Gå til innhold

SK Tirana - Stabaek


Anbefalte innlegg


Jeg synes det er imponerende at fyren gidder å svare på alle meldingene, jeg. Selv klokken 1 på natten...

 

Jeg gadd ikke å skrive så langt jeg, så jeg sa bare "Latterlig at dere ikke gidder å vise Tirana-Stabæk". Da fikk jeg svaret "ordet "gidde" er meg bekjent ikke eksisterende som ord all den tid vi ikke har kommet i mål med forhandlingene om TV-avtale. sett deg inn i saken før du fyrer løs i ren uvitenhet". Jeg svarte "Men det at dere ikke har blitt enige handler vel mye om vilje. Hadde det for eksempel vært rbk det var snakk om hadde kampen garantert blitt vist." Har ikke fått noe svar på den siste enda...

 

EDIT: Fikk beskjed om at Astana - RBK ikke ble vist i 2007, pga uenighet om TV-avtalen...

Endret av Rettep
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 522
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Fikk overraskende et relativt langt svar:

"entusiastisk melding -cred! men du har gjort dårlig research. i 2007 fikk vi ikke vist Astana - RBK av samme grunn som nå -uenighet rundt økonomi og TV-avtale. Å blande Bærum oppi dette synes jeg er festlig. Vi har vist RBK, Molde, Enga, Brann og LSK og har i alle år hatt ønske om norsk suksess i CL - også i år. Hvem jeg holder med totalt uinteressant. Stabæk representerer Norge i CL, og vi har rettigheter til selve turneringen. det er hva som er viktig."

 

Hva jeg skrev:

"Ser at klokka er blitt en del, men når du (kun fordi du hater Stabæk) driter i å sende Stabæk-kampen på TV3 (noe som for øvrig blir første gang en CL-kamp med et norsk lag ikke går på TV3) føler jeg at jeg fint kan drite i hva klokka er.

Med denne bestemmelsen vil jeg rett og slett si at du gjør en dårlig jobb, på grensen til at du kanskje fortjener sparken. Det heter nemlig at man ikke skal blande jobb og privatliv, og det er da veldig tydelig at du har gjort det når du har fattet vedtak om at Stabæks første CL-kamp noen gang ikke skal vises på TV. Jeg vet godt at du hater Stabæk, mens elsker RBK og Bærum. Og hadde RBK vært i CL hadde det vært liten tvil i om kampen hadde gått på TV3, OG SLIK SKAL DET IKKE VÆRE!"

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk overraskende et relativt langt svar:

"entusiastisk melding -cred! men du har gjort dårlig research. i 2007 fikk vi ikke vist Astana - RBK av samme grunn som nå -uenighet rundt økonomi og TV-avtale. Å blande Bærum oppi dette synes jeg er festlig. Vi har vist RBK, Molde, Enga, Brann og LSK og har i alle år hatt ønske om norsk suksess i CL - også i år. Hvem jeg holder med totalt uinteressant. Stabæk representerer Norge i CL, og vi har rettigheter til selve turneringen. det er hva som er viktig."

 

Det er jo egnetlig et ganske bra svar, selv om vi er uenig i utfallet av valget til Viasat.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har nå svart:

"Jeg ser at researchen min var litt for dårlig, men jeg tror (på grensen til vet) at du hadde gjort en mye bedre jobb hvis det hadde vært Tirana - RBK. Noe jeg heller ikke ville klart å holde meg unna (det er en av grunnene til at jeg aldri kunne hatt en slik stilling som du har). Jeg er ganske sikker på at du kunne gjort mer for å få til dette og det er jeg skuffet over at du ikke har gjort!"

 

Rask på tastene denne karen:

"subjektiv vurdering fra deg, slikt tåler jeg å høre. Men du tar feil."

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er bare å fortsette å sende meldinger, kanskje presset blir stort nok at han ihvertfall kjøper bortekampen i neste runde om vi går videre selv om vi skulle trekke ett enda kjipere lag som ber om høyere pris for rettighetene.

 

 

Høres rart ut, er ikke tv3 en seriøs tv kanal som sender det publikum vil se?

Regner med at det er en del norske supportere som hadde sett denne kampen i tillegg til Stabæsupportere.

 

Sitter han å bestemmer helt alene?

 

Sms sendt

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


det er nok en mulighet, så eksklusiv den er blitt den siste uken,bør jo være en ære det da, å han oppfyller jo kravene, ikke aktiv, å gjør noe ekstraordinært for Stabæk ;)
Og han vil bli husket i lang tid!!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


det er nok en mulighet, så eksklusiv den er blitt den siste uken,bør jo være en ære det da, å han oppfyller jo kravene, ikke aktiv, å gjør noe ekstraordinært for Stabæk ;)
Og han vil bli husket i lang tid!!

 

 

Første innlegg!

 

Har sendt sms til tv3... Har også sendt en melding til alle stabæk supporter kompiser som kanskje ikke har fått med seg denne "tv aksjonen"... Tror det kan bidra til en del ekstra sms`er sendt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk er favoritter:

 

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle252815.ece

 

Javell, favoritter borte i CL?? hmmm.... skeptisk

Alt taler vel til fordel for Stabæk..

 

Vi har serien i gang. Vi er som de sier i siget. Det albanske nivået skal vel være generelt dårligere enn det norske. Men for all del, skjønner hvordan du tenker. Dette blir ikke lett før vi evt. ser hva vi møter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk er favoritter:

 

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle252815.ece

 

Javell, favoritter borte i CL?? hmmm.... skeptisk

Alt taler vel til fordel for Stabæk..

 

Vi har serien i gang. Vi er som de sier i siget. Det albanske nivået skal vel være generelt dårligere enn det norske. Men for all del, skjønner hvordan du tenker. Dette blir ikke lett før vi evt. ser hva vi møter.

 

Tullball, dette blir piece of cake. Vi vinner med 2 borte, og sparer en del av førsteelleveren i returoppgjøret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen altså, jeg har så sinnsykt lyst til å se denne kampen!!! En eventuell stream hjelper meg sannsynligvis ikke heller, siden jeg er på hytta med litt trengt internett... :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da er en lang sms sendt til den jævelen som står i front for dette pisset. At tradisjoner som å følge norske lag i CL, som betyr mye for norsk fotball, nå brytes(sikkert grunnet en tv3-arbeiders private problemer) er PISS. Satser på en skikkelig god albansk stream med 8 punkts oppløsning....

 

Edit: Den rimelig gode sakligheten jeg førte i min sms brøt han kjapt med et svar det lyste irritasjon av..

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Iflg VGD (usikker på om noen her står bak det som står der) sliter Tirana med skader, samt har solgt en del av sine beste spillere etter fjorårssesongen.

Samme kilde: "Agolli, Pezo og Memelli er vell ute mot Stabæk hverfall."

 

Denne Memelli var vel uansett ikke så jævlig god? Husker han såvidt fra Norgesoppholdet hans.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


det er nok en mulighet, så eksklusiv den er blitt den siste uken,bør jo være en ære det da, å han oppfyller jo kravene, ikke aktiv, å gjør noe ekstraordinært for Stabæk ;)
Og han vil bli husket i lang tid!!

 

 

Første innlegg!

 

Har sendt sms til tv3... Har også sendt en melding til alle stabæk supporter kompiser som kanskje ikke har fått med seg denne "tv aksjonen"... Tror det kan bidra til en del ekstra sms`er sendt!

hva er nr?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

SK Tirana - Stabaek
×
×
  • Opprett ny...