Gå til innhold

StabækTV


JonasM
 Del

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Svar kjapt: er det noen spesielle intervjuobjekter dere vil høre fra etter treningen i dag? Evt. noen spesielle temaer?

 

Kanskje noen tanker fra belsvik om spissduoen? Hvem han ser for seg i hvilke roller? Og få noen ord fra vegar om hvorfor han har vært borte fra kamp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svar kjapt: er det noen spesielle intervjuobjekter dere vil høre fra etter treningen i dag? Evt. noen spesielle temaer?

 

Dette er kanskje ikke kjapt nok, men; jeg hører gjerne fra Gromstad. Om klubben og jubileumshelga.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje noen tanker fra belsvik om spissduoen? Hvem han ser for seg i hvilke roller? Og få noen ord fra vegar om hvorfor han har vært borte fra kamp?

 

 

Dette er kanskje ikke kjapt nok, men; jeg hører gjerne fra Gromstad. Om klubben og jubileumshelga.

 

Det ble litt sent, men vi fikk i hvert fall noen ord med Bjarte og Petter. Kommer utover dagen i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

StabækTV:

 

Vi sender på initiativ fra klubben Stabæk Fotball Kvinner mot Kolbotn i Toppserien på stabak.no - via JustinTV.

Vi legger ut lenk på stabak.no ganske snart!

 

Jeg vil påpeke at dette blir en meget enkel produksjon før noen skulle etterspørre de 20 andre kameravinklene, reprisene m.m. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Vi (Stabæk-spillerne) har da fått til noe? En kjapp produksjon som (forhåpentligvis fungerer som) en motivasjon inn mot kampen mot Godset søndag:

 

https://vimeo.com/45280568

 

Uten å vite så gjetter jeg på at det er musikk fra Two steps from hell?

 

Helt riktig!

 

Takk for tilbakemeldingen kihl og Bendel!

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

StabækTV
×
×
  • Opprett ny...