Gå til innhold

Treffen Bar


Mortimer
 Del

CL Kval på tv allikevel  

127 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg


Jeg har vaert på treffen før, fint der .. og pizzaen er nom nom :)

 

 

høres herlig ut. men hvordan er kapasiteten på kjøkkenet? vet du det. for tenkte kanskje å spise der, men hvis veldig mange fler enn oss tenker sånn så blir det kanskje i overkant med venting?

 

Det er en kafè, ikke en restaturant. Var 2stk på jobb når jeg spiste der, tok vel normal tid.. Må legge til at det ikke var så altfor mange i selve lokalet heller, så tror ikke det er beregnet til å ta imot bestillinger på 40 pizzaer.

 

ok, takk. får bare se hva vi gjør da

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


de vil jo tjene mest mulig penger på oss når de først viser kampen, regner jeg med. kan forstå 18 grunnet alkohol osv osv., men synes 20 høres rart ut

 

 

Ikke rart i det hele tatt. Skal de selge sprit må de ha 20 års grense.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


de vil jo tjene mest mulig penger på oss når de først viser kampen, regner jeg med. kan forstå 18 grunnet alkohol osv osv., men synes 20 høres rart ut

 

 

Ikke rart i det hele tatt. Skal de selge sprit må de ha 20 års grense.

 

 

er klar over 20 års grense på sprit. men ville bare tro det er bedre økonomisk å ha 18 på kamper får så å heller kun servere øl og vin.

 

men de bestemmer jo selv. jeg får sett den uansett;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man kommer inn hvis man har følge av voksen, men det hjelper ikke stort for meg når foreldrene mine er så lite samarbeidsvillige som de er. Nei, jeg får nøye meg med liveoppdateringer fra Nettavisen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man kommer inn hvis man har følge av voksen, men det hjelper ikke stort for meg når foreldrene mine er så lite samarbeidsvillige som de er. Nei, jeg får nøye meg med liveoppdateringer fra Nettavisen.

Er sikkert noen eldre supportere som kan steppe inn som reservepappa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man kommer inn hvis man har følge av voksen, men det hjelper ikke stort for meg når foreldrene mine er så lite samarbeidsvillige som de er. Nei, jeg får nøye meg med liveoppdateringer fra Nettavisen.

Er sikkert noen eldre supportere som kan steppe inn som reservepappa.

Tar ikke sjansen på at det er noen eldre supportere som står der og redder meg. Kjipt hvis jeg kommer dit og ikke slipper inn, da risikerer jeg jo å ikke få sett kampen på stream engang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er det noen som tar med cd bort? så vi kan høre på noen gode stabæk sanger før kampen. regner med at det aksepteres.

 

evt: ipod o.l., men er jo ikke alle som spiller det

Endret av mgm_stbk
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter mye jobbing og frustrasjon, må vi bare innse at vi på Onkel Blaa ikke har mulighet å vise kampen i kveld.

Håper det blir hyggelig på Treffen, kanskje vi sees! :)

 

Returoppgjøret mot Tirana!

Både "Blaa" og "Graa" holder åpent fra 18-24 tirsdag 21. juli

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man kommer inn hvis man har følge av voksen, men det hjelper ikke stort for meg når foreldrene mine er så lite samarbeidsvillige som de er. Nei, jeg får nøye meg med liveoppdateringer fra Nettavisen.

Er sikkert noen eldre supportere som kan steppe inn som reservepappa.

Tar ikke sjansen på at det er noen eldre supportere som står der og redder meg. Kjipt hvis jeg kommer dit og ikke slipper inn, da risikerer jeg jo å ikke få sett kampen på stream engang.

det skal maaange til treffen, det burde ikke være noe problem med "reservepappa"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man kommer inn hvis man har følge av voksen, men det hjelper ikke stort for meg når foreldrene mine er så lite samarbeidsvillige som de er. Nei, jeg får nøye meg med liveoppdateringer fra Nettavisen.

Er sikkert noen eldre supportere som kan steppe inn som reservepappa.

Tar ikke sjansen på at det er noen eldre supportere som står der og redder meg. Kjipt hvis jeg kommer dit og ikke slipper inn, da risikerer jeg jo å ikke få sett kampen på stream engang.

det skal maaange til treffen, det burde ikke være noe problem med "reservepappa"

 

Jaja, jeg får bare ta sjansen på at jeg finner noen behjelpelige Stabæksupportere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter mye jobbing og frustrasjon, må vi bare innse at vi på Onkel Blaa ikke har mulighet å vise kampen i kveld.

Håper det blir hyggelig på Treffen, kanskje vi sees! :)

 

Returoppgjøret mot Tirana!

Både "Blaa" og "Graa" holder åpent fra 18-24 tirsdag 21. juli

 

Forventer at Blaa holder åpent til ca. 24 dersom vi vinner (åpningstid kan utvides ved stor pågang i baren), men det får vi ta der og da, det har gått bra för :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hva er det for noe? hvorfor må stabæk folk drar til oslo øst (og til og med en liten enga pub) for å se STABAEK spille cl?

hvorfor går det ikke an å vise kampen på vår egen pub (eller andre steder i bærum)?

høres jo ut som om en viss tv selskap viser kampen? jeg er mer enn forvirret...

synes det er fantastisk at vålerenga fansen hjelper oss :) men synes også at det er litt flaut :unsure:

ang. puben: den er et nydelig alternativ, og ølprisene er jo helt topp :)

håper alle som drar skjønner at vi er gjester og oppfører seg deretter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hva er det for noe? hvorfor må stabæk folk drar til oslo øst (og til og med en liten enga pub) for å se STABAEK spille cl?

hvorfor går det ikke an å vise kampen på vår egen pub (eller andre steder i bærum)?

høres jo ut som om en viss tv selskap viser kampen? jeg er mer enn forvirret...

synes det er fantastisk at vålerenga fansen hjelper oss :) men synes også at det er litt flaut :unsure:

ang. puben: den er et nydelig alternativ, og ølprisene er jo helt topp :)

håper alle som drar skjønner at vi er gjester og oppfører seg deretter.

 

Fordi kampen kun går på albansk tv. Da må vi til en pub som har albanske tv-kanaler, og de er det ikke veldig mange av i Bærum. Heldigvis finnes det albanske pubeiere på Tøyen med et par tusen kanaler i baklommen i sånne øyeblikk :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treffen Bar
×
×
  • Opprett ny...