnt til slutt (hvis vi i det hele tatt klarer å ta det igjen). Da trenger vi hvert eneste plussmål vi kan få. Ja jeg vet vi har den beste målforskjellen, men Kolbotn og Røa ligger neimen ikke langt bak oss med tanke på hva slags resultater man kan få i serien her. Skal ikke mer til enn at Røa og Kolbotn vinner et par kamper med 6-0 eller no som vi f.eks. bare vinner 1-0.

 

Hvis alle resultatene holder seg ut disse kampene:

 

Kolbotn 31-10

Røa 30-11

Stabæk 41-10

 

Deilig med en solid seier, men dette skulle vært 0-5, ikke 1-5 :)

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Virker sikkert som en litt teit ting å klage over, men irriterende å slippe inn mål. Dette kan bli fryktelig jevnt til slutt (hvis vi i det hele tatt klarer å ta det igjen). Da trenger vi hvert eneste plussmål vi kan få. Ja jeg vet vi har den beste målforskjellen, men Kolbotn og Røa ligger neimen ikke langt bak oss med tanke på hva slags resultater man kan få i serien her. Skal ikke mer til enn at Røa og Kolbotn vinner et par kamper med 6-0 eller no som vi f.eks. bare vinner 1-0.

 

Hvis alle resultatene holder seg ut disse kampene:

 

Kolbotn 31-10

Røa 30-11

Stabæk 41-10

 

Deilig med en solid seier, men dette skulle vært 0-5, ikke 1-5 :)

 

Jeg er enig med deg at det skal være unødvendig å slippe inne slike mål, men til forskjell fra deg tror jeg ikke vi kommer til å ha problemer med å ha den beste målforskjellen. Derimot tror jeg det kan få innvirkning på poenghøsten. Et eksempel på dette så vi mot Kolbotn, hvor de utrolig nok fikk tre mål mot oss på de få sjansene de fikk. Jeg mener at vi helt klart har en del å gå på når det gjelder defensive trygghet. Med det offensive trykket vi ofte klarer å skape (uten å komme i ubalanse) er det nesten en gåte at vi ikke har bedre kontroll bakover.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter at det endelig har løsnet har jeg tenkt å gremmes lenge over ett baklengsmål- NOT ;)

Når et lag putter mange mål, kommer det ofte en i sekken også. Det kommer nok av at man slapper litt av når man leder stort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ellers morsomt at Christina Moberg endelig fikk noen minutter. Klarte seg bra, og hadde en veldig fin defensiv innvolvering. Melissa var forøvrig ikke spesielt fornøyd med å bli satt på backen (var vel straff for at hun begynte å bomme på sjansene etter å ha puttet fire).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kattem-SFK
×
×
  • Opprett ny...