Gå til innhold

Stabæk - Viking


AndersBD
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Vil gi bloggeren stavanger aftenblad åpenbart har som "offisiell" blogger plusspoeng i dag. Han har klart å unngå å kalle Arenaen for en gymsal, han kaller den en gartnerhall. Tommelen opp for originalitet om ikke annet.

mens det innlegget ditt får minus for i det hele tatt komme på trykk

 

Burde åpenbart ha tatt med en liten ironialarm der. Poenget var vel mer at jeg blir litt oppgitt når folk er så lite oppfinnsomme at hver eneste kanarifugl, bergenser og klansskalle må bruke ordet gymsal. Litt ironisk spøking med arenaen vår må vi leve med for evig og alltid, men er jo lov å forvente at de kommer med noe nytt av og til. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil gi bloggeren stavanger aftenblad åpenbart har som "offisiell" blogger plusspoeng i dag. Han har klart å unngå å kalle Arenaen for en gymsal, han kaller den en gartnerhall. Tommelen opp for originalitet om ikke annet.

mens det innlegget ditt får minus for i det hele tatt komme på trykk

 

Burde åpenbart ha tatt med en liten ironialarm der. Poenget var vel mer at jeg blir litt oppgitt når folk er så lite oppfinnsomme at hver eneste kanarifugl, bergenser og klansskalle må bruke ordet gymsal. Litt ironisk spøking med arenaen vår må vi leve med for evig og alltid, men er jo lov å forvente at de kommer med noe nytt av og til. ;)

 

Spør du meg er det akkurat som forventet at de du nevner ikke er i stand til noe annet enn å komme trekkende med gamle klisjeer om igjen og om igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil gi bloggeren stavanger aftenblad åpenbart har som "offisiell" blogger plusspoeng i dag. Han har klart å unngå å kalle Arenaen for en gymsal, han kaller den en gartnerhall. Tommelen opp for originalitet om ikke annet.

mens det innlegget ditt får minus for i det hele tatt komme på trykk

 

Burde åpenbart ha tatt med en liten ironialarm der. Poenget var vel mer at jeg blir litt oppgitt når folk er så lite oppfinnsomme at hver eneste kanarifugl, bergenser og klansskalle må bruke ordet gymsal. Litt ironisk spøking med arenaen vår må vi leve med for evig og alltid, men er jo lov å forvente at de kommer med noe nytt av og til. ;)

 

Spør du meg er det akkurat som forventet at de du nevner ikke er i stand til noe annet enn å komme trekkende med gamle klisjeer om igjen og om igjen.

 

So what?! Vi burde vel egentlig bare begynne å bruke navnet Gymsalen selv med en gang, ettersom selvironi undergraver alle forsøk på hets, og vi vinkler dette til noe som er vårt. Blir litt det samme som dette med "pappagutt" og "sosseklubb" stempler, som mange etterhvert har adoptert til "vår greie".

 

Husker Nordmark brukte navnet "Danskebåten" om splitter nye Color Line Arena, da han var trener der. Ingen andre kan bruke det navnet med ballast som skjellsord etter det, sålenge opphavet er fra egen klubb...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Viking
×
×
  • Opprett ny...