Gå til innhold

StabækTV


JonasM
 Del

Anbefalte innlegg


Vi slo ut håret, og intervjuet keeper og trener til Tirana (se: vi har oversatt!). Les og se video her:

http://www.stabak.no/menn/article2122.ece

Respekter tekstingen, den kommer fra tolk som oversatte hvert svar på indre bane.

 

For meg innebar dette et nytt kosenavn for TA: Ballbinge!

 

Jaja, kjært barn har mange navn...

 

Og som alltid: veldig bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Prøver... Men sliter nå med at serveren jeg laster opp til kobler ut når det passer minst. Vil legge ut lavoppløst versjon av første video på annen server om problemene fortsetter.

 

Første opptaket fra Tirana-matchen er av Keller fra indre banen rett etter kampslutt + intervju av ham i mixed zone.

 

EDIT: Har gitt opp for kvelden med å prøve å laste opp til serveren for Sumo-avspilleren.

Her kan de som skulle ha lyst laste ned lavoppløst versjon av første videofil (Keller-avskjed):

http://www.nesoddentv.com/Stabaek/KELLER_Telenor_Tirana.wmv

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Prøver... Men sliter nå med at serveren jeg laster opp til kobler ut når det passer minst. Vil legge ut lavoppløst versjon av første video på annen server om problemene fortsetter.

 

Første opptaket fra Tirana-matchen er av Keller fra indre banen rett etter kampslutt + intervju av ham i mixed zone.

 

EDIT: Har gitt opp for kvelden med å prøve å laste opp til serveren for Sumo-avspilleren.

Her kan de som skulle ha lyst laste ned lavoppløst versjon av første videofil (Keller-avskjed):

http://www.nesoddentv.com/Stabaek/KELLER_Telenor_Tirana.wmv

 

Bedre enn ingenting :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hyggelig at du er positiv, VicViper. Rimelig frustrerende å sitte med mye video som ikke kommer ut på Sumo-avspilleren pga problemer med å laste opp til ftp-serveren.

 

Uansett: Blir gal av å vente, derfor har jeg for moro skyld lagd en liten tribute-video av Keller. Mye av det som har vært i de siste videoene, men litt mer samlet i én sekvens. Straks klar på youtube.com...

 

Håper dessuten storskjermvideoen med Keller (som ble spilt av i pausen i kampen mot Tirana) var godkjent! Jeg må berømme stabækLars for reporterevnen han leverte i spørsmålene han stilte Keller.

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jan Fredrik: Har nok samme tilgang som deg, men får tekniske feil i ftp-klientene til Stbtv-serveren. stabækLars skal ta det med tv2 imorgen :)

 

PS: Her er tribute-video av Keller. En kort en, riktignok...

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jan Fredrik: Har nok samme tilgang som deg, men får tekniske feil i ftp-klientene til Stbtv-serveren. stabækLars skal ta det med tv2 imorgen :)

Så det bil ikke fungere med meg heller når jeg har tenkt til å laste opp Tirana-høydepunktene når de er ferdig konvertert?

 

Jaja, da er de i hvert fall klare :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alltid veldig hyggelig med tilbakemeldinger, både kritikk og ros. Tenkte jeg skal la dere som bruker forumet få mulighet til å laste ned opptakene som ligger på vent hvis dere har et sterkt ønske om å se de før de tekniske problemene blir løst.

 

"Intervjuspesial" med Keller etter kampslutt (opptak fra indre bane etter kampslutt og intervju i mixed zone) kan du laste her! Obs: filen er i mpeg2-format og er 408mb stor! Lavoppløst versjon er lenket lengre opp.

 

Intervju med Skjelvik, Andersen Aase, Ingo, Morten og Bella kan du laste her! Obs: Filen er i mpeg2-format og er 421mb stor!

 

Når disse endelig blir lastet opp til Sumo håper jeg dere trykker på Sumoplayeren også, slik at statistikken holder seg oppe på Somuplayeren også :)

 

Husk å trykke "HQ" for bedre kvalitet.

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hehe, flotte saker !

 

Hva er det for noe med deg og berglund? :lol: Når kommer Daniel til å si noen ord til Stabæk TV?

 

Er godt å se hva dere klarer å utrette, fortsett slik. Selv med de frustrerende tekniske problemene går det til slutt. Stjerne i boka :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med denne innsatsen er dere på god vei inn i hall of fame, Jonas!

 

Fra alvor til spøk ;) :

 

Det er rett og slett fantastisk den innsatsen du legger ned! Det er akkurat slike ting vi supportere ønsker oss, og du leverer suverene varer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Halla VicViper! Godt spørsmål! Det har bare blitt litt for naturlig. Han er så lett å prate med, spøke med og tar humoren alltid på en bra måte.

 

De jeg hadde bedt om å få intervjue den dagen var disse:

Keller - pga at han slutter og avskjeden han fikk.

Andersen Aase - siden han fikk erstatte Keller i kampen mot Tirana.

Skjelvik - siden han fikk nok et innhopp.

Jönsson - pga resultatet og kommende motstander

Segerström - pga scoringene og den prestasjonen det er etter skadeavbrekket.

Berglund - kort om målet.

Farnerud - kort om målet.

 

Men jeg mistet Jønsson, Segerström og Farnerud. Dermed ble det Morten i farten, Ingo er alltid fin å få med pga sitt enorme engasjement, også ble det en laaaang prat med Berglund som sto igjen med TV2. Det finnes mye mer av ham som ikke er med, faktisk.

 

I tillegg er det også intervju med to Tiranaspillere på vei, men pga ftp-problemene så venter jeg med det til vi har fått igang serveren.

 

Hvorfor jeg har ofte snakket med Berglund: Det er en trygghet å intervjue spillere som prater bare jeg peker mikrofonen mot dem. Mye lettere å få fram mye spennende uten at jeg må stå og famle etter neste spørsmål fordi jeg skulle bli satt ut av superkorte svar... som noen av spillerne er ramme på! I tillegg er han vant til at jeg står i intervjusonen og kommer naturlig (det samme med Hoff og unggutta), de andre forsvinner så fort de er ferdig med NRK/TV2/VG/Dagbladet eller Budstikka.

 

 

Jobber meg inn i dette og skal se til å få med mer av de andre :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med denne innsatsen er dere på god vei inn i hall of fame, Jonas!

 

Fra alvor til spøk ;) :

 

Det er rett og slett fantastisk den innsatsen du legger ned! Det er akkurat slike ting vi supportere ønsker oss, og du leverer suverene varer!

 

Anders, du har funnet powerknappen min, du...hehe. Det er jo derfor jeg syns det er gøy! Hyggelig å gjøre greier folk setter pris på :) ...Men det er så fett med det dere hele tiden får til i supportergjengen! Lyn borte er noe som for evig kommer til å ligge i mitt minne altså! Det var gåsehud altså!

 

Nå har alltidblaa og Jan Fredrik laget høydepunkter også, så da får vi sett nydelig mål fra Tiranakampen så fort FTP-en er igang igjen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beklager å spamme, men må jo annonsere at en klassiker er å finne godt gjemt inne på Stabæks Sumogalleri:

 

Ullevaal '98 - en drømmehelg

 

Det er hentet fra en vhs - lagt inn på dvd. Så har jeg og stabækLars rippet dvden for så å laste den opp til Sumo. Dette er dessverre beste kvaliteten man for øyeblikket har.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var ikke kritikk egentlig at du har med bella, han er jo helt fenomenal å snakke med, virker det som.... Grunnen til at jeg lurer er fordi han ikke er noe i media ellers. Kan sikkert høre et nytt 30 min intervjue med bella igjen jeg! haha :P

 

Bare for å minne om mitt store ønske:

 

Johan Andersson intervjue :wub:

 

Stå PÅ!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Halla VicViper! Godt spørsmål! Det har bare blitt litt for naturlig. Han er så lett å prate med, spøke med og tar humoren alltid på en bra måte.

 

De jeg hadde bedt om å få intervjue den dagen var disse:

Keller - pga at han slutter og avskjeden han fikk.

Andersen Aase - siden han fikk erstatte Keller i kampen mot Tirana.

Skjelvik - siden han fikk nok et innhopp.

Jönsson - pga resultatet og kommende motstander

Segerström - pga scoringene og den prestasjonen det er etter skadeavbrekket.

Berglund - kort om målet.

Farnerud - kort om målet.

 

Men jeg mistet Jønsson, Segerström og Farnerud. Dermed ble det Morten i farten, Ingo er alltid fin å få med pga sitt enorme engasjement, også ble det en laaaang prat med Berglund som sto igjen med TV2. Det finnes mye mer av ham som ikke er med, faktisk.

 

I tillegg er det også intervju med to Tiranaspillere på vei, men pga ftp-problemene så venter jeg med det til vi har fått igang serveren.

 

Hvorfor jeg har ofte snakket med Berglund: Det er en trygghet å intervjue spillere som prater bare jeg peker mikrofonen mot dem. Mye lettere å få fram mye spennende uten at jeg må stå og famle etter neste spørsmål fordi jeg skulle bli satt ut av superkorte svar... som noen av spillerne er ramme på! I tillegg er han vant til at jeg står i intervjusonen og kommer naturlig (det samme med Hoff og unggutta), de andre forsvinner så fort de er ferdig med NRK/TV2/VG/Dagbladet eller Budstikka.

 

 

Jobber meg inn i dette og skal se til å få med mer av de andre :)

 

Tycker det du gör är väldigt bra.

Ser allt =)

 

Skulle va kul att höra en intervju med daigo om hur han tycker det är i stabaek/norge, om det gick att få någon som kunde tolka?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan sikkert høre et nytt 30 min intervjue med bella igjen jeg! haha :P

 

Bare for å minne om mitt store ønske:

 

Johan Andersson intervjue :wub:

 

Stå PÅ!

 

Senere idag kommer det et langt intervju med Bella på youtube! Har veldig mye mer som ikke er med på det opptaket som sagt... Lovet Anders C å få det ut.

Tok det ikke som kritikk, men har noen ganger tenkt at jeg kanskje har ham for mye ;)

 

Johan er på listen ennå!

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beklager å spamme, men må jo annonsere at en klassiker er å finne godt gjemt inne på Stabæks Sumogalleri:

 

Ullevaal '98 - en drømmehelg

 

Det er hentet fra en vhs - lagt inn på dvd. Så har jeg og stabækLars rippet dvden for så å laste den opp til Sumo. Dette er dessverre beste kvaliteten man for øyeblikket har.

 

 

Spam?!? Det er en film jeg har gledet meg til å se siden stabækLars lovet et mer 2008-vennlig format etter semifinalen i fjor. Takk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beklager å spamme, men må jo annonsere at en klassiker er å finne godt gjemt inne på Stabæks Sumogalleri:

 

Ullevaal '98 - en drømmehelg

 

Det er hentet fra en vhs - lagt inn på dvd. Så har jeg og stabækLars rippet dvden for så å laste den opp til Sumo. Dette er dessverre beste kvaliteten man for øyeblikket har.

 

 

Spam?!? Det er en film jeg har gledet meg til å se siden stabækLars lovet et mer 2008-vennlig format etter semifinalen i fjor. Takk!

 

Enig - Jonas du spammer ikke så lenge du kommer med info eller videoer vi ønsker!

 

Stå på videre Jonas - tror vi er mange som ser alt du legger ut. Forresten, har du statistikk på hvor mange visninger StabækTV har på sumo?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

StabækTV
×
×
  • Opprett ny...