Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-FFK


Håvard
 Del

Anbefalte innlegg


Hedenstad er det største backtalentet siden Heggem her på berget.

 

@ringo

 

Enig i at Hedenstad var svært bra i dag. Han var desto mindro god mot SIF sist. Ellers har han levert meget godt stort sett hele sesongen.

 

Artig at du rangerer Heggem over Riise...

Humre,

 

Skal jeg være ærlig glemte jeg Riise i farta. Men det endrer uansett ikke fakta. Heggem hadde etter min ringe vurdering et mye større talent enn Riise, dessverre ble karriæren ødelagt av skader. Riise synes jeg i det hele tatt har fått til mye ut av lite hva gjelder talent og lite ut av mye hva gjelder penger...

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Hadde effektiviteten i andreomgang ligget på vanlig nivå hadde vi vært forbi Molde... Og det skal sies at vanlig nivå ikke er så veldig bra det heller. Vi burde jo vunnet denne kampen 6 eller 7-1!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde effektiviteten i andreomgang ligget på vanlig nivå hadde vi vært forbi Molde... Og det skal sies at vanlig nivå ikke er så veldig bra det heller. Vi burde jo vunnet denne kampen 6 eller 7-1!

 

Men vi henter 3 poeng, kamp etter kamp. Vi har vel vunnet fem av de seks siste eller noe slikt...

 

Sannsynligheten for at vi kommer på samme poengsum som Molde er uansett ganske liten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde effektiviteten i andreomgang ligget på vanlig nivå hadde vi vært forbi Molde... Og det skal sies at vanlig nivå ikke er så veldig bra det heller. Vi burde jo vunnet denne kampen 6 eller 7-1!

 

Sitat fra Plankehaugens forum:

 

Stabæk skapte masse sjanser, men scorer ikke på en eneste av dem. Vi scorer derimot to for dem. Er det rart jeg drikker?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter 20 min av 1. omg fikk jeg skikkelig følelse at denne kampen skulle bli lik kampen mot Mandalskameratene i adecco for noen år siden. FFK drøyet tiden så inni helvete, var jo bare tidsspørsmål før scoringene kom. Mener å huske vi også vant kampen 2-1 mot mandal. Etter rødt kort for drøying.

 

JEg har hatt litt sansen for FFKs spill, i dag ødela de det... Søppel

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JEg har hatt litt sansen for FFKs spill, i dag ødela de det... Søppel

 

Nå skjønner jeg ingenting, sjelden jeg har likt motstanderens forsvars- og keeperspill så godt som i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


2. omgang var noe av det bedre vi har gjort i år, manglet bare å bli kronet med noen scoringer! Alt i alt en vel gjennomført kamp :)

Men hva har skjedd med supporterne til fredrikstad? Var jo like tafatte som stormen og isberget, eneste vi hørte var tromma.. De har jo vært bra tidligere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Semb og Alsaker sammenliknet 2. omgangen av Stabæk med Arsenal på sitt beste på hjemmebane. Ingen dårlig sammenlikning det! Og de påpeker, helt korrekt, at resultatet lyver og at Stabæk burde ha scoret minst 5-6 mål. Mye skryt her!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi hadde fortjent en haug med scoringer. Jeg tellte hvertfall 8 situasjoner som fort kunne ha endt som scoringer. Det beste med kampen idag, var at jeg så den samme stabæk som jeg så ifjor. Spessielt samspillet andersson og nannskogs spill imellom, var ekstremt deilig å se igjen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kom TIFO'en med på tv? Hvis ikke rakk jeg å filme den. Merket at kamerafolka ved siden av meg aldri filmet mot dere...

 

SS ble ikke filmet under kampen (med unntak av et lite glimt). Sittende FFK supportere med henda i været ble såklart filmet flere ganger!

 

God lyd fra SS store deler av kampen,.. Og 0 lyd fra FFK, med unntak av noen pip her og der!

Endret av matsj
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mine 5 cents:

 

Positivt:

- Vi skaper bøttevis med sjanser

- Vi triller ball i hatt med FFK med Norges beste pasningsspill

- Johan A er tilbake, og dermed også Daniel

- Henning ruler

 

Negativ:

- Vi brenner bøttevis med sjanser

- Dommeren er (igjen) helt utrolig svak (begge veier)

- Tom skadet(?)

- Vi lar FFK ta initiativet fra start

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ræva oppmøte, 100% fortjent og viktig sier, god burger og noen sekunders margin på toget. Herlig!!

 

helt enig med deg blaapaatur :lol:

 

 

Selv om oppmøtet ikke var på topp, fylte vi faktisk ut feltet nederst.. Da ser man ihvertfall mange ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nydelig midtbane vi stilte i går.

 

Alz:

Ref: Johan. Med Høiland tilbake, Vegar over på venstre, og Rogne inn for Morten, får vi nok tilbake litt mer trygghet i det defensive. Videre spørs det om Daigo blir eller ikke, men hvis så skjer, så er det naturlig at Pontus blir litt dypere, og at Johan og Daigo vandrer innover i banen. Da blir ikke manglende til Johan defensivt like synlig. Litt som i fjor. Det kan vel også virke som kampformen hans ikke er helt hundre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Svakheten med Johan på banen er at vi sliter voldsomt når vi presses høyt. Vi kommer lett i undertall og det krever så mye mer jobbing av de øvrige 3 på midtbanen. Får vi ført grepet om spillet som i 2. omgang mot FFK synes JAs manglende defensive innsats selvsagt ikke.

 

Mot et bedre lag enn FFK (som Molde) tror jeg vi fort blir straffet om alt defensivt arbeid på midtbanen skal overlates til Henning.

 

Men bevares, Johan er MEGET bra med ball. Poenget mitt er mer at Vegar (Tom) må gjøre to manns jobb på vb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-FFK
×
×
  • Opprett ny...