Gå til innhold

Europa League 2009/2010


Rainz
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Fly via Barcelona er også et alternativ. 2 timer og 50 min med tog. Håper iallefall at mange av de som var i Køben har skjønt hvor fett Europatur er og at vi klarer å bli et par hundre der nede iallefall. Tur blir det garantert!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tur bestilt.

 

Ned med morgenflyet Norwegian torsdag.

Leier bil i Alicante

Opp igjen med kveldsflyet til Norwegian lørdag.

 

Jeg har fortsatt to ledige plasser i leiebilen, send PM.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tur bestilt.

 

Ned med morgenflyet Norwegian torsdag.

Leier bil i Alicante

Opp igjen med kveldsflyet til Norwegian lørdag.

 

Jeg har fortsatt to ledige plasser i leiebilen, send PM.

 

 

Hva slags bil har du leid? Er det klimaanlegg og inngang for iPod? Hvor stort er aksebegeret

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi fyller TA for andre gang i August!

2 gode opplevelser vil føre til høye publikumstall resten av sesongen.

Jeg ønsker Valencia hjertelig velkommen!

 

På tide å få opp setene i svingen igjen! Slik at det blir plass til alle som vil inn!

Når pengene i kassen klinger... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror alle mulige trekninger i dag ville blitt tøft og da er det like greit å møte et skikkelig storlag! Valencia i Hangar'n blir jo en skikkelig folkefest. Juaquín mot Hedenstad blir ren plankekjøring for Vegar, mens Juan Mata mot Skjønsberg kanskje kan bli småfarlig for vår del :lol: Det hele høres litt sykt ut.

 

Her er mulige flyavganger: http://www.supersaver.no/velg-ditt-fly-alternativ

 

Du får det vell ikke mye billigere enn 3.7k!

(kødda:S)

 

 

Juan Mata er på vei til Barca, så han blir det neppe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


To t/r-billetter bestilt: Ned til Alicante onsdag morgen og opp lørdag. 2181 pr. pers. (SAS)

 

Ble først oppgitt over flaksen vår, så mer og mer oppglødd. Vi trodde aldri vi skulle slå publikumsrekorden fra FCK på bare to-tre uker. Og Valencia er en fantastisk by, fantastisk artig stadion og kongelag. Bra, det her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tur bestilt.

 

Ned med morgenflyet Norwegian torsdag.

Leier bil i Alicante

Opp igjen med kveldsflyet til Norwegian lørdag.

 

Jeg har fortsatt to ledige plasser i leiebilen, send PM.

 

 

Hva slags bil har du leid? Er det klimaanlegg og inngang for iPod? Hvor stort er aksebegeret

Størrelse på bilen avgjøres av hvor mange som blir med. Startprisen for bil er omlag 1000,-, for en minibuss på 9 seter koster det omlag 2700,-

 

Send PM hvis interesse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra stabak.no:

 

Vi trakk spanske Valencia, og møter dem hjemme på Telenor Arena først, torsdag 20. august. Bortekampen spilles 27. august på Mestalla stadion i Lisboa, en fantastisk arena!

 

I Lisboa?? Sist jeg sjekket var Mestalla stadion i Valencia...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra stabak.no:

 

Vi trakk spanske Valencia, og møter dem hjemme på Telenor Arena først, torsdag 20. august. Bortekampen spilles 27. august på Mestalla stadion i Lisboa, en fantastisk arena!

 

I Lisboa?? Sist jeg sjekket var Mestalla stadion i Valencia...

 

Alle mann til sportspuben i Lisboa, Portugal!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Typisk stabækflaks. Hvorfor har ikke vi Rosenborgflaksen?

Fordi de er seedet, noe vi aldri blir fordi vi har så j**** uflaks i trekningene at vi aldri kommer til gruppespillet :angry:

 

Selv som useedet greide de jo kunststykket å ende opp med Tampere i siste kvalikrunde i CL, siden Tampere hadde slått ut et seedet lag (Levski???) og tok over seedingen deres.

 

Men Valencia ja, blir jo spennende. Jeg har meget gode minner fra forrige gang vi hadde spanjakker på besøk:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig mye nordmenn som bor like syd for Valencia, dvs i Altea / alfas del pi. Bærum kommune er også representert der. Burde være mulig å få med en del nordmenn hvis de blir gjort oppmerksomme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig mye nordmenn som bor like syd for Valencia, dvs i Altea / alfas del pi. Bærum kommune er også representert der. Burde være mulig å få med en del nordmenn hvis de blir gjort oppmerksomme.

Jeg vet ikke - synes bare jeg møter Vålerenga, Brann og rbk-supportere, jeg....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig mye nordmenn som bor like syd for Valencia, dvs i Altea / alfas del pi. Bærum kommune er også representert der. Burde være mulig å få med en del nordmenn hvis de blir gjort oppmerksomme.

Jeg vet ikke - synes bare jeg møter Vålerenga, Brann og rbk-supportere, jeg....

 

Burde vel starte Senior Support avd. Spania på Bærums gamlehjem der nede:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg håper for guds skyld SF er flinkere med billetter denne gangen. Det bør gis KLAR beskjed om at de beste billettene (uavhentede sesongkort) først legges ut for salg på søndag/mandag i kampuken.

 

Samt at de registrerer hvem som har hentet sesongkort, slik at vi får fylt langsidene ordentlig -_-

 

Gleder meg!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg håper for guds skyld SF er flinkere med billetter denne gangen. Det bør gis KLAR beskjed om at de beste billettene (uavhentede sesongkort) først legges ut for salg på søndag/mandag i kampuken.

 

Samt at de registrerer hvem som har hentet sesongkort, slik at vi får fylt langsidene ordentlig -_-

 

Gleder meg!!!

Ifølge stabak.no:

Vi starter salget av billetter til alle (både de med sesongkort og andre) tirsdag 11. august kl 12.00. Alle med sesongkort kan kjøpe plassbilletten sin innen lørdag 15. august. Denne gangen kjøper man billetten til sitt faktiske sete.

Det skulle vel bety at de registerer hvilke seter som blir solgt, og dermed kan selge de sesongkortsetene som ikke blir benyttet. Mer jobb for butikken, men forhåpentligvis gjør det at vi klarer å selge alle langsidesetene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig mye nordmenn som bor like syd for Valencia, dvs i Altea / alfas del pi. Bærum kommune er også representert der. Burde være mulig å få med en del nordmenn hvis de blir gjort oppmerksomme.

 

Har masse venner der, som jeg skal få med på kampen ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På tide å få opp setene i svingen igjen! Slik at det blir plass til alle som vil inn!

Når pengene i kassen klinger...

 

Kanskje noe man burde visst, men jeg vet ikke, så jeg spør: mener du her felt D, hvor $$ sto i starten av sesongen? Hvor mange plasser er det i så fall snakk om? Rundt 1000?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Europa League 2009/2010
×
×
  • Opprett ny...