Gå til innhold

Hvem skal ta over for Jørgen Lennartsson?


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


men ja det kan bli et problem når vi spiller mot Vålerenga 12. september, og det blir engen og rævbk som kjemper om gull og Champions League.

 

Fordi både Rosenborg og Stabæk ønsker at vi vinner kampen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men ja det kan bli et problem når vi spiller mot Vålerenga 12. september, og det blir engen og rævbk som kjemper om gull og Champions League.

 

Fordi både Rosenborg og Stabæk ønsker at vi vinner kampen?

 

jeg har så vidt stått opp vettu

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge Bohinen via TV2sporten.no er det Jörgen Lennartsson som overtar etter JJ:

 

- Jeg vet at Stabæk har jobbet med en del kandidater. De har sett i Norge, Danmark og Sverige. Men skal jeg stole på mine kilder, så er Jörgen Lennartsson, Sveriges U21-landslagstrener, den heteste kandidaten, røper Bohinen

 

http://msn.tv2sporte...ek-3254683.html

Får håpe dette blir løsningen. En spennende trener som vil ha underholdende fotball.

 

 

Sverige U21 ble forøvrig slått på straffer av England i semifinalen i U21 EM 2009... En trener som leder junisene såpass bra, passer vel greit inn i STB med alle unge spillere på veg opp.....

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


La JJ gå nå for å være læregutt på Brakka slik som Hareide var. Ungene kan også rekke skolestart og slippe å skifte skole midt i sesongen. Få inn ny trener nå. Om ledelsen vet hvem de vil ha, bør de hente inn vedkommende ASAP, det vil gi ny trener muglighet til å bli kjent med spillere, spillestil slik at han kan bruke vinteren til å utvikle laget fremfor å bli kjent med det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen, Ringo?, som vet hva slags type Lennartsson er? CV-en ser veldig spennende ut! U21 høres kanskje bedre ut enn det faktisk er. Var ikke Øystein Gåre U21 for Norge en stund?

 

Håper vi får inn en ny hovedtrener raskt som faen. Håper at de spillerne vi ønsker oss vet hva Stabæk står for, og at det er Stabæk-stil og ikke navn og tidligere meritter som teller når vi henter ny trener. Med Tom Nordli og Arne Erlandsen ledig på markedet ville jeg vært redd for å gå til en klubb uten trener.

 

Kan Jonevret være en kandidat? Virker å være litt samme typen som Janne, og stå for samme type fotball. Har i år slitt med skader og salg av nøkkelspillere, så vet hva han kommer til :-(

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lennartsson trente BK Häcken opp i allsvenskan... det er vel det han har gjort på klubbnivå...

Var inne og leste en del på forumet til Häcken, og det er ihvertfall en de ønsker tilbake....

"Underholdende och Positiv fotboll"

Endret av Kane
Lenke til innlegg
Del på andre sider


La JJ gå nå for å være læregutt på Brakka slik som Hareide var. Ungene kan også rekke skolestart og slippe å skifte skole midt i sesongen. Få inn ny trener nå. Om ledelsen vet hvem de vil ha, bør de hente inn vedkommende ASAP, det vil gi ny trener muglighet til å bli kjent med spillere, spillestil slik at han kan bruke vinteren til å utvikle laget fremfor å bli kjent med det.

 

Ledelsen har visst siden i vinter at Janne skulle forsvinne, så at vi ikke har noen på plass ennå tror jeg ikke står på viljen. Det taler kanskje litt mot Lennartson hvis han har vært førstevalget hele tiden. Isåfall burde de vel klart å ha det klart nå?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er ihvertfall den tråden viss utfall vil få størst betydning for Stabæk de neste tre årene, og fokus bør ligge her, ikke på JJ-tråden (bør den flyttes til Blaa?).

 

Det er jo forøvrig en god stund siden Ingo sa at de var veldig nærme å signere ny trener, og alt tyder på at det er Lennartson han prater om. Ettersom det ikke er gjort, vil jeg heller tro det dreier seg om juridiske bindinger i hans nåværende jobb, evt. kontraktsforhandlinger, enn noe annet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kan jo være at ny trener faktisk allerede er klar, men det er ikke medie-taktisk riktig å lansere han 5 min etter det er kjent at JJ går til RBK. Lennartson var omtalt av Budstkka allerede i Mars. Det kan jo være at Stabæk Fotball venter på at JJ ev. trekker seg og at vi får en økonomisk kompensasjn fra RBK, for at de får kjøpt han fri. Når vi da har fått en slik avtale står muligens ny trener klar til å overta. Og vips har vi tjent en mil..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fant denne lenken på svensk nettsted: http://www.fotbollskanalen.se/1.1725949/2010/07/26/fk.se_avslojar_jorgen_lennartsson_tar_over_stabaek Selv om Lennartsson sier at ingenting er avklart, så kan vi alltids håpe at det stemmer. Det har jo gått rykter om Lennartson i noen måneder alt. Bohinen er langt fra den som lanserer dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ledelsen har visst siden i vinter at Janne skulle forsvinne, så at vi ikke har noen på plass ennå tror jeg ikke står på viljen. Det taler kanskje litt mot Lennartson hvis han har vært førstevalget hele tiden. Isåfall burde de vel klart å ha det klart nå?

Jeg tror ikke det var mulig å signe Lennartson i vinter. Hadde det vært mulig (mot kompensasjon) er jeg sikker på at gutteklubben grei hadde klart å fikse en kompensasjon fra SvFF til RBK til Stabæk til SvFF

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jörgen Lennartsson

 

Date of birth 10 April 1965 (1965-04-10) (age 45)

Place of birth Växjö, Sweden

 

Senior career1

Years Club App (Gls)*

1980-1983 Växjö Norra IF

1984-1986 FK Växjö

 

Teams managed

1979-1988 Växjö Norra IF (Youth team)

1989 Vederslöv/Dänningelanda

1990-1993 Östers IF (U20)

1994-1999 Helsingborgs IF (U20)

2000-2001 Helsingborgs IF (Assistant Manager)

2002-2004 BK Häcken

2005 Sweden U-17

2005 Sweden U-21 (Assistant Coach)

2006- Sweden U-21

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørsmålet lød: Hvem skal ta over for Jan Jønsson?

 

Vi kan gjøre det litt klarere: Hvem skal ta over for Jan Jønsson, nå?

 

Da blir nemlig svaret enklere, og mer innlysende: GEIR BAKKE.

 

(Nå må de to bytte roller fort, veldig fort)

 

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da blir nemlig svaret enklere, og mer innlysende: GEIR BAKKE.

 

 

Holder med denne

 

Ellers er jo Lennartsson en genial mann å ansette mtp. hans oversikt over svenske talenter. Kan ikke tenke meg en person med større innsikt på akkurat dette feltet enn han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den nye treneren trenger ikke starte i samme divisjon som Jønsson måtte starte i...

 

Med alle skader og spillere på vei ut må vi få en trener på plass nå slik at han/hun kan være med å velge de som skal være med neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Med alle skader og spillere på vei ut må vi få en trener på plass nå slik at han/hun kan være med å velge de som skal være med neste sesong.

Likte den :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det går rykter om at noe er i ferd med å skje. Håper vi snart kan få noen gode, sportslige, nyheter. smile.gif

 

 

Noe skjer uansett alltid. Det er så innlysende at det knapt kan kalles en trøst.

 

Millionærer kan være en ressurs for fotballklubber. Mange fotballklubber har kapret dem. Hvorfor ikke oss?

Hvorfor ikke milliardærer. Noen av dem betaler ufattelige beløp for å få gjøre ufattelige ting. Eksempelvis; en tur i verdensrommet, kjøre B-747 i hagen, knulle og gifte seg med H&M piker, leke statsminister i mafialand, skyte elefant- og nesehornhoder til å ha på veggen.

Felles for denne gruppen ekstrembemidlede er at de vil og søke spenning ved å "gjøre selv" og "klare selv".

 

Hvorfor ikke da annonsere og avertere med "VÆR DIN EGEN TIPPELIGA MANAGER I 2011". Pris: 50 mill, hvorav 30 mill du kan bruke til egne spillerkjøp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hvem skal ta over for Jørgen Lennartsson?
×
×
  • Opprett ny...