Gå til innhold

Valencia vs. Stabæk


SuperNann
 Del

Anbefalte innlegg


Starter en ny tråd for returkampen, ettersom det var upop å stille spørsmål ang denne kampen i Stabæk vs. Valencia tråden...

 

Er det noen som vet om det blir tatt noe spesielle initiativ for å vise kampen på Blaa eller Graa til mange mennesker? Regner med at de aller fleste vil se denne i Norge, og da sammen med andre blaa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 280
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Spillerne har klaget over tett kampprogram, og ledelsen svarer med å gå med på å flytte bortekampen i Spania en dag nærmere VIF kampe. Dermed blir det 3 kamper på 7 dager. Og Valencia kan sikkert bruke alle stjernene sine siden de slipper å spare dem til seriekampen som spilles 29. august. Og enda verre er det at det skaper store problemer for de som har bestilt tur.

 

Latterlig hvis dette kun er for å være snill mot Valencia. Trodde vi hadde lært at man må være kynisk i Europa.

Endret av Blaabærmuffins
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen er flyttet til onsdag 26. august.

 

"Denne informasjonen blir gitt nå, så tidlig som mulig slik at de som må endre flybilletter o.l. kan gjøre det så fort som mulig."

 

Flott det, Stabæk. Skjønner at dere ikke kjenner til Ryanair.

 

Takk skal dere faen meg ha Stabæk.

 

syns godt at Stabæk da kunne dekke tapet det medfører....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det blir utrolig spennede om Stabæk klarer å ta igjen forspranget til Valencia, denne gangen skal vi i alle fall ikke slite med Dau-Kjøt som ikke synger, på vår del av tribunen. Regner med at alle, både på tribune og bane kommer til å gi full gass. Dersom vi skulle ligge en del under, ved pause, slik at det ikke er mulig å ta igjenn Val. håper jeg de tørr å setter inn det vi har av unggutter, slik at de får prøvd seg og får litt erfaring til vi er på ny europa turne om noen år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det blir utrolig spennede om Stabæk klarer å ta igjen forspranget til Valencia, denne gangen skal vi i alle fall ikke slite med Dau-Kjøt som ikke synger, på vår del av tribunen. Regner med at alle, både på tribune og bane kommer til å gi full gass. Dersom vi skulle ligge en del under, ved pause, slik at det ikke er mulig å ta igjenn Val. håper jeg de tørr å setter inn det vi har av unggutter, slik at de får prøvd seg og får litt erfaring til vi er på ny europa turne om noen år.

Kall meg gjerne pessimist, - men føler vel egentlig at mye av spenningen der er forduftet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne kampen viser vel hvor stor nivåforskjell det er på norsk tippeliga og spansk toppdivisjon.

Spillerne kunne helt klart vært bedre totalt sett, men jeg syntes en del spillere gjorde en brukbar innsats og da spesielt Farnerud som jeg syntes holder det høyeste snittet i stallen. Et par spillere til av hans kaliber og Stabæk ville så absolutt kommet bedre ut av den siste månedens kamper.

 

Nå blir ikke bortekampen særlig spennende annet enn at de nok en gang får øvd seg mot sterk motstand.

Noen ganger må man bare innse at andre er bedre enn seg og prøve å lære litt på veien.

 

Står på at laget har fått en psykisk knekk den siste tiden og jeg frykter at det kan bli en smell mot Vålerenga også, spesielt hvis Berglund og Nannskog er like tannløse foran mål som de har vært i de siste kampene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det blir utrolig spennede om Stabæk klarer å ta igjen forspranget til Valencia, denne gangen skal vi i alle fall ikke slite med Dau-Kjøt som ikke synger, på vår del av tribunen. Regner med at alle, både på tribune og bane kommer til å gi full gass. Dersom vi skulle ligge en del under, ved pause, slik at det ikke er mulig å ta igjenn Val. håper jeg de tørr å setter inn det vi har av unggutter, slik at de får prøvd seg og får litt erfaring til vi er på ny europa turne om noen år.

Kall meg gjerne pessimist, - men føler vel egentlig at mye av spenningen der er forduftet.

 

Pøh.. Du prøver bare å unnskylde det å droppe kamp til fordel for andre ting. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


håper de tør sette inn det vi har av unggutter, slik at de får prøvd seg og får litt erfaring til vi er på ny europaturne om noen år.

 

Istemmer, selv om jeg ikke helt vet om innlegget ditt er ironisk ment. Nå bør vi selvsagt konsentrere oss om tredjeplassen i serien, slik at det går under et år før vi igjen spiller E-cupkval.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne kampen viser vel hvor stor nivåforskjell det er på norsk tippeliga og spansk toppdivisjon.

Spillerne kunne helt klart vært bedre totalt sett, men jeg syntes en del spillere gjorde en brukbar innsats og da spesielt Farnerud som jeg syntes holder det høyeste snittet i stallen. Et par spillere til av hans kaliber og Stabæk ville så absolutt kommet bedre ut av den siste månedens kamper.

 

Nå blir ikke bortekampen særlig spennende annet enn at de nok en gang får øvd seg mot sterk motstand.

Noen ganger må man bare innse at andre er bedre enn seg og prøve å lære litt på veien.

 

Står på at laget har fått en psykisk knekk den siste tiden og jeg frykter at det kan bli en smell mot Vålerenga også, spesielt hvis Berglund og Nannskog er like tannløse foran mål som de har vært i de siste kampene!

 

Kan ikke dere i bergen holde dere til å slenge dritt til eget lag? Subtilt eller ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne kampen viser vel hvor stor nivåforskjell det er på norsk tippeliga og spansk toppdivisjon.

Spillerne kunne helt klart vært bedre totalt sett, men jeg syntes en del spillere gjorde en brukbar innsats og da spesielt Farnerud som jeg syntes holder det høyeste snittet i stallen. Et par spillere til av hans kaliber og Stabæk ville så absolutt kommet bedre ut av den siste månedens kamper.

 

Nå blir ikke bortekampen særlig spennende annet enn at de nok en gang får øvd seg mot sterk motstand.

Noen ganger må man bare innse at andre er bedre enn seg og prøve å lære litt på veien.

 

Står på at laget har fått en psykisk knekk den siste tiden og jeg frykter at det kan bli en smell mot Vålerenga også, spesielt hvis Berglund og Nannskog er like tannløse foran mål som de har vært i de siste kampene!

 

Kan ikke dere i bergen holde dere til å slenge dritt til eget lag? Subtilt eller ikke.

 

Skal jeg legge meg på nivået ditt bør jeg vel skrive noe sånt som HUSEKLEPP ER EN BÆSJ...

Blir du mer fornøyd med livet ditt da???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne kampen viser vel hvor stor nivåforskjell det er på norsk tippeliga og spansk toppdivisjon.

Spillerne kunne helt klart vært bedre totalt sett, men jeg syntes en del spillere gjorde en brukbar innsats og da spesielt Farnerud som jeg syntes holder det høyeste snittet i stallen. Et par spillere til av hans kaliber og Stabæk ville så absolutt kommet bedre ut av den siste månedens kamper.

 

Nå blir ikke bortekampen særlig spennende annet enn at de nok en gang får øvd seg mot sterk motstand.

Noen ganger må man bare innse at andre er bedre enn seg og prøve å lære litt på veien.

 

Står på at laget har fått en psykisk knekk den siste tiden og jeg frykter at det kan bli en smell mot Vålerenga også, spesielt hvis Berglund og Nannskog er like tannløse foran mål som de har vært i de siste kampene!

 

Kan ikke dere i bergen holde dere til å slenge dritt til eget lag? Subtilt eller ikke.

 

Skal jeg legge meg på nivået ditt bør jeg vel skrive noe sånt som HUSEKLEPP ER EN BÆSJ...

Blir du mer fornøyd med livet ditt da???

 

Det kan godt hende, om jeg bare hadde skjønt hva i all verden du mener med det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne kampen viser vel hvor stor nivåforskjell det er på norsk tippeliga og spansk toppdivisjon.

Spillerne kunne helt klart vært bedre totalt sett, men jeg syntes en del spillere gjorde en brukbar innsats og da spesielt Farnerud som jeg syntes holder det høyeste snittet i stallen. Et par spillere til av hans kaliber og Stabæk ville så absolutt kommet bedre ut av den siste månedens kamper.

 

Nå blir ikke bortekampen særlig spennende annet enn at de nok en gang får øvd seg mot sterk motstand.

Noen ganger må man bare innse at andre er bedre enn seg og prøve å lære litt på veien.

 

Står på at laget har fått en psykisk knekk den siste tiden og jeg frykter at det kan bli en smell mot Vålerenga også, spesielt hvis Berglund og Nannskog er like tannløse foran mål som de har vært i de siste kampene!

 

Kan ikke dere i bergen holde dere til å slenge dritt til eget lag? Subtilt eller ikke.

 

Skal jeg legge meg på nivået ditt bør jeg vel skrive noe sånt som HUSEKLEPP ER EN BÆSJ...

Blir du mer fornøyd med livet ditt da???

 

Det kan godt hende, om jeg bare hadde skjønt hva i all verden du mener med det.

 

OK... Ikke den skarpeste kniven i skuffen skjønner jeg, men det kan jeg tilgi...

 

Du sier jo at jeg er fra Bergen og hvilket Tippeligalag er derfra mon tro- *tenke-tenke'- jo Brann og hva er Huseklepp (??)-'tenke litt mer*- jo en Brannspiller og hva er det jeg nettopp gjorde i mitt forrige innlegg? *Enda mer tenking--kan fort bli sliten av det*- slang dritt om han ettersom jeg kalte han for fyordet bæsj (populært ord i barnehage ol)- så derfor gjorde jeg elegant det som du sa jeg skulle gjøre og da regner jeg med at du blir fornøyd ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


OK... Ikke den skarpeste kniven i skuffen skjønner jeg, men det kan jeg tilgi...

 

Du sier jo at jeg er fra Bergen og hvilket Tippeligalag er derfra mon tro- *tenke-tenke'- jo Brann og hva er Huseklepp (??)-'tenke litt mer*- jo en Brannspiller og hva er det jeg nettopp gjorde i mitt forrige innlegg? *Enda mer tenking--kan fort bli sliten av det*- slang dritt om han ettersom jeg kalte han for fyordet bæsj (populært ord i barnehage ol)- så derfor gjorde jeg elegant det som du sa jeg skulle gjøre og da regner jeg med at du blir fornøyd ;)

 

Uff... Jeg vet ikke om det nytter noe særlig, men jeg gjør et forsøk likevel.

 

Om du skal "legge deg på mitt nivå" så betyr ikke at du skal gjøre som jeg foreslo. Det betyr at du skal ta fram tilsvarende debattmetoder som jeg bruker, og som du insinuerer at er substandard.

Utover det har du klart å misforstå den ene enkle forespørselen jeg kom med. Hadde jeg skrevet "Kjære Jonni, kan ikke du slenge litt dritt om eget lag" så hadde du utført det jeg ba deg om å gjøre. Det jeg faktisk ba deg om å gjøre var å holde deg til å slenge dritt om eget lag. Altså avbryte den lettere patetiske drittkampanjen på har begitt deg ut på på vårt forum.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørsmålet er vel om noen burde advare Pontus... :rolleyes:

He knows I'm going to see him. I will go to the match and I would like to see them arrive, but if not, I'll go on Wednesday :P

Greetings from Valencia

Then I'm no longer worried. He knows your coming, and will be carrying his mace.. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørsmålet er vel om noen burde advare Pontus... :rolleyes:

He knows I'm going to see him. I will go to the match and I would like to see them arrive, but if not, I'll go on Wednesday :P

Greetings from Valencia

Then I'm no longer worried. He knows your coming, and will be carrying his mace.. ;)

 

 

 

:lol: I'm not dangerous. It's not necessary the mace. :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


litt fett å se RBK bli trillet rundt av et spansk lag med overdrevet forbruk av penger, tiltider ser det ut som de bare prøver å litterlig gjøre norsk fotball til di grader. får bare satse på at vi slipper å gjennomgå det samme som de mot valencia, kan bli jævla pinlig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


litt fett å se RBK bli trillet rundt av et spansk lag med overdrevet forbruk av penger, tiltider ser det ut som de bare prøver å litterlig gjøre norsk fotball til di grader. får bare satse på at vi slipper å gjennomgå det samme som de mot valencia, kan bli jævla pinlig

 

Var det ikke akkurat det samme vi gjorde i førsteomgangen hjemme mot Valencia?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Valencia vs. Stabæk
×
×
  • Opprett ny...