Gå til innhold

Kamptråd: LSK-Stabæk


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Må være på jobb i Asker kl 22 på mandag kveld, rekker jeg det etter kampen? Hvor bør jeg evt parkere i området ved Åråsen for å komme meg raskt vekk (er jo sjeldent noen gode grunner til å bli værende lengre enn nødvendig der oppe)? P-huset rett ved station er jo dødfødt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Pleier å stå på en parkeringsplass i enden av den lange rette veien med leilighetsbyggene vekk fra stadion. Rundkjøringen der Alexander Kiellands gate og Parkalléen møtes. Bare å sjekke på en kartside. Pleier å være en plass eller to ledig, men ikke kom 5 min før kampstart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det ikke på tide vi diskuterer kampen? føler det er frustrerende å lese om hvilken mor som horer med hvem når jeg istedet har lyst å se hva folk tror om kampen:)

 

Som jeg sa i sted, hva med å bytte Berglund med Mix?

 

Tja, heller Aase med Nannskog. Når du så hvor mange løp han fikk til mot Enga (ja vet at det var på slutten av kampen mot et slitent Enga) viser det jo at han er i good form om dagen. Han truer bakrommet konsekvent med stor fart.

 

En annen ting er at jeg savner at spillerene ikke gir opp så lett. Så Real-RBK kampen og når en ser hvordan store stjerner jobber skjønner jeg at Stabæk har mye å gå på. Mistet en Real spiller ballen jobbet han som "#¤%¤"#¤ for å få den tilbake. Han stod ikke å suttret og tok seg til håret.

 

Hvis du skal bytte Berglund med noen må det jo bli Koba. Han elsker jo å ta i mot ballen for å vende opp og slå en nydelig passning i bakrommet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En annen ting er at jeg savner at spillerene ikke gir opp så lett. Så Real-RBK kampen og når en ser hvordan store stjerner jobber skjønner jeg at Stabæk har mye å gå på. Mistet en Real spiller ballen jobbet han som "#¤%¤"#¤ for å få den tilbake. Han stod ikke å suttret og tok seg til håret.

 

Enig, her har vi mye å hente selv om noen står bra på (særlig Henning og Hoff). Vinner vi ballen raskt tilbake høyt i banen blir det mye letter å få til kontringer og overgangsspill (jf Barca i CL-finalen). Får vi det på plass, blir dette meget bra.

 

Hvis JIH er frisk, håper jeg han går inn på høyre back. Ellers er det vel ikke duket for de store endringene, med mindre det skjer noe i Valencia. Bella har vært nærme en del ganger, og kanskje det løsner mot LSK. Synes forøvrig at Hoff og Bella klarte seg bra på topp da vi prøvde det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes forøvrig at Hoff og Bella klarte seg bra på topp da vi prøvde det.

 

I hvilken kamp prøvde vi det? NM-kampen mot LSK? Greit nok at Hoff løper og prøver på avslutninger og avleveringer; men det er delte meninger angående hans kvaliteter som fotballspiller.

 

 

Selvsagt skal vi støtte spillerne som til enhver tid spiller. Hoff har hatt et par meget gode omganger. Men jeg er lei av at Skjønsberg (god nok for Hønefoss) og Nannskog (treg, gammel, uinspirert og uinspirerende - sett inn Aase) blir hudflettet i innlegg etter innlegg.

 

Når Høiland er fit for fight, vil hans rutine og opplagte kvaliteter forhåpentlig gjøre at Hedenstad får en fortjent pust i bakken. Eller muligens blir prøvd på midtbanen. Det er lov å ha to tanker i hodet samtidig. Ja, Hedenstad er et supertalent. Men hans vandringer fra backplassen har kostet oss dyrebare poeng. At han er ujevn og urutinert er et faktum, ikke kritikk.

 

 

Håper for øvrig Nannskog spares mot Valencia - han har uttalt noe i den retning selv. Forhåpentlig spares også andre nøkkelspillere. Bedre å ha spillere på banen som gir alt enn spillere som har seriekampen mot LSK i bakhodet.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er en grunn til at ikke jeg klarer å gå på denne kampen, og det er at jeg ikke ønsker å bruke en krone på dette møkkalaget, fra møkkastedet med usympatiske lavpanna medgangsupportere. Har opplevd å bli spytta på, på vei ut av stadion, fordi de var sure over et gult kort de fikk når de knakk beinet til IAO tvers av. De kaster ut av seg neandetaler uttrykk selv med unger rundt seg (Må vel egnetlig beklage på vegne av neandetalere, men fant ikke på noe som kunne måle seg).

 

Støtter Stabæk overalt, alltid og uansett. Men mener at den beste måte å støtte Stabæk og alle andre tippeligalag forøvrig er å ikke bidra til en krone i klubbkassa til et lag 11 stk 120 kg tunge tankvogner av noen spillere som kun ønsker å se hvor langt de kan flytte motspillerne sine bortover gressmatta. Har lovet fest til alle venner å kjente den dagen Birdybirdy rykker ned, og vi slipper dem ett år. Helt utrolig at et lag som ikke klarer å få noenting ut av spillere som Occean, Brenne, Bjørkøy, Weerman mf. skal klare å holde seg...

 

Det er jo kun usympatiske, ryggradløse, sleipe spillere som Kippe og Sundgodt som karer å opparbeide en viss lokal status.

 

Fy f,,,, å jeg håper på grusing.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er en grunn til at ikke jeg klarer å gå på denne kampen, og det er at jeg ikke ønsker å bruke en krone på dette møkkalaget, fra møkkastedet med usympatiske lavpanna medgangsupportere. Har opplevd å bli spytta på, på vei ut av stadion, fordi de var sure over et gult kort de fikk når de knakk beinet til IAO tvers av. De kaster ut av seg neandetaler uttrykk selv med unger rundt seg (Må vel egnetlig beklage på vegne av neandetalere, men fant ikke på noe som kunne måle seg).

 

Støtter Stabæk overalt, alltid og uansett. Men mener at den beste måte å støtte Stabæk og alle andre tippeligalag forøvrig er å ikke bidra til en krone i klubbkassa til et lag 11 stk 120 kg tunge tankvogner av noen spillere som kun ønsker å se hvor langt de kan flytte motspillerne sine bortover gressmatta. Har lovet fest til alle venner å kjente den dagen Birdybirdy rykker ned, og vi slipper dem ett år. Helt utrolig at et lag som ikke klarer å få noenting ut av spillere som Occean, Brenne, Bjørkøy, Weerman mf. skal klare å holde seg...

 

Det er jo kun usympatiske, ryggradløse, sleipe spillere som Kippe og Sundgodt som karer å opparbeide en viss lokal status.

 

Fy f,,,, å jeg håper på grusing.

 

Jeg synes du skal dra allikevel jeg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er en grunn til at ikke jeg klarer å gå på denne kampen, og det er at jeg ikke ønsker å bruke en krone på dette møkkalaget, fra møkkastedet med usympatiske lavpanna medgangsupportere. Har opplevd å bli spytta på, på vei ut av stadion, fordi de var sure over et gult kort de fikk når de knakk beinet til IAO tvers av. De kaster ut av seg neandetaler uttrykk selv med unger rundt seg (Må vel egnetlig beklage på vegne av neandetalere, men fant ikke på noe som kunne måle seg).

 

Støtter Stabæk overalt, alltid og uansett. Men mener at den beste måte å støtte Stabæk og alle andre tippeligalag forøvrig er å ikke bidra til en krone i klubbkassa til et lag 11 stk 120 kg tunge tankvogner av noen spillere som kun ønsker å se hvor langt de kan flytte motspillerne sine bortover gressmatta. Har lovet fest til alle venner å kjente den dagen Birdybirdy rykker ned, og vi slipper dem ett år. Helt utrolig at et lag som ikke klarer å få noenting ut av spillere som Occean, Brenne, Bjørkøy, Weerman mf. skal klare å holde seg...

 

Det er jo kun usympatiske, ryggradløse, sleipe spillere som Kippe og Sundgodt som karer å opparbeide en viss lokal status.

 

Fy f,,,, å jeg håper på grusing.

 

Jeg er helt enig i din LSK vurdering her, men stemmer også på at du blir med opp. Her i huset blir LSK omtalt som 'the mean team' og f.eks. 'the mean team train'=lillestrøm toget etc. Men, selv om poden ikke får lov til å være med, må vi voksne representere og støtte. Vi kommer jo tross alt fra dannede og møblerte hjem, vi fra Bærum. Vi får bare huske å ta med paraply! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes forøvrig at Hoff og Bella klarte seg bra på topp da vi prøvde det.

 

I hvilken kamp prøvde vi det? NM-kampen mot LSK? Greit nok at Hoff løper og prøver på avslutninger og avleveringer; men det er delte meninger angående hans kvaliteter som fotballspiller.

 

 

Selvsagt skal vi støtte spillerne som til enhver tid spiller. Hoff har hatt et par meget gode omganger. Men jeg er lei av at Skjønsberg (god nok for Hønefoss) og Nannskog (treg, gammel, uinspirert og uinspirerende - sett inn Aase) blir hudflettet i innlegg etter innlegg.

 

Når Høiland er fit for fight, vil hans rutine og opplagte kvaliteter forhåpentlig gjøre at Hedenstad får en fortjent pust i bakken. Eller muligens blir prøvd på midtbanen. Det er lov å ha to tanker i hodet samtidig. Ja, Hedenstad er et supertalent. Men hans vandringer fra backplassen har kostet oss dyrebare poeng. At han er ujevn og urutinert er et faktum, ikke kritikk.

 

 

Håper for øvrig Nannskog spares mot Valencia - han har uttalt noe i den retning selv. Forhåpentlig spares også andre nøkkelspillere. Bedre å ha spillere på banen som gir alt enn spillere som har seriekampen mot LSK i bakhodet.

Jonni, er det deg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er en grunn til at ikke jeg klarer å gå på denne kampen, og det er at jeg ikke ønsker å bruke en krone på dette møkkalaget, fra møkkastedet med usympatiske lavpanna medgangsupportere. Har opplevd å bli spytta på, på vei ut av stadion, fordi de var sure over et gult kort de fikk når de knakk beinet til IAO tvers av. De kaster ut av seg neandetaler uttrykk selv med unger rundt seg (Må vel egnetlig beklage på vegne av neandetalere, men fant ikke på noe som kunne måle seg).

 

Støtter Stabæk overalt, alltid og uansett. Men mener at den beste måte å støtte Stabæk og alle andre tippeligalag forøvrig er å ikke bidra til en krone i klubbkassa til et lag 11 stk 120 kg tunge tankvogner av noen spillere som kun ønsker å se hvor langt de kan flytte motspillerne sine bortover gressmatta. Har lovet fest til alle venner å kjente den dagen Birdybirdy rykker ned, og vi slipper dem ett år. Helt utrolig at et lag som ikke klarer å få noenting ut av spillere som Occean, Brenne, Bjørkøy, Weerman mf. skal klare å holde seg...

 

Det er jo kun usympatiske, ryggradløse, sleipe spillere som Kippe og Sundgodt som karer å opparbeide en viss lokal status.

 

Fy f,,,, å jeg håper på grusing.

Nå utelot du en annen mindre hyggelig ting! Man må ikke glemme anstaltleilighetene over bortefeltet. Fra disse lokalisasjonene kastes alt fra snus til kronestykker(hvordan de som bor der kan bekoste seg slikt vites ikke.) i et godt og jevnt regn- kampen igjennom. Spytting foregår jo selvsagt også. Alt det meningsløse de med husarest og tre-iq som bor der lirer av seg, har godt over fra så meningsløst til at det er festlig, til så å bli meget, meget irriterende. Ja, faktisk ordentlig plagsomt.

Men tur til Lillestrøm må det bli noe av uansett. Ingen økonomiske verdier kan måle seg følelsen av å glise på bortetribunen i kloakkland, når Stabæk tar hjem en fin seier.

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå utelot du en annen mindre hyggelig ting! Man må ikke glemme anstaltleilighetene over bortefeltet. Fra disse lokalisasjonene kastes alt fra snus til kronestykker(hvordan de som bor der kan bekoste seg slikt vites ikke.) i et godt og jevnt regn- kampen igjennom. Spytting foregår jo selvsagt også. Alt det meningsløse de med husarest og tre-iq som bor der lirer av seg, har godt over fra så meningsløst til at det er festlig, til så å bli meget, meget irriterende. Ja, faktisk ordentlig plagsomt.

Men tur til Lillestrøm må det bli noe av uansett. Ingen økonomiske verdier kan måle seg følelsen av å glise på bortetribunen i kloakkland, når Stabæk tar hjem en fin seier.

 

Husker jeg veldig feil om jeg minnes en kamp der det hang et Stabækflagg fra balkongen, og flere blaakledde var å se der? Kan det ha vært 2006?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra disse lokalisasjonene kastes alt fra snus til kronestykker(hvordan de som bor der kan bekoste seg slikt vites ikke.) i et godt og jevnt regn- kampen igjennom. Spytting foregår jo selvsagt også.

Herlighet! Har det virkelig forekommet slike ting?!? Tragisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Angående billetter. Får man kjøpt det på stadion?

Quoter mitt eget spm i håp om å få ett 100% svar. Reiser til Sverige nå, og får egentlig ikke gjort så mye.

På mandag kjører jeg på egenhånd. Setter pris på svar :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Angående billetter. Får man kjøpt det på stadion?

Quoter mitt eget spm i håp om å få ett 100% svar. Reiser til Sverige nå, og får egentlig ikke gjort så mye.

På mandag kjører jeg på egenhånd. Setter pris på svar :)

Et 100% svar kan du vel kanskje bare få ved å ringe LSK, men følgende står på web-en:

Bortesupportere blir plassert på Diadora-tribunen (Nord) primært Felt W og henvises til denne tribune ved billettkjøp. Øvrige bortesupportere som ønsker langside henvises til Strømmen Storsenter-tribunen (vest).

 

Billetter fås kjøpt på følgende steder:

Kjøp billetter direkte her på LSKs hjemmeside ved å trykke her.

 

Du kan også kjøpe billetter på Sportshuset Lillestrøm, På Sparket-kiosk på Åråsen, og ikke minst også alle Narvesen-kiosker.

 

På kampdag kan du kjøpe billetter på Åråsen stadion fra to timer før kampstart.

http://www.lsk.no/?aid=9106762

 

Jeg vil anta at de fortsatt har en egen billettvogn ved vår inngang (DiadoraNord), så de slipper at bortefans må blande seg inn i den vanlige billettkøen, men hvis det ikke er tilfelle, bør du kunne kjøpe billett til bortefeltet i den vanlige billettluka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Angående billetter. Får man kjøpt det på stadion?

Quoter mitt eget spm i håp om å få ett 100% svar. Reiser til Sverige nå, og får egentlig ikke gjort så mye.

På mandag kjører jeg på egenhånd. Setter pris på svar :)

Et 100% svar kan du vel kanskje bare få ved å ringe LSK, men følgende står på web-en:

Bortesupportere blir plassert på Diadora-tribunen (Nord) primært Felt W og henvises til denne tribune ved billettkjøp. Øvrige bortesupportere som ønsker langside henvises til Strømmen Storsenter-tribunen (vest).

 

Billetter fås kjøpt på følgende steder:

Kjøp billetter direkte her på LSKs hjemmeside ved å trykke her.

 

Du kan også kjøpe billetter på Sportshuset Lillestrøm, På Sparket-kiosk på Åråsen, og ikke minst også alle Narvesen-kiosker.

 

På kampdag kan du kjøpe billetter på Åråsen stadion fra to timer før kampstart.

http://www.lsk.no/?aid=9106762

 

Jeg vil anta at de fortsatt har en egen billettvogn ved vår inngang (DiadoraNord), så de slipper at bortefans må blande seg inn i den vanlige billettkøen, men hvis det ikke er tilfelle, bør du kunne kjøpe billett til bortefeltet i den vanlige billettluka.

 

Denne kiosken det er snakk om ligger uansett bare 50 meter til venstre for inngangen vår, det pleier ikke være mer enn 2 minutter kø der heller.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Angående billetter. Får man kjøpt det på stadion?

Quoter mitt eget spm i håp om å få ett 100% svar. Reiser til Sverige nå, og får egentlig ikke gjort så mye.

På mandag kjører jeg på egenhånd. Setter pris på svar :)

 

De to gangene jeg har vært der har det ikke vært noe problem å kjøpe i døren i alle fall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husker jeg veldig feil om jeg minnes en kamp der det hang et Stabækflagg fra balkongen, og flere blaakledde var å se der? Kan det ha vært 2006?

 

Jeg har sittet på en terrasse og sett Lillestrøm - Stabæk. Kjempestemning det :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra disse lokalisasjonene kastes alt fra snus til kronestykker(hvordan de som bor der kan bekoste seg slikt vites ikke.) i et godt og jevnt regn- kampen igjennom. Spytting foregår jo selvsagt også.

Herlighet! Har det virkelig forekommet slike ting?!? Tragisk.

I et godt og jevnt regn var nok bare for å gi et bilde av hvor dyrisk det er i Lillestrøm, men i farten kommer jeg fint på tilfeller hvor det har kommet mynter, snus og spytt derifra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rettelse: Et skikkelig drittsvin mindre å tenke på. Riise bruker fair play-dopapir. Har meget lite til overs for den mannen.

 

Åssen ligger det ann med busspåmeldte til denne turen foresten? Ligger det ann til nok en godt befolket utflukt til dyreverden?

(Beklager hvis denne skulle kommet i en evt. turtråd.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sitat fra kanariforumets kamptråd i går:

 

Trigz:

 

Anbefaler forresten alle å ta en tur på forumet til www.stabaek.no for en god latter. Norges mest kunnskapsløse hjemmepublikum er minst like kunnskapsløse og latterlige på internett som på hjemmebane i gymsalen.

 

Reka:

Klarer ikke å la meg provosere engang når nivået og kunnskapene er så fraværende som i en del av de innleggene. Man kan jo spørre seg om de er på tribunen fordi de elsker klubben sin eller fordi de trenger noe å hate grunnet personlige problemer. Må bare ønske dem god bedring og måtte den beste vinne.

 

Utfyllende kommentarer trengs vel knapt. Jeg er i alle fall dypt såret og føler de traff spikerhodet så godt det går an og hamret inn poengene sine på et ømt punkt ;)

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sitat fra kanariforumets kamptråd i går:

 

Trigz:

 

Anbefaler forresten alle å ta en tur på forumet til www.stabaek.no for en god latter. Norges mest kunnskapsløse hjemmepublikum er minst like kunnskapsløse og latterlige på internett som på hjemmebane i gymsalen.

 

Reka:

Klarer ikke å la meg provosere engang når nivået og kunnskapene er så fraværende som i en del av de innleggene. Man kan jo spørre seg om de er på tribunen fordi de elsker klubben sin eller fordi de trenger noe å hate grunnet personlige problemer. Må bare ønske dem god bedring og måtte den beste vinne.

 

Utfyllende kommentarer trengs vel knapt. Jeg er i alle fall dypt såret og føler de traff spikerhodet så godt det går an og hamret inn poengene sine på et ømt punkt ;)

Steinras i glassgård, uten tvil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig fatter jeg overhode ikke at noen kan være stolte av et lag som LSK. De spiller jo ikke fotball! De får heller satse på å bli Norges beste håndballlag...

 

Jeg hadde nok sluttet å gå på Stabæk kamper om de hadde lagt om til LSK-stil, og det hadde jeg nok ikke vært alene om. Men, det kommer aldri til å skje, heldigvis. I motsetning til enkelte der borte har vi fått rimelig god oppdragelse her i Bærum og trenger ikke å lage så mye bråk som LSK supportere gjør (les: spytting, slossing, casuals, etc.). Og det er jo interessant at de mener 4-0 tap er latterlig - av Stabæk. :wacko::huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sitat fra kanariforumets kamptråd i går:

 

Trigz:

 

Anbefaler forresten alle å ta en tur på forumet til www.stabaek.no for en god latter. Norges mest kunnskapsløse hjemmepublikum er minst like kunnskapsløse og latterlige på internett som på hjemmebane i gymsalen.

 

Reka:

Klarer ikke å la meg provosere engang når nivået og kunnskapene er så fraværende som i en del av de innleggene. Man kan jo spørre seg om de er på tribunen fordi de elsker klubben sin eller fordi de trenger noe å hate grunnet personlige problemer. Må bare ønske dem god bedring og måtte den beste vinne.

 

Utfyllende kommentarer trengs vel knapt. Jeg er i alle fall dypt såret og føler de traff spikerhodet så godt det går an og hamret inn poengene sine på et ømt punkt ;)

Steinras i glassgård, uten tvil.

Jeg må si dette er favoritten min. En fyr som prøver å framstille ODD:

 

Bjørkøy vil uten tvil passe inn i odd. Alt de vil ha er en pasningsfot som kan treffe kovacs fra 60 meter i snøvær.

 

Jepp. Vi skulle ha spilt som odd. Dunket polere på Occean fra alle himmelretninger og så la Brenne ta nedfallsfrukta til terningkast 6 på børsen. Hatt en fyr som fevang i forsvarsrekka som hele fotballnorge venter på skal stemple av en eller annen jævel beinet, slik at motstanderne snur og løper tilbake der de kom fra. Hatt så lite behov for fart og teknikk i langpasningsspillet vårt at vi fint kunne legge oss etter "etablerte norske spillere" som det også så fint stod på innkjøpslista i denne klubben for et par år siden. Rett og slett tatt et skritt tilbake til udays 4-3-3. Da ville selv JML kommet tilbake og blomstret.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan virke som LSK får på plass en ny midtstopper før kampen mot oss. Adrian Ried som har prøvespilt for Aalesund og for Vålerenga (mot Liverpool i fjor) er visst ikke langt unna å være klar. Det som mangler er oppholds- og arbeidstillatelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: LSK-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...