Gå til innhold

Kamptråd: Odd Grenland - Stabæk


matsj
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


 

Må være årets dummeste handling dersom det er sant...

 

Hørte et smell, og de som rakte vekk kasterullene ble tydligvis ganske sjokka. Er utrolig dumt å kaste dette på banen. Dette vil bare føre til større bot.

 

Jeg hørte smellet og så godt hullet. Utrolig tullete! Hørte også et smell etter kampen...

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er da ingen som bryr seg om en liten kinaputt som blir kastet inn på banen før kampen har begynt...

 

NFF bryr seg.

 

Synes uansett ikke det er noe poeng i å kaste kinaputt på banen, hvertfall ikke når vi så sent som for 6 dager siden hadde en episode hvor vi sannsynligvis også får bot (vi svekket ikke akkurat mulighetene for å få bot idag, hvertfall). Det blir bare alt for dumt.

Endret av Vara
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Må være årets dummeste handling dersom det er sant...

 

Hørte et smell, og de som rakte vekk kasterullene ble tydligvis ganske sjokka. Er utrolig dumt å kaste dette på banen. Dette vil bare føre til større bot.

 

Ja til Stabæk Fotball antageligvis, men den blir vel bare sendt videre til oss... Utrolig unødvendig i så fall!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor er den interne justisen vi skrøt av da TV2 likevel filmet hvem det var? Jeg er 100% sikker på at noen, inkludert noen i styret, vet hvem som kastet.

 

Så vi skal tyste på hverandre nå?

 

Aldri!

 

Vi trenger ikke være søndagsgutter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det jeg lurer på er hvor man får kjøpt kinaputter nå om dagen

Sverige...

 

Kinaputter har da vært ulovlig i Sverige i snart ti år nå?

Kinaputt ja, men "kinaputt" brukes jo om ganske mye nå, du får jo kjøpt sånne små fyrverkeri-bomber som smeller i Sverige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor er den interne justisen vi skrøt av da TV2 likevel filmet hvem det var? Jeg er 100% sikker på at noen, inkludert noen i styret, vet hvem som kastet.

 

Så vi skal tyste på hverandre nå?

 

Aldri!

 

Vi trenger ikke være søndagsgutter.

 

Bedre å være søndagsgutt enn idiot.. Hvorfor skal vi på død og liv ødelegge for oss selv og Stabæk Fotball? Er det noen som kommer i stemning og får en hard en av høre ett smell? De fleste av oss vokste fra det når vi gikk på ungdomsskolen, men noen henger tydeligvis litt igjen. Ved å kaste ut de som driver med det slipper vi kanskje dette tullet framover. Kall det gjerne tysting Slum, men det er ikke det første ordet jeg tenker på i denne sammenheng...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor er den interne justisen vi skrøt av da TV2 likevel filmet hvem det var? Jeg er 100% sikker på at noen, inkludert noen i styret, vet hvem som kastet.

 

Så vi skal tyste på hverandre nå?

 

Aldri!

 

Vi trenger ikke være søndagsgutter.

 

Det er egentlig ikke værre enn et spørsmål om du setter klubben først eller ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hæ? Når skjedde det?

 

"Smellet kunne høres helt opp på tribunen i andre enden. "

 

Jeg hørte ingenting... Idioti og gjøre det etter forrige kamps episode isåfall.

 

Og hva var det Cooper var borte å snakket til de langs gjerdet om?

ikke noe spes. som du behøver å bry deg om

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pussig at det skal være så mye om "tribunelivet" i kamptråden...

 

Dersom Tromsø gjør jobben sin i kveld (og slår Molde, gjerne med et par mål), vi gjør jobben i hjemmekampene mot Strømsgodset og Fredrikstad, og Lyn gjør jobben sin i mellomtiden, ser jeg fram til en skikkelig batalje om sølvet på Aker Stadion om fire uker. Nå har jeg virkelig fått trua - etter at jeg på forhånd trodde vi skulle tape i Skien.

 

Selv det faktum at Rogne rota seg bort på baklengsmålet i går dekker ikke det faktum at juniorspillerne våre fortsetter å stå frem, selv nå som det handler om topplasseringer i TL.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hæ? Når skjedde det?

 

"Smellet kunne høres helt opp på tribunen i andre enden. "

 

Jeg hørte ingenting... Idioti og gjøre det etter forrige kamps episode isåfall.

 

Og hva var det Cooper var borte å snakket til de langs gjerdet om?

ikke noe spes. som du behøver å bry deg om

Det sier du bare fordi du ikke klarte å høre hva han prøvde å si til deg :lol:
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Pussig at det skal være så mye om "tribunelivet" i kamptråden...

 

Dersom Tromsø gjør jobben sin i kveld (og slår Molde, gjerne med et par mål), vi gjør jobben i hjemmekampene mot Strømsgodset og Fredrikstad, og Lyn gjør jobben sin i mellomtiden, ser jeg fram til en skikkelig batalje om sølvet på Aker Stadion om fire uker. Nå har jeg virkelig fått trua - etter at jeg på forhånd trodde vi skulle tape i Skien.

 

Selv det faktum at Rogne rota seg bort på baklengsmålet i går dekker ikke det faktum at juniorspillerne våre fortsetter å stå frem, selv nå som det handler om topplasseringer i TL.

 

 

Molde og Odd har hatt en formsvikt i det siste så jeg tror det skulle gå greit.

At Rogne tabber seg ut 1 gang er glemt, det er bare morsomt å se ungutta stå opp og gjøre manns jobb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hæ? Når skjedde det?

 

"Smellet kunne høres helt opp på tribunen i andre enden. "

 

Jeg hørte ingenting... Idioti og gjøre det etter forrige kamps episode isåfall.

 

Og hva var det Cooper var borte å snakket til de langs gjerdet om?

ikke noe spes. som du behøver å bry deg om

Det sier du bare fordi du ikke klarte å høre hva han prøvde å si til deg :lol:

 

Du ville ikke si det til meg heller... Var det ikke noe med tommelen til han fyren eller noe???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hæ? Når skjedde det?

 

"Smellet kunne høres helt opp på tribunen i andre enden. "

 

Jeg hørte ingenting... Idioti og gjøre det etter forrige kamps episode isåfall.

 

Og hva var det Cooper var borte å snakket til de langs gjerdet om?

ikke noe spes. som du behøver å bry deg om

Det sier du bare fordi du ikke klarte å høre hva han prøvde å si til deg :lol:

 

Du ville ikke si det til meg heller... Var det ikke noe med tommelen til han fyren eller noe???

helt korrekt, en liten blusse skade før match ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hæ? Når skjedde det?

 

"Smellet kunne høres helt opp på tribunen i andre enden. "

 

Jeg hørte ingenting... Idioti og gjøre det etter forrige kamps episode isåfall.

 

Og hva var det Cooper var borte å snakket til de langs gjerdet om?

ikke noe spes. som du behøver å bry deg om

Det sier du bare fordi du ikke klarte å høre hva han prøvde å si til deg :lol:

 

Du ville ikke si det til meg heller... Var det ikke noe med tommelen til han fyren eller noe???

helt korrekt, en liten blusse skade før match ;)

Ville han hente noe annet en den sølvteipen han hadde surret rundt tommelen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hæ? Når skjedde det?

 

"Smellet kunne høres helt opp på tribunen i andre enden. "

 

Jeg hørte ingenting... Idioti og gjøre det etter forrige kamps episode isåfall.

 

Og hva var det Cooper var borte å snakket til de langs gjerdet om?

ikke noe spes. som du behøver å bry deg om

Det sier du bare fordi du ikke klarte å høre hva han prøvde å si til deg :lol:

 

Du ville ikke si det til meg heller... Var det ikke noe med tommelen til han fyren eller noe???

helt korrekt, en liten blusse skade før match ;)

Ville han hente noe annet en den sølvteipen han hadde surret rundt tommelen?

 

Kan dere ikke ta dette i tribuneliv tråden? Også tyster man aldri på noen selv om de gjør noe på tribunen. Støtter slum

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Evalueringsspørsmål:

 

Bare jeg som syns det var meningsløst å ha to tråder? Greit å ha en turtråd så man slipper å lose seg gjennom 10 sider for å finne reiseinfo, men når det er hele 2 sider på tribunelivtråden tror jeg den fint kan absorberes i kamptråden. Blir litt kanarifansforumet eller VPN hvor det er før, under- og etter kamptråd, karakterboktråd, innkasttråd, pausetråd, maskottråd, tribunetråd etc. etc.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan dere ikke ta dette i tribuneliv tråden? Også tyster man aldri på noen selv om de gjør noe på tribunen. Støtter slum

 

Bare jeg som ikke forstår hva tysting har med internjustis å gjøre? Bryter man reglene i SS og styret vet hvem det er og evt utestenger personen er det da ikke tysting, kun håndhevelse av regler?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Evalueringsspørsmål:

 

Bare jeg som syns det var meningsløst å ha to tråder? Greit å ha en turtråd så man slipper å lose seg gjennom 10 sider for å finne reiseinfo, men når det er hele 2 sider på tribunelivtråden tror jeg den fint kan absorberes i kamptråden. Blir litt kanarifansforumet eller VPN hvor det er før, under- og etter kamptråd, karakterboktråd, innkasttråd, pausetråd, maskottråd, tribunetråd etc. etc.

 

Det er fordi noen tror at kamptråden fortsatt skal brukes til å drodle rundt skadene på tommelen til personer på tribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Evalueringsspørsmål:

 

Bare jeg som syns det var meningsløst å ha to tråder? Greit å ha en turtråd så man slipper å lose seg gjennom 10 sider for å finne reiseinfo, men når det er hele 2 sider på tribunelivtråden tror jeg den fint kan absorberes i kamptråden. Blir litt kanarifansforumet eller VPN hvor det er før, under- og etter kamptråd, karakterboktråd, innkasttråd, pausetråd, maskottråd, tribunetråd etc. etc.

 

Det er fordi noen tror at kamptråden fortsatt skal brukes til å drodle rundt skadene på tommelen til personer på tribunen.

 

Enig. Tror dette blir bedre når folk flest får vendt seg til det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Odd Grenland - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...