Gå til innhold

SK Tirana - Stabaek


Anbefalte innlegg


Keller in uten tvvvvil!

 

Er det ikke leggetid for deg nå? Eventuelt, vurder litt mindre sukker når det er sent. Ikke trash forumet er du snill :) Sov godt. :)

 

 

Naai. ikke faen skal ikke trashe jeg beklager.. God natt til deg å.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 522
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Saken er biff!

 

Jeg har fått telefon fra Treffen Cafe (Tøyen) som bekrefter at de sender kampen Tirana - Stabæk i morgen, og ønsker oss hjertelig velkommen. HUSK Å KJØPE MASSE I BAREN!

 

Stedet er åpent fra kl 1400.

 

Adresse kart og veibeskrivelse til Treffen Cafe

 

Konge!! Kunne ikke fått bedre nyheter enn det.

da blir det "Toyen" på meg :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Saken er biff!

 

Jeg har fått telefon fra Treffen Cafe (Tøyen) som bekrefter at de sender kampen Tirana - Stabæk i morgen, og ønsker oss hjertelig velkommen. HUSK Å KJØPE MASSE I BAREN!

 

Stedet er åpent fra kl 1400.

 

Adresse kart og veibeskrivelse til Treffen Cafe

 

Konge!! Kunne ikke fått bedre nyheter enn det.

da blir det "Toyen" på meg :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jaja.. på tide å få seg litt søvn.. så herlig at jeg faen meg ikke slipper in der helvette assa. får nøye meg med live på budstikka.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som svinger innom Haslum på vei til Treffen Café i morgen? Er det eventuelt mulig å få sitte på, værsåsnill?

Endret av Robinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som svinger innom Haslum på vei til Treffen Café i morgen? Er det eventuelt mulig å få sitte på, værsåsnill?

 

Ta 42 bussen til majorstua, ta t-banen til tøyen, gå 2 minutter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Saken er biff!

 

Jeg har fått telefon fra Treffen Cafe (Tøyen) som bekrefter at de sender kampen Tirana - Stabæk i morgen, og ønsker oss hjertelig velkommen. HUSK Å KJØPE MASSE I BAREN!

 

Stedet er åpent fra kl 1400.

 

Adresse kart og veibeskrivelse til Treffen Cafe

Kan noen forklare meg hvorfor en pub midt i Engaland sender matchen? Eller er dette en forsøk på humor?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Saken er biff!

 

Jeg har fått telefon fra Treffen Cafe (Tøyen) som bekrefter at de sender kampen Tirana - Stabæk i morgen, og ønsker oss hjertelig velkommen. HUSK Å KJØPE MASSE I BAREN!

 

Stedet er åpent fra kl 1400.

 

Adresse kart og veibeskrivelse til Treffen Cafe

Kan noen forklare meg hvorfor en pub midt i Engaland sender matchen? Eller er dette en forsøk på humor?

 

 

De snder den fordi de har abo på den albanske kanalen som viser kampen og fordi vi ringte å spurte om å få se den. Ble forøvrig tipset om stedet av Bohemen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg fikk denne sms`en av vår trivelige venn Kleppo i går: "kampen selges på det åpne markedet, ingen andre kanaler har så vidt meg bekjent vist interesse?"

 

Kan noen klargjøre for meg? Kunne andre norske kanaler kjøpt rettighetene til kampen i dag? Eller er dette bare enda mer tåkeprat fra fyrsten sjøl?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg fikk denne sms`en av vår trivelige venn Kleppo i går: "kampen selges på det åpne markedet, ingen andre kanaler har så vidt meg bekjent vist interesse?"

 

Kan noen klargjøre for meg? Kunne andre norske kanaler kjøpt rettighetene til kampen i dag? Eller er dette bare enda mer tåkeprat fra fyrsten sjøl?

 

Alle kan!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg fikk denne sms`en av vår trivelige venn Kleppo i går: "kampen selges på det åpne markedet, ingen andre kanaler har så vidt meg bekjent vist interesse?"

 

Kan noen klargjøre for meg? Kunne andre norske kanaler kjøpt rettighetene til kampen i dag? Eller er dette bare enda mer tåkeprat fra fyrsten sjøl?

 

Alle kan!

 

Så grunnen til at vi retter alt vårt skyts mot Kleppo og Viasat (og ikke f.eks TV2) er at Viasat har rettighetene til selve CL og at de har vist kvalifiseringskampene til norske lag tidligere år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg fikk denne sms`en av vår trivelige venn Kleppo i går: "kampen selges på det åpne markedet, ingen andre kanaler har så vidt meg bekjent vist interesse?"

 

Kan noen klargjøre for meg? Kunne andre norske kanaler kjøpt rettighetene til kampen i dag? Eller er dette bare enda mer tåkeprat fra fyrsten sjøl?

 

Alle kan!

 

Så grunnen til at vi retter alt vårt skyts mot Kleppo og Viasat (og ikke f.eks TV2) er at Viasat har rettighetene til selve CL og at de har vist kvalifiseringskampene til norske lag tidligere år?

 

Det er VIASAT og TV3 som har kjøpt hele CL pakka. Der inngår forsåvidt ikke bortekampene i kvalet, men siden TV3 har hele CL-pakka er det lite interessant for andre å kjøpe disse kampene, særlig når VIASAT varsler at de vil vise alt og er i forhandlinger med rettighetshavneren og alt har kjøpt hjemmekampene til Stabæk i kvalet. Det handler jo om å bygge opp et konsept rundt dette. TV2 får minialt igjen for å sende én tilfeldig bortekamp. Men siden det er lille Stabæk så er VIASAT og denne Kleppo altså gniene og ikke villig til å betale særlig - dermed blir det ikke TV-visning. TV3 forhandlet med rettighetshaver helt frem til mandag kveld. Dermed slipper de at andre norske kanaler stepper inn og kjøper. Det blir rett og slett for kort tid til kampstart for andre å fikse alt det praktiske.

 

TV3 ønseker å vise rettighetshaverne at de ikke vil betale "hva som helst" og ønsker å presse dem. Så blir vi et uskyldig offer. Han Kleppo har også et såpass plasskrevende selvbilde at han synes vi skal være takknemlige for at TV3 har kjøpt hjemmekampen og dermed sørget for inntekter til Stabæk (!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for oppklaring, Rich!

 

Det var altså mer tåkeprat fra Kleppo i sms`en. Bare innpakket i noe som kunne ligne et slør av sannhet han kunne gjemme seg bak. Svaret hans i går bare underbygger at ryggrad ikke er noe Kleppo er utstyrt med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for oppklaring, Rich!

 

Det var altså mer tåkeprat fra Kleppo i sms`en. Bare innpakket i noe som kunne ligne et slør av sannhet han kunne gjemme seg bak. Svaret hans i går bare underbygger at ryggrad ikke er noe Kleppo er utstyrt med.

 

 

Ja. Dette koker ned til pris og at betalingsviljen til VIASAT (ledet av en Stabæk-hater fra Bærum SK) ikke var stor nok

Lenke til innlegg
Del på andre sider


noen som aner hva kanalen heter, som viser kampen? prøver febrilsk å finne stream på net... :(:(

 

 

Hvis du finner noe si ifra!

 

Den sendes visstnok på den albanske statskanalen TVSH. I følge kilder fra Albania. Er selv i Frankrike og tror ikke jeg får se dette herfra.

 

Utrolig viktig kamp. Skulle gjerne vært på Treffen bar. Der blir den overført.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt usikker på hva jeg synes om at vi skal gå ut i en 4-1-4-1 formasjon. Minner jo veldig om en 4-5-1 tankegang? Eller er taktikken at vi skal spille supergjerrig i Albania for å så rundspille de på TA, hvor vi har mer selvtillit? Lukter jo en litt kjedelig kamp dette her. Sikkert taktisk lurt, men Stabæk må jo spille ball med selvtillit for å være gode, ikke bare ligge bakpå.

 

Lagoppstillingen: http://www.stabak.no/menn/article1959.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt usikker på hva jeg synes om at vi skal gå ut i en 4-1-4-1 formasjon. Minner jo veldig om en 4-5-1 tankegang? Eller er taktikken at vi skal spille supergjerrig i Albania for å så rundspille de på TA, hvor vi har mer selvtillit? Lukter jo en litt kjedelig kamp dette her. Sikkert taktisk lurt, men Stabæk må jo spille ball med selvtillit for å være gode, ikke bare ligge bakpå.

 

Lagoppstillingen: http://www.stabak.no/menn/article1959.ece

Nå dikterer ikke nødvendigvis tallene hvilken mentalitet man går ut med. Det er ikke alltid lett å se forskjell på 433 og 451. Det som bekymrer meg er at en del av grunnen til at Bella ikke fikk det helt til i Elfsborg var at han ble satt til å spille ensom spiss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt usikker på hva jeg synes om at vi skal gå ut i en 4-1-4-1 formasjon. Minner jo veldig om en 4-5-1 tankegang? Eller er taktikken at vi skal spille supergjerrig i Albania for å så rundspille de på TA, hvor vi har mer selvtillit? Lukter jo en litt kjedelig kamp dette her. Sikkert taktisk lurt, men Stabæk må jo spille ball med selvtillit for å være gode, ikke bare ligge bakpå.

 

Lagoppstillingen: http://www.stabak.no/menn/article1959.ece

 

Dette er en strålende oppstilling etter mitt skjønn. Sånn vi spilte mot Brann hjemme. Pontus har vel knapt vært bedre enn han var i den offensive rollen han hadde i kampen mot Brann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så vidt jeg forstod er ingen endelig avgjørelse tatt. Uansett, hvis man ønsker å legge om til 4-4-2 kan man bytte ut Palmi/Hoff og sette inn Berglund /Nannskog.

 

(Er jeg for øvrig den eneste som fortsatt er nervøs i forhold til I.A.s begredelige duellstyrke langs bakken. Håper Segerström - Skjönsberg snart prøves om ikke annet.)

 

For øvrig håper jeg, som Islendingen, at vi starter med både Nannskog og Beglund. Hoff er skåringsvaksinert, og om det er én kamp det neppe løsner i er det første kamp i CL. Da håper jeg heller vi starter med Palmason, selv på høyre flanke, gitt hans internasjonale erfaring.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvis noen skulle kunne være så kyndige å komme med en internettadresse til tv-kanalen som viser kampen så blir jeg sykt glad :rolleyes: finner ikke en tøddel sjøl nemlig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg snakket med Jørgen Roll i Albania akkurat nå. Han skal ut og spise middag med presidenten i TVSH somskal vise kampen på satelitt, og dersom det er mulig skulle han spørre om "go" for å til å sende kampen på STABAK-TV dersom det lot seg gjøre rent teknisk.

 

Det høres litt Houdini ut å få til. Men dersom det er noen som har god erfaring med Windows Media Encoder, WME (som er dingsen vi benytter for å laste til SUMO) så kanskje er det en bitte-bitte-liten mulighet for å få det til.

 

 

Er denne muligheten lagt død?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå dikterer ikke nødvendigvis tallene hvilken mentalitet man går ut med. Det er ikke alltid lett å se forskjell på 433 og 451. Det som bekymrer meg er at en del av grunnen til at Bella ikke fikk det helt til i Elfsborg var at han ble satt til å spille ensom spiss.

 

I Elfsborg spiller de med en stor sterk spiss i en 4-5-1 formasjon som de pumper endel langt på, mens den formansjonen(4-1-4-1) vi spillte mot Start lignet mer på klassisk 4-3-3 med to meget offansive vinger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

SK Tirana - Stabaek
×
×
  • Opprett ny...