Gå til innhold

Røa - SFK


Bendix
 Del

Anbefalte innlegg


Noen som vet noe om hvor og når man kan få tak i billetter?

 

Vi får vel kjøpt billetter i porten/luka når vi ankommer Røabanen en time før kampstart ;)

 

Som jeg har nevnt tidligere i tråden så skal Røabanen takle minst tusen tilskuere greit, og flere enn det tror jeg ikke vi blir.

 

det er verken port eller billettbod på Røa. Står en pensjonist med en bussveske ved "inngangen"

 

Se ikke bort fra at det kan komme ti å stå to pensjonister der på lørdag.

 

Du skal jo avlede dem, Frode. For dem er du et saftig stykke valpekjøtt.

 

Er vel bare å lokke med Kongen av Danmark, strikkeoppskrifter og "ei lita kaffetår", så er det klar bane.

 

Evt. love at alle ansatte skal se den andre veien så det er fri tilgang på smånasking fra løsvektgodteriet på Meny Røa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kommer fordi posse har lovet meg å streake hvis vi vinner.. ( du sa det på lørdag rett før batteriene tok slutt )

 

Bra. Heller streaking av posse enn Geir Nordby (Røas trener).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kommer fordi posse har lovet meg å streake hvis vi vinner.. ( du sa det på lørdag rett før batteriene tok slutt )

 

Bra. Heller streaking av posse enn Geir Nordby (Røas trener).

 

Streaking av herrer er jo i utgangspunktet relativt ulekkert - uansett liga eller divisjon, men Nordby er vel det mest veltrente eksempelet vi har sett til nå. Da han gjorde det, vel å merke.

 

Forfallet kommer fort. Tro meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir dette første gang i historien noen har forsøkt å selge kvinnefotballbilletter på svartebørs? Call the cops!

 

Og i Ålesund har de store mål:

 

http://idrett.speaker.no/organisation.asp?OrgElementId=55995

 

Personlig tror jeg det blir flere folk på Røabanen enn på Color Line, og der er vel strengt tatt ikke fordi jeg forventer at det blir europeisk rekord der. Det hadde jo imidlertid vært hyggelig om man passerer 1000-tallet på to kamper i denne runden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir dette første gang i historien noen har forsøkt å selge kvinnefotballbilletter på svartebørs? Call the cops!

 

Og i Ålesund har de store mål:

 

http://idrett.speaker.no/organisation.asp?OrgElementId=55995

 

Personlig tror jeg det blir flere folk på Røabanen enn på Color Line, og der er vel strengt tatt ikke fordi jeg forventer at det blir europeisk rekord der. Det hadde jo imidlertid vært hyggelig om man passerer 1000-tallet på to kamper i denne runden.

Hvor mange må de være for å sette europarekord??

Verdensrekorden for toppserien er jo fra Stabæk-Røa kampen i våres :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir dette første gang i historien noen har forsøkt å selge kvinnefotballbilletter på svartebørs? Call the cops!

 

Og i Ålesund har de store mål:

 

http://idrett.speaker.no/organisation.asp?OrgElementId=55995

 

Personlig tror jeg det blir flere folk på Røabanen enn på Color Line, og der er vel strengt tatt ikke fordi jeg forventer at det blir europeisk rekord der. Det hadde jo imidlertid vært hyggelig om man passerer 1000-tallet på to kamper i denne runden.

Hvor mange må de være for å sette europarekord??

Verdensrekorden for toppserien er jo fra Stabæk-Røa kampen i våres :blink:

 

9416 er visstnok den gjeldende rekorden fra kampen Linköping-Umeå i fjor. Verdensrekorden er det vel ingen lag i Toppserien som har mulighet til å slå. Vet heller ikke hva den er, men er i hvertfall kamper i USA i år som har trukket opp mot 20000.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hovedoppskriften virker å være noe annet enn fotball. Det motsatte er tilfellet mot Røa til helgen, der er alle der pga fotballen. Ikke for å vinne cruise for 1 krone...

 

Utenom Mortimer, som er der for å se deg streake :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ALLE KOMMER INN PÅ STADION I KAMPEN MOT RØA

 

Tror jeg har skrevet det før, men problemstillingen vedr tilskuerplasser kontra den Blaa horde er avklart. (for lenge siden).

Lederen i Røa har garantert vår kjære Annette at alle kommer inn.

 

Ingen grunn til å være sent ute av den grunn. Møt tidlig og støtt laget under oppvarmingen

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Regner med at vi ikke bryr oss stort om sitteplassene som selges i Stabækbutikken men går rett på ståplassene til 50 spenn som det skrives om på kampplakaten?

 

Vi går rett på. Kjapt og greit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at det er sykdom blant landslagsspillerne, og Toril sto over treningen i går. Det samme gjorde Røas Marie Knutsen. Skal visstnok være halsen. Får håpe Toril blir klar til lørdag, og at ikke de andre Stabækspillerne pådrar seg dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at det er sykdom blant landslagsspillerne, og Toril sto over treningen i går. Det samme gjorde Røas Marie Knutsen. Skal visstnok være halsen. Får håpe Toril blir klar til lørdag, og at ikke de andre Stabækspillerne pådrar seg dette.
Hvor ser du det?

 

Står i hvert fall i papirutgaven av Aftenposten i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at det er sykdom blant landslagsspillerne, og Toril sto over treningen i går. Det samme gjorde Røas Marie Knutsen. Skal visstnok være halsen. Får håpe Toril blir klar til lørdag, og at ikke de andre Stabækspillerne pådrar seg dette.
Hvor ser du det?

 

Står i hvert fall i papirutgaven av Aftenposten i dag.

Oppdaget det nettopp selv. Kommentaren til sexxes er helt riktig, men men når den blir skrevet kl 04:56 velger jeg å oppfatte det som fyllerør og ralling.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppdaget det nettopp selv. Kommentaren til sexxes er helt riktig, men men når den blir skrevet kl 04:56 velger jeg å oppfatte det som fyllerør og ralling.

 

Aldri noe fyllerør og ralling fra sexxes midt i en kampuke ;) Det meste som kommer defra er nok etterettelig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at det er sykdom blant landslagsspillerne, og Toril sto over treningen i går. Det samme gjorde Røas Marie Knutsen. Skal visstnok være halsen. Får håpe Toril blir klar til lørdag, og at ikke de andre Stabækspillerne pådrar seg dette.
Hvor ser du det?

 

Står i hvert fall i papirutgaven av Aftenposten i dag.

Oppdaget det nettopp selv. Kommentaren til sexxes er helt riktig, men men når den blir skrevet kl 04:56 velger jeg å oppfatte det som fyllerør og ralling.

Ganske logisk at info kommer midt på natta med Aftenposten som kilde.

Du skal ikke utelukke at det har noe med mannens jobb å gjøre.

Det er faktisk veldig mange mennesker som jobber litt utover 08-17.

(selv blir jeg alltid skeptisk til innlegg midt på natta, men ikke når det gjelder SEXXES). Han er mer seriøs enn spillerne :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ganske logisk at info kommer midt på natta med Aftenposten som kilde.

Du skal ikke utelukke at det har noe med mannens jobb å gjøre.

Det er faktisk veldig mange mennesker som jobber litt utover 08-17.

(selv blir jeg alltid skeptisk til innlegg midt på natta, men ikke når det gjelder SEXXES). Han er mer seriøs enn spillerne :D

Jeg siterer vel deg...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at det er sykdom blant landslagsspillerne, og Toril sto over treningen i går. Det samme gjorde Røas Marie Knutsen. Skal visstnok være halsen. Får håpe Toril blir klar til lørdag, og at ikke de andre Stabækspillerne pådrar seg dette.
Hvor ser du det?

 

Står i hvert fall i papirutgaven av Aftenposten i dag.

Oppdaget det nettopp selv. Kommentaren til sexxes er helt riktig, men men når den blir skrevet kl 04:56 velger jeg å oppfatte det som fyllerør og ralling.

 

Så lenge det ikke er skrevet natt til en søndag er det jeg skriver neppe fyllerør og ralling :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I henhold til Katrine N. så er det nå påmeldt 76 personer til bussturene til Røa, har ikke oversikt over hvor mange som skal på hvor og hvor mange som skal ned til TA etterpå, men regner med at de fleste skal til TA. Da ser det ut til at det blir 2 busser, i tilegg skal jeg etter å ha kjørt til TA tilbake til Røabanen å hente damene og kjøre dem ned til TA og etter returen fra TA skal jeg ned og hente dem til Blaa.

 

Men det er fremdeles plass til flere :D:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I henhold til Katrine N. så er det nå påmeldt 76 personer til bussturene til Røa, har ikke oversikt over hvor mange som skal på hvor og hvor mange som skal ned til TA etterpå, men regner med at de fleste skal til TA. Da ser det ut til at det blir 2 busser, i tilegg skal jeg etter å ha kjørt til TA tilbake til Røabanen å hente damene og kjøre dem ned til TA og etter returen fra TA skal jeg ned og hente dem til Blaa.

 

Men det er fremdeles plass til flere :D:D

 

Kan vel være at det er en klar majoritet som reiser på egen hånd. Røabanen er tross alt under 500 meter (i luftlinje) fra Nadderudveien...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hvordan parkeringsmulighetene er på røa banen? er nødt til å kjøre bil pga jobb rett etterppå.

 

I videoklippet med Siri sier han duden fra Røa at de skal bruke hele grusbanen til parkering. I tillegg så ligger jo Røabanen inn i en solid labyrint av villaveier. Parkeringsmulighetene er rimelig solide :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Røa - SFK
×
×
  • Opprett ny...