d*u*b 2,332 Share Posted July 2, 2010 Share Posted July 2, 2010 Kjempeopplegg! Intet mindre! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JonasM 1,269 Share Posted July 2, 2010 Share Posted July 2, 2010 Kjempeopplegg! Intet mindre! Tusen takk for det. Og som takk: Her er dagens SommerStudio: Gjester er Morten Skjønsberg og Siri Grønli Rett før klippet med Mix og Woods har dessverre vindu to forsvunnet i eksporteringen. Beklager dette... 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Anders C 6,181 Share Posted July 2, 2010 Share Posted July 2, 2010 Jonas Moen leverer nok en gang! Knallbra Jonas! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 10,886 Share Posted July 2, 2010 Share Posted July 2, 2010 Flott Jonas. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
alltidblaa 3,016 Share Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Konge! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
hdaniels 2,277 Share Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Hehe, morsomt. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BlaaAlltid 531 Share Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Kult å se! Morsomt å få opp tenningen igjen før kamp. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JonasM 1,269 Share Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Virker som dette er noe jeg bør fortsette med ut sommeren? Takk for tilbakemeldingene 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
hdaniels 2,277 Share Posted July 3, 2010 (edited) Share Posted July 3, 2010 (edited) Definitivt. Edit: Spesielt for de av oss som bor litt unna og ikke treffer på spillerne er det kjekt å se de i en litt annen setting enn mixed zone eller kamp. Edited July 3, 2010 by hdaniels 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JonasM 1,269 Share Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Definitivt. Edit: Spesielt for de av oss som bor litt unna og ikke treffer på spillerne er det kjekt å se de i en litt annen setting enn mixed zone eller kamp. Toppers, og kom med tips om saker og spørsmål dere savner/ønsker! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 17,138 Share Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Herlig, Jonas Og de som hjalp deg. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JonasM 1,269 Share Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 En liten etterlysning. Lager en video som jeg for en gangs skyld skal være litt grundig med. Ønsker VELDIG bilder som har med Stabæktilhengere å gjøre og bilder hvor Stabækeffekter er å se kjente steder/andre steder i verden, enda bedre: Videoklipp. Håper noen sitter på noe man kan dele! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Petter 5,412 Share Posted August 14, 2010 (edited) Share Posted August 14, 2010 (edited) En liten etterlysning. Lager en video som jeg for en gangs skyld skal være litt grundig med. Ønsker VELDIG bilder som har med Stabæktilhengere å gjøre og bilder hvor Stabækeffekter er å se kjente steder/andre steder i verden, enda bedre: Videoklipp. Håper noen sitter på noe man kan dele! Se på albumet mitt fra Køben i fjor på facebook. Bare send meg en melding hvis du finner noen bilder du har lyst til å bruke, så kan jeg sende deg bildet i høy kvalitet. Spesielt bildet hvor vi puttet et Stabæk-skjerf om halsen på modellen av verdens høyeste mann bør vel være interessant. Edited August 14, 2010 by Rettep 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JonasM 1,269 Share Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 En liten etterlysning. Lager en video som jeg for en gangs skyld skal være litt grundig med. Ønsker VELDIG bilder som har med Stabæktilhengere å gjøre og bilder hvor Stabækeffekter er å se kjente steder/andre steder i verden, enda bedre: Videoklipp. Håper noen sitter på noe man kan dele! Se på albumet mitt fra Køben i fjor på facebook. Bare send meg en melding hvis du finner noen bilder du har lyst til å bruke, så kan jeg sende deg bildet i høy kvalitet. Spesielt bildet hvor vi puttet et Stabæk-skjerf om halsen på modellen av verdens høyeste mann bør vel være interessant. Nydelig Petter! Sjekker nå! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Share Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 PM sendt, har noe som kanskje kan brukes. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 10,886 Share Posted August 14, 2010 (edited) Share Posted August 14, 2010 (edited) En liten etterlysning. Lager en video som jeg for en gangs skyld skal være litt grundig med. Ønsker VELDIG bilder som har med Stabæktilhengere å gjøre og bilder hvor Stabækeffekter er å se kjente steder/andre steder i verden, enda bedre: Videoklipp. Håper noen sitter på noe man kan dele! Edited August 14, 2010 by Slum 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
hdaniels 2,277 Share Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 Mikki har vel noe? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
MLandmark 59 Share Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 (720p) Ca 22 sekunder inn kommer vi inn i bildet. Muligens noe der som kan brukes. Nedturen med den videoen er den forferdelige tromma som går og går over sangen vår. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JonasM 1,269 Share Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 Tusen takk for bidrag! Youtubeklippene. Finnes de i originaler? Ellers laster jeg dem ned med et program. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hanse 3,412 Share Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 Jeg har noen bilder der Stabækbannere pryder Tour De France samt der Stabæk er malt i veien Skal se om jeg finner noen brukbare bilder i morgen 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 10,886 Share Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 Jeg har noen bilder der Stabækbannere pryder Tour De France samt der Stabæk er malt i veien Skal se om jeg finner noen brukbare bilder i morgen Du mener videoklippet da du lente deg inn i bilen til Dag O2? 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JonasM 1,269 Share Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 Jeg har noen bilder der Stabækbannere pryder Tour De France samt der Stabæk er malt i veien Skal se om jeg finner noen brukbare bilder i morgen Strålende! PM meg når du finner bildene! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 17,138 Share Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 Jeg vet at det også skal ligge noen bilder på serveren til stabaek.no, det var noe i sammenheng med de beste minnene fra 2009. Brukerne lastet opp bilder. Disse skal ligge i components/chronocontact/uploads et eller annet, for de som har tilgang med ftp. Spør Alltidblaa du, jeg ser nå at innholdet ikke er der lenger. Han tok over webansvaret etter meg. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JonasM 1,269 Share Posted August 14, 2010 Share Posted August 14, 2010 Takk, posse! Dvs at de bildene folk har lasta opp ikke vil reagere om det blir brukt i en video? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
stephanois 2,828 Share Posted August 15, 2010 Share Posted August 15, 2010 hva slags ynkelige folk ville hatt problemer med det? KJØR PÅ... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 17,138 Share Posted August 15, 2010 Share Posted August 15, 2010 Det stod i disclaimeren at vi kunne bruke dem til hva faen vi ville Så vi har alle rettigheter. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
geirti 12,273 Share Posted August 15, 2010 Share Posted August 15, 2010 vi kunne bruke dem til hva faen vi ville Klassisk kontraktsspråk 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
JonasM 1,269 Share Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Noen her med evner til å sensurere noe i et klipp med masse bevegelse? Eller finnes det en god løsning noen vet om. Jeg redigerer i Premiere Cs3 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Petter 5,412 Share Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Noen her med evner til å sensurere noe i et klipp med masse bevegelse? Eller finnes det en god løsning noen vet om. Jeg redigerer i Premiere Cs3 Mulig du får det til med litt motion tracking i After Effects. Generelt er vel løsningen å gjøre det i AE istedenfor Premiere, selv om man sikkert får det til i Premiere også så er det nok en del vanskeligere. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
stabæk_lange 786 Share Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Noen her med evner til å sensurere noe i et klipp med masse bevegelse? Eller finnes det en god løsning noen vet om. Jeg redigerer i Premiere Cs3 Mulig du får det til med litt motion tracking i After Effects. Generelt er vel løsningen å gjøre det i AE istedenfor Premiere, selv om man sikkert får det til i Premiere også så er det nok en del vanskeligere. Støttes! Bruk After Effect Pleier å bruke "blurre-funksjonen" men den krever en del arbeid 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts