Gå til innhold

29/6 Stabæk - Brann


geirti
 Del

Anbefalte innlegg


Hvordan går det an at stabæk mangler papir til billettene ;)

Håper du og andre kom inn likevel! Hvis ikke er det dårlig!

 

Men 10.001 tilskuere er jo SYKT bra!

Semb og Alsaker klagde fælt over manglende oppmøte før kampen - at det så tynt ut! Blir spennende å se hva de sier når de får høre tilskuertallet - ser på opptak av kampen nå.

Vi slo jo tilskuertallene til FFK fra i går så det suste!

Det er vel lett å se seg blind på den tomme halvdelen ved siden av $$...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


I all diskusjonen rundt 2-1 målet i media er det ikke en kjeft som nevner at Brannspilleren ikke ble byttet ut og kom seg opp igjen. Var ikke han rimelig kjapt på beina etter målet, uten noe medisinsk hjelp?

 

 

Han fikk en liten føling med støvelen til Mix men var oppe ved 2-1 målet, så klaging på det er bare tull!

 

En liting føling = blåveis.

 

Dommere blir prega av kamper, at han unnlater å dømme straffe til Berglund blir vel liten i forholdt til å spille videre i den situasjonen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


for en kamp! så deilig livet kan være :)

var det virkelig 10001 tilskuere? så ikke ut som det....men hvis det stemmer er det utrolig bra!

men hvorfor i verden klarer ikke onkel graa å ha pils (fra kranen) til og med etter kampen? da jeg skulle ha min seiersøl var det en lite bahegelig overraskelse jeg fikk på puben: 54 kr for en 0.33 carlsberg *huff*

uansett takk for den kjempefine (og -varme) opplevelsen. liker den nye sangen "vi vil alltid elske de blaa" og har den fortsatt i ørene ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg storkoser meg om dagen i Stabæk til tross for økonomi og fokuset som har vært på pengesparing. Å høre den publikumslyden dere lager på kampen er helt rått! Under kampene sitter jeg oppe i pressesonen og det er så deilig å høre hvordan dere overdøver hvert eneste forsøk bergenserne setter igang fra feltet dere hadde før.

 

Jeg har bare positive erfaringer med dere supportere, noe jeg ikke kan skryte av om andre klubber. Det gjenspeiles også i spillerstallen og støtteapparatet i Stabæk, alle med kjempeholdninger på og utenfor banen. Selv Budstikkajournalisten i mixed zone var av samme kaliber som supporterne og resten av Stabæk.

 

Ihvertfall, har hatt intervju i mixed zone - som det tydeligvis skal hete - men må beklage at jeg ikke fikk med Farnerud og Keller, de begge forsvant mens jeg intervjuet andre i påvente av at de skulle komme løs fra alle rikskanalene og avisene. Ventet i en halvtime etter at pressen og presseansvarlige hadde dratt, men dem må ha forlatt arenaen andre veier. Opptaket inneholder: Mix, Hedenstad, Berglund, Skjønsberg og Jönsson. Det hele avsluttes med "uviktige" spørsmål til Hedenstad og Mix (bildet er ikke av ond tone til fotograf av bildet!).

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg storkoser meg om dagen i Stabæk til tross for økonomi og fokuset som har vært på pengesparing. Å høre den publikumslyden dere lager på kampen er helt rått! Under kampene sitter jeg oppe i pressesonen og det er så deilig å høre hvordan dere overdøver hvert eneste forsøk bergenserne setter igang fra feltet dere hadde før.

 

Jeg har bare positive erfaringer med dere supportere, noe jeg ikke kan skryte av om andre klubber. Det gjenspeiles også i spillerstallen og støtteapparatet i Stabæk, alle med kjempeholdninger på og utenfor banen. Selv Budstikkajournalisten i mixed zone var av samme kaliber som supporterne og resten av Stabæk.

 

Ihvertfall, har hatt intervju i mixed zone - som det tydeligvis skal hete - men må beklage at jeg ikke fikk med Farnerud og Keller, de begge forsvant mens jeg intervjuet andre i påvente av at de skulle komme løs fra alle rikskanalene og avisene. Ventet i en halvtime etter at pressen og presseansvarlige hadde dratt, men dem må ha forlatt arenaen andre veier. Opptaket inneholder: Mix, Hedenstad, Berglund, Skjønsberg og Jönsson. Det hele avsluttes med "uviktige" spørsmål til Hedenstad og Mix (bildet er ikke av ond tone til fotograf av bildet!).

 

Og hvor er sendingen? Finner den ikke på stabak.no!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beklager, den lastes opp til TV2 Sumo nå. Er redd den ikke er klar før i de tidlige morgentimer, dvs om 4-5 timer. Par timer å laste opp til Sumo, pluss at jeg ikke kan garantere at jeg er våken til da slik at jeg får den publisert. Ute senest kl 08.00 (5,5 timer)

 

Opptaket er noe over 13 minutter dessuten. Håper ikke noen finner dette for langt når den endelig ligger ute på Sumo.

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beklager, den lastes opp til TV2 Sumo nå. Er redd den ikke er klar før i de tidlige morgentimer, dvs om 4-5 timer. Par timer å laste opp til Sumo, pluss at jeg ikke kan garantere at jeg er våken til da slik at jeg får den publisert. Ute senest kl 08.00 (5,5 timer)

 

Opptaket er noe over 13 minutter dessuten. Håper ikke noen finner dette for langt når den endelig ligger ute på Sumo.

 

For langt nei? Det er bare bra med mye! Knall, Jonas!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beklager, den lastes opp til TV2 Sumo nå. Er redd den ikke er klar før i de tidlige morgentimer, dvs om 4-5 timer. Par timer å laste opp til Sumo, pluss at jeg ikke kan garantere at jeg er våken til da slik at jeg får den publisert. Ute senest kl 08.00 (5,5 timer)

 

Opptaket er noe over 13 minutter dessuten. Håper ikke noen finner dette for langt når den endelig ligger ute på Sumo.

ALT Stabæk stoff er hellig for min del... Du gjør en god jobb hittill og håper det fortsetter. Det eneste jeg savner er om du kanskje kan snakke med den sportslige ledelsen om å få entre garderoben etter sånne seire. Har de fortsatt en Ingo hoppende på massasjebenken med "Stabæk gutt; hei. Stabæk gutt;hei. Stabæk gutt; hei hei HEI"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bakke synes TA var bedre enn Nadderud

Sjeldent "skryt" fra den kanten. Nadderud har vel gått for å ha en av de beste gressmattene i TL?

 

Når Bakke sier at de ikke fortjente å tape lurer jeg på om vi så samme kamp, men jeg skal være enig i at om Brann virkelig hadde hatt marginene med seg, kunne de tatt 1 eller 3 p, men det ville ha vært et tyveri

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og minst like deilig var det å slippe rett inn på stadion i dag, uten at noen vakter mistenker at du smugler røykbomber i analen og finner det for godt å sjekke. Smidigste kontrollen jeg har vært gjennom, og det gjorde opplevelsen ENDA bedre!

 

Er jo også begrenset hva man klarer å smugle med seg når alle kommer i klær tilpasset temp. på 30 grader. Men helt enig i at dette er et godt tiltak, som jeg håper kan fortsette. Ser det kommer en flyer med info når vi møter Viking (hva med cup mot Lillestrøm?), slik at informasjonen også kommer ut til de som ikke er like aktive på web og forum! Bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

29/6 Stabæk - Brann
×
×
  • Opprett ny...