Gå til innhold

Telenor Arena 21/6 kl 18: Stabæk-Start


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Beskrivende for kampbildet da SS ba om motstand mens Start-fansen stod med et tostangsflagg det stod "FAEN" på.

Utrolig idiotisk å rope "Vi vil ha motstand" når klubben er på randen av konkurs. Føler vi har fått nok motstand i år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Beskrivende for kampbildet da SS ba om motstand mens Start-fansen stod med et tostangsflagg det stod "FAEN" på.

Utrolig idiotisk å rope "Vi vil ha motstand" når klubben er på randen av konkurs. Føler vi har fått nok motstand i år!

*Utolig å ha med flagg med "FAEN" på. De var mao ikke optimister før kamp

*Jeg ønsker aldri mer motstand, men det er jo deilig å disse motstandere og deres supportere.

 

Så dere, Start Supporterne ble splittet med en sittende og en stående gjeng. FANTASTISK.

Da gjør det intet at setene/brakettene påførte meg 4 sår i løpet av kampen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beskrivende for kampbildet da SS ba om motstand mens Start-fansen stod med et tostangsflagg det stod "FAEN" på.

Utrolig idiotisk å rope "Vi vil ha motstand" når klubben er på randen av konkurs. Føler vi har fått nok motstand i år!

 

Er du seriøs?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beskrivende for kampbildet da SS ba om motstand mens Start-fansen stod med et tostangsflagg det stod "FAEN" på.

Utrolig idiotisk å rope "Vi vil ha motstand" når klubben er på randen av konkurs. Føler vi har fått nok motstand i år!

 

Er du seriøs?

Ja, er faktisk det. "Vi vil ha motstand" passer å synge når alt går på skinner, ikke nå om dagen. Blir som å synge "Stabæk leker" når vi sliter oss til 1-0. Er forresten veldig glad for at den sangen har forsvunnet.

 

Og mens jeg er inne i kritiseringshjørnet: Å klappe når Myggen blir bytta inn? Pinlig.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beskrivende for kampbildet da SS ba om motstand mens Start-fansen stod med et tostangsflagg det stod "FAEN" på.

Utrolig idiotisk å rope "Vi vil ha motstand" når klubben er på randen av konkurs. Føler vi har fått nok motstand i år!

begynn å grin :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden vi er inne på sangtemaet: Skal ikke nevne navn her nå, men supporteren det gjelder er på forumet. Kanskje er 10-9-8-7-sangen ikke verdens feteste, og det kan gå røft for seg blant de som velger å synge, men vi er voksne mennesker og trenger ikke morskt blikk, myndig pekefinger og "Den sangen skal vi ikke synge! Da kan man skade seg!" fra "pappa". Liker man ikke sangene lar man bare være å synge...

 

Forøvrig var det flott innsats av de som var på feltet i går, til tross for en del sittende som trakk ned intensiteten på sidene. Herlig stemning :)

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beskrivende for kampbildet da SS ba om motstand mens Start-fansen stod med et tostangsflagg det stod "FAEN" på.

Utrolig idiotisk å rope "Vi vil ha motstand" når klubben er på randen av konkurs. Føler vi har fått nok motstand i år!

 

Er du seriøs?

Ja, er faktisk det. "Vi vil ha motstand" passer å synge når alt går på skinner, ikke nå om dagen. Blir som å synge "Stabæk leker" når vi sliter oss til 1-0. Er forresten veldig glad for at den sangen har forsvunnet.

 

Og mens jeg er inne i kritiseringshjørnet: Å klappe når Myggen blir bytta inn? Pinlig.

 

Du tenkte aldri at "vi vil ha motstand" refererte til kampen ute på banen og på tribunen?

 

Myggen fortjener å bli klappet inn av hele stadion. En fantastisk fotballspiller. Jeg hadde ingen problemer med å klappe for Myggen. Ingen av langsidene eller den andre kortsiden hadde noen problemer med det heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beskrivende for kampbildet da SS ba om motstand mens Start-fansen stod med et tostangsflagg det stod "FAEN" på.

Utrolig idiotisk å rope "Vi vil ha motstand" når klubben er på randen av konkurs. Føler vi har fått nok motstand i år!

 

Er du seriøs?

Ja, er faktisk det. "Vi vil ha motstand" passer å synge når alt går på skinner, ikke nå om dagen. Blir som å synge "Stabæk leker" når vi sliter oss til 1-0. Er forresten veldig glad for at den sangen har forsvunnet.

 

Og mens jeg er inne i kritiseringshjørnet: Å klappe når Myggen blir bytta inn? Pinlig.

 

Du tenkte aldri at "vi vil ha motstand" refererte til kampen ute på banen og på tribunen?

 

Myggen fortjener å bli klappet inn av hele stadion. En fantastisk fotballspiller. Jeg hadde ingen problemer med å klappe for Myggen. Ingen av langsidene eller den andre kortsiden hadde noen problemer med det heller.

 

 

Og at han kommer inn på stillingen 5-0 gjør jo at han uansett ikke kan utgjøre noen stor forskjell i målprotokollen. Jeg synes det var greit å gi han en applaus!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beskrivende for kampbildet da SS ba om motstand mens Start-fansen stod med et tostangsflagg det stod "FAEN" på.

Utrolig idiotisk å rope "Vi vil ha motstand" når klubben er på randen av konkurs. Føler vi har fått nok motstand i år!

 

Er du seriøs?

Ja, er faktisk det. "Vi vil ha motstand" passer å synge når alt går på skinner, ikke nå om dagen. Blir som å synge "Stabæk leker" når vi sliter oss til 1-0. Er forresten veldig glad for at den sangen har forsvunnet.

 

Og mens jeg er inne i kritiseringshjørnet: Å klappe når Myggen blir bytta inn? Pinlig.

 

Du tenkte aldri at "vi vil ha motstand" refererte til kampen ute på banen og på tribunen?

 

Myggen fortjener å bli klappet inn av hele stadion. En fantastisk fotballspiller. Jeg hadde ingen problemer med å klappe for Myggen. Ingen av langsidene eller den andre kortsiden hadde noen problemer med det heller.

Eneste motspillere jeg finner det akseptabelt å klappe for er tidligere Stabækspillere som har forlatt oss på en hederlig måte. Så kan du ta bølgen for Mini og Grodås neste gang de tar turen innom.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beskrivende for kampbildet da SS ba om motstand mens Start-fansen stod med et tostangsflagg det stod "FAEN" på.

Utrolig idiotisk å rope "Vi vil ha motstand" når klubben er på randen av konkurs. Føler vi har fått nok motstand i år!

 

Er du seriøs?

Ja, er faktisk det. "Vi vil ha motstand" passer å synge når alt går på skinner, ikke nå om dagen. Blir som å synge "Stabæk leker" når vi sliter oss til 1-0. Er forresten veldig glad for at den sangen har forsvunnet.

 

Og mens jeg er inne i kritiseringshjørnet: Å klappe når Myggen blir bytta inn? Pinlig.

 

Du tenkte aldri at "vi vil ha motstand" refererte til kampen ute på banen og på tribunen?

 

Myggen fortjener å bli klappet inn av hele stadion. En fantastisk fotballspiller. Jeg hadde ingen problemer med å klappe for Myggen. Ingen av langsidene eller den andre kortsiden hadde noen problemer med det heller.

Eneste motspillere jeg finner det akseptabelt å klappe for er tidligere Stabækspillere som har forlatt oss på en hederlig måte. Så kan du ta bølgen for Mini og Grodås neste gang de tar turen innom.

 

nei, det blir ikke det samme. myggen er en herlig fotballspiller, og en herlig type. grodås og mini var ingen av delene. myggen er så forbanna karismatisk at han fortjener all klapp han kan få!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Myggen er definitivt en spiller det er verdt å klappe for.

 

I utlandet har vi sett eksempler på at selv publikum på Bernabeu kan gi Messi applaus. Alan mener jeg fikk applaus på bortebane her i Tippeligaen.

 

Myggen er for meg den største av alle heltene fra 90-tallet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig idiotisk å rope "Vi vil ha motstand" når klubben er på randen av konkurs. Føler vi har fått nok motstand i år!

 

Er du seriøs?

Ja, er faktisk det. "Vi vil ha motstand" passer å synge når alt går på skinner, ikke nå om dagen. Blir som å synge "Stabæk leker" når vi sliter oss til 1-0. Er forresten veldig glad for at den sangen har forsvunnet.

 

Og mens jeg er inne i kritiseringshjørnet: Å klappe når Myggen blir bytta inn? Pinlig.

 

Synes det passer veldig bra jeg, vi er "økonomisk helt på bunn", spillere og sportsdirektør forsvinner, men likevel moser vi Start 5-0.

 

Å klappe for Myggen mener jeg er helt legitimt (om ikke påkrevet). En kjernekar som har gjort mye bra for landslaget, og som nå har kjempet seg rusfri og tilbake på banen igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å klappe for Myggen mener jeg er helt legitimt (om ikke påkrevet). En kjernekar som har gjort mye bra for landslaget, og som nå har kjempet seg rusfri og tilbake på banen igjen.

 

Uenig. Myggen har sikkert gjort mye bra som landslagsspiller, men det har ingenting med Stabæk å gjøre. Hadde han vært en tidligere spiller for oss hadde det vært annerledes (selv om det vissnok var nære på at han ble det, ref. boken til Ingo). At han er rusfri og tilbake på banen står det respekt av, men det har igjen ingenting med oss i den settingen å gjøre.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns rett å slett det blir alt for dumt å skulle klappe for en motstander, hører ikke hjemme. Som AndersBD sier kunne jeg klappet for en spiller som har spillt for oss, å forlatt oss på en hederlig måte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Myggen er en stor spiller som har betydd veldig mye for mange, meg selv inkludert. Når en spiller har varmet tusenvis av fotballhjerter gjennom sitt spill på landslaget, er det ikke rart at man hyller han når han gjør et comeback, spesielt med tanke på historien rundt han de siste årene. Jeg kaller det storsinn, og jeg er stolt av at Stabæks tilskuere kan klappe for en mann som han. Kan ikke komme på en eneste annen spiller som hadde fortjent det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å oppsummere: Tre stykker her er uenige i klappingen når Myggen kom innpå, 9420 er enige i klappingen (tilskuertallet mot Start minus de tre her i forumet som er uenige). Hele stadion klappet, enkelt og greit.

 

Og slik tror jeg det vil fortsette i kamper hvor Myggen kommer innpå for Start.

Endret av Nothingtown
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er ikke mange spillere/exspillere som ikke har noe tilknytning til Stabæk som jeg klapper for, men Myggen er en av dem. Studerer med et par grekere som er hardcore Panatinakos fans, og de forguder han til en mye høyere grad en jeg hadde forventet. Blir stolt av og være Norsk når de watter opp superlativene om Myggen som den beste kreative playmakeren de har hatt i klubben på lang LANG tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Plukket bare opp denne her fra Menighedens kamptråd, og holdt på å le meg skakk.

 

 

Opprinnelig skrevet av Lars Olav Karlsen

Hvis du leser hva han skriver så forventer han ikke at vi vinner, men det må da være lov og forvente at vi ikke taper så til de grader.

 

Dessuten har du kanskje lagt merke til at Stabæk på ingen måte har spilt bra i det siste. I tillegg er både Keller og japaneren på vei bort fra klubben så det viser hvor lite gode spillere de har når de bruker disse på tross av dette.

 

 

Tja, vi har vel egentlig spilt rimelig godt i det siste, og at vi bruker fjorårets beste spiller kåret av SS som er på vei bort ikke fordi han vil men fordi vi må og Daigo som nå har 3 mål på de to siste, virkelig har begynt å finne formen og egentlig ikke er på vei bort i det hele tatt. Er det så rart a? Dumme, dumme sørlending.. fryktelig dum.

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Plukket bare opp denne her fra Menighedens kamptråd, og holdt på å le meg skakk.

 

 

Opprinnelig skrevet av Lars Olav Karlsen

Hvis du leser hva han skriver så forventer han ikke at vi vinner, men det må da være lov og forvente at vi ikke taper så til de grader.

 

Dessuten har du kanskje lagt merke til at Stabæk på ingen måte har spilt bra i det siste. I tillegg er både Keller og japaneren på vei bort fra klubben så det viser hvor lite gode spillere de har når de bruker disse på tross av dette.

 

 

Tja, vi har vel egentlig spilt rimelig godt i det siste, og at vi bruker fjorårets beste spiller kåret av SS som er på vei bort ikke fordi han vil men fordi vi må og Daigo som nå har 3 mål på de to siste, virkelig har begynt å finne formen og egentlig ikke er på vei bort i det hele tatt. Er det så rart a? Dumme, dumme sørlending.. fryktelig dum.

 

 

 

 

Heia Tufte, ja heia Tufte - eller noe sånn. Lars Olav Karlsen sin kunnskap om fotball er vel som nivået på fotballspillet hans!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det passer veldig bra jeg, vi er "økonomisk helt på bunn", spillere og sportsdirektør forsvinner, men likevel moser vi Start 5-0.

 

Å klappe for Myggen mener jeg er helt legitimt (om ikke påkrevet). En kjernekar som har gjort mye bra for landslaget, og som nå har kjempet seg rusfri og tilbake på banen igjen.

 

Ta deg en tur på trebåtfestivalen i Risør, og du vil nok få se alt annet enn en rusfri Myggen.

Endret av ØyvindW
Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å oppsummere: Tre stykker her er uenige i klappingen når Myggen kom innpå, 9420 er enige i klappingen (tilskuertallet mot Start minus de tre her i forumet som er uenige). Hele stadion klappet, enkelt og greit.

 

Og slik tror jeg det vil fortsette i kamper hvor Myggen kommer innpå for Start.

 

For å oppsummere, 6 stykker her er enige i klappingen når Myggen kom innpå, 1807 er imot (antall brukere på forumet her minus de seks her på forumet som synes det var på sin plass). Hele forumet er enige om at Myggen ikke bør klappes for, enkelt og greit.

 

Og slik håper jeg det vil fortsette i kamper hvor Myggen kommer innpå for Start.

 

(Poenget; begrunnelsen din er særdeles tynn).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ta deg en tur på trebåtfestivalen i Risør, og du vil nok få se alt annet enn en rusfri Myggen.

 

Tror han dette beror på en skrivfeil. Det skulle nok vært 'rustfri', hvilket treffer betrakelteig bedre.

 

Myggen er et fenomen, noen liker han mer enn de misliker Start, og det er nok grunnen til at vi møter oss selv i døra her. Før fremtidige kamper bør vi kollektivt gå igjennom motstanderenes lagoppstilling, og stemme for eller imot klapping ved eventuelt innbytte.

 

Hørte jeg forresten litt klapping i salen under opplesningen av resultatet i Drammen, da Kamara hadde scora? Er dette isåfall akseptabelt?

Endret av d*u*b
Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å oppsummere, 6 stykker her er enige i klappingen når Myggen kom innpå, 1807 er imot (antall brukere på forumet her minus de seks her på forumet som synes det var på sin plass). Hele forumet er enige om at Myggen ikke bør klappes for, enkelt og greit.

 

(Poenget; begrunnelsen din er særdeles tynn).

 

Tusen takk for at du stiller opp for meg og ser på det som ditt ansvar og rett å tillegge meg meninger, dersom jeg skulle være så uheldig å ikke lese dette forumet på noen dager og slik ikke få uttrykt min egen mening. 

 

 

For the record, jeg klappet ikke for Myggen da jeg dessverre satt i bilen og måtte følge kampen på radio, og slik aldri fikk med meg at Myggen ble byttet inn. Jeg hadde sannsynligvis klappet hadde jeg vært der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig tror jeg flesteparten av Hovis folka som klappet for Myggen tenkte; "Jøss, kjendis jo! Han liker vi, han har jo vært på tv!".

 

Og ja, helt klart, interaktiv avstemning før hver kamp, hvem som kan klappes for. Også avstemning om hvordan brus vi skal kjøpe i pausen.

 

Og ja, Kamara kan klappes for. Var ikke ønsket av klubben, sa OK og fant seg en ny klubb. Det er helt greit.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det rart det blir krig her i verden, når folk klarer å irritere seg over at andre klapper for Myggen? Jeg klappet selv, av den enkle grunn at Myggen er en herlig fyr, som jeg har sansen for. Da klapper jeg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Telenor Arena 21/6 kl 18: Stabæk-Start
×
×
  • Opprett ny...