Gå til innhold

Hvem skal ta over for Jørgen Lennartsson?


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Eggen har også sagt at han har samlet akkurat nok guts til å ta en trenerjobb i en halv sesong. Om han er villig til å fortsette noe utover det i en annen klubb en Rosenborg stiller jeg meg svært tvilende til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alle vil vel ha en kar som kan plukke opp tråden etter Janne, og da mener jeg Nilsen er en dårlig kandidat. Nilsen har vel lært et og annet i Milan om hvordan man skal forsvare seg. Men når han trente Brann var det til tider skummelt å se Branns offensive spill, helt uten kreativitet eller finesse, og de vant jo nesten bare kamper pga av kriging og grisespill av fine herrer som Bakke og Austin, og litt finter fra lysluggen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eneste fordel med Høgmo er at Stabæk kan få litt mer goodwill hos NFF, og kanskje til og med en åpningskamp, avslutningskamp eller 16. mai-kamp hjemme for en gangs skyld. Ellers har jeg ikke særlig sansen for Høgmo sin Tromsø-fotball, og tror ikke det kun dreier seg om spillermaterialet.

 

Det ser jeg på som en flaske Imsdal i en stadion i full brann.

Høgmo - hold deg langt unna vår snefrie bane!

Hepp,

 

Høgmo blir helt feil etter oppførselen hans på Telenor Arena tidligere i år. Folk som var i nærheten av teknisk sone under kampen var sjokkert over hva som ble sagt og hvilke instrukser som ble gitt fra TIL benken.

 

@ringo

 

 

Vennligst utdyp..

 

Ser på alternativet Høgmo like sannsynlig som Maradona.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjenner Teitur litt gjennom sønnen hans Olafur, og tror nok ikke det er usannsynlig at han ønsker å komme litt nærmere de to barna sine og ikke minst barnebarna. Selv hadde jeg gjerne sett han som Stabæktrener. Han er svært dyktig og har masse erfaring. Ufortjent mye pepper sist han trente Brann.

 

Alle får ufortjent mye pepper i Brann. Man kan egentlig ikke ta noe som skjer i Brann seriøst, mer ødelagt klubbkultur skal man lete lenge etter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det hadde vært kult med en kul dansk trener med offensiv tankegang, og god humør som alle dansker har! Om det faktisk finnes en slik drømmeperson aner jeg ikke...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper vedkommende vil prioritere det å få inn et par kjempere - som også kan spille fotball.

Lik Keller, Sand og Stenvoll.

Så det er Jönssons feil at klubben måtte gi bort Keller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper vedkommende vil prioritere det å få inn et par kjempere - som også kan spille fotball.

Lik Keller, Sand og Stenvoll.

Så det er Jönssons feil at klubben måtte gi bort Keller?

 

Ja, det er akkurat det PerS prøver å antyde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Molde, Viking, Brann og RBK i de neste 4 kampene som spilles i juli. Blir det fattig med poeng der ser jeg liten grunn for å la Jönsson fullføre sesongen. Da bør vår neste trener få lov til å bli kjent med klubb og spillere sesongen ut, forutsatt at treneren vi ønsker oss er tilgjengelig selvfølgelig.

 

Nå har vi ryket ut av cupen. EL-eventyret ryker nok rimelig kjapt med det laget vi har nå. Mens våre sjanser for en decent plassering i TL kan ryke i løpet av de første rundene i sommer. Da ser jeg for meg en lite motivert trener, en lite motivert stall og et lite motivert publikum på høsten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for alt Janne, du har gjort en fantastisk jobb frem til -10 sesongen. Håper en ny trener kan være på plass i løpet av sommeren som kan ta over laget i juli. Det virker ikke lengre som om det er motivasjon hos Janne lengre, noe vi har sett gjennom hele sesongen. Men for all del, takk for alt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for alt Janne, du har gjort en fantastisk jobb frem til -10 sesongen. Håper en ny trener kan være på plass i løpet av sommeren som kan ta over laget i juli. Det virker ikke lengre som om det er motivasjon hos Janne lengre, noe vi har sett gjennom hele sesongen. Men for all del, takk for alt.

Greit at Janne har ansvaret for resultatene som trener, men jeg synes f**n meg at det er spillernes jobb å blø litt mer for drakta enn det de gjorde i dag. Ikke heng Janne på grunn av dagens kamp, han brukte faktisk det beste av det spillermaterialet han hadde tilgjengelig.

Og det er kanskje det mest skremmende av alt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for alt Janne, du har gjort en fantastisk jobb frem til -10 sesongen. Håper en ny trener kan være på plass i løpet av sommeren som kan ta over laget i juli. Det virker ikke lengre som om det er motivasjon hos Janne lengre, noe vi har sett gjennom hele sesongen. Men for all del, takk for alt.

Greit at Janne har ansvaret for resultatene som trener, men jeg synes f**n meg at det er spillernes jobb å blø litt mer for drakta enn det de gjorde i dag. Ikke heng Janne på grunn av dagens kamp, han brukte faktisk det beste av det spillermaterialet han hadde tilgjengelig.

Og det er kanskje det mest skremmende av alt.

 

 

Jeg så det mot Sandefjord og jeg så det i dag. De kan jo løpe og jage og skape store sjanser, de bare innser ikke alvoret før det er for sent. Inn mot det første målet så virker ikke spillerne direkte interessert i å jage noe mer enn høyst nødvendig. Hadde de presset fra start hadde ballen havnet i Tønsbergs kasse først. Det handler om spillernes innstilling før kamp mot desidert svakere motstand. Tendensen fortsetter, og jeg tror ikke det handler om Janne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hører rykter fra kilder innad i RævBK miljøet at det ble søkt om barnehage plass og skoleplass til JJ barn rett etter nyttår..

Dette er Janne selv som har søkt, så tror nok vi mister han opp til Tr.heim desverre...

 

snakk om avskjed, fra helt til sviker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hører rykter fra kilder innad i RævBK miljøet at det ble søkt om barnehage plass og skoleplass til JJ barn rett etter nyttår..

Dette er Janne selv som har søkt, så tror nok vi mister han opp til Tr.heim desverre...

 

snakk om avskjed, fra helt til sviker.

 

Er ikke yngste barnet til Janne nå i 2. klasse på Stabekk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Er ikke yngste barnet til Janne nå i 2. klasse på Stabekk?

 

I Trøndelag er man vanligvis ikke klar for skolegang før man er 8-9 år, så han må nok i barnehagen ;p

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hans yngste sønn skal ha sagt til klassen at han kommer til å flytte til Trondheim, men det er bare rykter... men jeg tror fortsatt at Janne kommer til å gå til RBK uansett :(

 

Jeg er kjempe fornøyd med Jannes tid i Stabæk, men når han uansett skal bort tror jeg vi trenger en erstater allerede i sommer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å komme tilbake til topic:

Tor Thodesen?

 

tenkte det samme selv. Det er jo vanvittig at Thodesen med en gjeng glade amatører skal slå ut både VIF og Stabæk. Thodesen fikk i sin tur også utrolig mye ut av gråstein i Sandefjord. Jeg mener fast og bestemt at det er et klart signal på at JJ har mista grepet at laget ikke mobiliserer mot svake lag. Vi er langt fra sikret ny kontrakt. Jeg synes denne barteløsningen til Jønsson suger.

Endret av Alzheimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hvem skal ta over for Jørgen Lennartsson?
×
×
  • Opprett ny...