Gå til innhold

SFK vs Team Strømmen


Bendix
 Del

Anbefalte innlegg


Den utsatte kampen mellom Stabæk og Team Strømmen er berammet til tirsdag 29.september kl. 19.00

Det er ekstremt viktig at vi vinner denne, så her er det bare å starte mobiliseringen.

 

Vi satser på Nadderud, men vet ikke 100% sikkert.

Info kommer når avklart

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi satser på Nadderud, men vet ikke 100% sikkert.

Info kommer når avklart

 

StabækSatyren bekrefter kampstart 19.00 på Nadderud :)

 

Etter skuffende publikumstall på TA håper jeg returen til Nadderud sørger for et skikkelig oppsving så vi får stemning som det var i våres. Uten at jeg husker publikumstallene til TS sånn på stående fot er det jo nærme nok til å kanskje kunne håpe på minst 100 stk. fra Strømmen?

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kan vi håpe på 100 fra Strømmen når kampen starter om 24 timer?? Har det gått opp for Kanarifansen at dette er muligheten til å heie på et lag høyt oppe på tabellen?? resultat i morgen 4-1 til Stabæk :D

 

Vil de vise 1 omgang av HamKam-Kongsviner på Blaa i morgen??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi håpe på 100 fra Strømmen når kampen starter om 24 timer?? Har det gått opp for Kanarifansen at dette er muligheten til å heie på et lag høyt oppe på tabellen?? resultat i morgen 4-1 til Stabæk :D

 

Vil de vise 1 omgang av HamKam-Kongsviner på Blaa i morgen??

Jo tidligere du kommer på Blaa, jo større mulighet har du.... men det var da et merkelig spørsmål.

Hva med hvor tidlig kan jeg slippe inn på Nadderud og hvor mye må de 15 vennene jeg har med betale?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vi håpe på 100 fra Strømmen når kampen starter om 24 timer?? Har det gått opp for Kanarifansen at dette er muligheten til å heie på et lag høyt oppe på tabellen??

 

Vi har vel vært innom den diskusjonen før. Sjansen for at Kanarifansen skal komme på team strømmen-kamper i år er vel omtrent lik som at vi var på Askerkamper i fjor høst. Skal de møte opp i gult, synge LSK-sanger osv. osv. for et helt annet lag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har vel vært innom den diskusjonen før. Sjansen for at Kanarifansen skal komme på team strømmen-kamper i år er vel omtrent lik som at vi var på Askerkamper i fjor høst. Skal de møte opp i gult, synge LSK-sanger osv. osv. for et helt annet lag?

 

Du kan jo ikke sammenligne det. For LSK-fansen er det 100 % klart at Team Strømmen skal være LSK Kvinner til neste år, og det har det vært lenge. Vi kunne ikke være sikre på at Asker skulle bli Stabæk Kvinner før etter fjorårets sesong (?).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har vel vært innom den diskusjonen før. Sjansen for at Kanarifansen skal komme på team strømmen-kamper i år er vel omtrent lik som at vi var på Askerkamper i fjor høst. Skal de møte opp i gult, synge LSK-sanger osv. osv. for et helt annet lag?

 

Du kan jo ikke sammenligne det. For LSK-fansen er det 100 % klart at Team Strømmen skal være LSK Kvinner til neste år, og det har det vært lenge. Vi kunne ikke være sikre på at Asker skulle bli Stabæk Kvinner før etter fjorårets sesong (?).

 

Hadde du møtt opp på Føyka hvis det hadde vært helt sikkert i fjor?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har vel vært innom den diskusjonen før. Sjansen for at Kanarifansen skal komme på team strømmen-kamper i år er vel omtrent lik som at vi var på Askerkamper i fjor høst. Skal de møte opp i gult, synge LSK-sanger osv. osv. for et helt annet lag?

 

Du kan jo ikke sammenligne det. For LSK-fansen er det 100 % klart at Team Strømmen skal være LSK Kvinner til neste år, og det har det vært lenge. Vi kunne ikke være sikre på at Asker skulle bli Stabæk Kvinner før etter fjorårets sesong (?).

 

Hadde du møtt opp på Føyka hvis det hadde vært helt sikkert i fjor?

 

Nei, det hadde jeg ikke. Og jeg er enig i at det ville være rart om LSK-fansen kom. Men det var ikke det som var poenget mitt. Poenget var at du ikke kan sammenligne situasjonene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har vel vært innom den diskusjonen før. Sjansen for at Kanarifansen skal komme på team strømmen-kamper i år er vel omtrent lik som at vi var på Askerkamper i fjor høst. Skal de møte opp i gult, synge LSK-sanger osv. osv. for et helt annet lag?

 

Du kan jo ikke sammenligne det. For LSK-fansen er det 100 % klart at Team Strømmen skal være LSK Kvinner til neste år, og det har det vært lenge. Vi kunne ikke være sikre på at Asker skulle bli Stabæk Kvinner før etter fjorårets sesong (?).

 

Hadde du møtt opp på Føyka hvis det hadde vært helt sikkert i fjor?

 

Nei, det hadde jeg ikke. Og jeg er enig i at det ville være rart om LSK-fansen kom. Men det var ikke det som var poenget mitt. Poenget var at du ikke kan sammenligne situasjonene.

 

Team Strømmen trakk 40 tilskuere sist lørdag mot Ørn....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har vel vært innom den diskusjonen før. Sjansen for at Kanarifansen skal komme på team strømmen-kamper i år er vel omtrent lik som at vi var på Askerkamper i fjor høst. Skal de møte opp i gult, synge LSK-sanger osv. osv. for et helt annet lag?

 

Du kan jo ikke sammenligne det. For LSK-fansen er det 100 % klart at Team Strømmen skal være LSK Kvinner til neste år, og det har det vært lenge. Vi kunne ikke være sikre på at Asker skulle bli Stabæk Kvinner før etter fjorårets sesong (?).

 

Hadde du møtt opp på Føyka hvis det hadde vært helt sikkert i fjor?

 

Nei, det hadde jeg ikke. Og jeg er enig i at det ville være rart om LSK-fansen kom. Men det var ikke det som var poenget mitt. Poenget var at du ikke kan sammenligne situasjonene.

 

Team Strømmen trakk 40 tilskuere sist lørdag mot Ørn....

Da er det mao ikke viktig å møte tidlig for de som ikke skal være på vårt fantastiske ståfelt.

Får oss som skal være der er det derimot bare å møte tidlig. I dag skal vi gi skikkelig trykk fra før kampen starter til lenge etter at den er ferdig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 Ja, Team sliter noe veldig. De var mye bedre ifjor. Mulig at resultatene mangler. LSK stiller neppe på noe som involverer å heie på Strømmen (eller 2010, som de kaller det). Dessverre tror jeg ikke at de stiller opp på LSK damer heller, jamfør Vålerengas og Moldes innsats.

 

Håper du tar feil, men jeg frykter du har rett

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For en deilig seier.. kjempebra jobbet av jentene! TS var jo helt bak mål denne kampen..

 

Men hva er greia med dommerene i Toppserien? Er det blindeforbundets egne dommere som dømmer?

Faens saker ass.. Ikke at de var noe særlig partiske, men bare rævva..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Deilig seier i dag, og herlig nostalgi med flomlys på nadderud :)

 

det som nesten sjokkerte meg mest var at DETTE er det fjerde beste laget i Norge. DET er en tragedie det.

Det var vi som spilte dem dårlige.

Akkurat som at herrelaget vårt nok så bedre ut når vi møtte Aalesund enn Valencia.

 

I tillegg til Lise vil jeg fremheve Kristy som løp alle pasninger gode og Solveig som viser et fantastisk blikk for spillet. Hun hadde noen pasninger som åpnet hele forsvaret til TS.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk (fant det ut selv rett etterpå). Merkelig, Monica Larsen var god i fjor...

Hur som helst, kan jeg få bekreftet av dere som var der at det var Lise som scoret det første? Jeg spurte en fra Team om det røde kortet som Aftenposten og Romerikes Blad mente at Nasra Abdullah fikk 11 minutter etter at hu ble byttet ut (ja, jeg vet det var Kaufmann), og da sa hun at hun heller ikke var sikker på om Lise puttet det første. Det høres ut som et rote-mål, da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så min første dame kamp i går, ble positivt overrasket over nivået.

Det var vel vanskelig å komme unna Lise som god i går, men nr 5 i forsvaret var helt sjef bak der. Og nr 7 var som Farnerud - alltid spillbar.

 

kommer helt klart på flere kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så min første dame kamp i går, ble positivt overrasket over nivået.

Det var vel vanskelig å komme unna Lise som god i går, men nr 5 i forsvaret var helt sjef bak der. Og nr 7 var som Farnerud - alltid spillbar.

 

kommer helt klart på flere kamper.

 

Nr. 5 er Toril Akerhaugen

Nr 7 er Katrine Pedersen

 

PS: Det var kun akkreditert 2 journalister og 2 fotografer før gårsdagens kamp.

Da nesten ingen aviser har skrevet om gårsdagens kamp, har jeg nå, pr mail, invitert dem til neste hjemmekamp :)

 

Vi må klare å doble tilskuertallet til neste kamp. Det kan fort bli mange mål i den kampen.

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk (fant det ut selv rett etterpå). Merkelig, Monica Larsen var god i fjor...

Hur som helst, kan jeg få bekreftet av dere som var der at det var Lise som scoret det første? Jeg spurte en fra Team om det røde kortet som Aftenposten og Romerikes Blad mente at Nasra Abdullah fikk 11 minutter etter at hu ble byttet ut (ja, jeg vet det var Kaufmann), og da sa hun at hun heller ikke var sikker på om Lise puttet det første. Det høres ut som et rote-mål, da.

 

 

Jepp. Lise scoret det første.

 

Anbefaler eller statestikksidene til Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

SFK vs Team Strømmen
×
×
  • Opprett ny...