Gå til innhold

Molde-Stabæk


knutta
 Del

Anbefalte innlegg


Hauge ødela ikke kampen for oss, uansett hva skribentene på stabak.no mener. Det klarte vi helt på egenhånd, selv om vi er i undertall nesten hele kampen finnes det ingen unnskyldning for å spille så ræva som vi gjorde i går.

 

Det som gjorde gårsdagen horribel for Hauge sin del var at han var så jævlig inkonsekvent, han kunne enkelt ha gitt både 2 og 3 gule kort til MFK-spillere. Så taler ikke akkurat historien for at dette var tilfeldig fra Hauge sin side heller, men det blir en annen diskusjon.

 

 

Hadde vi spilt slik 11 mot 11 skulle jeg ha vært enig, men vi spilte 11 mot 11 i 13 min.

Om ikke Hauge ødela kampen noe JJ og Nannskog mener så er han jo med på å prege kampen og det i Moldes favør.

Skjønner ikke så mye av de taktiske disposisjonene til JJ men han har et mye større grunnlag til å fatte disponeringene en det jeg har.

Her er en link til fjorårets Viking kamp: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2235620.ece

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Jaja, Hauge er mer opptatt av å snakke om andre kontroversielle avgjørelser i dag. Sikkert ikke så dum taktikk.

 

Jeg tenkte det samme, når jeg så papirutgaven i stad. Hvorfor skal HAN mene noe om andres feil?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


7promo20091018.jpg

Jaja, Hauge er mer opptatt av å snakke om andre kontroversielle avgjørelser i dag. Sikkert ikke så dum taktikk.

Og i dagens Aftenposten sier han at han tenkte til seg selv, når han så at det var samme mannen som hadde gult kort, "Ikke vær feig nå, Terje". Han burde kanskje tenkt, "Vis litt spilleforståelse nå, Terje".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og i dagens Aftenposten sier han at han tenkte til seg selv, når han så at det var samme mannen som hadde gult kort, "Ikke vær feig nå, Terje". Han burde kanskje tenkt, "Vis litt spilleforståelse nå, Terje".

 

Eller så betyr det at fyren har vært feig hele året og nå han endelig fikk dømme Stabæk igjen så tenkte han at han skulle slå til. Har han dømt oss mer enn 3 ganger siste 3 årene? Lsk, Viking og Molde.

 

Noen som vet aldersgrensen for å få dømme i TL. Når går de av med pensjon?

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja, Hauge er mer opptatt av å snakke om andre kontroversielle avgjørelser i dag. Sikkert ikke så dum taktikk.

 

Jeg tenkte det samme, når jeg så papirutgaven i stad. Hvorfor skal HAN mene noe om andres feil?

 

Ikke at jeg har lest artikkelen, men jeg tviler på at Hauge ringte avisen og sa sin mening om saken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke at jeg har lest artikkelen, men jeg tviler på at Hauge ringte avisen og sa sin mening om saken.

 

Men når har du har en til de grader kontroversiell avgjørelse samme dagen så er det lov å holde kjeft, er det ikke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke at jeg har lest artikkelen, men jeg tviler på at Hauge ringte avisen og sa sin mening om saken.

 

Men når har du har en til de grader kontroversiell avgjørelse samme dagen så er det lov å holde kjeft, er det ikke?

 

Point taken :) !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var også tydelig ute på banen. Han tok til lommen med en gang, så nølte han litt, før han antageligvis forstod at han hadde forhastet seg, men at han ville få høre det enda mer om han ombestemte seg etter å ha vist at han skulle gi kort. Egentlig ganske feigt.

 

Ellers var det tydelig at Molde hadde bestemt seg for å vinne denne kampen, og at de nok ville gjort det uansett. Jeg er glad Janne valgte å satse høyt heller enn å begrense tapet, selv om det jo endte i katastrofe. Kveldens største vinner var uansett $$.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Første gule er helt feil og som kommentatorene på viken fiber sine fotballkanaler sier; P.P. Diouf snubler i sine egne ben. Med tanke på listen han la i for- og etterkant er ikke det andre gule riktig heller.

 

Skulle forøvrig sett at Espen startet denne kampen istedet for Johan (ikke en mening som en reaksjon av utvisningen) for fy fela som han løper, men det er en annen diskusjon.

Endret av s-simen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er jeg hjemme igjen! Forferdelig dårlig kamp , men $$ de få som var der oppe dette var herlig! Hørte faen meg ikke moldesupporterne under nesten helekampen

 

 

Bra kjempa på tribunen, hørte dere bra på tvèn.

 

Registrerer også at panelt på zebra er enig i at det er et drøyt med rødyt etter 13 min.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig kokos av Johan å spille sånn rett etter å ha fått et gult kort.

 

Hvorfor Johan og ikke Espen eller Palmi i en kamp der vi vet det kommer til å kreves mye defensivt av midtbanen vår?

 

Jeg fårstår ikke uttaket og jeg forstår ikke taktikken som lå bak Jannes valg i denne kampen. Som andre har skrevet: Heldigvis avmeldte JJ seg fra landslagstrenerdebatten med denne kampen.

 

Leve Drillo!

 

Hmmm, hadde vi lagt oss defensivt tror jeg vi hadde tapt kampen uansett med to Diouf'er i form som i går.

Janne tenkte vel at å angripe ville være den beste formen for forsvar, noe som jeg skjønner at han valgte å gjøre.

 

+ det endte jo med 3 poeng mot Odd!

 

Jeg skriver slett ikke at vi skulle legge oss bakpå. Både Palmi og Espen bidrar minst like mye framover som Johan. Men Johan jobber nesten konsekvent aldri bakover på banen så vi blir liggende i en 4-2-4-formasjon defensivt med ham og Daigo på banen.

 

Poenget med Espen eller Palmi i stedet for Johan var at da kunne vi fått bedre defensiv balanse på midtbanen (uten å miste noe særlig offensiv slagkraft).

 

Jeg savner Keller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er jeg hjemme igjen! Forferdelig dårlig kamp , men $ de få som var der oppe dette var herlig! Hørte faen meg ikke moldesupporterne under nesten helekampen

 

Enig!

Ikke bare var de like dårlige som Starts supportere, men i tilegg møtte det bare opp litt over 6.500 tilskuere når de kjemper om medaljene! :o

Men som du sier Tornekrattet (!) en av de døveste supporterklubbene i Norge!

 

En ting til! Syntes det var litt drøyt at vi ble kastet ut etter 15 min etter kampen. Står ikke noe sted at vi må forlate stadion etter kampslutt! Men, men. Dritt kamp uansett, vi putter fortiden bak oss og fokuserer mot neste kamp! Nå skal B/G knuses skikkelig!

 

Artig hun vakten! :D

Endret av Maan95
Lenke til innlegg
Del på andre sider


En ting til! Syntes det var litt drøyt at vi ble kastet ut etter 15 min etter kampen. Står ikke noe sted at vi må forlate stadion etter kampslutt! Men, men. Dritt kamp uansett, vi putter fortiden bak oss og fokuserer mot neste kamp! Nå skal B/G knuses skikkelig!

 

Artig hun vakten! :D

 

Dere var jo heldig, sist gang jeg var i Molde ble en av oss kasta ut 15 min inn i første omg. :)

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


En ting til! Syntes det var litt drøyt at vi ble kastet ut etter 15 min etter kampen. Står ikke noe sted at vi må forlate stadion etter kampslutt! Men, men. Dritt kamp uansett, vi putter fortiden bak oss og fokuserer mot neste kamp! Nå skal B/G knuses skikkelig!

 

Artig hun vakten! :D

 

Dere var jo heldig, sist gang jeg var i Molde ble en av oss kasta ut 15 min inn i første omg. :)

 

Etter å ha...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En ting til! Syntes det var litt drøyt at vi ble kastet ut etter 15 min etter kampen. Står ikke noe sted at vi må forlate stadion etter kampslutt! Men, men. Dritt kamp uansett, vi putter fortiden bak oss og fokuserer mot neste kamp! Nå skal B/G knuses skikkelig!

 

Artig hun vakten! :D

 

Dere var jo heldig, sist gang jeg var i Molde ble en av oss kasta ut 15 min inn i første omg. :)

 

Etter å ha...?

 

 

Han var lettere bedugget.... :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er jeg hjemme igjen! Forferdelig dårlig kamp , men $ de få som var der oppe dette var herlig! Hørte faen meg ikke moldesupporterne under nesten helekampen

 

Enig!

Ikke bare var de like dårlige som Starts supportere, men i tilegg møtte det bare opp litt over 6.500 tilskuere når de kjemper om medaljene! :o

Men som du sier Tornekrattet (!) en av de døveste supporterklubbene i Norge!

 

En ting til! Syntes det var litt drøyt at vi ble kastet ut etter 15 min etter kampen. Står ikke noe sted at vi må forlate stadion etter kampslutt! Men, men. Dritt kamp uansett, vi putter fortiden bak oss og fokuserer mot neste kamp! Nå skal B/G knuses skikkelig!

 

Artig hun vakten! :D

 

 

Den vakten var skikkelig nazikjerring. Ønsket bare at en av oss skulle gjøre noe galt sånn at hun kunne kaste oss ut....

Møkka kjerring!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Strengt tatt har de all rett til å kaste oss ut selv om det ikke står noe sted! Det er deres arena, mange mennesker tror ofte de har rett til å oppholde seg hvor som helst, når som helst. Forøvrig synes jeg det er bedre at vi synger til vi blir kasta ut enn at vi på et tidspunkt måtte gitt oss og gått.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er jeg hjemme igjen! Forferdelig dårlig kamp , men $ de få som var der oppe dette var herlig! Hørte faen meg ikke moldesupporterne under nesten helekampen

 

Enig!

Ikke bare var de like dårlige som Starts supportere, men i tilegg møtte det bare opp litt over 6.500 tilskuere når de kjemper om medaljene! :o

Men som du sier Tornekrattet (!) en av de døveste supporterklubbene i Norge!

 

En ting til! Syntes det var litt drøyt at vi ble kastet ut etter 15 min etter kampen. Står ikke noe sted at vi må forlate stadion etter kampslutt! Men, men. Dritt kamp uansett, vi putter fortiden bak oss og fokuserer mot neste kamp! Nå skal B/G knuses skikkelig!

 

Artig hun vakten! :D

 

 

Den vakten var skikkelig nazikjerring. Ønsket bare at en av oss skulle gjøre noe galt sånn at hun kunne kaste oss ut....

Møkka kjerring!!

 

Husk Møkkakjerring skrives i et ord, på samme måte som nazikjerring B)

 

Her er noen eksempler http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er jeg hjemme igjen! Forferdelig dårlig kamp , men $ de få som var der oppe dette var herlig! Hørte faen meg ikke moldesupporterne under nesten helekampen

 

Enig!

Ikke bare var de like dårlige som Starts supportere, men i tilegg møtte det bare opp litt over 6.500 tilskuere når de kjemper om medaljene! :o

Men som du sier Tornekrattet (!) en av de døveste supporterklubbene i Norge!

 

En ting til! Syntes det var litt drøyt at vi ble kastet ut etter 15 min etter kampen. Står ikke noe sted at vi må forlate stadion etter kampslutt! Men, men. Dritt kamp uansett, vi putter fortiden bak oss og fokuserer mot neste kamp! Nå skal B/G knuses skikkelig!

 

Artig hun vakten! :D

 

 

Den vakten var skikkelig nazikjerring. Ønsket bare at en av oss skulle gjøre noe galt sånn at hun kunne kaste oss ut....

Møkka kjerring!!

 

Hvis man snakker om samme person her tror jeg ikke du har helt oversikt over hvordan ni¨ået på vakter/verter er i Norge, rent bortsett fra han ene typen som ble lettere opphisset av å utøve makt så er dette blandt det aller beste vertskapet jeg har sett...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis man snakker om samme person her tror jeg ikke du har helt oversikt over hvordan ni¨ået på vakter/verter er i Norge, rent bortsett fra han ene typen som ble lettere opphisset av å utøve makt så er dette blandt det aller beste vertskapet jeg har sett...

Og selv han roet seg veldig fort ned.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er sannsynligheten for at vi sikrer bronsen med denne kampen?

 

Hva er sannsynligheten for at vi kaprer sølv?

 

Hvem kommer til å sitte på benken?

 

Hvem får lov til å dra til Tromsø for å hente hjem 3.plassen i 2.div?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Molde-Stabæk
×
×
  • Opprett ny...