Jump to content

Turtråd: FC København - Stabæk

Recommended Posts

• Replies 376
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er litt synd at SS alternativet skal være dyrere enn andre busser... Selv har jeg ikke mulighet, men bare stusset litt... Selvfølgelig velger folk å betale en 50-100 kr mer for stemningen i en buss fylt til randen av SS, men uansett..

Nå er det vel svenske kroner det her var snakk om, så det blir kanskje 50 kr billigere. Derimot er man da nødt til å overnatte siden siste bussen hjem går før kampslutt, og da bruker man garantert mye mer penger enn ved $$s sitt alternativ.

Kan også være veldig greit å komme seg avgårde rett etter kampen. København er vel en del hakk verre enn Tirana (skulle egentlig ønsket at jeg var ironisk nå).

Edited by sexxes

Safflebussen kjører for 610 tur retur. Er da ikke billigere det. SS bussen frakter deg trygt fram til stadion også.. :) Alle mann til køben med SS bussene

http://www.gobybus.se/Public/BookingSteps.aspx

Er ikke meningen å være negativ, men jeg mener at SS burde og skal ha det billigste alternativet når man setter opp busser.

Jeg får opp 424 kr for ungdom og 528 for voksen....

Safflebussen kjører for 610 tur retur. Er da ikke billigere det. SS bussen frakter deg trygt fram til stadion også.. :) Alle mann til køben med SS bussene

Er ikke meningen å være negativ, men jeg mener at SS burde og skal ha det billigste alternativet når man setter opp busser.

Men den bussen du linker til kjører jo garantert ikke tilbake etter kampen, noe som fører til at man må bruke penger på en overnatting.

Dersom 4 personer reiser med DFDS med morgenmad og Middagsbufet begge veger, så kommer det på 3700 totalt, i tilegg kommer hotell i kjøben selvsagt, skulle gjerne vært med på en slik tur, men jeg må nok jobbe :rolleyes::D:P

PS: kan noen gjøre om denne tråden til tur-tråd, så vi får en egen kamp tråd!! :angry:

Bodde på Saga Hotell i Colbjørnsensgate ca 50 meter fra Sentralbanestasjonen. Tror det ligger på ca. 5-600 for rom. Da jeg var der sist betalte vi i alle fall 500 spenn for et tomannsrom pr. døgn. Rommene har grei standard, eneste negative er at dassen er i gangen og det er fellesdusj. Ellers er alt som det vanlige med tv, frokost osv osv.

Edited by BelgiskBlaa

Bare så det er sagt så er det kjekt å komme seg trygt til og fra stadion, (Bekkestua-Parken-Bekkestua!) framfor å stå nede i byen med casualsa til fck.

Edited by Posse

Drar nedover sammen med noen kamerater. Han ene har et hus like utenfor København, så vi kommer til å bo der. hadde vært gøy å møtes et sted før kampen og tatt noen pils! er disse casualsene til fckk så mye værre enn andre? hva er sannsynlig kamp utfall borte? vi burde vel kunne dra fordel av at de nettopp har startet sesongen. hjemme bør vi gi dem god motstand..lite hadde vært deiligere enn å slå solbakken og hans sure oppstøt mot norsk fotball så fort han får muligheten..