Gå til innhold

Telenor Arena 21/6 kl 18: Stabæk-Start


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


MMS på høyreback (han har jo hatt en kjempeutvikling på formen den siste måneden!).

Der er vi nok helt uenige. MMS var bedre forrige kamp ja, men så har han jo vært vår svakeste spiller hittil i år. Og bedringen var i det defensive. Fremover har ikke denne mannen det som skal til, du ser det på han når han får ballen, han blir stresset og vet ikke hva han skal gjøre med den. Enten blir det langball/klarering, eller så stopper han opp og lurer på hva han skal gjøre eller så blir det bare beining rett frem der han har stor balltap-%. Riktignok hadde han assisten til daniel sitt mål, som var et jævlig bra innlegg, men det er dessverre unntaket.

Vil mye heller ha Keller på back-plassen som kan bidra bedre offentsivt, i tillegg til å være solid defensivt.

 

Er enig i at Keller (iallfall i år) er en bedre fotballspiller enn MMS. Men jeg mener Keller gjør seg best på midtbanen. Dersom han brukes som back, må vi ha inn en annen spiller på høyre flanke. Det blir uansett en spiller som balanserer midtbanen dårligere enn Keller. MMS må brukes i forsvarsfireren dersom han skal brukes og har gjort det brukbart på høyreback i de siste kampene. En back skal i hovedsak ha kontroll defensivt. Så lenge vi har en back som har stålkontroll defensivt, sier jeg meg fornøyd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Genialt! i tillegg sparer klubben penger på ikke å måtte ha betalte vakter. Godt bidrag!

Var ikke klar nok - du har helt rett.  Vi overtar vaktholdet som et bidrag til økonomien i klubben.  At folk ikke grafser på oss og at det å dra på kamp blir en hyggelig opplevelse (vi slipper å bli sett på som potensielle kriminelle) er bonusen.

men hva skjer med folk som har drukket alkohol?

de g4 vaktene pleier aldtid å lukte på ånden min å spørre om jeg er full, hvem skal stå der å gjøre den jobben?

 

Hvem som skal lukte på ånden din? Det må bli en av styrehorene det? Albert? Mortimer? Gud være med den som får "æren" :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kommer til å være akkurat de samme reglene som gjelder i dag. Er du for full så blir du nektet i inngangen. Tar du med noe som er ulovlig inn av pyro, alkohol eller lignende så ryker sesongkort/medlemsskap for resten av sesongen samt nektet adgang på resten av arenaen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er ikke for å gi det inn med teskjeer - Stabæk Fotball har bedt oss gjøre det - men vi blir altså på kortsiden, Stabæktribunen ut sesongen.  Se her.

 

Planen er også at vi overtar sikkerhetskontrollen selv.  Dvs - vi stoler på våre sesongkorthavere og tror at våre medlemmer ikke vil bryte reglene.  Det betyr null G4S og null krafsing i inngangen fra neste hjemmekampen mot Brann.

 

Om noen ikke skjønner at bluss, alkohol, flasker og glass er forbudt, vil de bli nektet inngang resten av sesongen.  For forsøket.  Klarer de å få det inn, så vår avtale om egen sikkerhetskontroll går tapt, blir det klekkerlige bøter, samt ansvar for bøter ilagt av NFF.  Nærmere info kommer.

det er HELT fantastisk :)

men kan dere som vet litt mer lage en liste med alle ting som IKKE er lov til aa ha med?

vi kan vel ikke forvente at alle vet hva som er lov/ikke er lov paa tribunen, og det hjelper med aa ha klare og enkle regler. og tenk gjerne paa de litt tvilsomme tingene ;)

 

oi, jeg gleder meg til aa staa paa VAAR kortside :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Usj nå blir det vel et revansjesugent Start, men får håpe de er slitne etter dette.

Å gi fra seg et 2-0 ledelse på hjemmebane gir dårligere selvtillitt

Å være med i en så dramatisk straffekonk må gi en utlandning uansett utfall

Å bli slått ut av cupen på egen gress mot et 1. div lag gir ikke selvtillitt

 

Start er kanskje revansjesugne, men er forhåpentligvis fortsatt fysisk og mentalt slitne etter cupkampen. Bare gutta får tid til å trene litt også, og ikke bare krangle med ledelsen blir det bar dette her :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Klippet fra Start forumet

I følge liven på fvn.no fikk Goodson en skade og Borgersen en strekk i den flotte forestillinga i cup-kampen mot festløvene.

 

Det betyr i verste fall at stopperne i Stabæk-kampen heter Mathisen og Haraldsen? *Grøsse*

 

Stakkars spillerne, de må være jækla slitne i beina etter 120 min + straffer + tap. Håper de er oppe og går til søndagens kamp.

 

Hvis det er hold i dette er jo ikke dette akkurat negativt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Slipper vi Borgersen og Goodson (kanskje mest Goodson) er det utrolig digg ja :)

 

Og Bernt Hulsker soner vel for rødt kort fra forrige serierunde?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skjer med billettsalg til denne kampen? Er det bare å kjøpe billett i Stabæk butikken for å stå med $?

Medlemmer i $$ kan kjøpe billetter til vårt felt i Stabækbutikken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ok!

 

Men hvem starter denne kampen, og på hvilke plasser?

 

Er Daniel og Henning tilbake?

Fikk Bella skade i cupen (da han måtte ut) som plager ham fremdeles?

Blir Rogne foretrukket før Risp når vi vet at Risp er på vei bort?

 

icon14.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ok!

 

Men hvem starter denne kampen, og på hvilke plasser?

 

Er Daniel og Henning tilbake?

Fikk Bella skade i cupen (da han måtte ut) som plager ham fremdeles?

Blir Rogne foretrukket før Risp når vi vet at Risp er på vei bort?

 

icon14.gif

I Budstika i dag står det at Nannskog, Berglund, Hauger og Høiland sliter med småskader og er usikre til kampen i morgen. Daniel har en "krampeproblemstilling" bak i låret. Bella fikk smerter i ryggen og baksiden av låret i cupkampen. Henning har plager i en ankel. Høiland fikk smerter i lysken i cupkampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan ligger det ann i billettsalget?

 

Utifra salkartet nå i dag så det faktisk ikke verst ut! Umulig å gjette noe tall, men mange holdte plasser. (Solgte billetter, sesongkort)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ok!

 

Men hvem starter denne kampen, og på hvilke plasser?

 

Er Daniel og Henning tilbake?

Fikk Bella skade i cupen (da han måtte ut) som plager ham fremdeles?

Blir Rogne foretrukket før Risp når vi vet at Risp er på vei bort?

 

icon14.gif

I Budstika i dag står det at Nannskog, Berglund, Hauger og Høiland sliter med småskader og er usikre til kampen i morgen. Daniel har en "krampeproblemstilling" bak i låret. Bella fikk smerter i ryggen og baksiden av låret i cupkampen. Henning har plager i en ankel. Høiland fikk smerter i lysken i cupkampen.

 

Noen som vet noe mer konkret ang. skadesituasjonen i dag? Spør på vegne av spillekortet mitt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ikke så umulig ut dette! Backfirern klart svekket..

Samtidig tror jeg ikke det er så positivt for oss at Owello starter i stedet for myggen! Glad vi slipper å se klyse Hulsker også..

 

Fornøyd?

Endret av Blaakjempe
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Telenor Arena 21/6 kl 18: Stabæk-Start
×
×
  • Opprett ny...