Gå til innhold

29/6 Stabæk - Brann


geirti
 Del

Anbefalte innlegg


Rosenborg who? Har vi aldri møtt.

 

Vi skal forlenge seiersrekka vår (TIL-VIF-Eidsvold Turn-Stt-Bra-osv..).

 

Gleder meg!

 

 

 

 

Angående tilskuertall skal det bli interessant å sammenligne tilskuertallene fra i går og i dag mot de vi får på mandag (alle kampene på hverdager).

 

Lag vi kan sammenligne oss med hadde følgende besøkstall i går kveld:

Tromsø 4580

Odd 6569

Start 6627

Vålerenga 7543

Fredrikstad 9348

 

Dette må vi vel kunne slå?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Spennende og se hva slags kombinasjon som velges på topp nå som Nannskog må stå over. Ser vel for meg at det blir en Palmason/Berglund kombo, eller blir det Hoff/Berglund?

 

Ser også at Brann skal være litt varsomme i dagens kamp mot Aalesund. De kan miste mange spillere.

Håper på et litt i overkant tøft oppgjør mellom Brann og AaFK, følgende Brannspillere må sone mot oss med gult kort:

Bjørnar Holmvik, Brann

Bjørn Dahl, Brann

Jan Gunnar Solli, Brann

Tijan Jaiteh, Brann

Eirik Bakke, Brann

Petter Vaagan Moen, Brann

David Nielsen, Brann

 

Hadde vært fint å slippe noen av de :blink:

Endret av Blå_i_eksil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spennende og se hva slags kombinasjon som velges på topp nå som Nannskog må stå over. Ser vel for meg at det blir en Palmason/Berglund kombo, eller blir det Hoff/Berglund?

 

Ser også at Brann skal være litt varsomme i dagens kamp mot Aalesund. De kan miste mange spillere.

Håper på et litt i overkant tøft oppgjør mellom Brann og AaFK, følgende Brannspillere må sone mot oss med gult kort:

Bjørnar Holmvik, Brann

Bjørn Dahl, Brann

Jan Gunnar Solli, Brann

Tijan Jaiteh, Brann

Eirik Bakke, Brann

Petter Vaagan Moen, Brann

David Nielsen, Brann

 

Hadde vært fint å slippe noen av de :blink:

 

 

Håper Holmvik, Bakke og Moen er på banen mot oss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da må Nielsen stå over i alle fall.

 

Det er dritdigg! Ekkel spiller å møte.. husker med gru da han utlignet på overtid mot oss for Start for et par år siden. Vi var fullstendig overlegne og Nystuen bommet på sykt vis et par enorme sjanser... Alltid skummelt med Nielsen inne i feltet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil høre:

 

Ha deg vekk din alkis, ååhå ha deg vekk din alkis..

 

Støtter den ass, men redd for at Bakke blir så provosert at han prøver å brekke beina til Farnerud.

 

Det gjør han vel uansett...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si det brannvesenet skal gjøre i pausen og før kampen på mandag høres ganske så små harry ut... noen som har noen info om hva som skal skje i pausen bortsett fra at de skal rampellere ned gjennom taket?. :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper Stabæk fokuserer på det positive fra Start-kampen mot Brann, men har et spørsmål til dere supportere: Hvem savner dere på Stabæk Tv av spillerne (utenom Daigo)? Skal stå i mix-sonen etter kampen, men vil unngå å ta "de samme" for ofte.

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si det brannvesenet skal gjøre i pausen og før kampen på mandag høres ganske så små harry ut... noen som har noen info om hva som skal skje i pausen bortsett fra at de skal rampellere ned gjennom taket?. :huh:

 

På Viking Stadion ble en møtt med pauseunderholdning der noen tente på et oljefat og en brannbil kom for å slukke flammene. Hele seansen tok 5 minutter og ingen skjønte helt hva det skulle forestille.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper Stabæk fokuserer på det positive fra Start-kampen mot Brann, men har et spørsmål til dere supportere: Hvem savner dere på Stabæk Tv av spillerne (utenom Daigo)? Skal stå i mix-sonen etter kampen, men vil unngå å ta "de samme" for ofte.

 

Hadde vært moro å høre litt fra Janne, med spørsmål om hva han tenker fremover. Ellers støtter jeg forslaget om Farnerud. Og Jon har vel ikke vært på Stabæk TV på en stund?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si det brannvesenet skal gjøre i pausen og før kampen på mandag høres ganske så små harry ut... noen som har noen info om hva som skal skje i pausen bortsett fra at de skal rampellere ned gjennom taket?. :huh:

 

 

:rolleyes:

 

Støtter alkis sangen, da det tydeligvis kan sette han helt ut av fatning. Få ting hadde vel vært bedre enn at de mister kødden tidlig i kampen på rødt kort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper Stabæk fokuserer på det positive fra Start-kampen mot Brann, men har et spørsmål til dere supportere: Hvem savner dere på Stabæk Tv av spillerne (utenom Daigo)? Skal stå i mix-sonen etter kampen, men vil unngå å ta "de samme" for ofte.

 

Keller!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et annet mulig utfall av sånn sang er vel at Stabæk kan motta en bot, og det passer vel ikke så veldig godt inn i en allerede presset økonomi?

 

Kan virkelig Stabæk få bot dersom vi synger den sangen? Noen som vet mer om dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Et annet mulig utfall av sånn sang er vel at Stabæk kan motta en bot, og det passer vel ikke så veldig godt inn i en allerede presset økonomi?

 

Kan virkelig Stabæk få bot dersom vi synger den sangen? Noen som vet mer om dette?

 

De prøvde å bøtelegge oss for å synge Reis hjem som i 45 til tyskeren, man vet aldri med de inkompetente folkene i NøFF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den gangen ble vi anklaget for rasisme, noe som naturlig nok er straffbart, mens generell hets for tidligere forseelser i mine øyne ikke kan settes i samme bås som rasisme... Syng på spør du meg!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I Nannskogs fravær har det kommet ønsker om å se Andersen Aase på den ene spissplassen. Litt for tidlig med en startplass tror jeg, både Hoff og Palmi er sterkere, selv om ingen av de er ideelle spisstyper. Håper virkelig det løsner for Bella i denne kampen. Jeg ser forøvrig gjerne at Andersen Aase kan komme innpå etterhvert.

 

Pontus Segerström gjennomførte også en full treningsøkt i går og uttaler at han føler seg bedre enn noen gang etter skaden. Kan vi håpe at Pontus kommer innpå og får sin debut på Telenor Arena allerede de siste ti minuttene på mandag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den gangen ble vi anklaget for rasisme, noe som naturlig nok er straffbart, mens generell hets for tidligere forseelser i mine øyne ikke kan settes i samme bås som rasisme... Syng på spør du meg!!

 

Jeg syns det er usmakelig og synger ikke dersom denne sangen blir sunget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syns det er usmakelig og synger ikke dersom denne sangen blir sunget.

 

Helt fair det! Hadde bare flere hatt den holdningen du har, at dersom de ikke kan stå inne for en sang, så viser de det ved å ikke synge, i stedet for å stå og belære de som synger om hvor håpløst de syns det er.

 

Jeg kommer til å synge med på denne sangen, dersom den blir aktuelt. Men jeg føler vel ikke at det er noe vi trenger å dra igang med mindre Bakke gjør noe utpå der som gjør at han fortjener hets..

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper Stabæk fokuserer på det positive fra Start-kampen mot Brann, men har et spørsmål til dere supportere: Hvem savner dere på Stabæk Tv av spillerne (utenom Daigo)? Skal stå i mix-sonen etter kampen, men vil unngå å ta "de samme" for ofte.

 

Jeg svarer heller på "hvem vil du høre fra?"

 

Da blir svaret Morten. Helt klart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

29/6 Stabæk - Brann
×
×
  • Opprett ny...