Gå til innhold

Turtråd: FC København - Stabæk


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Info til alle som lurer på billetter ang. borteturen til København. De kommer desverre ikke før mandag. Vi hadde håpet på at de kom med posten i dag, men det er ikke tilfellet.

 

Vi har en løsning til folk som ikke er hjemme fra å med i dag til de reiser til København, kan de komme til butikken å kjøpe, få kvitering av oss, så kan Bjørnar "Posse" ta med seg billettene å gi de videre til kjøperen. Det er viktig at du tar vare på kvitering og sender en sms med antall billetter til Bjørnar. Ta vare på kviteringen!

 

MVH

Daniel i Stabæk butikken

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Info til alle som lurer på billetter ang. borteturen til København. De kommer desverre ikke før mandag. Vi hadde håpet på at de kom med posten i dag, men det er ikke tilfellet.

 

Vi har en løsning til folk som ikke er hjemme fra å med i dag til de reiser til København, kan de komme til butikken å kjøpe, få kvitering av oss, så kan Bjørnar "Posse" ta med seg billettene å gi de videre til kjøperen. Det er viktig at du tar vare på kvitering og sender en sms med antall billetter til Bjørnar. Ta vare på kviteringen!

 

MVH

Daniel i Stabæk butikken

 

Når på mandag kommer dem???? Og er det noe fare for at vi ikke får nok billetter??? eller at det blir kniving om dem?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det ingen mulighet for å ta med noen ekstra billetter nedover??

Eventuelt har noen mulighet for å kjøpe med 3 stk til meg?

Jeg reiser som sagt fra hamar i morgen, søndag, og kommer meg derfor ikke innom Stabækbutikken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hej Fjeldaber, jeg kan se at i tror så meget på jeres lag at i har valgt at komme til København.

Det kommer i snart til at fortryde. FCK er Skandinaviens bedste fodboldklub, Stabæk ville ikke engang

kunne klare sig i den danske Liga. Men kom til København alligevel, så griner vi og synger af jer, og så kan i tage bussen grædende hjem til Norge igen. Når alt skal være fair har i vel en chance, men den er mikroskopisk, så jeg fatter ikke at i betaler så mange penge for at besøge den danske hovedstad.

I skal alligevel være velkomne, det er altid godt med away supporters man kan grine af!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hej Fjeldaber, jeg kan se at i tror så meget på jeres lag at i har valgt at komme til København.

Det kommer i snart til at fortryde. FCK er Skandinaviens bedste fodboldklub, Stabæk ville ikke engang

kunne klare sig i den danske Liga. Men kom til København alligevel, så griner vi og synger af jer, og så kan i tage bussen grædende hjem til Norge igen. Når alt skal være fair har i vel en chance, men den er mikroskopisk, så jeg fatter ikke at i betaler så mange penge for at besøge den danske hovedstad.

I skal alligevel være velkomne, det er altid godt med away supporters man kan grine af!

 

 

Hva er det her for noe spam??? Dere tapte vel 2-0 for Nordsjælland i serieåpningen deres,en klubb som så vidt holdt seg i den danskeligaen i fjor, Tror vi har Veldig god sjanse jeg :) Og Personlig syns jeg ikke FCK er den beste klubben i Norden!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hej Fjeldaber, jeg kan se at i tror så meget på jeres lag at i har valgt at komme til København.

Det kommer i snart til at fortryde. FCK er Skandinaviens bedste fodboldklub, Stabæk ville ikke engang

kunne klare sig i den danske Liga. Men kom til København alligevel, så griner vi og synger af jer, og så kan i tage bussen grædende hjem til Norge igen. Når alt skal være fair har i vel en chance, men den er mikroskopisk, så jeg fatter ikke at i betaler så mange penge for at besøge den danske hovedstad.

I skal alligevel være velkomne, det er altid godt med away supporters man kan grine af!

 

Ståle Solbakken??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Okay, granted, vi tabte til nordsjælland, det var bare a minor speedbump on our way to the next championship. Hvis FCK ikke er den bedste klub i norden, hvem er så? Rosenborg? De er lige blevet slået ud af et hold fra Sarajevo. Du kan ikke mene nogen svensk klub heller, den liga er skrækkelig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når alt skal være fair har i vel en chance, men den er mikroskopisk, så jeg fatter ikke at i betaler så mange penge for at besøge den danske hovedstad.

Vel, det handler om å støtte laget sitt, om man så tror man kommer til å tape eller ikke. Dessuten vil jeg si at sjansene våre til å slå dere er større en mikroskopiske!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Okay, granted, vi tabte til nordsjælland, det var bare a minor speedbump on our way to the next championship. Hvis FCK ikke er den bedste klub i norden, hvem er så? Rosenborg? De er lige blevet slået ud af et hold fra Sarajevo. Du kan ikke mene nogen svensk klub heller, den liga er skrækkelig!

 

Örgryte slår FCK any day - I rest my case.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


What? Örgryte? Come on, vi køber deres bedste spillere hvert år. Ailton er hos os nu, de kan ingenting.

Det er klart at jeres chancer er større end mikroskopiske, jeg bare provokerer lidt, det gør det altid mere kyl at se

en match!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Okay, granted, vi tabte til nordsjælland, det var bare a minor speedbump on our way to the next championship. Hvis FCK ikke er den bedste klub i norden, hvem er så? Rosenborg? De er lige blevet slået ud af et hold fra Sarajevo. Du kan ikke mene nogen svensk klub heller, den liga er skrækkelig!

 

Örgryte slår FCK any day - I rest my case.....

 

 

Mange lag som er bedre en dere,Vi er bedre en dere når vi spiller som vi skal, noe som vi har begynt og gjøre i det siste :) dere har ikke noe Stabilt godt lag, så FCK er på nivå med de andre beste lagene i Norden, Noe vi også er, Ja Rosenborg tapte mot eller annet jalla lag ja,men dere tapte fortsatt mot Nordsjælland som ikke er bra!! Denne kampen er Helt åpen, den som har dagen over 2 kamper går videre,noe jeg tror vi gjør,siden dere akkurat har startet sesongen og vi er i form og har spilt halve :)

 

Men tiden vil vise, Stabæk Alltid-Uansett !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billettene kommer rundt 12 på mandag morgen. I første sending kommer 1000 billetter, men vi har krav på 2000 billetter til hvis det er etterspørsel. Så hvis det er mer enn 3000 nordmenn som skal ta seg turen ned til København så burde dere være på plass i Stabækbutikken på mandag ved åpningstid kl 10.00.

 

Vi ses der :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billettene kommer rundt 12 på mandag morgen. I første sending kommer 1000 billetter, men vi har krav på 2000 billetter til hvis det er etterspørsel. Så hvis det er mer enn 3000 nordmenn som skal ta seg turen ned til København så burde dere være på plass i Stabækbutikken på mandag ved åpningstid kl 10.00.

 

Vi ses der :D

 

Sees der ja,men tror ikke det kommer så mange gitt:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billettene kommer rundt 12 på mandag morgen. I første sending kommer 1000 billetter, men vi har krav på 2000 billetter til hvis det er etterspørsel. Så hvis det er mer enn 3000 nordmenn som skal ta seg turen ned til København så burde dere være på plass i Stabækbutikken på mandag ved åpningstid kl 10.00.

 

Vi ses der :D

Når kommer de 2000 siste hvis 1000 blir solgt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hej Fjeldaber, jeg kan se at i tror så meget på jeres lag at i har valgt at komme til København.

Det kommer i snart til at fortryde. FCK er Skandinaviens bedste fodboldklub, Stabæk ville ikke engang

kunne klare sig i den danske Liga. Men kom til København alligevel, så griner vi og synger af jer, og så kan i tage bussen grædende hjem til Norge igen. Når alt skal være fair har i vel en chance, men den er mikroskopisk, så jeg fatter ikke at i betaler så mange penge for at besøge den danske hovedstad.

I skal alligevel være velkomne, det er altid godt med away supporters man kan grine af!

 

Du er jo et ualmindeligt stort fjols, kun overgået af fans fra Beitar Jerusalem!

 

For lige at informere vores norske venner, så er ikke alle FCK fans som ham, langt fra...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hej Fjeldaber, jeg kan se at i tror så meget på jeres lag at i har valgt at komme til København.

Det kommer i snart til at fortryde. FCK er Skandinaviens bedste fodboldklub, Stabæk ville ikke engang

kunne klare sig i den danske Liga. Men kom til København alligevel, så griner vi og synger af jer, og så kan i tage bussen grædende hjem til Norge igen. Når alt skal være fair har i vel en chance, men den er mikroskopisk, så jeg fatter ikke at i betaler så mange penge for at besøge den danske hovedstad.

I skal alligevel være velkomne, det er altid godt med away supporters man kan grine af!

 

Du er jo et ualmindeligt stort fjols, kun overgået af fans fra Beitar Jerusalem!

 

For lige at informere vores norske venner, så er ikke alle FCK fans som ham, langt fra...

 

 

Godt og høre :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da har visst antal turdeltakere til Kjøbenhavn pasert 100, noe som vil si at vi har begynt å fyle den tredje bussen. Utrolig :rolleyes: fantastisk :D

Har bestemt meg for å kjøpe et sett walkie-talkie til å kunne komunisere bedre mellom bussene, men nå blir det jo minst 3 busser til Kjøben, så da trenger jeg en walkie-talkie til, noen som har en slik vi kan låne?

Regner med at det blir en rallebuss(den som kjørte til Kr.sand) og 2 roligere busser

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hej Fjeldaber, jeg kan se at i tror så meget på jeres lag at i har valgt at komme til København.

Det kommer i snart til at fortryde. FCK er Skandinaviens bedste fodboldklub, Stabæk ville ikke engang

kunne klare sig i den danske Liga. Men kom til København alligevel, så griner vi og synger af jer, og så kan i tage bussen grædende hjem til Norge igen. Når alt skal være fair har i vel en chance, men den er mikroskopisk, så jeg fatter ikke at i betaler så mange penge for at besøge den danske hovedstad.

I skal alligevel være velkomne, det er altid godt med away supporters man kan grine af!

Dette kommer til å gjøre det ekstra deilig å slå dere i København! :D Hadde ikke blitt det samme uten dere selvsikre duster!

Takk!!

Endret av nr.25
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hej Fjeldaber, jeg kan se at i tror så meget på jeres lag at i har valgt at komme til København.

Det kommer i snart til at fortryde. FCK er Skandinaviens bedste fodboldklub, Stabæk ville ikke engang

kunne klare sig i den danske Liga. Men kom til København alligevel, så griner vi og synger af jer, og så kan i tage bussen grædende hjem til Norge igen. Når alt skal være fair har i vel en chance, men den er mikroskopisk, så jeg fatter ikke at i betaler så mange penge for at besøge den danske hovedstad.

I skal alligevel være velkomne, det er altid godt med away supporters man kan grine af!

 

som mortimer sier, gå å ta deg ei bolle, jævla troll

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei:) hva gjør man i københavn fram til kamp start? Jeg å noen venner skal dit men aner ikke hva vi skal.. Også er det litt scary å vite at det er mange gale FCK folk der.>.<

Endret av Fy faan
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg fatter ikke at i betaler så mange penge for at besøge den danske hovedstad.

 

Resten av innlegget gidder jeg ikke kommentere engang, men det er vel tydelig at mye av den månedlige trygdeutbetalingen til han her går til hasj og heroin, siden han mener det er dyrt å reise til Køben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei:) hva gjør man i københavn fram til kamp start? Jeg å noen venner skal dit men aner ikke hva vi skal.. Også er det litt scary å vite at det er mange gale FCK folk der.>.<

 

Tja, dere kan vel shoppe eller noe? Strøget er bra for å slå ihjel noen timer det :)

 

Det bor jo 1,1 millioner mennesker i København, hvis dere ikke går med drakten absolutt hele dagen og/eller er oppe i trynet på FCK-hooligans tror jeg du helt fint skal klare å unngå "alle" de gale FCK-folkene.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei:) hva gjør man i københavn fram til kamp start? Jeg å noen venner skal dit men aner ikke hva vi skal.. Også er det litt scary å vite at det er mange gale FCK folk der.>.<

 

Tja, dere kan vel shoppe eller noe? Strøget er bra for å slå ihjel noen timer det :)

 

Det bor jo 1,1 millioner mennesker i København, hvis dere ikke går med drakten absolutt hele dagen og/eller er oppe i trynet på FCK-hooligans tror jeg du helt fint skal klare å unngå "alle" de gale FCK-folkene.

 

Var der for 2 uker siden, da gikk jeg opp og ned strøget med Stabæk drakt,men selvfølgelig en litt annen situasjon nå... men det er ikke noe farlig så lenge du ikke ber om bråk, så vidt jeg vet hvertfall:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei:) hva gjør man i københavn fram til kamp start? Jeg å noen venner skal dit men aner ikke hva vi skal.. Også er det litt scary å vite at det er mange gale FCK folk der.>.<

 

Tja, dere kan vel shoppe eller noe? Strøget er bra for å slå ihjel noen timer det :)

 

Det bor jo 1,1 millioner mennesker i København, hvis dere ikke går med drakten absolutt hele dagen og/eller er oppe i trynet på FCK-hooligans tror jeg du helt fint skal klare å unngå "alle" de gale FCK-folkene.

 

Var der for 2 uker siden, da gikk jeg opp og ned strøget med Stabæk drakt,men selvfølgelig en litt annen situasjon nå... men det er ikke noe farlig så lenge du ikke ber om bråk, så vidt jeg vet hvertfall:)

 

Jeg er litt stressa.. fryktelig lyst til å få med meg kampen men ekke sikkert folka blir med alikavel.. å da må jeg komme meg til kampen alene.. det ekke mamma å pappa så fryktelig glad for.. De lar meg egentlig ikke men maser maser å maser. Hvor slipper bussen oss av?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: FC København - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...