Gå til innhold

Stabæk - FC København, onsdag 05.08 kl. 20.45


matsj
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg kan ikke skjønne at dette er et spørsmål engang? Selvfølgelig skal det koste mer å se CL-fotball(selv om det "bare er kvalik"). Produktet er mer spennende enn Tippeligaen, og det ville ikke forundre meg om kampen er dyrere å arrangere for Stabæk, ettersom blant annet vakthold etc sannsynligvis må økes betraktelig.

 

Hadde prisen vært dobbel av vanlig TL-pris kunne jeg skjønt at folk reagerte, men dette er da virkelig ikke noe å rynke på nesen for?

 

VG Nett ringte meg for kommentar på billettprisen - de hadde oppdaget at prisen er kraftig skrudd opp.

 

 

Jeg innrømmet at det hadde vært diskusjon rundt tema, men som egen mening sa jeg omtrent det AndersC og Geirti skriver.  Jeg la til at Lyn har kastet billetter etter folk, uten at det har medført særlig store (og stabile) tilskuermasser.

 

Nok en gang en pressehenvendelse hvor jeg svarer så kjedelig (altså ikke konfliktsøkende) at journalisten avslutter med å si "nei, jeg skriver nok ikke noe på dette"...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 402
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Jeg må bare beklage min trådstart, i ettertid nå har jeg kjøpt 3 billetter og gitt bort 1 av dem til en SF supporter.. riktignok et familiemedlem for å bistå med snik stabæking.

 

Alt i alt er prisene helt ok, men regnet de bare til å være litt lavere slik at dette ville bli en folkefest.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel heller greit..Fikk du ingen telefoner om HoF saken?

Det er kanskje litt off-topic, men svaret er nei.  Merkelig nok, for den saken hadde potensiale for å bli noe annet enn kjedelig (dersom kjedelig, i pressespråk, betyr fravær av meningsforskjeller/konflikt).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan ikke skjønne at dette er et spørsmål engang? Selvfølgelig skal det koste mer å se CL-fotball(selv om det "bare er kvalik"). Produktet er mer spennende enn Tippeligaen, og det ville ikke forundre meg om kampen er dyrere å arrangere for Stabæk, ettersom blant annet vakthold etc sannsynligvis må økes betraktelig.

 

Hadde prisen vært dobbel av vanlig TL-pris kunne jeg skjønt at folk reagerte, men dette er da virkelig ikke noe å rynke på nesen for?

 

VG Nett ringte meg for kommentar på billettprisen - de hadde oppdaget at prisen er kraftig skrudd opp.

 

Jeg innrømmet at det hadde vært diskusjon rundt tema, men som egen mening sa jeg omtrent det AndersC og Geirti skriver.  Jeg la til at Lyn har kastet billetter etter folk, uten at det har medført særlig store (og stabile) tilskuermasser.

 

Nok en gang en pressehenvendelse hvor jeg svarer så kjedelig (altså ikke konfliktsøkende) at journalisten avslutter med å si "nei, jeg skriver nok ikke noe på dette"...

 

NRK:

"Vi tror ikke vi skriver noe forløpig"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kø for billetter.

 

- Jeg tror det kommer til å bli utsolgt på hjemmekampen. Det er ganske stort trykk etter billettene allerede nå, sier Daniel Setekleiv i Stabæk-butikken.

 

Billettene til onsdagens bortekamp i København kommer til Stabæk-butikken enten lørdag eller mandag.

 

- Jeg tror vi kommer til å få 3.000 billetter, så det burde være nok til alle. Skal man sitte sammen med resten av Stabæk-fansen må man kjøpe billettene hos oss, legger Setekleiv til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kø for billetter.

 

- Jeg tror det kommer til å bli utsolgt på hjemmekampen. Det er ganske stort trykk etter billettene allerede nå, sier Daniel Setekleiv i Stabæk-butikken.

 

Billettene til onsdagens bortekamp i København kommer til Stabæk-butikken enten lørdag eller mandag.

 

- Jeg tror vi kommer til å få 3.000 billetter, så det burde være nok til alle. Skal man sitte sammen med resten av Stabæk-fansen må man kjøpe billettene hos oss, legger Setekleiv til.

 

Finnes det ingen mulighet for å kjøpe billett til kortsiden ($$) på nettet? Jeg befinner meg pt langt unna Stabækbutikken, og begynner å bli litt stressa for at det blir tomt for billetter til kortsiden!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Æsj, jeg var redd for å kjøpe og nå har de fjerna dem.

 

Noen som vil kjøpe billett for meg? Send PM!

 

Gjelder forresten drive-in-salget på TA også på $$-billetter?

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det skal egentlig ikke være mulig å kjøpe billetter til ståfeltet på nettet, hvis de ikke har åpnet det til denne ene kampen da. K fungerer også, for de som av en eller annen grunn ikke kommer seg til butikken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som tilfeldigvis vet om en pub etc. på øya Hvar i Kroatia som pleier å vise CL-kvalifiseringskamper mellom skandinaviske lag? Tenker på borte og hjemmekampen!

 

Oppsøk sportspuben og si at du ønsker å se den kampen. De kan ofte gi deg en skjerm et sted, funka på Rhodos og da var vi bare 5 stykker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er i Frankrike frem til lørdag neste uke, kommer det til å bli utsolgt på support feltet innen da? Eller kan jeg eventuelt sende en venn for å kjøpe billett for meg, selvom han ikke har medlemskortet mitt? :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som tilfeldigvis vet om en pub etc. på øya Hvar i Kroatia som pleier å vise CL-kvalifiseringskamper mellom skandinaviske lag? Tenker på borte og hjemmekampen!

 

Oppsøk sportspuben og si at du ønsker å se den kampen. De kan ofte gi deg en skjerm et sted, funka på Rhodos og da var vi bare 5 stykker.

 

jeg var der i fjor,og var vel ingen sportspub i det hele tatt der,så vidt jeg kan huske!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som vet hvorfor alle billettprisene hoppet med 50kr fra igår til idag? Fikk opplyst 300kr i butikken idag og sannelig har de ikke forandret prisen på nettet og (fra 250, og til 200 fra 150 for $$)....nå må de gi seg! Jeg har sesongkort plasser jeg skal fylle og det blir ikke lett om billettprisene hopper fra dag til dag. Og mot Tirana var det 100kr/stk...jeg blir litt oppgitt... :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er i Frankrike frem til lørdag neste uke, kommer det til å bli utsolgt på support feltet innen da? Eller kan jeg eventuelt sende en venn for å kjøpe billett for meg, selvom han ikke har medlemskortet mitt? :huh:

 

Man må vise medlemskortet for å få billetten til 150 kr, alternativet er 250. Vi kan ikke si at det kommer til, eller ikke kommer til å bli utsolgt. Hvordan kan vi love noe sånt?

 

Missknitty, en vanlig bakside ved å få noe billig én gang er at folk klager over at det er for dyrt den neste. Det er ikke riktig at det koster 200 for SS, da er det billettservice som kuker igjen.

 

 

Edit; Øøøøøøhh. Prisene på billettservice er helt riktige...

Antall Pris Kategori

 

225,00 NOK VOKSEN

130,00 NOK BARN

130,00 NOK S.SUPPORT

180,00 NOK Student

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som vet hvorfor alle billettprisene hoppet med 50kr fra igår til idag? Fikk opplyst 300kr i butikken idag og sannelig har de ikke forandret prisen på nettet og (fra 250, og til 200 fra 150 for $$)....nå må de gi seg! Jeg har sesongkort plasser jeg skal fylle og det blir ikke lett om billettprisene hopper fra dag til dag. Og mot Tirana var det 100kr/stk...jeg blir litt oppgitt... :huh:

 

Det er jo litt forskjell på tirana og fck. Billettprisene er helt greie. Jeg skjønner ikke hva det er å klage på.

 

Vi betaler fortsatt mindre enn på bortebane mange steder i TL. Hvor mye koster treningsmatchen mellom lyn og liverpool? Hvor mye koster enn billett på postbanken øvre på landskamper/enga kamper?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns det var et fair spørsmål, men jeg er jo nødt til å spørre de allvitende i $$ som har god info, vettu. ;)

Nå hadde jeg følgende i baktanke her: det blir nå endel kamper i sommer, og hvis man vil hygge seg på bortekamper og (lang-turer), blir det endel penger totalt. Min neste lønning blir litt kjip iom at jeg ikke har betalt ferie i år. Den andre tingen er at jeg skal prøve å fylle sesongkortplasser på langsiden (4.200 billetter, ikke mine), og det er ganske provoserende for eierne at de så å si aldri får noe igjen for alle pengene de har lagt på bordet (de har hatt sesonkort siden før nedrykket). Det var de jo faktisk lovt. Det er også ganske irriterende å en dag se en pris på hjemmesiden, mens neste dag er prisen høyere. Stabæk roter VELDIG med slike ting. For de fleste er nok ikke prisen et problem, prinsippet er poenget her. Det blir nok til at jeg står sammen med $$ om ikke de kjøper billettene.

 

Om prisen hadde vært lik Liverpool kampen hadde jeg ikke hatt råd til å gå, og det tror jeg ikke jeg hadde vært alene om. Sammenligner man prisene, er det selvfølgelig ingenting å klage på, men nå har det seg jo slik at ikke alle i Bærum driter penger - og jeg vil veldig gjerne støtte gutta våre samtidig som at min lille solstråle er godt forsørget (er enslig forsørger). Skulle ønske jeg hadde råd/fri til å være med på alle bortekamper og! B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis man som eier går inn i norsk fotballklubb med ønske om å få noe tilbake tror jeg man har gjort en grov miss allerede der.

 

Hva mener du da? Skal vi dele ut gratisbilletter til matchen da for at de som har vært med siden før nedrykket skal gidde å dra på kamp?

 

Det handler om at stabæk skal overleve som klubb i en ellers vanskelig økonomisk tid, det bør man også ha jævlig god forståelse for, ihvertfall hvis man sitter på eiersiden av bordet.

 

Du sier det jo selv, hvis man sammenligner prisen så er det INGENTING å klage på? Hva er problemet da? Det viser jo at stabæk har lagt seg på en bra linje til denne matchen.

 

God bedring.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må man på død og liv slenge på noe så nedlatende som "god bedring" på slutten av innlegget bare fordi noen regerer på uforutsigbare billettpriser kan man vel like gjerne la være å svare?

 

Vi har ingenting å klage på i forhold til andre klubber som tøyer prisene ekstremt langt. Det betyr ikke at man må ønskes god bedring fordi man har en helt moderat reaksjon på priser som hopper opp og ned og skulle ønske seg litt lavere kostnadsnivå ved å følge Stabæk over mange kamper.

 

Det var da et helt fair spørsmål fra MissKnitty sin side og ingen stor overreaksjon. Da kan man få samme tone tilbake i stedet for noe sånt nedlatende vås.

 

For øvring synes jeg ikke prisene er høyere enn vi må forvente. I forhold til underholdningsverdi er det mye for pengene sammenlignet med alle andre underholdningstilbud som koster penger. Det er naturligvis ønskelig at billettene ikke prises høyere enn at ballbingen fylles til randen, men så er det sikkert heller ikke bare enkelt å forutsi hvilket prisnivå man skal legge seg på for å få maksimalt ut av det både økonomisk og publikumsmessig. Klubben har tross alt ikke all verdens erfaring med kamper av denne typen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt enig med det Perfect7 skriver. Vi må få lov til å være litt opgitt over at prisene går opp og ned fra dag til dag, men ellers er det ingen ting å utsette på prisnivået på billettene, synes de egentlig er merkelig lave, men dette er jo også en god anledning til å "lokke" førstegangs besøkere til stadion, og dersom noen få av disse opplever det som så positivt at de kommer tilbake relativt snart, så vil det på sikt være med på å få opp besøkstallene. Føler at stabæk heller vil fylle stadion, en å spille for 10.000 som har betalt en høy pris. Regner med at prisene går end litt mere opp jo lenger vi kommer i CL/EL evetyret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for den, dere. Heldigvis er ikke jeg av den sarte typen, spesielt siden poenget her ble totalt oversett. BUT, not everyone can accept that there are other points of view and other possible ways of looking at things, spesielt i Norge (etter min erfaring). Det var mer oppgitthet over at ting forandrer seg fra en dag til en annen, enn noe annet for min del (dette er jo ikke første gang). Skal se om ikke jeg kan få smisket meg til å låne en tur til Køben, for der tenker jeg det blir stemning. :D

 

Anyway....ALLTID. UANSETT. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen god årsak til at det opereres med "free-seating"billetter til denne kampen og at man skal bruke sesongkortet som en slags plassbillett? Hvor skal de uten en slik plassbillett sitte, og blir de kasteballer og jaget fra sete til sete til de finner ett som ikke er reservert av et sesongkort? Og når starter i så fall løssalget til personer uten sesongkort? Kan man risikere at et felt selges ut før alle sesongkortinnehavere har fått kjøpt sine billetter?

 

Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg her, men det virker litt kaotisk i mine øyne med en slik løsning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg her, men det virker litt kaotisk i mine øyne med en slik løsning.

De som ikke har sesongkort, og som kjøper billett får sin egen plass, som også er oppgitt på billetten. Free-seating-billetter gjelder for de som har sesongkort og ønsker å kjøpe plassen sin. De tar da bare med sesongkortet sitt som plassbevis, enkelt og greit :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg her, men det virker litt kaotisk i mine øyne med en slik løsning.

De som ikke har sesongkort, og som kjøper billett får sin egen plass, som også er oppgitt på billetten. Free-seating-billetter gjelder for de som har sesongkort og ønsker å kjøpe plassen sin. De tar da bare med sesongkortet sitt som plassbevis, enkelt og greit :)

 

Mens på Stabæk support området (bak mål), er det free seating, men delt opp i stående og sittende supportere under denne kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg her, men det virker litt kaotisk i mine øyne med en slik løsning.

De som ikke har sesongkort, og som kjøper billett får sin egen plass, som også er oppgitt på billetten. Free-seating-billetter gjelder for de som har sesongkort og ønsker å kjøpe plassen sin. De tar da bare med sesongkortet sitt som plassbevis, enkelt og greit :)

Men hva med oss som har sesongkort på O ?

Kjøpte billett i dag, og da fikk jeg IKKE freeseating-billett, men en billett med plass. Gjelder da sesongkortplassen min, eller plassen på billetten?? Vil jo gjerne sitte sammen med de vanlige.

For de andre sesongkortfeltene virket det som om de hadde ferdig utskrevet freeseating-billetter, men altså ikke for O...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - FC København, onsdag 05.08 kl. 20.45
×
×
  • Opprett ny...