Gå til innhold

Kamptråd Stabæk vs. Valencia


FCK1
 Del

Anbefalte innlegg


Håper det blir ordnet skikkelig storskjerm-party på Bekkestua 27aug. Gjerne utendørs i telt eller noe!

:blink:

 

Hvorfor det? Stadion har plass til 15000.. Skal vi fylle den er det kanskje litt dumt med et opplegg på bekkestua samtidig.. :huh:

 

Hjemmekampen er den 20. august, det er bortekampen som er den 27. august...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 292
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Håper det blir ordnet skikkelig storskjerm-party på Bekkestua 27aug. Gjerne utendørs i telt eller noe!

:blink:

 

Hvorfor det? Stadion har plass til 15000.. Skal vi fylle den er det kanskje litt dumt med et opplegg på bekkestua samtidig.. :huh:

 

 

27aug er bortekampen...

Endret av SuperNann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper det blir ordnet skikkelig storskjerm-party på Bekkestua 27aug. Gjerne utendørs i telt eller noe!

:blink:

 

Hvorfor det? Stadion har plass til 15000.. Skal vi fylle den er det kanskje litt dumt med et opplegg på bekkestua samtidig.. :huh:

 

 

27aug er bortekampen...

Jaja.. Litt dumt å skrive i denne tråden da, som er en tråd for hjemmekampen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper det blir ordnet skikkelig storskjerm-party på Bekkestua 27aug. Gjerne utendørs i telt eller noe!

:blink:

 

Hvorfor det? Stadion har plass til 15000.. Skal vi fylle den er det kanskje litt dumt med et opplegg på bekkestua samtidig.. :huh:

 

 

27aug er bortekampen...

Jaja.. Litt dumt å skrive i denne tråden da, som er en tråd for hjemmekampen!

 

 

Beklager beklager

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper det blir fullt på TA, men for den jevne nordmann er nok ikke spansk fotball like sexy som dansk med norsk trener. Tviler på at det kommer noen flere enn mot FCK.

 

Du, det tror jeg faktisk ikke :) Utrolig mange som er interessert i spansk fotball, og det er MANGE nøytrale som vil ta turen for å se Villa & co i aksjon. Det er også mange Valencia-fans i Norge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan blir det med salg av kortsidebilletter til denne kampen?

 

Fra stabak.no:

Vi starter salget av billetter til alle (både de med sesongkort og andre) tirsdag 11. august kl 12.00. Alle med sesongkort kan kjøpe plassbilletten sin innen lørdag 15. august. Denne gangen kjøper man billetten til sitt faktiske sete.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper det blir fullt på TA, men for den jevne nordmann er nok ikke spansk fotball like sexy som dansk med norsk trener. Tviler på at det kommer noen flere enn mot FCK.

 

Hæ? David Villa vs. Ailton Almeida. Albelda og Baraja vs. Hjalte og Atiba. Marchena vs. en som kaller seg Zanka? Joaquin vs. Kvist.

Såå sexy er ikke Ståle.

Dette bør bli smekk fullt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper det blir fullt på TA, men for den jevne nordmann er nok ikke spansk fotball like sexy som dansk med norsk trener. Tviler på at det kommer noen flere enn mot FCK.

 

Du, det tror jeg faktisk ikke :) Utrolig mange som er interessert i spansk fotball, og det er MANGE nøytrale som vil ta turen for å se Villa & co i aksjon. Det er også mange Valencia-fans i Norge.

 

Greit nok at ting forandrer seg, men mot Depor 1999 var vi vel en 3800 stykk som kom for å se Roy Makaay og Djalminha som på den tiden var like store stjerner som David Villa og Joaquin er i dag. Greit nok at mange unge fotballinteresserte i dag følger med på spansk fotball, men for den jevne nordmann tror jeg det var mye mer spennede å jekke ned Solbakken. For å ikke snakke om at CL er mer sexy enn EL. Men for all del, håper virkelig du har rett. For min del gleder jeg meg ihvertfall stort.

 

Forøvrig uttaler Valencia-trener Unai Emery til Marca at han er glad for at det er august når de skal spille i Norge, for da blir ihvertfall ikke klimaet et handicap :lol: :lol: Gleder meg til han setter seg inn i hvem de møter

 

Link: http://www.marca.com/2009/08/07/futbol/eur...1249650111.html

Endret av Sindre
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan blir det med salg av kortsidebilletter til denne kampen?

 

Fra stabak.no:

Vi starter salget av billetter til alle (både de med sesongkort og andre) tirsdag 11. august kl 12.00. Alle med sesongkort kan kjøpe plassbilletten sin innen lørdag 15. august. Denne gangen kjøper man billetten til sitt faktiske sete.

 

Tenkte mer på muligheten for å kjøpe billetter til $$ sitt ståfelt uten at man er medlem i $$. Derav "kortsidebilletter".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forøvrig uttaler Valencia-trener Unai Emery til Marca at han er glad for at det er august når de skal spille i Norge, for da blir ihvertfall ikke klimaet et handicap :lol: :lol: Gleder meg til han setter seg inn i hvem de møter

 

Link: http://www.marca.com/2009/08/07/futbol/eur...1249650111.html

 

Om jeg forstår det rett uttaler han vel også at vi er et typisk norsk lag, og vi vet jo alle hva spanjoler legger i det begrepet; "de er fysisk sterke og godt organisert, men svake med ball"...

 

Nå kommer de jo garantert til å analysere oss og se at vi kanskje har en litt annen stil enn den de fleste forbinder med Norge, men det kan likevel lukte solid undervurdering av disse oppgjørene. Jeg er som alltid optimist..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forøvrig uttaler Valencia-trener Unai Emery til Marca at han er glad for at det er august når de skal spille i Norge, for da blir ihvertfall ikke klimaet et handicap :lol: :lol: Gleder meg til han setter seg inn i hvem de møter

 

Link: http://www.marca.com/2009/08/07/futbol/eur...1249650111.html

 

Om jeg forstår det rett uttaler han vel også at vi er et typisk norsk lag, og vi vet jo alle hva spanjoler legger i det begrepet; "de er fysisk sterke og godt organisert, men svake med ball"...

 

Nå kommer de jo garantert til å analysere oss og se at vi kanskje har en litt annen stil enn den de fleste forbinder med Norge, men det kan likevel lukte solid undervurdering av disse oppgjørene. Jeg er som alltid optimist..

 

Han sier vel at han forventer det, men at han skal bruke tid på å analysere oss. Bekymringen hans går på at vi i motsetning til dem er midt i sesongen.

 

Når man snakker lag fra de store ligaene har vel norske lag generelt greid seg ganske bra mot spanske lag. Langt bedre enn mot f.eks franske. Så det er bare å kjøre på og håpe på det beste.

Endret av Sindre
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan blir det med salg av kortsidebilletter til denne kampen?

 

Fra stabak.no:

Vi starter salget av billetter til alle (både de med sesongkort og andre) tirsdag 11. august kl 12.00. Alle med sesongkort kan kjøpe plassbilletten sin innen lørdag 15. august. Denne gangen kjøper man billetten til sitt faktiske sete.

 

Tenkte mer på muligheten for å kjøpe billetter til $$ sitt ståfelt uten at man er medlem i $$. Derav "kortsidebilletter".

 

Vi i styret gir nærmere beskjed når vi funnet ut av det..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit nok at ting forandrer seg, men mot Depor 1999 var vi vel en 2500 stykk som kom for å se Roy Makaay og Djalminha som på den tiden var like store stjerner som David Villa og Joaquin er i dag. Greit nok at mange unge fotballinteresserte i dag følger med på spansk fotball, men for den jevne nordmann tror jeg det var mye mer spennede å jekke ned Solbakken. For å ikke snakke om at CL er mer sexy enn EL. Men for all del, håper virkelig du har rett. For min del gleder jeg meg ihvertfall stort.

 

Forøvrig uttaler Valencia-trener Unai Emery til Marca at han er glad for at det er august når de skal spille i Norge, for da blir ihvertfall ikke klimaet et handicap :lol: :lol: Gleder meg til han setter seg inn i hvem de møter

 

Link: http://www.marca.com/2009/08/07/futbol/eur...1249650111.html

 

På onsdag var det nok i all hovedsak Stabæk-fans som dukket opp. At det ble mye styr i avisene i dagene før gjorde nok sitt til at flere fattet interesse, men at dette var i ferien gjorde vel sitt til at mange ikke kunne komme også. Den 20. august er ingen på ferie, og Valencia er et storlag. Jeg tror nok ikke nerven før kampen blir like "betent", men forhåndsomtale blir det uansett. Jeg tipper vi havner omtrent på samme publikumstall som mot FCK, forutsatt "normale" priser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forøvrig uttaler Valencia-trener Unai Emery til Marca at han er glad for at det er august når de skal spille i Norge, for da blir ihvertfall ikke klimaet et handicap :lol::lol: Gleder meg til han setter seg inn i hvem de møter

 

Link: http://www.marca.com/2009/08/07/futbol/eur...1249650111.html

 

Om jeg forstår det rett uttaler han vel også at vi er et typisk norsk lag, og vi vet jo alle hva spanjoler legger i det begrepet; "de er fysisk sterke og godt organisert, men svake med ball"...

 

Nå kommer de jo garantert til å analysere oss og se at vi kanskje har en litt annen stil enn den de fleste forbinder med Norge, men det kan likevel lukte solid undervurdering av disse oppgjørene. Jeg er som alltid optimist..

 

La Liga begynner den 29. august, altså to dager etter bortekampen... Ikke vet jeg, men frykter et meget godt Valencia den 27. august sammen med et overtent publikum på 55 000 som ivrer etter å få sesongen i gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Publikum i Valencia er mange ganger deres største motstander. Går det på trynet, viftes det med hvite tørkler, piping osv.

(eller heier på denne måten:

:lol: )

 

Bilbao som Tromsø møter er helt anderledes. De lagde ett helvetes liv flere ganger i fjor, selv når de lå under 2-5 hjemme mot RM og 1-4 mot Barca.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De har med garanti ALDRIG spillet på kunstgress :lol:

 

Mener å ha lest/hørt en gang at Spania er det landet i verden med flest kunstgressbaner pga de har få muligheter til å vanne fram brukbare gressbaner. (vannmangel) Dette gjelder selvfølgelig ikke for topplagene. Men unger rundt om i Spania leker seg på kunstgress. Mulig jeg har feil.

 

Regner med en ny runde kunstgress klaging de neste dagene, denne gangen fra spanjoler som "aldri" har sett en kunstgressbane :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå kommer de jo garantert til å analysere oss og se at vi kanskje har en litt annen stil enn den de fleste forbinder med Norge, men det kan likevel lukte solid undervurdering av disse oppgjørene. Jeg er som alltid optimist..

 

Valencia vant greit (4-0) borte mot RBK i UEFA-gruppespillet ifjor. Og nå ser de at vi ligger fjorten poeng bak RBK på tabellen. Så ja, vi får håpe på undervurdering og hallsjokk. (Men likevel...)

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


ja, apoel burder kunne lykkes...og hvis i slår Valencia - hvilket er muligt og så hugger dem i Telenor A , så er det jette fint :) De har med garanti ALDRIG spillet på kunstgress :lol:

 

/jep

 

Valencia er jo storfavoritter til denne kampen og det er helt greit for oss. For min del er det også veldig greit med hjemmekamp først så vi får sjansen til å slå nedenfra og Valencia kan ikke spille på et resultat. Valencia forventes vel å angripe selv på bortebane mot Stabæk, og klarer vi bare å få avslutningen til å sitte skal dette bli herlig.

 

19 år gammel Thomas Rogne skal stoppe David Villa og 18 år gamle Vegar Hedenstad skal stoppe David Silva :blink:

Silva spiller vel i en hendende spiss rolle, ala Veigar. Men med mer gjennombrudds hissighet. Nå spørs det om både Mata, Silva og Villa er der når vi skal spille mot dem, men uansett har vi kuin sjangs om vi spiller kynisk og vårt alle beste

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det stemmer nok at det er mange kunstgressbaner i Spania, men forhåpentligvis har de fleste stjernene på Valencia vokst opp før kunstgressbanene, nekter å tro at storlagene trener på kunstgress

Edit: Toronto punger ut med 1,6 mill for å legge naturgress oppå kunstgresset sitt når Real Madrid kommer på besøk

 

Det er nok mer interesse rundt spansk fotball i dag enn i -99 da vi møtte Deportivo, TV2s satsing på LaLiga sørger for det. Regner med at Ingo sørger for overskrifter i mediene uka før kamp slik at TA blir fullsatt.

Endret av Håvard
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når blir dommerne klare? Føler at JJ &Co burde ha studert dommeren beder før kjøbenkampen, og derved lagt om til en mye tøffere og hardere spillestil, følte at dommeren overså mye av det vi i norge ville kalle grisespil, spesielt mot Stabæk som spiller gentlemens fotball, så ble det litt feil. nå spilte vi jo mere grisete på hjemmekampen, og hadde dommere som dømte mer likt norske.

Resultat hjemme: 2-2

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alt i alt synes jeg det er kult å møte et kjent lag. Aner egentlig ikke hva slags form Valencia er i. De har jo ikke startet sesongen ennå, men de har vel en oppadgående trend etter den miserable 07/08-sesongen.

 

Håper de beholder David Villa. Hadde vært kult å se han live! Og det hadde vært desto kulere om vi kunne gjenta RBKs bedrifter på Mestalla fra et par år tilbake!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd Stabæk vs. Valencia
×
×
  • Opprett ny...