Gå til innhold

Turtråd: FC København - Stabæk


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Da nærmer det seg tur gitt! Alt ligger klart for en uforglemmelig tur.

 

Det er bare en liten ting jeg lurer på, som flere har lurt på(utenat jeg kan finne noe skikkelig svar), og det er hvordan det blir oppfattet å gå med supportereffekter utenom kampen? "Farlig" eller helt ok? Vil jo gjerne farge byen blå, og ikke minst få 11dk billigere øl på Dubliners :rolleyes:

 

Kanskje ikke så mange som har svar på dette, men I'm giving it a go(som man sier på gamalnorsk)..

 

 

Bare å ta på drakta, spesielt i indre by er dette ikke noe problem. Så lenge man oppfører seg nogenlunde og ikke slenger dritt i hytt og pine er sjansen for å havne i bråk minimal. Jeg har ialefal ikke hørt om noen som har fått bråk kun fordi de viser klubbtilhørlighet. Du skal kanskje ikke reke rundt i byens mest shadye områder med FUCK FCK skjorte på deg, men ellers, no worries:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


God tur'a folkens! Noen av oss (sikkert bare meg) må bli igjen og holde Bærum i gang mens dere er borte, og jeg misunner dere så sykt! Kommer en tur innom blaa i kveld likevel da... ;)

 

Føyer meg til denne!! God tur, lag ett helvete liv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


God tur'a folkens! Noen av oss (sikkert bare meg) må bli igjen og holde Bærum i gang mens dere er borte, og jeg misunner dere så sykt! Kommer en tur innom blaa i kveld likevel da... ;)

 

Føyer meg til denne!! God tur, lag ett helvete liv.

Vi skal gjøre det vi kan for å lage liv :ph34r:

Tre halvlitere unnagjort og 2,5 time til ferja går. hurra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får man bråk likevel er det rett og slett ikke vår feil.

 

Når man ligger på sykehuset etter å ha blitt banket opp så tror jeg ikke det hjelper så veldig mye å vite at det ikke er din egen feil... :unsure::P

 

De som går i drakt og får bank bare på grunn av det skal få Tusenvis-skjerf.

:rolleyes: gjelder det meg også ? :rolleyes::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvor treffes vi før kampen?

Stabaek.no

sjekket siden og var på nyhavn i kveld men synes det er litt kjedelig der. masse turister (egentlig kun turister), dyr øl (halvliter = 67-68 norske kroner) og ikke spennende i det hele tatt. det finnes sikkert en haug hyggeligere steder hvor folk kunne treffes...syklet ihvertfall forbi noen fine steder ;)

 

haukis: dubliners er et fint sted :) og ølprisen er veldig bra!

har ikke noe problem med å stikke innom med drakt på og ha noen kalde hlavlitere der ;)

 

jeg skal gå med drakt hele dagen!

sees i morgen!

gleder meg!

Endret av pauligirl
Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvor treffes vi før kampen?

Stabaek.no

sjekket siden og var på nyhavn i kveld men synes det er litt kjedelig der. masse turister (egentlig kun turister), dyr øl (halvliter = 67-68 norske kroner) og ikke spennende i det hele tatt. det finnes sikkert en haug hyggeligere steder hvor folk kunne treffes...syklet ihvertfall forbi noen fine steder ;)

 

 

 

Kan i alle fall anbefale Dubliners pub (som er nevnt en side eller to lengre frem) som ligger midt i byen og serverer billig øl :) God plass og med flere langbord...husker i alle fall jeg danset på ett sist RBK var i byen og spilte kamp :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvor treffes vi før kampen?

Stabaek.no

sjekket siden og var på nyhavn i kveld men synes det er litt kjedelig der. masse turister (egentlig kun turister), dyr øl (halvliter = 67-68 norske kroner) og ikke spennende i det hele tatt. det finnes sikkert en haug hyggeligere steder hvor folk kunne treffes...syklet ihvertfall forbi noen fine steder ;)

 

 

 

Kan i alle fall anbefale Dubliners pub (som er nevnt en side eller to lengre frem) som ligger midt i byen og serverer billig øl :) God plass og med flere langbord...husker i alle fall jeg danset på ett sist RBK var i byen og spilte kamp :)

 

 

Stemmer! Husk å kom med drakt/skjerf= Pils til 38 kr:) Flott å høre at så mange tar turen innom, blir konge:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk bra tur! Til tross for problemer med kjøleanlegget på bussen vår kom vi frem i god nok tid til å få sett i noen butikker osv før vi ladet opp i Nyhavn. Turen hjem gikk veldig greit, og vi var vel fremme på Bekkestua ca kvart på syv. Takk for turen! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sjelden jeg er så stolt etter et tap på bortebane. Det var helt fantastisk stemning på havna, og jeg tror jeg aldri har sett så bra hopping på stadion før! Vi gav dem en real bakoversveis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helvete de bussene er ugjestmilde mot en lang sak som meg. Fikk endelig to timer oppstykket promillesøvn på tilbaketuren, men nå er det natta. Natta.

Helt, helt enig;)

 

Ellers skal det sies at det var en super tur, med mye moro og enorm STABÆKstemning på kampen!

 

Edit: God natt.

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sjelden jeg er så stolt etter et tap på bortebane. Det var helt fantastisk stemning på havna, og jeg tror jeg aldri har sett så bra hopping på stadion før! Vi gav dem en real bakoversveis.

 

Totally agree! Veldig bra jobba av oss i går. Spesielt (og naturlig nok) i hele perioden hvor stillingen er 2-1, og da er kombinasjonen av hopping og synging fantastisk bra!

 

Hoppingen gir en kul effekt når vi får med mange/alle. Dette var i perioder bra i Kristiansand, og det var enda bedre i går. La oss ta med hoppingen inn i Telenor Arena også! I returmøtet neste uke skal i hvert fall en fullsatt kortside hoppe alle mann!

Endret av Isla
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: FC København - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...