Gå til innhold

Fløya-SFK


sexxes
 Del

Anbefalte innlegg


Tur opp til Tromsø kan jo på denne tiden av året bli en kald fornøyelse, men her er man vel innstilt på revansje etter den forsmedelige cupexiten i sommer.

 

Fløya har vel strengt tatt hatt en heller dårlig sesong, men det har vel også en viss sammenheng med at Krsty dro til oss (og takk for det). Kampen må vinnes (vel, strengt tatt tåler vi en uavgjort siden vi har en målforskjell Røa bare kan drømme om) for Røa møter Amazon hjemme, mens Kolbotn møter Kattem hjemme. Undrenes tid er ikke forbi, men forvent ikke at det skjer, og uansett Røa snur sikkert kampen i de siste fem uansett :(

 

Ser frem til en fin helg i nord, og pakker ned det jeg har av varme klær.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hege Steinlund skal dømme kampen, og selv om hun kanskje har sin styrke på linja (Daniel er kanskje ikke helt enig der), så er vel dette noe av det bedre vi kan få. Assistentdommere er de lokale "heltene" Ole Martin Loe og Kim Olsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmm 0-0 til pause i Tromsø.

 

Ser ellers at det er tre litt spesielle lag vi møter i disse tre siste rundene. De to eneste lagene som har slått oss i årets sesong + den fremste kandidaten til å slå oss på serietabellen.

 

La oss håpe vi klarer dette hinderet. Målforskjellen vår er upåklagelig, så det holder med to mål (greit å slippe nerver med ettmålsledelse på slutten).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


0-0 slutt

 

Ja vi må jo bare vinne de to siste for å bli seriemester.

 

Det ser ut til at både Kolbotn og Røa vinner idag.

 

Fantastisk ubrukelig måte å følge stabæk på - nå har jeg sittet og sett på nett og på TV, og det har ikke vært en eneste oppdatering i løpet av kampen (mål er det eneste som rapporteres). Selv om SFK har høyere tilskuersnitt (dvs interesse) enn en del adeccoligalag. Et ordentlig NFF hadde ordnet en bedre tjeneste, a la denne: SvFF

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fløya hadde gjort leksen sin, og forsvarte seg tappert. Lise bommer på straffe, en i stanga, en i tverrligger. På slutten blir for stresset til at vi makter å score (ryggsekken satt godt på noen). To gule kort til Fløya, men Trine skal være sjeleglad for at hun bommet med et svingslag i 1. omgang. Dette hadde vært en kamp for Maiken da vi hadde en dommer som tillot duellspill.

 

Forøvrig har jeg informasjon om at Kolborn var elendige i sin kamp mot Kattem. Kattem var enda mer elendig. 2-1 der skal ikke skremme. Dette var feilsteget vi tålte (stjålet fra en SMS jeg fikk).

 

Ellers kaldt, men ganske pent vær her. Ligger noen cm. med sne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Budstikka bruker visst ikke mye ressurser på jentene. http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_fotb...ticle266725.ece

 

Omtrent det eneste de skriver er at det er spillefri neste helg på grunn av landskamp mot Nederland og at neste hjememkamp er mot Kolbotn 24. oktober. Dette er jo i tillegg helt feil. Sent mail for å få det rettet opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har snakket med Jan Aksel. Uavgjort er ok resultat for oss

 

Disse uttalelsene synes jeg ikke akkurat er oppløftende. Vi møter et av de dårligere lagene, må ha tre poeng for å holde følge i toppen, og produserer ikke et eneste mål. Og treneren er ganske fornøyd. Makan. Det høres nesten ut som Semb på slutten...

 

At vi fortsatt kan klare gullet, og at vi nok uansett måtte slått Røa siste serierunde er så sin sak. Nå tåler vi f.eks. ikke å snuble (uavgjort) mot Kolbotn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uff, nå er det langt frem. Tror det røk i dag :(

 

Ingen andre endringer enn at vi må vinne de to siste kampene uansett.

 

Men med poengtap mot Kolbotn kan det fort bli 3. plass.

 

 

Jeg var å så Kolbotn - Kattem i dag. Ble ikke skremt for å si det sånn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ellers nevne at det litt utover kvelden kom frem at Jan Henrik og Janne er topp sjakkspillere, og det ble snakk om ganske store summer i et internt veddemål mellom dem. Kunne jo arrangere den kampen på Blaa :)

 

Kan jo hende noen ville finne sjakk interresant da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ellers nevne at det litt utover kvelden kom frem at Jan Henrik og Janne er topp sjakkspillere, og det ble snakk om ganske store summer i et internt veddemål mellom dem. Kunne jo arrangere den kampen på Blaa :)

 

Kan jo hende noen ville finne sjakk interresant da.

 

Jan Aksel?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ellers nevne at det litt utover kvelden kom frem at Jan Henrik og Janne er topp sjakkspillere, og det ble snakk om ganske store summer i et internt veddemål mellom dem. Kunne jo arrangere den kampen på Blaa :)

 

Kan jo hende noen ville finne sjakk interresant da.

 

Jan Aksel?

 

Jan Aksel nevnte vel ikke noe om sine sjakkunskaper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ellers nevne at det litt utover kvelden kom frem at Jan Henrik og Janne er topp sjakkspillere, og det ble snakk om ganske store summer i et internt veddemål mellom dem. Kunne jo arrangere den kampen på Blaa :)

 

Kan jo hende noen ville finne sjakk interresant da.

 

Jan Aksel?

 

Jan Aksel nevnte vel ikke noe om sine sjakkunskaper.

 

Må bare tilstå at jeg ikke hadde hørt om noen Jan Henrik, så jeg tippet du bare hadde skrevet feil. Nå har jeg hvertfall oppdaget damelagets "videoanalytiker" på lagbildet: Lagbilde SFK 2009

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ellers nevne at det litt utover kvelden kom frem at Jan Henrik og Janne er topp sjakkspillere, og det ble snakk om ganske store summer i et internt veddemål mellom dem. Kunne jo arrangere den kampen på Blaa :)

 

Kan jo hende noen ville finne sjakk interresant da.

 

Jan Aksel?

 

Jan Aksel nevnte vel ikke noe om sine sjakkunskaper.

Er det her man skal kommentere noe om Jan Aksel har gjort noen sjakktrekk?  :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Resultatet tilsier bare at vi må vinne de 2 siste kampene, det måtte vi jo nesten uansett.

Og det skal vi få til. Vi må "løfte" jentene fra tribuneplass.

Still på treninger denne uke, still på kamp la dem føle at vi er mange og at vi bryr oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Fløya-SFK
×
×
  • Opprett ny...