Gå til innhold

Hvem skal ta over for Jørgen Lennartsson?


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Slutten av August...

 

Merker det hadde vært deilig å ha et svar før det. Det beste er kanskje om han kunne tatt over allerede nå, i VM-pausen, og ledet laget ut sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Herlig!

 

Er det noe jeg ikke er bekymret over så er det ledelsens evne til å finne oss en ny god trener.

:o Da er det bare å sørge for at Tom Sjelvan tar noen år til, han er definitivt den viktigste personen nå i finne nye nøkkelspillere....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Herlig!

 

Er det noe jeg ikke er bekymret over så er det ledelsens evne til å finne oss en ny god trener.

:o Da er det bare å sørge for at Tom Sjelvan tar noen år til, han er definitivt den viktigste personen nå i finne nye nøkkelspillere....

 

Tom Schelvan er det deg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig usexy det siste intervjuet med Jønsson der han forteller at han skal i møte med karskmafiaen i harryland straks kalenderen viser juli. Jeg håper virkelig han ikke coacher oss helt ned i bunnstriden før han forlater bygningen, men jeg er jaggu ikke sikker..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor ville det vært helt konge? Fordi han var en spiss som kunne score mål?

 

Han har da ikke bevist noe som helst som trener. Da kan vi like godt ansette Belsvik.

 

 

Han har da vunnet reserveligaen i England, og han ble spurt om han ønsket å ta over det norske landslaget. Tydelig at det finnes noen der ute som mener han er en habil trener.

 

Stiller meg faktisk ikke helt fremmed til at Solskjær er et alternativ Ingebrigt har satt høyt. Husk at han mente det var uaktuelt å flytte tilbake til Norge da han var på TA tidligere i år. For litt siden sa Ingebrigt at han bare manglet ett ja fra kandidaten. Kanskje er det nettopp det som nærmer seg nå?

 

Han er imidlertid en trener som helt sikkert kun ønsker å bruke norske klubber som et springbrett på vei opp til det høyeste nivå i england så får se hvor fordelaktig det er om dette skulle vise seg å være noe annet enn særs tynne spekulasjoner. :P

Endret av Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å vinne reservelagsligaen er allikevel ikke et tegn på at han egner seg som trener for en toppklubb i Norge. Mener nå iallfall jeg :)

 

At Solskjær var med i landslagsdiskusjonen, tror jeg ene og alene er pga hans høye status her i landet. Litt som Maradona i Argentina.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett kvalitet på laget, så er det stor forskjell på å lede et reservelag, og og trene et topplag i øverste divisjon. Regner med at en trener for Stabæk bl.a. vil ha et mye større ansvarsområde.

 

Dessuten, spillermateriellet Solskjær har i Man U-reservene er jo blandt de beste, om ikke det beste, i reserveligaen. Det bidrar også til at vi ikke kan si så mye om Solskjærs trenerevner. Kan jo hende David Nielsen også hadde klart å vinne med det mannskapet.

 

Men for all del, ansett Solskjær. Nordmenn flest blir jo våte i trusa av å høre navnet, hvorfor bry seg om faktiske meritter....

EDIT: Tviler sterkt på at det er Solskjær Ingebrigt snakker om;

 

- Har han mye trenererfaring fra før?

 

- Ja, det har han, og han spiller en type fotball som vi vil spille.

 

Uansett hva du mener om Solskjær, så kan man ikke påstå at han har mye trenererfaring.

 

 

 

 

Endret av sahest
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Både Lennartson og Solskjær gir i det minste håp om fortsatt utvikling av unge spillere, samtidig som kanskje spesielt førstnevnte kan tiltrekke seg et bra svenskt talent eller to? Jeg tror det vil være svært fornuftig å trekke til seg en trener med et slikt utgangspunkt, både med tanke på klubbens økonomi, i tillegg til at det vil tvinge seg på en viss sirkulasjon av spillere ved trenerbytte. Uansett hvem som blir trener, så tviler jeg på at han vil ta oss direkte tilbake til toppen av tabellen, men i løpet av en tre sesonger, bør det være mulig å ta frem et absolutt topplag. Med et slikt tidsperspektiv, er det ingen dum idé å hente et par +/- 20 spillere, med potensial.

 

Når en ser hvordan ting fungere i forhold å jobbe med fremtidig arbeidsgivere (ref. JJ), så kan det jo være håp om at vår fremtidige trener allerede har begynt å sondere markedet for spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har vel alle medier sagt i et halvt år nå? Hørte morgen-nyhetene på P1 når Eggen tok over, hvor de sa 'frem til Jönsson tar over fra 1. januar'. Var ikke noe 'kanskje' eller noe i den dur, det var som om det var opplest og vedtatt.

 

Så jeg tror ikke du skal legge noe i det kommentatoren sa i går :) Men det at Jönsson sier han foreløpig ikke snakker med noen, selv om han kan det nå fra 1. juli, kan jo også bety at han allerede er klar...

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er litt mere interessert i hva som skjer med denne tråden enn hva Janne gjør eller ikke gjør....noen som har noe å melde??

 

Geir Bakke ut sesongen, eller frem til vi signere vår nye hovedtrener.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I følge Bohinen via TV2sporten.no er det Jörgen Lennartsson som overtar etter JJ:

 

- Jeg vet at Stabæk har jobbet med en del kandidater. De har sett i Norge, Danmark og Sverige. Men skal jeg stole på mine kilder, så er Jörgen Lennartsson, Sveriges U21-landslagstrener, den heteste kandidaten, røper Bohinen

 

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/-han-overtar-stabaek-3254683.html

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Få en erstatter så fort som mulig, det er ikke det beste for Stabæk at Janne fortsetter ut sesongen.

 

Nei jeg tror heller ikke det, men når vi får en ny trener etter seks år med Janne så tror jeg vi vil trenge vintersesongen med denne nye treneren. Og det er derfor kanskje lurt å kjøre safe't ut sesongen? Jeg vet at det er mange som er uenig med meg i dette, og det blir engen og rævbk som kjemper om gull og Champions League. Men samtidig tror jeg at Jan Jönnson er rette mann til å styre skuta ut. Det er jo tross alt ikke han alene som sitter å tenker ut planene. Geir Bakke er der jo også, men han er jo blaa fortsatt.

 

Det kan jo være at Geir Bakke er rette mannen til å lede laget ut sesongen...

 

Endret av Maan95
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hvem skal ta over for Jørgen Lennartsson?
×
×
  • Opprett ny...