Gå til innhold

Start - Stabæk


Petter
 Del

Anbefalte innlegg


Hva med dommern? Skandaløs, syns nå jeg - Arnar Bjarnar kan få ha ham helt for seg selv! Makan til møkkadommer har jeg ikke sett på lenge. Og ja, jeg var en av de som skrek 'hjemmedommer' så høyt stemmen ville tillate. Tom mine foreldre ble så forbanna at de skrek av full hals. Det er utrolig surt å rote bort en 2 måls ledelse de siste 5 min. Jeg gikk på do og kom tilbake til 2-2, helt ufattelig....SKRIK! :blink: MEN, jeg tror kampen ville vært helt annerledes om det ikke hadde vært for den inkompetente hjemmedommern.

 

HÆ? Hvilke feilaktige dommeravgjørelser var det som avgjorde denne kampen?

 

Positivt i denne kampen er Palmason, synes han har vært veldig usynlig de siste gangene han har fått sjansen, men nå satte han liv i angrepet. Thomas Rogne viser også at han holder bra tippeliganivå.

 

Dessverre er det et par negative faktorer som gjør meg bekymret foran CL-kvaliken:

 

- Igjen gir vi fra oss ledelsen etter å ha blitt i overkant passive mot slutten av kampen. Har dessverre skjedd litt for mange ganger i det siste

- Hawaiiforsvar i første omgang, FCK kommer ikke til å være like ubesluttsomme som Start foran mål

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Er det ikke barnelærdom å spille helt til fløyta går? :blink:

.

Offside?

 

jeg tenkte mer på at de sluttet å spille fotball 10-15 min før slutt, så vel ut som om de allerede var i Køben... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Offside?

Nei? Han som er i offside er jo ikke involvert i situasjonen..

Han står jo akkurat der skuddet fra midtbanespilleren hadde endt opp. Hvor langt unna situasjonen skal man være?

startstabk.png

Bildet er tatt akkurat i det skuddet går.

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Offside?

Nei? Han som er i offside er jo ikke involvert i situasjonen..

Han står jo akkurat der skuddet fra midtbanespilleren hadde endt opp. Hvor langt unna situasjonen skal man være?

startstabk.png

Bildet er tatt akkurat i det skuddet går.

Hvis du trykker videre på "play-knappen" så ser du tydelig at ingen av Stabækspillerne fokuserer på denne spilleren i det hele tatt. Han er overhodet ikke med i spillet, og dommeren skal heller ikke blåse før spilleren har fått tak i ballen (er med i spillet). Det er nok ikke offside, så vi kan nok heller si at vi tapte to poeng fordi vi ble liggende alt for lavt de siste minuttene og Start klarte å dunke inn to mål.

 

Edit: Hvor ble det av bildet ditt forresten?

Endret av Mikki
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Offside?

Nei? Han som er i offside er jo ikke involvert i situasjonen..

Han står jo akkurat der skuddet fra midtbanespilleren hadde endt opp. Hvor langt unna situasjonen skal man være?

startstabk.png

Bildet er tatt akkurat i det skuddet går.

Hvis du trykker videre på "play-knappen" så ser du tydelig at ingen av Stabækspillerne fokuserer på denne spilleren i det hele tatt. Han er overhodet ikke med i spillet, og dommeren skal heller ikke blåse før spilleren har fått tak i ballen (er med i spillet). Det er nok ikke offside, så vi kan nok heller si at vi tapte to poeng fordi vi ble liggende alt for lavt de siste minuttene og Start klarte å dunke inn to mål.

 

Edit: Hvor ble det av bildet ditt forresten?

 

Nja... Det er vel ikke heelt riktig..Du kan fortsatt være med i spillet fordi du forstyrrer keeper. Nå var ikke denne episoden noe særlig å diskutere, men det skal blåses hvis en spiller i offside blokkerer Keepers syn.

 

Det jeg synes er mest skremmende er at vår 17år gamle venstre back har stålkontroll på en av TL's farligste vinger, mens MMS ikke klarer noen ting verken med ball i beina eller defensivt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nja... Det er vel ikke heelt riktig..Du kan fortsatt være med i spillet fordi du forstyrrer keeper. Nå var ikke denne episoden noe særlig å diskutere, men det skal blåses hvis en spiller i offside blokkerer Keepers syn.

 

Det jeg synes er mest skremmende er at vår 17år gamle venstre back har stålkontroll på en av TL's farligste vinger, mens MMS ikke klarer noen ting verken med ball i beina eller defensivt.

 

Synge litt for Morten kanskje, prøve å jekke selvtilliten hans littegranne opp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nja... Det er vel ikke heelt riktig..Du kan fortsatt være med i spillet fordi du forstyrrer keeper. Nå var ikke denne episoden noe særlig å diskutere, men det skal blåses hvis en spiller i offside blokkerer Keepers syn.

 

Det jeg synes er mest skremmende er at vår 17år gamle venstre back har stålkontroll på en av TL's farligste vinger, mens MMS ikke klarer noen ting verken med ball i beina eller defensivt.

 

Synge litt for Morten kanskje, prøve å jekke selvtilliten hans littegranne opp?

 

Nå trenger vel selvtilliten hans noe mer enn en littegranne oppjustering, men dra igang så skal jeg synge jeg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nja... Det er vel ikke heelt riktig..Du kan fortsatt være med i spillet fordi du forstyrrer keeper. Nå var ikke denne episoden noe særlig å diskutere, men det skal blåses hvis en spiller i offside blokkerer Keepers syn.

Er klar over det. Hovedpoenget mitt var at jeg ikke mener det er offside.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


noen som har fått med seg en kortholder hjem fra bussen`?

Tror veldig mange hadde glemt mye under turen.

På den bakre delen av bussen så man nesten ikke gulvet. Der var det bare papp, papir, plast og potetgull :rolleyes:

 

Men det ble nå bra tilslutt da

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Start - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...