Gå til innhold

StabækTV


JonasM
 Del

Anbefalte innlegg


Savner rett å slett litt mer dype samtaler med våre trofaste travere

Enig. Sånn som dette og dette er konge. (TV 2s Nærbildet med Jon og Janne)

 

Frilin: Lars Bohinen i Nærbildet.

 

Det der er vel en stund siden... Uansett, tusen takke tusen for at du fant fram dette. Har vært inne på tv2's sider og lett grundig en stund, men har fått opp at ikke videoene har vært tilgjengelige.

 

Creds til mr.Paasche også. Veldig god intervjuer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Norge-quiz blant våre svensker. "hvem kan mest om Norge". Eventuelt hvem kan mest om Stabæk. Crossbar challenge fra midtbanen. Vg har stjålet et konsept fra Soccer AM med at man intervjuer spillere om hvem som er ditten og datten. StabækTV kan gjøre noe av det samme. Video

 

Så ikke denne når jeg svarte frilin. Genialt. Notert :)

 

Har dessverre ikke abo hos Sumo på nett så får ikke sett de andre videoene du har linket, alltidblaa. Skal sjekke de på andre måter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Norge-quiz blant våre svensker. "hvem kan mest om Norge". Eventuelt hvem kan mest om Stabæk. Crossbar challenge fra midtbanen. Vg har stjålet et konsept fra Soccer AM med at man intervjuer spillere om hvem som er ditten og datten. StabækTV kan gjøre noe av det samme. Video

 

Så ikke denne når jeg svarte frilin. Genialt. Notert :)

 

Har dessverre ikke abo hos Sumo på nett så får ikke sett de andre videoene du har linket, alltidblaa. Skal sjekke de på andre måter.

 

Hvis du skulle kjørt den "teammates"-opplegget kunne du plukket ut så mange spillere du følte var interessante/villige til å stille opp, og så kryssklippet de ulike svarene inn under samme spørsmål isteden for å lage mange separate intervjuer.

 

Iven er også en spiller vi hører lite fra. Det kunne vært interessant med et lenger intervju der han snakker om sine år i Stabæk. Hvilke tanker han har om keepersituasjonen og hva han tenker om fremtiden. Hvilket forhold han har til Mix etter å ha fått sparket en ball knallhardt i magen fra 1 meter foran 1000 i SS. Hans brasseteknikk. osv. Det er mye vi ikke vet om Iven annet enn at han er knallgod på brasse/volley

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva savner dere på StabækTV om dagen? Da tenker jeg på... alt! Kom med forslag. Skriv helst forslagene her. Portrettintervjuer? "En dag med..."? osv. Kom med det dere ønsker å se på StabækTV!

 

Vet inte om Janne Jönsson vill avslöja hur dom arbetar(jag vill ju heller inte att dom ska avslöja något som kan va till våran fördel) men det vore extremt intressant att se hur Janne går till väga inför en match. När dom analyserar nästa motståndare, hur tänker han. Hur ser en matchgenomgång med JJ ut. Hur gör dom när dom ska ta ut laget mm mm.

Halvtidssnack i pausen.

Matchanalys efter matchen.

Endret av janzinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kunne tenkt meg litt fokus på de unge kommende spillerne også jeg, litt sånn fokus på talentene i klubben, med intervju om mål, tanker om spill osv...

 

sånn at man får innsikt i hva som skjer nedover i avd, ikke sånn som er på stbktv allerede av noen av de unge.

mer spm, og håp og målsettninger framover, for klubben om janne og hvordan a-laget behandler dem osv ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


...kryssklippet de ulike svarene inn under samme spørsmål isteden for å lage mange separate intervjuer.

 

Iven er også en spiller vi hører lite fra....

 

....unge kommende spillerne...

 

...Hur gör dom när dom ska ta ut laget mm...

 

Liker alle ideene. Flott! Notert i idélisten. Strålende!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alt er notert.

 

Over til noe annet. Kampen mot RBK ble "Get ready for this"-video spilt av med klipp av Stabæk og Rosenborg. Dette ønsket Stabæk at jeg skulle gjenta, men ved å beholde en del av klippene fra sist. Dette prøvde jeg, men selv syns jeg det ble ikke noe unikt denne gangen, men at jeg burde ha flust med nye klipp om det skal gjentas. Derfor retter jeg meg til dere, enig at det bør skiftes ut alle klippene, eller kan noen beholdes som "fast inventar"?

 

Veldig glad for konstruktiv kritikk og at også de som er fornøyd faktisk forteller det. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alt er notert.

 

Over til noe annet. Kampen mot RBK ble "Get ready for this"-video spilt av med klipp av Stabæk og Rosenborg. Dette ønsket Stabæk at jeg skulle gjenta, men ved å beholde en del av klippene fra sist. Dette prøvde jeg, men selv syns jeg det ble ikke noe unikt denne gangen, men at jeg burde ha flust med nye klipp om det skal gjentas. Derfor retter jeg meg til dere, enig at det bør skiftes ut alle klippene, eller kan noen beholdes som "fast inventar"?

 

Veldig glad for konstruktiv kritikk og at også de som er fornøyd faktisk forteller det. :)

Daniel sin brasse må med til neste kamp:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har problemer med puliseringsverktøyet som får ut opptak på StabækTV's Sumplayer. Litt frustrerende. Har 4 opptak som venter på å komme ut på nettet. En i Stabæk Media sjekker saken så jeg får ikke publisert dem med det første.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som nevnt har det vært problemer med Sumo, men dette er nå løst. Dessverre er alle intervjuene dermed ikke "høyaktuelle" og jeg velger å publisere det her for dere som en artikkel, enn at jeg gjør det på stabak.no. Føler det er for gammelt nå.

 

STABÆKTV: Intervju med Tor Østhagen om Farnerud rett etter kampslutt

 

STABÆKTV: Intervju med Jönsson rett etter kampslutt

 

STABÆKTV: Intervju med Espen Hoff rett etter kampslutt

 

STABÆKTV: Intervju med Berglund rett etter kampslutt. Her snakker han åpenhjertig om det å bli i Stabæk eller å måtte gå.

 

Så løste vi denne saken på en enkel måte for en gangs skyld. Dere merker sikkert at jeg har delt opp hele seansen slik at man kan velge en og en del i stedet for et langt opptak. Har også fått med klipp fra kampen i tre av intervjuene.

 

EDIT: Håper dette var en ok løsning? Eller ønsker man bare ett opptak med alle intervjuene?

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han ønsker helt klart å bli! Men etter at han scora en del mål stoppet plutslig støtten fra lektern opp. Det er helt klart at da stoppet formen hans også. Jeg tror Berglund er en som trenger å vite at publikum setter pris på ham for å fungere. Nannskog derimot blir jævlig tent av å bli pepet på av tilskuerne. Det skjedde tidlig mot Godset. Da sa jeg til kameramannen jeg hadde med at i dag scorer han... :)

 

Men har merket han har vært usikker på sin egen form og kvalitet, og om han virkelig er ønsket av supporterne (som han også uttaler i intervjuet). Jeg fikk han en gang til å gå inn på stabaek.no for å se alltidblaa's video "vi svikter aldri". Siden snakket han om forumet og at det var skrevet mye hyggelig om han (oppriktig). Er litt redd at når han snakker om "ikke ønsket" kommer fra forumet. Hørte noen nevnte at en ikke valgte Stabæk for han hadde sett på forumet at supportere ikke så fram til at denne skulle komme til klubben. ...men man vet jo aldri! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han ønsker helt klart å bli! Men etter at han scora en del mål stoppet plutslig støtten fra lektern opp. Det er helt klart at da stoppet formen hans også. Jeg tror Berglund er en som trenger å vite at publikum setter pris på ham for å fungere. Nannskog derimot blir jævlig tent av å bli pepet på av tilskuerne. Det skjedde tidlig mot Godset. Da sa jeg til kameramannen jeg hadde med at i dag scorer han... :)

 

Men har merket han har vært usikker på sin egen form og kvalitet, og om han virkelig er ønsket av supporterne (som han også uttaler i intervjuet). Jeg fikk han en gang til å gå inn på stabaek.no for å se alltidblaa's video "vi svikter aldri". Siden snakket han om forumet og at det var skrevet mye hyggelig om han (oppriktig). Er litt redd at når han snakker om "ikke ønsket" kommer fra forumet. Hørte noen nevnte at en ikke valgte Stabæk for han hadde sett på forumet at supportere ikke så fram til at denne skulle komme til klubben. ...men man vet jo aldri! :)

Hepp,

 

"maktforum" ;)

 

Spillerne må nok regne med å bli analysert og veiet av fansen på et slikt forum. Tåler de det ikke, så bør de holde seg langt vekke. Hadde jeg vært fotballspiller hadde jeg definitivt holdt meg unna. Men det hører jo også med til historien at vi sjeldent er 100% enige i vurderingene av en spiller.

 

Når det gjelder Bella og støtten så er det litt som å lære en unge å sykle. Du støtter og løper etter til de ser ut til å ha funnet balansen og så må du slippe taket og la dem klare seg sjæl en stund. Går de på trynet så er det opp i sadelen og på'n'igjen, men før eller senere så må man regne med at de faktisk finner balansen og klarer seg helt på egenhånd.

 

Personlig har jeg skikkelig trua på Berglund og håper virkelig vi klarer å beholde ham i klubben, men må vel innrømme at jeg ser det som lite sannsynlig de økonomiske realitetene og klubbledelsens uttalte målsetning om å hente hjem VPG tatt i betraktning. Dessverre får jeg vel si...

 

Når det gjelder spilleren som ikke valgte Stabæk så tror jeg det kan være snakk om Kim Holmen. Hvis så er tilfelle, er jeg isåfall svært godt fornøyd med egen innsats!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det gjelder Bella og støtten så er det litt som å lære en unge å sykle. Du støtter og løper etter til de ser ut til å ha funnet balansen og så må du slippe taket og la dem klare seg sjæl en stund. Går de på trynet så er det opp i sadelen og på'n'igjen, men før eller senere så må man regne med at de faktisk finner balansen og klarer seg helt på egenhånd.

 

Bella kunne da "sykle" før han kom til oss..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det gjelder Bella og støtten så er det litt som å lære en unge å sykle. Du støtter og løper etter til de ser ut til å ha funnet balansen og så må du slippe taket og la dem klare seg sjæl en stund. Går de på trynet så er det opp i sadelen og på'n'igjen, men før eller senere så må man regne med at de faktisk finner balansen og klarer seg helt på egenhånd.

 

Bella kunne da "sykle" før han kom til oss..?

Hepp,

 

Jepp, men ikke på vår type "sykkel" ;)

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kim Holmen anyone?

Kim holmen er en spiller jeg så til de grader ønsker meg! Han er den mannen stabæk trenger. Hvertfall hvis vi får tilbake veigar!

 

What? Han er jo like dårlig på avslutninger som MEG!

 

Og jeg har aldri scort noen sinne, selv om jeg har spilt fotball aktivt i 11 år...

Endret av Rettep
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kim Holmen anyone?

Kim holmen er en spiller jeg så til de grader ønsker meg! Han er den mannen stabæk trenger. Hvertfall hvis vi får tilbake veigar!

 

What? Han er jo like dårlig på avslutninger som MEG!

 

Og jeg har aldri scort noen sinne, selv om jeg har spilt fotball aktivt i 11 år...

 

haha! endelig har jeg møtt min overmann! trodde jeg hadde rekorden, med aldri å ha scora på 7 år med fotball. men det er altså DU (og kim holmen) som er norges dårligste foran mål. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I gang med arbeidet mot Juniorfinalen for G19 (bl.a. Kristoffer Jensen, Mix, Hedenstad, Rogne, Andersen Aase og Skjelvik fra a-laget):

 

Storskjermsvideo - reklame for Juniorfinalen

 

Synspunkter? Finaledatoen er ennå ikke bekreftet.

Dritkult. Men kanskje flere klipp fra kampsituasjon? Ispedd klipp utenfor banen. Litt mye glising på sidelinja:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal det reklameres for juniorfinalen må Rogne, Mix, Hedenstad og Aase brukes for det de er verdt. Alle fire har markert seg med scoringer i TL og alle deres mål i TL bør være med i en slik kavalkade. Samtidig bør det finnes nok av klipp av Skjelvik-raid som kan taes med. Det gir også den jevne Stabæksupporter en mulighet til å se mer hva Jørgen står for, for i TL har han ikke fått vist noe som helst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil gjerne ta med raid! Men ingen ser hvem eller hva som skjer for alle de videoklippene jeg har med raid fra 2. div og junior er på oversiktskamera, og dermed "skjønner ikke" de som ser det på storskjermen hva de egentlig ser. Derfor har jeg fokusert på alt jeg har av nærfilming stort sett utenom målene.

 

Jeg tar med målene til våre juniorer på a-laget. Det er faktisk veldig riktig og viktig som det sies. Likevel bør jeg vel være litt forsiktig med å bare fokusere på dem med tanke på at det faktisk er 12 andre som spiller hver uke på G19. Eller hva?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

StabækTV
×
×
  • Opprett ny...