Gå til innhold

SFK-Sandviken


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Vel, regner vel med at spillerne skal ha ferie hele denne periden. En del skal til EM i Finland, og Line Hauge skal vel spille U19-EM 10-26 juli.

 

Sandviken skal være et lag man slår klart. De har slått Fortuna to ganger, i tillegg til en seier mot ustabile Kattem hjemme, og uavgjort mot Klepp hjemme. Merk imidlertid at laget kun tapte 2-0 mot Kolbotn hjemme sist, og tapte 2-1 borte mot Røa runden før. Kan bety at laget har fått skikk på forsvarsspillet. Ble jo 10-1 til oss i bortekampen.

 

Regner med at vi går for å kjøre over dem fra start, og at vi spiller rimelig offensivt. Kine Kvalsvik er vel den spilleren vi bør være obs på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gleder meg til overkjøring.

 

Noen som vet om Janne starter? Evt. grunnen til at hun var borte i forrige kamp?

 

 

Hun har slitt med en liten sommerforkjølelse. Trolig klar i morgen

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kom to stykker, men tror folk er litt preget av varmen for tiden. Tok litt tid å få kampen inn i rett spor, og så litt skummelt ut da Sandviken scoret på frispark fra rundt 30 meter+. Silje vr vel ikke helt med der. Ellers hadde hun en usedvanlig stille dag på jobben. Var vel bare en gang til i kampen hun trengte å involvere seg, ellers var det vel stort sett et og annet tilbakespill. Fikk i hvertfall ledelse til pause, og i 2. omgang gikk ting mer på skinner.

 

Kampens øyeblikk var vel da speaker opplyste at Peter Kovacs hadde scoret for Odd, og Melissa tok en skikkelig scoringsfeiring :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke akkurat årsbeste av $$ idag, men vi får skylde på varmen. Det må da være mulig å få litt kaldere luft i TA?

Uansett; artig kamp, og jentene ba opp til dans med 6 mål mot dugnadslaget Sandviken.

 

Synd det er lenge til neste gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


La merke til at viftene i taket stod stille i dag, men vet ikke hvor mye de spinkle greien påvirker luftkvaliteten. Luften og varmen i arenaen på hete somemrdager er uansett et problem man burde prøve å gjøre noe med. Om det innebærer flere vifter, større vifter, mer luftig, eller andre ting vet ikke jeg.

 

Chicksa leverer mange lekre angrep og mål i dag. Alt i alt en veldig underholdene kamp, selvom Sandviken ikke hadde mye å by på. Trist at neste hjemmekamp ikker før 3. oktober, med forbehold om at kampen mot TS spilles før det. Kanskje noen som vet mer om dette?

 

En ting jeg lurer på er om dagens kamp og bortekampen mot TS ble filmet av TV2? Isåfall antar jeg at det er snakk om bruk av håndholdt kamera. Eventuelt er det jeg som ikke har sett godt nok etter. Høydepunkter fra kampene legger de hvertfall ikke ut (dette mener jeg de har gjort på nesten alle kampene våre før i år), så da er det bare å vente og se om det dukker opp noe på Jenteligaen.

Endret av Blaabærmuffins
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jenteligaen har så vidt jeg vet tatt sommerferie. Når det gjelder hjemmekampen mot Team Strømmen vil jeg anta at man kanskje ser an om Team Strømmen ryker i cupen på tirsdag. I såfall åpner det for at vi møtes den datoen som er satt av til semifinaler.Team Strømmen skal jo også spille Europacup. Går laget videre er 30/9 og 7/10 opptatt. Så det kan fort bli 13 eller 14/10. Det er en uke som herrene ikke spiller Europacup, så skulle ikke være noen kollisjon der.

 

Greit om man setter den opp på Nadderud 13/10 19.00?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jenteligaen har så vidt jeg vet tatt sommerferie. Når det gjelder hjemmekampen mot Team Strømmen vil jeg anta at man kanskje ser an om Team Strømmen ryker i cupen på tirsdag. I såfall åpner det for at vi møtes den datoen som er satt av til semifinaler.Team Strømmen skal jo også spille Europacup. Går laget videre er 30/9 og 7/10 opptatt. Så det kan fort bli 13 eller 14/10. Det er en uke som herrene ikke spiller Europacup, så skulle ikke være noen kollisjon der.

 

Greit om man setter den opp på Nadderud 13/10 19.00?

 

 

Flomlyskamp på Nadderud hadde vært knall

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

SFK-Sandviken
×
×
  • Opprett ny...