arni 5,597 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Håper du treffer bra med analysen, Notrac! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
zjaz 0 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Jeg håper at Hauger (influensa) og Farnerud (smell i leggen?) er såpass reduserte at de ikke greier å flytte bena fort nok lenge nok til å fullføre klikkklakk spillet på midtbanen og at Gashi kan stresse nok til å bryte opp spillet. Det er det en stakkars FFK-supporter kan håpe på om dagen. Og at Andersson løper i fra MMS og setter et par. FFK har dessuten mulighet til å putte et par dødballer (det har stabæk også i Daigo) med Wallace. Jon Knudsen har stått bra i mål for Stabæk i år og har til gode å tabbe seg ut snart 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
kkh94 7,870 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Må si at å lese FFKs supporterforum er morsomt. Tipper 3-1, litt fordi jeg vil være snill mot FFK 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 3 poeng er eneste som betyr noe idag. Om vi får det etter flaks, en dommertabbe, om det er fortjent, etter selvmål osv er helt likegyldig. 3 poeng er det eneste som teller. Jeg begynner å bli "ille nærrvøs" nå for kampen, for jeg føler meg overhode ikke sikker på 3 poeng som mange andre her inne gjør. En kamp ala AaFK hjemme hadde vært å foretrekke. Tidenes kjedeligste 3-0 kamp, men 3 poeng. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ZUMO 11 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Hvor har du den oppstillingen fra? Personlig håp med et snev av realisme 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
strand 7 Share Posted October 4, 2009 (edited) Share Posted October 4, 2009 (edited) Er i trondheim og får ikke dratt på kampen. Tenker derfor å se den på en pub her. Noen som vet om en god en, evt et sted stabæk supportere samler seg? Edited October 4, 2009 by strand 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
petterls 0 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Er i trondheim og får ikke dratt på kampen. Tenker derfor å se den på en pub her. Noen som vet om en god en, evt et sted stabæk supportere samler seg? Dra på Three Lions i sentrum, der pleier det å samle seg noen stabækfolk. Jeg skal ikke dit i dag, men det skal nok dukke opp noen:-) Spør i baren hvor de viser kampen, og for all del husk å bestill en burger der! Kart: http://www.threelions.no/kart.htm -petterls- 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ZUMO 11 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Faen as, ikke noe bombe at Askar scorer mot oss.... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Thomas 112 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Faen as, ikke noe bombe at Askar scorer mot oss.... Nei, dessverre. Det var uansett en veldig god prestasjon. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BelgiskBlaa 2,641 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Hvor mye har de betalt dommeren i dag a? Fy faen Daigo, den fortjente bedre 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
draupnir 0 Share Posted October 4, 2009 (edited) Share Posted October 4, 2009 (edited) Tror Ole Kåre Eide drikker på jobb. Ifølge http://fotball.aftenposten.no/stat/index.j...vm=false#271391 har vi visstnok spillere som både heter Johansson og Bergstrøm. Edited October 4, 2009 by draupnir 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ZUMO 11 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 jada Daniel, litt flaks skal man ha 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Morten 22 Share Posted October 4, 2009 (edited) Share Posted October 4, 2009 (edited) Hvor mye har de betalt dommeren i dag a? Fy faen Daigo, den fortjente bedre Det er greit at en dommer bommer en gang på en viktig avgjørelse, men når det blir 2,3,4,5,6 blir det flaut å hete Helgerud! :angry: Edited October 4, 2009 by Morten 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ZUMO 11 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 og litt mer flaks 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Morten 22 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 og litt mer flaks Flaks er greit når dommern suger, er det mulig å bli dårligere? hands når ballen treffer kneet er jo rein gjetting! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Thomas 112 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Artig kamp så langt. Vi skaper mange sjanser og viser veldig godt spill. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
frilin 2,338 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Faen og deilig det er å se gutta hæppe. Skulle ønske det hadde blitt målt ballbesittelse, tipper vi hadde vært oppe i 70-30. Flatterende at vi bare har scoret på feil fra FFK, solid innsats hittil. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BelgiskBlaa 2,641 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Det som er ille er jo at vi kun scorer på deres feil og at vi har en effektivitet som suger helt vanvittig. Sånn her kan vi rett og slett ikke holde på i Molde (bomme så mye altså ) 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ZUMO 11 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 sykt at vi ikke har et mål til nå, Andersson har vært veldig bra! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
frilin 2,338 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 2. Molde---27 +19 47 3. Stabæk-27 +18 47 4. Brann---27 +05 43 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
@ringo 14,594 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Faen og deilig det er å se gutta hæppe. Skulle ønske det hadde blitt målt ballbesittelse, tipper vi hadde vært oppe i 70-30. Flatterende at vi bare har scoret på feil fra FFK, solid innsats hittil. Hepp, Turte ikke si noe så lenge ballen fremdeles var i spill i fare for å jinxe det hele. Så dessverre bare 2. omgang, men det så tidvis ut som formasjonstrening for vår del. Dette passningspillet er det ingen i Norge som har maken til! Bare så synd vi ikke setter flere av sjansene, dermed holder kampen seg spennende mye lenger enn nødvendig. Hedenstad er det største backtalentet siden Heggem her på berget. @ringo 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
frilin 2,338 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Klovnekommentator.. Er det bare jeg som føler vi fullt ut overkjører FFK i andre? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
M-A-N 3,062 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Klovnekommentator.. Er det bare jeg som føler vi fullt ut overkjører FFK i andre? Helt idiotisk kommentator; "ikke en overbevisende seier av stabæk, litt sånn som det var mot godset sist" Var jo fullstendig overkjøring! Bra reporteren skjønte at stabæk var overlegne... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Thomas 112 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Klovnekommentator.. Er det bare jeg som føler vi fullt ut overkjører FFK i andre? Vi kjørte utvilsomt over FFK i andre. Det samme sier kommentatorene på sendingen til 100% Fotball. En god kamp og vi skaper veldig mange sjanser. Dersom vi klarer å gjenskape dette mot Molde og er enda mer effektive så kan det bli en svært spennende kamp. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
matsj 2 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Klovnekommentator på TV2 Sport ihvertfall, FFK kjørte vist over oss i 2 omgang og alt var bra. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
d*u*b 2,332 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Hedenstad er det største backtalentet siden Heggem her på berget. @ringo Enig i at Hedenstad var svært bra i dag. Han var desto mindro god mot SIF sist. Ellers har han levert meget godt stort sett hele sesongen. Artig at du rangerer Heggem over Riise... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
M-A-N 3,062 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Johan Andersson var utrolig bra i dag! I dag var han god i alle faser av spillet og det er første gang jeg har sett denne sesongen! Gleder meg virkelig til han skal gjøre sin beste sesong noensinne i 2010! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ZUMO 11 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Hedenstad er det største backtalentet siden Heggem her på berget. @ringo Artig at du rangerer Heggem over Riise... Han spilte jo aldri topp fotball her på berget..... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
vestallstar 1,046 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Hva sto det egentlig på TIFO'en i dag? Jeg sto nederst og holdt den oppe men følte det var litt wierd når jeg ikke viste hva jeg holdt oppe 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
geirti 12,272 Share Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 GYMSAL? GJEESP... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts