Gå til innhold

Stabæk - Kolbotn


geirti
 Del

Anbefalte innlegg


Siste hjemmekamp, og chiksa skal sikre et sølv og legge seg i posisjon til å kjempe om gull mot Røa to uker senere.

 

Dette er den nest største hjemmekampen, kun overgått av Røa i åpningskampen. I tillegg er det den siste tellende kampen pået halvt år. Så forhåpentligvis gjør vi det til den andre med over 1000 tilskuere i årets toppserie.

 

Og alle som ikke skal til Molde (og det er vel strengt tatt ikke særlig mange): kampene kolliderer ikke

 

Så vi møtes på Nadderud til klokka 13, ser denne kampen, og trekker opp til Blaa hvor vi rekker å "finne formen" akkurat i tide til kampstart på Røkkeløkka klokka 16.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er mer interessert i hvordan man kan få sett chicksa i Molde :lol:

 

Da er du vel avhengig av at TV2 gidder bry seg (og i tillegg at en pub i Molde gidder vise det). Du får heller sette deg på internettkafe med en alkoholfri cider :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal man få sett begge kamper er det nok best å holde seg her hjemme, så får man sett Kolbotnkampen LIVE, og Moldekampen på Blaa etterpå. Omvendt tror jeg funker særdeles dårlig.

 

Ellers så kan man jo finne en måte å komme seg fra Nadderud stadion til Aker stadion på en time.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Toppserien Toppserien 2009-10-17 13:00 21 99220001125 Stabæk - Kolbotn Nadderud stadion AD2 Meld inn

--------------------------------------

Veldig fristende å trykke på Meld inn her :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


SERIØST, NÅ MÅ VI STARTE MOBLISERINGEN TIL DENNE KAMPEN.

 

JEG ØNSKER INTENST Å SMADRE REKORDEN FRA SFK vs røa

 

Kunne ikke vært mere enig, håper alle som ikke skal til Molde virkelig møter opp og så vi kan knuse rekorden og støtte chicksa frem til en seier på lørdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jobber med å få ut "propaganda info" i dag.

SMS samt artikkel på siden.

 

Til info så var det tele i bakken på gårsdages trening (som ble avviklet i flomlys).

Varme er satt på slik at underlaget skal være perfekt til kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Copy/paster mailen jeg fikk tidligere i dag så vi kan sikre at denne informasjon blir spredt ut og anvedt.

 

Fra: Elisabeth Rustand

Emne: Velkommen til kamp på lørdag

 

Til alle i Stabæk Fotball Junioravdelingen

 

Dere får fribilletter - kom å bidra med å fylle Nadderud til lørdag.

Vinner damene de to siste kampene blir det gull - dette er den siste kampen for sesongen på hjemmebane.

 

En utmerket anledning til å samle laget for en sesongavslutning.

 

Still opp og hei Stabækdamene frem til seier mot Kolbotn på lørdag kl 13.00.

 

Billetter kan hentes i Stabækbutikken.

 

Vi sees!

 

Hilsen Elisabeth

 

Stabæk Fotball Kvinner

 

 

Merker jeg gleder meg til denne kampen. Gir gode minner det å dra til Nadderud for å se et Stabæklag slåss om gullet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit med en time på Blaa først. Må si jeg grugleder meg til Super Lørdag nå. Montro om Kolbotn stiller med et bortefølge? Kanskje like greit for alle at de ikke gjør det.

 

Så er det jo å håpe at Arna Bjørnar fikser Røa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er det sendt ut SMS?

Ja:

$$: Sølvet kan sikres i Molde på lørdag, bli med bussen via stabaek.no. Siste mulighet for påmelding idag. Men blir du hjemme er det damelaget mot Kolbotn kl. 13 på lørdag og herrekamp på Onkel Blaa. Bli med på fotballørdag.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så bra! Kanskje jeg skal melde meg inn i supporteklubben så jeg også får SMS.

 

Da kan du jo stå sammen med dem på tribunen også - de heter Stabæk Support og det er dem som står og synger under kampene :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen, kampen går ikke på sumo jo, hva skjer med jenteløftet til tv2?

 

Ganske utrolig at kampen ikke vises. Her i våres ble det jo vist noen kamper på TV, men nå som det faktisk er en dramatisk sesongavslutning hvor tre lag har mulighet på gullet er det ingen dekning. Stabæk-Kolbotn og Røa-Stabæk burde jo være årets høydepunkter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen, kampen går ikke på sumo jo, hva skjer med jenteløftet til tv2?

 

Ganske utrolig at kampen ikke vises. Her i våres ble det jo vist noen kamper på TV, men nå som det faktisk er en dramatisk sesongavslutning hvor tre lag har mulighet på gullet er det ingen dekning. Stabæk-Kolbotn og Røa-Stabæk burde jo være årets høydepunkter.

 

 

Tror det har med prioritering av OB busser å gjøre (Outside Broadcast). TV2 har jo ikke akkuratt mye penger å rutte med. Og det koster visst endel for hver produksjon... Som sagt penger og prioritering. Alle tippeligakampene er de jo pliktet og sende. Kjipt, men sånn er det bare.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Njaaa, jeg foretrekker å sitte sammen med familien. Jeg synes ordbruken blant de som står ofte er over grensen.

Alz du er ikke religiøs nok. Jeg mener jo at vi alle er i familie :) ....... "Det begynte i de dager.."

Dessuten skal jeg kjøpe Fishermands Friends til deg.

 

Ang ordbruk er jeg helt enig, hørte plutselig meg selv komme med ukvemsord for bare noen kamper siden. Det er en uting og jeg har fremdeles psykiske problemer etter hendelsen.

 

Gleder meg til mange folk på feltet i morgen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


1-0 etter 3 min. Kristy Moore :)

 

edit: A/B - Røa 0-1.

 

edit 2: Kolbotn utligner. Isabell Herlovsen.

 

edit 3: Arna Bjørnar hjelper oss. 1-1 i Bergen.

 

edit 4: 2-1 Stabæk :D Solveig Guldbrandsen!

 

(Står disse resultatene seg holder det med uavgjort på Røabanen)

 

edit 5: og der puttet Røa. Elise Thorsnes til 1-2.

 

PAUSE:

Stabæk - Kolbotn 2-1

Arna Bjørnar - Røa 1-2

 

Edit 6: Antar kampene er i gang, men oppdateringen til speaker.no suger mildt sagt hardt. Bortsett fra på Team Strømmen - Sandviken. Der har de full dekning...

 

Edit 7: Her har det skjedd ting. 3-1 ved Trine Rønning etter 54 min, og 4-1 Lise Klaveness etter 56. min.

Kampen bør vel være avgjort nå.

 

Edit 8: Røa har også gått opp i 1-4 etter to kjappe fra Emilie Haavi. Da blir det veldig spennende om 2 uker. Akkurat som forventet.

 

Edit 9: Henger etter her nå. Melissa til 5-1 for litt siden.

 

Edit 10: A/B - Røa 1-5. Lene Mykjåland.

 

Edit 11: Slutt på Nadderud. 5-1 :)

 

Edit 12: Slutt i Bergen også.

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vanvittig sjansesløseri igjen. Vi burde ha putta 10 mål mot et svakt Kolbotn-lag. Men 5-1 over årets bronselag er selvsagt mer enn godkjent, gitt. Det jeg frustreres over er at Kolbotn svært lett kommer til farlige avslutninger igjen på få forsøk (1 mål, 1 i stanga og 1 i tverligger). Med to pasningsalternativer, mot 5 Stabækspillere i balanse kan de likevel spille ball seg i mellom i vår 16-meter. Ingen presser ballfører og oppdekningene suger. Det holder ikke mot Røa. Jeg klarer ikke å se om vi spiller sone eller oppdekningsforsvar, det virker som vi ikke gjør noen av delene, i stedet for begge deler. Hjelmseth er heldigvis i god form, men forsvaret som kollektiv må vise mer muskler i seriefinalen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Kolbotn
×
×
  • Opprett ny...