Gå til innhold

Stabæk - FC København, onsdag 05.08 kl. 20.45


matsj
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 402
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Faen. Har sjekka med den største Sportsbaren i Budapest og de viser den ikke, så da ligger alt i ViasatOnDemand sine hender (via norsk proxy). Og jeg håper virkelig de gjør en bedre jobb enn bortekampen for da funka det ikke. Pinlig.

 

Hvis de ikke klarer å håndtere streaming så kan de bare drite i å kjøpe rettighetene, evt. selge streaming rettigheter videre til noen som har en ok tjeneste, f.eks tv2.

 

Gah.. vet ikke hva jeg gjør hvis ViaSat_NotSo_OnDemand streamingen ikke funker i dag heller.

Endret av Ølriksen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen med statistikk på hvor ofte laget med hjemmekamp først går videre?

 

 

 

Ikke akkurat det du etterlyser, men dog artig artikkel med statistikk analyser fra CL matcher (i fra gruppespill og utover) i perioden 2001-2007: http://mpra.ub.uni-muenchen.de/3605/1/MPRA_paper_3605.pdf

 

 

Noen utdrag: 

 

"The teams who...   win more corners (!), have higher ball possession share (!), ...  are expected to be

defeated." Ikke akkurat slik man forventer at kamper skal gå...

 

 

"...it seems that teams will win two out of their three home matches, if the home players are shooting on goal approximately two more shots than the away teams’ players. The home defeat probability in that case is around 30.4%."

 

...men så skal det også påpekes at forfatteren trekker fram Olympiakos - RBK i 05/06 turneringen som kampen med det mest overraskende utfallet, der Olympiakos i følge hans metodiske beregninger hadde 99,95% sannsynlighet for hjemmeseier... kampen endte 1-3. "....to prove once more that perfect predictions do not exist in football games."

 

God lesning! :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen. Har sjekka med den største Sportsbaren i Budapest og de viser den ikke, så da ligger alt i ViasatOnDemand sine hender (via norsk proxy). Og jeg håper virkelig de gjør en bedre jobb enn bortekampen for da funka det ikke. Pinlig.

 

Hvis de ikke klarer å håndtere streaming så kan de bare drite i å kjøpe rettighetene, evt. selge streaming rettigheter videre til noen som har en ok tjeneste, f.eks tv2.

 

Gah.. vet ikke hva jeg gjør hvis ViaSat_NotSo_OnDemand streamingen ikke funker i dag heller.

 

betalt 49 kroner og se kampen via stream på livesport247.com

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen med statistikk på hvor ofte laget med hjemmekamp først går videre?

Fant historikk her: http://www.uefa.com/competitions/ucl/history/index.html

 

Dårlige nyheter: av de lagene (i kvalifiseringsrundene) som ledet med 2 eller flere mål etter hjemmekamp gikk 100% videre etter bortekampen... I kvaliken til 07/08 sesongen skjedde det én gang at et lag snudde 2-0 tap i første kamp til 3-2 i avgjørende hjemmekamp.... APOEL 2-3 BATE  2-0 + 0-3 (e.e.o). ...og i kvaliken til 06/07 skjedde det heller aldri... det er i det hele tatt ekstremt sjeldent at et lag som leder med to mål roter bort sammenlagtseieren i returkampen.

 

Så.. med historikkens unektelige fakta på bordet er det dog med en uminsket optimisme jeg stiller opp i dag! Dette blir tidenes mest overlegne opphenting! :-) Fordi... kun 17 av 44 sammenlagtresultater i de tre kvalikkrundene fjorårets CL endte med sammenlagtseier til laget som hadde første hjemmekamp... Det gir FCK 38,63% sjanse... og 61,37% sjanse til oss ;-)

 

Sees til en festaften uten sidestykke!

Endret av asisa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Danskene grinete over at det ikke er ølservering på Telenor under kampen i morgen...

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3202509.ece

 

 

Jævla dansker, de kan jo få øl før og etter kampen da.

NB: Klikk på linken først du.

Hva har denne artikelen med øl på TA å gjøre?

Forøvrig er jeg glad for at vi ikke selger øl på stadion, og gode grunner for det beviste vi i Parken. Alt for mange alt for fulle Stabæk supportere, var ikke morsomt å bli spruta ned med øl hele tiden, spesielet når mann er edru. Skal vi ha ølsalg så bør det begrenses til en per kamp, eller to dersom første kjøpes minst 30 min før kampstart. Men vi har jo Onkel Graa så det ække noe problem annet en prisen

Var ment som en liten spøk, sorry.

at det var en del fulle supportere paa tribunen vaar skyldtes vel ikke ölserveringen paa stadion.

men en hel natt paa bussen og noen timer med intensiv drikking i nyhavn derimot...

jeg selv har ikke noe problem med en tilfeldig öl-dysj. saant skjer naar kampen er het og fölelsene koker.

faktisk er en öl-dysj mye hyggeligere enn aa faa bade i brus.

btw: hadde ölen smakt (og ikke vaert lite-öl) hadde sikkert ingen kastet den ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen utdrag: 

 

"The teams who... win more corners (!), have higher ball possession share (!), ...  are expected to be

defeated."

 

Ikke akkurat slik man forventer at kamper skal gå...

 

Dette er bare tull, og skyldes regresjonsanalysers iboende svakhet. Om forklaringsvariable er innbyrdes avhengige, vil regresjonsanalyser ofte gi slike utslag.

 

 

Statistikk for 1-3 tap er allerede postet. Tenkte mer på generelt om laget som har hjemmekamp sist går oftere videre enn det laget som har hjemmekamp først, eller om det bare er en antakelse som har satt seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Statistikk for 1-3 tap er allerede postet. Tenkte mer på generelt om laget som har hjemmekamp sist går oftere videre enn det laget som har hjemmekamp først, eller om det bare er en antakelse som har satt seg.

Se post #277, siste avsnitt ...jeg regnet dog kun ut statistikken for kvalikmatchene i 08/09 sesongen. Mulg det ser anderledes ut over et lengre tidsperspektiv.

Endret av asisa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får jeg kjøpt billett til feltet vårt på Narvesen? Kortsida eller hva skal jeg kalle det for at de i butikken skal skjønne hvor jeg skal ha? Eller får jeg tak i billett om jeg kommer til stadion halv syv-tiden?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Får jeg kjøpt billett til feltet vårt på Narvesen? Kortsida eller hva skal jeg kalle det for at de i butikken skal skjønne hvor jeg skal ha? Eller får jeg tak i billett om jeg kommer til stadion halv syv-tiden?

 

Det skal gå greit å ordne en billett til kortsiden (felt I-J-K) kl halv syv. ca 600 billetter igjen, visstnok.

 

Free seating, så bare flytt deg til de stående om du ønsker å synge og bidra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har utlendingene funnet noen god link enda?? Er keen på å være i god rute før kampen.. Har sett de på myp2p, men vet lite om hvordan kvaliteten er..

 

Til alle de som har en paypal konto anbefales Livesport . Der får du norske kommentatorer i tillegg, men må betale 24 kr i uken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ExtraBladet - de glemte en ting: $$!! Jeg må si jeg humret litt over denne, og selvfølgelig andre artikler og kommentarer der supportere tar det for gitt at FCK valser over Stabæk. Om de bare holder på den arrogansen de har tror jeg de vil få seg en rimelig brå oppvåkning i TA.... Kanskje det er vi som får hjemmedommer denne gangen?

 

Gutter: Ingen respekt og kjør på!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ExtraBladet - de glemte en ting: $$!! Jeg må si jeg humret litt over denne, og selvfølgelig andre artikler og kommentarer der supportere tar det for gitt at FCK valser over Stabæk. Om de bare holder på den arrogansen de har tror jeg de vil få seg en rimelig brå oppvåkning i TA.... Kanskje det er vi som får hjemmedommer denne gangen?

 

Gutter: Ingen respekt og kjør på!!!

 

Faen dette skal bli gøy!!! måtte vi bare gå videre!!! tror jeg aldri har gledet emg til en fotball kamp så mye før!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


den funker, men er sykt dritt å¨oppdatere vært 30 sekund

 

EDIT: Hadde lett betalt de 10$ de krever på justin, men har ikke visa kort og sitter i argentina! FAEN!

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - FC København, onsdag 05.08 kl. 20.45
×
×
  • Opprett ny...