Gå til innhold

Molde-Stabæk


knutta
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Dette klarte Johan helt fint på egenhånd. 2 helt greie kort så ingen grunn til å skylde på Hauge.

 

Bedrövlig spelförståelse av Hauge

Om han skulle fortsätta köra den nivån skulle nog banan va tom vid matchslut.

Lägger man ihop de 2 förseelserna så är det inget rött kort.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her har vi Hauge i omg:

Det starter med at Høyland tupper ned Diuff klart gult bare tillsnakk.

Så kommer Anderson litt sent i en takling diekte gult kompensajon? lukter

Situasjonen der Hoset holder igjenn Pontus er tilsnakk, ellers så er slike situasjoner diekte gult.

Sammenlingner man Andersson sitt andre gule med taklingen til Moldebacken på Høyland er det jo til å grine av.

Ikke kompetent dømming.

I tillegg hadde vel høyrebacken til molde lagd 5/6 frispark uten å få tilsnakk!

Bergenspakk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit nok, kanskje litt strengt.. men det er fortsatt klønete av Johan synes jeg.

 

Men hva faen gjør fjell, fjorder og en fiskebåt på en sportsending? Kan dem ikke spare det til Norge Rundt!?

 

Og ikke minst, hva faen er poenget med å sette opp et tv-kamera med god utsikt over pølsekøen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greit nok, kanskje litt strengt.. men det er fortsatt klønete av Johan synes jeg.

 

Men hva faen gjør fjell, fjorder og en fiskebåt på en sportsending? Kan dem ikke spare det til Norge Rundt!?

 

 

Selvfølgelig burde Johan ta det litt med ro etter en slik takling, men jeg har sett en del kamper og jeg kan huske ganske greit at en spiller som har gult pleier å få tilsnakk og beskjed om å roe seg ned i situasjon 2.

Dette er bere begredelig av Hauge han burde skamme seg for å ødlegge en slik viktig kamp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor klarer aldri Hedenstad å jobbe tilbake når han tar turen opp. Han gjør kanten sin totalt åpen. Ikke skyld på de andre, det var hans skyld at stabæk kun hadde igjen tre bak. Det skjer hver gang han går opp, og det er alt for ofte han gjør, han har jo ingen av de offansive kvalitetene som trengs innen for motstanders 16

Lenke til innlegg
Del på andre sider


fulgt med dårlig her.... hvorfor spiller de med sorte bånd på armen?

 

Pga en mann med navn jeg ikke husker, som var høyt oppe i stabæk bandy, landslaget i bandy, har trent stabæk før og en del andre ting.

 

Nå håper jeg ikke det renner inn flere mål, med 11 mann er jeg sikker på at vi hadde gjort det bedre i denne kampen, forsvaret til Molde hadde problemer med Nannskog som alene spiss..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


fulgt med dårlig her.... hvorfor spiller de med sorte bånd på armen?

 

Pga en mann med navn jeg ikke husker, som var høyt oppe i stabæk bandy, landslaget i bandy, har trent stabæk før og en del andre ting.

 

 

Historieløst as..........................

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper Hauge ser kampen i reprise!

Sa til meg selv før kampen at har vi sjansen til å avgjøre sølvkampen selv. Taper vi har Molde fortjent sølvet.

Men her er det jo for pokker dommer Hauge som avgjør hele sølvkampen alene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk største problem er manglende evne til å avslutte angrep. Vi har blitt kontret på gang på gang i hele år. Vi blir brutt gang på gang uansett motstand og man kan løpe over hele banen før vi støter ved 16metern.

Endret av BlaaDrømArena
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er faen meg pinlig.. utrolig at vi kan klappe så til de grader sammen!

 

Hva forventer du deg? selvfølgelig blir en vannskelig borte kamp enda værre med en rævva dommer som reduserer oss til 10 mann!

Jeg er skuffa over byttene: Hoff skal ikke sitte på benken når koba har en dårlig dag, ellers så blir det håpløst.

 

Som JJ sier det utvisningen preger hele kampen!

Trenern til Molde sier han viste Molde skulle vinne hele uken, har han kontakter i dommerforbundet?

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nannskog. HERREGUD. Er jo med venstre også.

 

 

Dæven hva har Morten spist til frokost? han e jo helt konge

 

Har du samma åsikt nu med?

 

 

Morten hadde en bra kamp i dag, han blir lurt på 3-0 målet, men hvem har ikke blit lurt av Diouff i år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor klarer aldri Hedenstad å jobbe tilbake når han tar turen opp. Han gjør kanten sin totalt åpen. Ikke skyld på de andre, det var hans skyld at stabæk kun hadde igjen tre bak. Det skjer hver gang han går opp, og det er alt for ofte han gjør, han har jo ingen av de offansive kvalitetene som trengs innen for motstanders 16

Hvordan kan du klage på Hedenstad når han faktisk var en av de tre der bak?? Han har vel i tillegg både scoret og hatt assist så det taler for hans offensive kvaliteter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Terje Hauge er faen meg den værste dommeren i norsk historien. Synes han skal slutte å dømme slik at kampene blir mer rettferdig. Det er ikke ofte Johan får rødt kort, så det er vel bare Hauge som klarer det.

 

Neste gang Hauge dømmer en kamp for Stabæk, synes jeg vi skal synge en hat sang mot han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Molde-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...